• Heey, Abunai 2013 komt er weer aan en ik vroeg me af wie van jullie daar heen ging.

    Zijn jullie van plan om te gaan en zo ja, wat wil je dan gaan cosplayen?( Of ben je juist niet van plan om te cosplayen?)
    En op welke dag( of dagen) ga je?

    Ik wil wel gaan, maar ik moet mijn kaartje nog bestellen.
    Ik was aan het kijken wat ik wilde cosplayen en mijn orginele idee was zoals SeeU of Naruko ( SeeU Cosplay, Uzumaki Naruko Cosplay ) ( Nee, dat ben ik obviously niet, maar gewoon zodat je ziet hoe het er uit zou zien on people)

    Maar ik kwam er dus achter dat het een horror thema had dit jaar, dus ik heb gekozen voor Gasai Yuno

    Ik twijfel nog tussen deze, deze en deze outfit van haar, maar dat zie ik wel.
    Ik ga sowieso samen met mijn oma mijn kostuum maken als ik het besloten heb ( dit word de eerste keer dat ik het zelf maak, dus dat word nog wat haha)

    Maar oké, hoe zit het met jullie?


    btw: weten jullie misschien of het meerendeel als horrorcharacters gaat? I mean, stel je zou geen horror character doen ( zoals Naruko of SeeU dus), zou je dan vet erg opvallen of zo?
    Ik ben pas één keer naar Abunai geweest en ik had geen idee wat voor thema het toen had, dus ik heb geen idee eigenlijk O_O

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 2:03 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    (...)


    Oh, het is wel jammer dat je geen LeLouch hebt O_O vanwege dat het maincharacter is, maar misschien vind je nog iemand?
    Wel cool dat je een hele groep hebt en bijna allemaal van dezelfde anime ö
    Ik wil dat ook een keer doen, maar ik denk dat mijn friends niet geïnteresseerd zijn in allemaal dezelfde anime haha xD


    Nou, als je nog als Lelouch wil komen xD


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Nou, als je nog als Lelouch wil komen xD


    Haha nope, ik heb Code Geass nog niet af gekeken en ik heb echt een hekel aan Lelouch xD

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 18:53 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    PlagueRat schreef:
    mangareader.net heeft alle delen van de manga. gewoon read umineko online intypen in google en dan heb je t. en de VN is eigenlijk alleen te kopen, maar ik weet wel waar je hem kunt downloaden. Probeer de manga eerst en dan kan ik je altijd de downloadlink nog geven.
    Higurashi heeft meer het horror aspect, terwijl de focus bij Umineko op het detective/mystery aspect ligt. Ik vind Umineko's manga en VN the best thing ever, maar de anime zuigt gewoon heel erg hard, op de animatie en voice acting na. Beatrice vind ik leuk, Kanon/Shannon heb ik een hekel aan, maar ik heb door de vn heen moeten lezen uit hun gezichtspunt en ik weet meer dan jij door de answer arcs. Maria wil ik slaan, want ze is vervelend, maar af en toe heeft ze haar goede momenten. Als ze zeg maar niet UU UUU UU gaat gillen en gewoon een lief klein negen jarig meisje is. Battler is echt HI-LA-RISCH en hij is een beetje mijn Umineko baby die ik heel leuk vind, omdat hij zo dom is dat hij weer slim wordt. George is prima, goed opgevoed alleen zijn keuze in vrouw... ach ja. En hij is ook niet precies zoals hij zich voordat, zoals uit EP 4 en EP... 5 volgens mij blijkt. Jessica vind ik wel leuk. Lambda - neutraal. Bern- dikke haat. Rudolf - een van mijn favorieten en ik zou een crush op hem hebben als hij echt was geweest. Krauss - neutraal. Hideyoshi - <3 heel erg veel liefde aan hem, hij is echt superlief voor Eva en hij is echt een fantastische oom. Rosa - ik hou van haar en ik heb medelijden met haar. Ze is heel anders dan de anime haar afschildert. Ja, ze slaat haar dochter af en toe, maar dat heeft dat kind verdiend en ze werkt heel erg hard, ook om haar dochter te kunnen blijven ondersteunen, terwijl haar bedrijf problemen heeft ook nog eens en ze is vroeger zelf ook geslagen door Kinzo met een houten zwaard. Eva- 1 van mijn favoriete personages. Ze heeft de meest diepgaande persoonlijkheid en ze is heel erg beschadigd door haar vader en ik hou van haar en ze is een heel erg goede moeder en echtgenote, maar ze heeft een bijna niet bestaand zelfvertrouwen dat ze compenseert met venijn. En haar gedrag tegenover Natsuhi is niet zomaar, die twee hebben een geschiedenis. Waarom haat je haar eigenlijk? c: Natsuhi - zeikwijf, stijve tuttebol, maar wel heel lief, maar iets te streng. Kyrie - mhh... meh. Neutraal.
    De magische personages vind ik iets minder interessant, want die zijn veel plattere personages. maar ik zal ophouden over Umineko xD want anders dan word je helemaal gek van mijn gepraat en ik wil niet per ongeluk spoileren (Wat ik vast al gedaan heb, maar alas)

    Naja, ik ben gewend aan hoe het is een korset te dragen, dus vergeleken daarmee valt inbinden echt reuze mee, maar het is toch fijn om de binding af te doen aan het einde van de dag. wat doen je ouders voor werk dan?? o: Ik ben nu twee keer verhuisd, 1 x vanuit Duitsland naar Nederland en nu van mijn ouders naar mijn eigen kamertje. Lijkt me vervelend om zo vaak te moeten verhuizen.
    haha xD yeah, ik ga mijn best doen en anders dan kan ik altijd nog naakt gaan rondrennen, wat ik ook wel iets voor Beato vind. xD
    Inderdaad. En die eerste link is dan nog voor een paar, die anderen zijn per lens. ik zou het geld er echt niet voor uitgeven. maar ach. Je kan vast nog wel links en rechts kijken, al zul je daar wel je hoofd voor moeten draaien. 8D Ik wil misschien ooit kijken of ik ze heel erg goedkoop kan krijgen, want het ziet er wel echt super awesome uit.


    Oké dankje, dan kan ik hem lezen ^^
    Hahah we hebben echt tegenovergestelde mening over de Umineko characters zie ik al wel ;q Mja ik merk wel dat... je bent óf een Maria-fan, of een Rosa fan.. I dunno ik ken alleen mensen die de ene leuk vinden en de ander haten;q Mja bij mij is het dus andersom, ik mocht Rosa niet en ik vind Maria dus geweldig haha. Mja ik mag Eva niet, ik heb dan wel alleen de anime gezien maar ik irriteerde me dood aan haar en haar misselijke persoonlijkheid, vond der echt een stomme trut xD Maar misschien veranderd dat ooit... but dat betwijfel ik. Maar wel funny dat we precies tegenovergesteld denken haha.
    Hahaha ik vind het niet erg hoor, over anime kan ik altijd praten. Maar misschien moeten we het een beetje meer over cosplay houden en anders door in Gastenboek, voor dat we nog vresleijk off-topic gaan ;D

    Oh das wel awesome, ik kan niet eens corsetten aan [a]
    Hm ja, het is altijd fijn ze af te doen. Heb één keer binding gedaan om te kijken hoe dat werd en na een aantal uur was ik dat toch wel een beetje zat.
    Mijn ouders doen van alles en nog wat, ze wisselen heel de tijd van werk, en dan ook echt... dingen die helemaal niet op elkaar lijken. Zoals, om een voorbeeld te noemen van een van de dingen, van makelaar naar fysiotherapeut. Hoe dan ook: Ja, verhuizen is echt vreselijk. Ik wil ook alleen nog maar verhuizen voor het uit huis gaan en zo... ( misschien nog naar Japan of als ik ga samen wonen but ik ben het verhuizen toch wel een beetje zat).
    Hm jaa, ik heb het geld er ook echt niet voor over, die ene keer dat je dat karakter gaat cosplayen.. weetjewel xD I mean cosplay is 1 ding, maar die lenzen, dunno... sowieso lijkt het me echt niet fijn zitten o_o
    Haha naakt rondrennen kan inderdaad ook nog, maar weer niet of ze daar zo blij mee gaan zijn ;D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ga misschien met wat mensen van school. Ik ga niet cosplayen omdat dit dan mijn eerste anime conventie is en ik alles eerst wil zien. Als ik een klein detail aan zou kunnen zou dat wel vet zijn though. Fairy Tail ketting bijvoorbeeld.

    *Bump omhoog, omdat er nu eenmaal al een topic was*

    Dus, wie gaat er nu allemaal en als wie en welke dagen? :Y) Even kijken of ik nog mensen aan kan spreken.
    Ik ga de zaterdag, als Silica (Sword Art Online) en ik ben met een Luffy. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil ook naar abunai, maar ik heb geen kostuum :c


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Ik wil ook naar abunai, maar ik heb geen kostuum :c


    Er zijn daar ook genoeg mensen zonder cosplay, hoor! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Er zijn daar ook genoeg mensen zonder cosplay, hoor! ^^


    Ik wil gewoon graag een kostuum, ik zorg dat ik er volgend jaar een heb c:
    Dan ga ik als Annie van League of Legends c:


    26 - 02 - '16

    Hurrderp, going to Nishicon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nog aan het kijken voor een outfit, maar ik ga!


    Tijd voor koffie.

    Ik ga zaterdag naar Abunai met Alice van Pandora Hearts cosplay ^^

    Ik moet wel nog kaartjes kopen :"D

    ik zou graag willen...maar ik denk niet dat het gaat lukken, ik denk dat ik volgend jaar mischien ga


    me: 5% reality, 95% dreams

    Nope, ik ga helaas niet.

    NarutoPerv schreef:
    (...)

    Haha nope, ik heb Code Geass nog niet af gekeken en ik heb echt een hekel aan Lelouch xD


    Ik vind hem wel oké. Maar ik begrijp nu niet veel meer van hem.
    OBEY ME.


    Tijd voor koffie.

    Ik ga het hele weekend, en ik ga als Hetalia ^,^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"