• Heey, Abunai 2013 komt er weer aan en ik vroeg me af wie van jullie daar heen ging.

    Zijn jullie van plan om te gaan en zo ja, wat wil je dan gaan cosplayen?( Of ben je juist niet van plan om te cosplayen?)
    En op welke dag( of dagen) ga je?

    Ik wil wel gaan, maar ik moet mijn kaartje nog bestellen.
    Ik was aan het kijken wat ik wilde cosplayen en mijn orginele idee was zoals SeeU of Naruko ( SeeU Cosplay, Uzumaki Naruko Cosplay ) ( Nee, dat ben ik obviously niet, maar gewoon zodat je ziet hoe het er uit zou zien on people)

    Maar ik kwam er dus achter dat het een horror thema had dit jaar, dus ik heb gekozen voor Gasai Yuno

    Ik twijfel nog tussen deze, deze en deze outfit van haar, maar dat zie ik wel.
    Ik ga sowieso samen met mijn oma mijn kostuum maken als ik het besloten heb ( dit word de eerste keer dat ik het zelf maak, dus dat word nog wat haha)

    Maar oké, hoe zit het met jullie?


    btw: weten jullie misschien of het meerendeel als horrorcharacters gaat? I mean, stel je zou geen horror character doen ( zoals Naruko of SeeU dus), zou je dan vet erg opvallen of zo?
    Ik ben pas één keer naar Abunai geweest en ik had geen idee wat voor thema het toen had, dus ik heb geen idee eigenlijk O_O

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 2:03 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    En, hebben jullie er al zin in? =D
    Ik wil echt veel te veel doen en ik ga alleen zaterdag. ;( Like, de fandub workshop valt samen met de Cosplay Acting Show en ik wil echt heeeeel graag die workshop, maar het lijkt me ook zo leuk om naar die show te kijken. T.T
    Life isn't fair...
    Oh, en de laatste bus gaat om 23.00 ofzo en daarna is er ook nog van alles te doen D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    fandub workshop? Woah dat wil ik zeker doen!
    Ik denk sowieso niet dat ik tot 23:00 mag haha maar ik ga niet met de bus, we worden gebracht.
    Ik moet sowieso SNK merch hebben als ze die al hebben.

    Jaeger schreef:
    fandub workshop? Woah dat wil ik zeker doen!
    Ik denk sowieso niet dat ik tot 23:00 mag haha maar ik ga niet met de bus, we worden gebracht.
    Ik moet sowieso SNK merch hebben als ze die al hebben.


    Ja, dat wil ik ook zoooooooo graag doen! See you there? =D
    En indeed, ik wil ook SnK merch!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ja, dat wil ik ook zoooooooo graag doen! See you there? =D
    En indeed, ik wil ook SnK merch!

    Yes you will see me there ^^
    Ik ben met een hond-alter-ego en een genderbend Trafalgar en nog één iemand maar ik weet niet of die gaat cosplayen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:34 ]

    Jaeger schreef:
    (...)
    Yes you will see me there ^^
    Ik ben met een hond-alter-ego en een genderbend Trafalgar en nog één iemand maar ik weet niet of die gaat cosplayen.


    Oh ja, ik moet m'n vriend (nee niet vriend als in 'vriend', maar gewoon 'vriend', als je me nog begrijpt) ook niet vergeten. >< Ik weet ook nog niet waar hij allemaal heen wil. Maar hij is Luffy, dat heb ik je volgens mij al een keer verteld. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als iemand op vrijdag ofzo gaat... En er is SnK merch.. TELL ME.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Als iemand op vrijdag ofzo gaat... En er is SnK merch.. TELL ME.


    Ga jij ook zaterdag? =D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ga jij ook zaterdag? =D
    Nee, maar ik ga denk ik alleen als er SnK merch is, daarom vraag ik het, haha.
    Maar ik weet 't nog niet zeker.. Misschien ga ik wel gewoon om te kijken 'n keertje. Ligt eraan met 't geld 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Nee, maar ik ga denk ik alleen als er SnK merch is, daarom vraag ik het, haha.
    Maar ik weet 't nog niet zeker.. Misschien ga ik wel gewoon om te kijken 'n keertje. Ligt eraan met 't geld 8D


    Hahaha, alles voor Shingeki xd
    Ik vond het kaartje voor Abunai niet zo heel erg duur, valt best mee. Maar ja, je moet het er wel aan uit willen geven natuurlijk.
    Plus, ik denk eerlijk gezegd dat er wel SnK merch zal zijn, aangezien het dé anime van dit moment is.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:42 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ga jij ook zaterdag? =D

    Ik weet dat de vraag naar Rivaille gericht is, maar ik ga zaterdag. c:

    Arlert schreef:
    (...)

    Hahaha, alles voor Shingeki xd
    Ik vond het kaartje voor Abunai niet zo heel erg duur, valt best mee. Maar ja, je moet het er wel aan uit willen geven natuurlijk.
    Plus, ik denk eerlijk gezegd dat er wel SnK merch zal zijn, aangezien het dé anime van dit moment is.
    True that.
    Hoeveel kost zo'n kaartje dan?
    En ligt er ook weer aan of ik mijn OV dan al heb. Ik ga in Ehv naar school dus als ik 't dan heb, is dat handig. Anders moet ik ook voor de trein betalen.

    Maar I hope so, lijkt me best gaaf zoiets. :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik weet dat de vraag naar Rivaille gericht is, maar ik ga zaterdag. c:


    I already knew that. :Y)

    Oh, ik ook trouwens. Maar dat wist je volgens mij ook al. ><

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:48 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rivaille schreef:
    (...)True that.
    Hoeveel kost zo'n kaartje dan?
    En ligt er ook weer aan of ik mijn OV dan al heb. Ik ga in Ehv naar school dus als ik 't dan heb, is dat handig. Anders moet ik ook voor de trein betalen.

    Maar I hope so, lijkt me best gaaf zoiets. :3


    Uhh... Zaterdag is 28 euro, maar dan alleen in de pre-order. Aan de deur kosten ze 34 euro.
    Als je alle dagen wilt weten: klik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Uhh... Zaterdag is 28 euro, maar dan alleen in de pre-order. Aan de deur kosten ze 34 euro.
    Als je alle dagen wilt weten: klik.

    Twee weken van tevoren wordt deurprijs gevraagd, nu dus al.

    Arlert schreef:
    (...)

    Uhh... Zaterdag is 28 euro, maar dan alleen in de pre-order. Aan de deur kosten ze 34 euro.
    Als je alle dagen wilt weten: klik.

    OH
    MY
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

    Dat is duur, lol. Mehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.


    I live for the applause, you will die for it.