• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Seriously? Lol, okay. Nou dan kun je dat artikel negeren, maar het zou me niet verbazen als een Belieber echt zo deed.


    Het is het grootste en bekendste Engelstalige satire site die ik ken. Volgens mij ook een van de koudste. Plus, you know... Het is best wel overduidelijk uit dat artikel alleen, laat staan als je naar de rest kijkt.

    I'm Weighing Whether Or Not I Want To Go Through The Hell Of Appealing To You Idiotic, Uninformed Oafs
    COMMENTARY • Opinion • ISSUE 49•15 • Apr 9, 2013
    By Hillary Clinton

    There's No Way I'm Ever Molesting A Kid After What Happened To Jerry Sandusky
    COMMENTARY • Opinion • ISSUE 49•15 • Apr 10, 2013
    By Dan Knapp

    Report: Still Hasn't Been Long Enough To Open Restaurant Called Bin Laden's


    En natuurlijk degene die het echt overduidelijk maakt dat het allemaal nep is: 'senate passes gun control laws'


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Dude, the onion is een satirische nep krant

    Ohw, ik had niet naar de bron gekeken. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ohw, ik had niet naar de bron gekeken. :p


    Altijd doen.


    quidquid excusatio prandium pro


    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 9:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:



    Mag ik ze in een concentratiekamp stoppen? Misschien weten ze het dan weer.

    En ik had de bron inderdaad beter moeten controleren.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 9:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mag ik ze in een concentratiekamp stoppen? Misschien weten ze het dan weer.

    En ik had de bron inderdaad beter moeten controleren.


    Dat ze niet weten wie Anne Frank is betekend niet dat ze niks weten over de Joden achtervolging.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Dat ze niet weten wie Anne Frank is betekend niet dat ze niks weten over de Joden achtervolging.

    oke, true.
    Maar durf dan niet te zeggen dat ze hem pest. en zielig gaan doen omdat hij naar haar huis gaat en niet naar dat van jou.
    Sorry, maar dat vind ik echt niet kunnen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 11:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Itami schreef:
    (...)
    Bij ons op school werd Anna Frank overgeslagen in de basisschool. :p Ik was zelf over haar gaan opzoeken toen omdat ik wou weten wie ze was.


    Ze heet toch Anne?


    Physics is awesome

    karma is a bitch =) die krijgt um wel.

    ik vind trouwens wel dat sommige mensen in dit topic ook wel iets over respect mogen leren geez... compleet random mensen gaan beledigen? dood verwensingen? enz. zouden we juist hier niet het goede voorbeeld moeten laten zien.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hij is echt een arrogante klootzak


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kwam te laat omdat hij naar een pub ofzo moest


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Waarom kon die vent het neit gewoon laten bij "Anne was a great girl"? WAAROM moest hij zichzelf er weer bij betrekken x,x?

    En haha, hoorde op de radio dat hij te laat was met optreden omdat hij nog aan het gamen was en niet wilde. Weet niet of het waar is though.


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    Waarom kon die vent het neit gewoon laten bij "Anne was a great girl"? WAAROM moest hij zichzelf er weer bij betrekken x,x?

    En haha, hoorde op de radio dat hij te laat was met optreden omdat hij nog aan het gamen was en niet wilde. Weet niet of het waar is though.

    Ach, het zou niet de eerste keer zijn dat hij daardoor te laat komt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom vat iedereen het op die manier op? Hij kan ook bedoelen dat het een eer zou zijn als zij een belieber was voor hem. En dat hij te laat was, is slecht, maar ik heb een te gekke avond gehad.

    En die mensen die niet weten wie Anne Frank is en zo reageren; Echt waar, ik kan ze wel klappen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rybak schreef:
    (...)

    Ze heet toch Anne?

    Sorry, ik heb zo'n automatisme om altijd Anna te typen. :p


    Take me to wonderland