• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hij gaat echt te ver. Arrogant kind.


    Tijd voor koffie.

    Bah bah bah. Ik was vroeger fan van hem, niet te geloven. De oude hij toen hij net ontdekt was, was echt een schatje die om zijn fans gaf, maar dat ben ik nu echt aan het betwijfelen of hij dat nog steeds doet. Je kunt gewoon niet op je eigen concert te laat komen, verschillende keren. Asociaal gewoon.


    Pretty is just a pretty word.

    Dit vind ik dat wel weer leuk :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Audacity schreef:

    Het is gewoon absoluut niet tactisch om zoiets op te schrijven, ik bedoel, dat meisje werd vermoord in de oorlog na jaren verscholen te hebben gezeten en hij hoopt dat ze een belieber zo zijn geweest. Wat voor een verbindingen vonden er dan plaats in zijn hoofd? "Hmm, heftig oorlogsverhaal over een meisje ... hoop dat ze een fan van me was geweest."


    This.


    Bad decisions make good stories.

    Doo schreef:
    Dit vind ik dat wel weer leuk :'D

    Dat is wel het minste wat hij kan doen. Had hij maar op tijd moeten beginnen.


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:

    Even jammer dit. Meneer verpest zijn niet zo mooie imago nog meer dan hij eerder deed.


    Alleen maar tranen van geluk

    http://www.bbc.co.uk/news/magazine-22155777


    quidquid excusatio prandium pro

    /

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 8:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bron: The Onion

    Wauw, echt wauw.


    Serieus? Dit is dus wel respectloos. Of gewoon dom, want waarschijnlijk heeft ze geen idee waar ze over praat.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bron: The Onion

    Wauw, echt wauw.

    Dat kind heeft dus totaal geen idee wie Anna Frank is. Fans...


    Take me to wonderland

    Sinds wanneer in hemelsnaam weet je niet wie Anne Frank is op je 13e?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Sinds wanneer in hemelsnaam weet je niet wie Anne Frank is op je 13e?

    Bij ons op school werd Anne Frank overgeslagen in de basisschool. :p Ik was zelf over haar gaan opzoeken toen omdat ik wou weten wie ze was.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 16:20 ]


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bron: The Onion

    Wauw, echt wauw.


    Dude, the onion is een satirische nep krant


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Dude, the onion is een satirische nep krant

    Seriously? Lol, okay. Nou dan kun je dat artikel negeren, maar het zou me niet verbazen als een Belieber echt zo deed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.