• Heey, Abunai 2013 komt er weer aan en ik vroeg me af wie van jullie daar heen ging.

    Zijn jullie van plan om te gaan en zo ja, wat wil je dan gaan cosplayen?( Of ben je juist niet van plan om te cosplayen?)
    En op welke dag( of dagen) ga je?

    Ik wil wel gaan, maar ik moet mijn kaartje nog bestellen.
    Ik was aan het kijken wat ik wilde cosplayen en mijn orginele idee was zoals SeeU of Naruko ( SeeU Cosplay, Uzumaki Naruko Cosplay ) ( Nee, dat ben ik obviously niet, maar gewoon zodat je ziet hoe het er uit zou zien on people)

    Maar ik kwam er dus achter dat het een horror thema had dit jaar, dus ik heb gekozen voor Gasai Yuno

    Ik twijfel nog tussen deze, deze en deze outfit van haar, maar dat zie ik wel.
    Ik ga sowieso samen met mijn oma mijn kostuum maken als ik het besloten heb ( dit word de eerste keer dat ik het zelf maak, dus dat word nog wat haha)

    Maar oké, hoe zit het met jullie?


    btw: weten jullie misschien of het meerendeel als horrorcharacters gaat? I mean, stel je zou geen horror character doen ( zoals Naruko of SeeU dus), zou je dan vet erg opvallen of zo?
    Ik ben pas één keer naar Abunai geweest en ik had geen idee wat voor thema het toen had, dus ik heb geen idee eigenlijk O_O

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 2:03 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Heeey ~
    ik ga alle drie de dagen naar Abunai '13 en ik heb drie verschillende outfits. (want 1 is niet genoeg derpherp) Ik zou als ik jou was trouwens voor de middelste outfit van Yuno gaan. c;

    Op vrijdag heb ik mijn outfit van Lucifer uit Umineko no naku koro ni aan en heb ik een hele groep bij elkaar weten te krijgen. Die ga ik bestellen omdat ik anders in tijdnood kom. Op zaterdag draag ik mijn Beatrice cosplay die ik ook nog altijd moet maken en deels ga bestellen (want mijn skills zijn nog niet goed genoeg) en ik ga van Sailor Moon Luna Kaguya doen, die ik ook zelf ga maken. Ik ga denk ik een versie van Nami uit One Piece doen die ik al heb voor in de disco

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 15:28 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Als Yuno? Da's vet awesome! *O*
    Ik zou gaan met een paar vrienden, maar geen idee of dat nog door gaat. Maar ik wil wel graag.
    Als ik ga, ga ik denk in dezelfde cosplay als die waarin ik naar Tsunacon ben gegaan (anders wordt het allemaal een beetje duur ;x) en dat is Silica van Sword Art Online. ^.^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga niet naar Abunai, maar ik ga naar Animecon :3.
    Ik ga als Happy van Fairy Tail.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    @Daikazoku: ik ga ook naar Animecon! op welke dag(en) ga jij?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    @Daikazoku: ik ga ook naar Animecon! op welke dag(en) ga jij?

    Leuk! Ik ga alleen de zaterdag. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Leuk! Ik loop dan rond als Natsuhi van Umineko. Als ik je zie dan zal ik je aanspreken. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    Heeey ~
    ik ga alle drie de dagen naar Abunai '13 en ik heb drie verschillende outfits. (want 1 is niet genoeg derpherp) Ik zou als ik jou was trouwens voor de middelste outfit van Yuno gaan. c;

    Op vrijdag heb ik mijn outfit van Lucifer uit Umineko no naku koro ni aan en heb ik een hele groep bij elkaar weten te krijgen. Die ga ik bestellen omdat ik anders in tijdnood kom. Op zaterdag draag ik mijn Beatrice cosplay die ik ook nog altijd moet maken en deels ga bestellen (want mijn skills zijn nog niet goed genoeg) en ik ga van Sailor Moon Luna Kaguya doen, die ik ook zelf ga maken. Ik ga denk ik een versie van Nami uit One Piece doen die ik al heb voor in de disco


    Oeh Umineko, ja ik zat eerst daar ook nog over te twijfelen haha.
    Ik zit nog altijd te twijfelen of ik alleen zaterdag ga of alle drie de dagen, maar als ik ze wel alle drie ga, dan wil ik ook nog andere dingen cosplayen. Ik zat eerst nog aan Maria te denken van Umineko, alleen vond ik het jammer dat ze wat jonger is als de rest haha. En zo jong lijk ik nou ook weer niet;q
    Maar ik zie nog wel...
    eerst wilde ik ook als Enma Ai van Jingoku Shoujo maar dat ga ik later pas doen, want een vriendin van me wilt die heel graag doen dus laat ik haar eerst sowieso ;D
    Verder had ik nog gedacht aan Sunako van Shiki, maar dat met haar ogen is gewoon onmogelijk ( tenzij ik het met oogschaduw doe, maar dan moet ik heel de tijd met dichte ogen lopen xD)
    Dus stel dat ik meerdere dagen zou gaan, dan moet ik ook echt nog even kijken wat ik met die andere twee dagen doe ( want inderdaad, het is leuker om meer cosplays te hebben als je toch meerdere dagen gaat ;D)
    Beatrice haar jurk lijkt me trouwens echt heel lastig maken, succes! O_O Echt respect voor je als die je goed lukt;q lijkt me echt lastig [a]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    waaah! je kent umineko! <3 Ik ga zelf drie dagen, nu voor de derde keer en ik zou denk ik aan 1 dag niet genoeg hebben. Maar ik woon in Zuid-Holland dus voor mij is het wat verder reizen en om dan maar 1 dag te gaan vind ik niet heel handig. Maar ik wil je echt aanraden om Umineko te cosplayen, want Umineko is cool. Ik denk dat je Bernkastel, Lambdadelta, Maria of Sakutarou heel goed zou kunnen doen. c:
    Jigoku Shoujo is echt heel erg awesome. Ik wil ooit nog Hone Onna daarvan doen, maar ik heb echt nog superveel dingen op mijn lijstje die ik graag zou willen doen, dus ja. ; en wat betreft Sunako: er zijn speciale lenzen voor, maar die zijn echt fucking duur. en dan bedoel ik minstens 100 euro per stuk. je zou ook me een soort doorzichtig stof kunnen werken en wimperlijm en dan op die manier die ogen doen, maar dan moet je maar even kijken c:

    Ja, Beatrice's jurk wordt niet makkelijk nee. De rode onderrok ga ik bestellen en de hoepelrok ergens kopen, maar verder ga ik zelf maken met behulp van mijn vrienden die gelukkig allemaal wel al ervaring hebben met naaien en die me ook kunnen helpen. En dank je wel! Als jij nog andere kostuums gaat doen dan ook nog succes!


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    waaah! je kent umineko! <3 Ik ga zelf drie dagen, nu voor de derde keer en ik zou denk ik aan 1 dag niet genoeg hebben. Maar ik woon in Zuid-Holland dus voor mij is het wat verder reizen en om dan maar 1 dag te gaan vind ik niet heel handig. Maar ik wil je echt aanraden om Umineko te cosplayen, want Umineko is cool. Ik denk dat je Bernkastel, Lambdadelta, Maria of Sakutarou heel goed zou kunnen doen. c:
    Jigoku Shoujo is echt heel erg awesome. Ik wil ooit nog Hone Onna daarvan doen, maar ik heb echt nog superveel dingen op mijn lijstje die ik graag zou willen doen, dus ja. ; en wat betreft Sunako: er zijn speciale lenzen voor, maar die zijn echt fucking duur. en dan bedoel ik minstens 100 euro per stuk. je zou ook me een soort doorzichtig stof kunnen werken en wimperlijm en dan op die manier die ogen doen, maar dan moet je maar even kijken c:

    Ja, Beatrice's jurk wordt niet makkelijk nee. De rode onderrok ga ik bestellen en de hoepelrok ergens kopen, maar verder ga ik zelf maken met behulp van mijn vrienden die gelukkig allemaal wel al ervaring hebben met naaien en die me ook kunnen helpen. En dank je wel! Als jij nog andere kostuums gaat doen dan ook nog succes!


    Hhaha Ja, natuurlijk, Umineko is ultime geweldigheid<3 Mijn favo anime in het horror genre. Vind het stiekem ook veel beter dan Higurashi [a]
    Bernkastel is awesome! Daar twijfelde ik ook nog even over, maar Maria is dan ook wel awesome maar ergens.. dus zo jong =o .. alleen die Lambdadelta ofzo die mocht ik eecht niet xD En ik ging vorig jaar ook al iemand cosplayen die ik gewoon ECHT NIET mag xD Maar bernkastel is wel nog een goed idee.... Jessica vond ik ook awesome, maar ik weet niet of ik haar cosplay dingetje zo leuk vind, weetjewel...
    Oh ja snap het, mja ik woon nu dichterbij maar ik verhuis like elk jaar ofzo... dus vorig jaar was het twee en half uur met de trein... dit jaar nog maar half uur/ drie kwartier gelukkig.. maar ik heb geen idee hoe ik bij dat hotel moet komen, die andere, en je moet dat zelf regele.. en ik weet niet of ikd at eigenlijk wel zou mogen/ of ik het geld kan missen etc. dus waarschijnlijk word het 1 dag, but misschien ook wel drie.. weet ik nog niet zeker
    Hm Jigoku Shoujo vind ik minder, omdat het een beetje veel.. herhaald... maar ik vind het meisje, Enma Ai wel heel erg cool ;q maar ik haat de anime niet of zo.
    Oh I know right! Ik heb ook nog honderd karakters die ik graag wil cosplayen, maar dunno wanneer ik dat eens waar ga maken. Crossdressen lijkt me ook erg leuk, zou ik ook nog wel willen doen een keer... weet nog niet wanneer though.. en als wie.. Ik zit te denken aan Belphegor van Kateihyoushi Hitman Reborn O_O
    Beatrice haar jurk lijkt me ook gwn onmogelijk om zelf te maken.. denk dat ik al problemen ga hebben met Gasai Yuno haar schooluniform O_O .... ik bedoel.. ik heb toen ik 10 was ooit twee t-shirts van dezelfde kleur door geknipt en aan elkaar vastgenaaid met de hand en toen had ik een soort jurkje.. wat ik wilde gebruiken voor halloween (faal) , maar... verder heb ik nog nooit een poging gedaan om kleding/ kostuums te maken, dus dat word nog veel uitvogelen... met hoe en wat enzo...
    Hm dat van Sunako klinkt niet geweldig, sowieso lenzen die je hele oog bedekken? denk dat je dan niet meer naar links of rechts kunt kijken xD But pfoe, wat duur!


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Umineko is mijn favoriete fandom. Al moet ik eerlijk zeggen dat de anime bagger is. De manga is veel beter en de VN al helemaal. De anime is dat slechts een slap aftreksel van. De anime van Higurashi is beter uitgewerkt, maar heeft minder diepgang in de personages. Ze hebben Umineko in evenveel episodes proberen te stoppen, maar dat kan gewoon niet omdat Umineko zoveel diepgaander is en ingewikkelder. Maar Higurashi is nog altijd mijn favoriete anime.
    Van Umineko wil ik nog Rosa, Hideyoshi, Leviathan, Gaap en verschillende Beatrices cosplayen. En ik hoop dat mijn vriendje ooit Krauss voor mij wil doen als ik Natsuhi doe en mijn beste vriendin Jessica. Je kan Maria best doen, ik bedoel: niemand ziet er uit als negen tenzij je het echt bent en genoeg mensen cosplayen haar. Wat zijn eigenlijk jouw favoriete en meest gehate personages uit Umineko?
    En crossdressen is leuk, maar het inbinden is en hel
    Je verhuist elk jaar? Hoe dat zo? En ik heb zelf gelukkig een kamer in het hotel. En Beatrices jurk gaat nog heel lastig worden, maar ik vind dat het gaat lukken. Wat betreft de lenzen: ze heten volgens mij sclera lenzen en je kunt nog zien, maar zoals ik al zei: ze zijn doet duur. 100 euro is de minimum prijs. De meesten zitten eind de 200.
    Edit: http://www.scleracontactlenses.co.uk/
    Hier heb ik net iets goedkopere gevonden, en ze verzenden wereldwijd, maar ze hebben ook maar een klein aanbod. normaal gesproken zouden ze veel meer vragen zoals hier: http://02a5349.netsolstores.com/scleralenses-2.aspx

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 23:45 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Abunai 2013 staat nog niet op m'n planning (ik ga eerst naar Animecon in juni), maar ik wil er wel heel graag naartoe! Alleen, ik weet niet of ik als horror ga. Vorig jaar merkte ik ook vrij weinig op van het thema.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga waarschijnlijk met een grote groep vrienden! We hebben ervoor gekozen om als groep te gaan. Een van ons gaat echter als Allen Walker, maar de rest, waaronder ik zullen als karakters uit Code Geass gaan. Ik ben CC. We hebben al best wel wat mensen, alleen we hebben geen LeLouch ._.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ik ga waarschijnlijk met een grote groep vrienden! We hebben ervoor gekozen om als groep te gaan. Een van ons gaat echter als Allen Walker, maar de rest, waaronder ik zullen als karakters uit Code Geass gaan. Ik ben CC. We hebben al best wel wat mensen, alleen we hebben geen LeLouch ._.



    Oh, het is wel jammer dat je geen LeLouch hebt O_O vanwege dat het maincharacter is, maar misschien vind je nog iemand?
    Wel cool dat je een hele groep hebt en bijna allemaal van dezelfde anime ö
    Ik wil dat ook een keer doen, maar ik denk dat mijn friends niet geïnteresseerd zijn in allemaal dezelfde anime haha xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    PlagueRat schreef:
    Umineko is mijn favoriete fandom. Al moet ik eerlijk zeggen dat de anime bagger is. De manga is veel beter en de VN al helemaal. De anime is dat slechts een slap aftreksel van. De anime van Higurashi is beter uitgewerkt, maar heeft minder diepgang in de personages. Ze hebben Umineko in evenveel episodes proberen te stoppen, maar dat kan gewoon niet omdat Umineko zoveel diepgaander is en ingewikkelder. Maar Higurashi is nog altijd mijn favoriete anime.
    Van Umineko wil ik nog Rosa, Hideyoshi, Leviathan, Gaap en verschillende Beatrices cosplayen. En ik hoop dat mijn vriendje ooit Krauss voor mij wil doen als ik Natsuhi doe en mijn beste vriendin Jessica. Je kan Maria best doen, ik bedoel: niemand ziet er uit als negen tenzij je het echt bent en genoeg mensen cosplayen haar. Wat zijn eigenlijk jouw favoriete en meest gehate personages uit Umineko?
    En crossdressen is leuk, maar het inbinden is en hel
    Je verhuist elk jaar? Hoe dat zo? En ik heb zelf gelukkig een kamer in het hotel. En Beatrices jurk gaat nog heel lastig worden, maar ik vind dat het gaat lukken. Wat betreft de lenzen: ze heten volgens mij sclera lenzen en je kunt nog zien, maar zoals ik al zei: ze zijn doet duur. 100 euro is de minimum prijs. De meesten zitten eind de 200.
    Edit: http://www.scleracontactlenses.co.uk/
    Hier heb ik net iets goedkopere gevonden, en ze verzenden wereldwijd, maar ze hebben ook maar een klein aanbod. normaal gesproken zouden ze veel meer vragen zoals hier: http://02a5349.netsolstores.com/scleralenses-2.aspx


    Oh ik kan echt nergens vinden waar ik de manga of VN zou kunnen elzen, heb er wel naar gezocht...
    maar ik vond de anime wel geweldig eig[a]
    Higurashi is wel cool, maar ik vind magie leuker I guess
    eeehhhm...... beatrice vind ik awesome, kanon vind ik hot, shannon vind ik wel awesome, maria is ge-wel-dig, battler is wel oke, george is ook oke, jessica is wel cool en ik vind ange ook awesome...
    lambdadelta vind ik irritant... bernkastel is awesome, rudolf herinner ik me eig niet goed, ik mocht rosa niet..., eva haatte ik echt, natsuhi was wel lief, Kyrie.. had ik niet echt een mening over, hideyoshi ook niet, en krauss mocht ik volgensmij niet [a]
    en verder heb ik niet echt een mening over karakters...
    Hahah ja dat inbinden is niet zo geweldig, helemaal na een tijd, want dat gaat zeer doen/moeilijker ademen dan...
    Nouja, mijn ouders verhuizen iedere keer naar ander werk of zo, mja soms blijf ik een paar jaar zitten, maar soms maar een jaar of nog niet eens.. ben nu ehm... tien keer verhuisd en ik ben 18.. xD ik heb ook in Spanje gewoont en ben daar ook nog vier keer verhuisd maarja..
    Ah oké, mja ik denk ik niet, but dat weet ik niet van te voren O_O
    Ja dat geloof ik best, ik zou er eig al niet aan willen beginnen, alleen al om hoe moeilijk die jurk er uti ziet, dus respect voor je dat je hem gaat maken, en het lukt je vast wel ^^ Je ehbt sowieso de goede instelling.
    Wow, die lenzen zijn echt kapot duur. Ik denk niet dat dat hem gaat worden... sowieso, dan kan je toch ook niet meer naar links of rechts kijken? O_O
    Hahah ergens zien die lenzen er echt eng uit xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    mangareader.net heeft alle delen van de manga. gewoon read umineko online intypen in google en dan heb je t. en de VN is eigenlijk alleen te kopen, maar ik weet wel waar je hem kunt downloaden. Probeer de manga eerst en dan kan ik je altijd de downloadlink nog geven.
    Higurashi heeft meer het horror aspect, terwijl de focus bij Umineko op het detective/mystery aspect ligt. Ik vind Umineko's manga en VN the best thing ever, maar de anime zuigt gewoon heel erg hard, op de animatie en voice acting na. Beatrice vind ik leuk, Kanon/Shannon heb ik een hekel aan, maar ik heb door de vn heen moeten lezen uit hun gezichtspunt en ik weet meer dan jij door de answer arcs. Maria wil ik slaan, want ze is vervelend, maar af en toe heeft ze haar goede momenten. Als ze zeg maar niet UU UUU UU gaat gillen en gewoon een lief klein negen jarig meisje is. Battler is echt HI-LA-RISCH en hij is een beetje mijn Umineko baby die ik heel leuk vind, omdat hij zo dom is dat hij weer slim wordt. George is prima, goed opgevoed alleen zijn keuze in vrouw... ach ja. En hij is ook niet precies zoals hij zich voordat, zoals uit EP 4 en EP... 5 volgens mij blijkt. Jessica vind ik wel leuk. Lambda - neutraal. Bern- dikke haat. Rudolf - een van mijn favorieten en ik zou een crush op hem hebben als hij echt was geweest. Krauss - neutraal. Hideyoshi - <3 heel erg veel liefde aan hem, hij is echt superlief voor Eva en hij is echt een fantastische oom. Rosa - ik hou van haar en ik heb medelijden met haar. Ze is heel anders dan de anime haar afschildert. Ja, ze slaat haar dochter af en toe, maar dat heeft dat kind verdiend en ze werkt heel erg hard, ook om haar dochter te kunnen blijven ondersteunen, terwijl haar bedrijf problemen heeft ook nog eens en ze is vroeger zelf ook geslagen door Kinzo met een houten zwaard. Eva- 1 van mijn favoriete personages. Ze heeft de meest diepgaande persoonlijkheid en ze is heel erg beschadigd door haar vader en ik hou van haar en ze is een heel erg goede moeder en echtgenote, maar ze heeft een bijna niet bestaand zelfvertrouwen dat ze compenseert met venijn. En haar gedrag tegenover Natsuhi is niet zomaar, die twee hebben een geschiedenis. Waarom haat je haar eigenlijk? c: Natsuhi - zeikwijf, stijve tuttebol, maar wel heel lief, maar iets te streng. Kyrie - mhh... meh. Neutraal.
    De magische personages vind ik iets minder interessant, want die zijn veel plattere personages. maar ik zal ophouden over Umineko xD want anders dan word je helemaal gek van mijn gepraat en ik wil niet per ongeluk spoileren (Wat ik vast al gedaan heb, maar alas)

    Naja, ik ben gewend aan hoe het is een korset te dragen, dus vergeleken daarmee valt inbinden echt reuze mee, maar het is toch fijn om de binding af te doen aan het einde van de dag. wat doen je ouders voor werk dan?? o: Ik ben nu twee keer verhuisd, 1 x vanuit Duitsland naar Nederland en nu van mijn ouders naar mijn eigen kamertje. Lijkt me vervelend om zo vaak te moeten verhuizen.
    haha xD yeah, ik ga mijn best doen en anders dan kan ik altijd nog naakt gaan rondrennen, wat ik ook wel iets voor Beato vind. xD
    Inderdaad. En die eerste link is dan nog voor een paar, die anderen zijn per lens. ik zou het geld er echt niet voor uitgeven. maar ach. Je kan vast nog wel links en rechts kijken, al zul je daar wel je hoofd voor moeten draaien. 8D Ik wil misschien ooit kijken of ik ze heel erg goedkoop kan krijgen, want het ziet er wel echt super awesome uit.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.