• Heey, Abunai 2013 komt er weer aan en ik vroeg me af wie van jullie daar heen ging.

    Zijn jullie van plan om te gaan en zo ja, wat wil je dan gaan cosplayen?( Of ben je juist niet van plan om te cosplayen?)
    En op welke dag( of dagen) ga je?

    Ik wil wel gaan, maar ik moet mijn kaartje nog bestellen.
    Ik was aan het kijken wat ik wilde cosplayen en mijn orginele idee was zoals SeeU of Naruko ( SeeU Cosplay, Uzumaki Naruko Cosplay ) ( Nee, dat ben ik obviously niet, maar gewoon zodat je ziet hoe het er uit zou zien on people)

    Maar ik kwam er dus achter dat het een horror thema had dit jaar, dus ik heb gekozen voor Gasai Yuno

    Ik twijfel nog tussen deze, deze en deze outfit van haar, maar dat zie ik wel.
    Ik ga sowieso samen met mijn oma mijn kostuum maken als ik het besloten heb ( dit word de eerste keer dat ik het zelf maak, dus dat word nog wat haha)

    Maar oké, hoe zit het met jullie?


    btw: weten jullie misschien of het meerendeel als horrorcharacters gaat? I mean, stel je zou geen horror character doen ( zoals Naruko of SeeU dus), zou je dan vet erg opvallen of zo?
    Ik ben pas één keer naar Abunai geweest en ik had geen idee wat voor thema het toen had, dus ik heb geen idee eigenlijk O_O

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 2:03 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Twee weken van tevoren wordt deurprijs gevraagd, nu dus al.


    Oh, dat wist ik dan weer niet. Ik heb m'n kaartje al, gelukkig. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rivaille schreef:
    (...)
    OH
    MY
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

    Dat is duur, lol. Mehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.


    Hahahaha, ik vond het echt wel meevallen XD. Drie dagen Pinkpop heeft me zo'n 300 euro gekost, kosten voor eten enzo er niet bij gerekend, dus ja... x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Hahahaha, ik vond het echt wel meevallen XD. Drie dagen Pinkpop heeft me zo'n 300 euro gekost, kosten voor eten enzo er niet bij gerekend, dus ja... x]
    Maar Londen heeft me ook al 500~ gekost.
    Meh. De merch is sowieso ook zo van.. Oh, een sleutelhanger, 20 EURO PLS.

    Als er SnK merch is.. Ga ik huilen Dx I want.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kom op zaterdag :D als Wendy marvell en Noji Sahin pikachu kigurumi


    I'm not short D: I just live in a big world

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.682106101817949.1073741828.100000556952295&type=1&l=a852204244

    pics pics


    I'm not short D: I just live in a big world

    Nee, Abunai is niet mijn ding, hoewel ik de costumes altijd enorm mooi vind.
    Een meisje wat ik ken gaat er altijd naartoe, dus vandaar dat ik her en der er iets over meekrijg.

    Anyways, have fun! (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ARLERT WHY DID I FORGET TO TAKE A PIC WITH YOUUU

    Uhh zal ik wat pics uploaden?

    Jaeger schreef:
    ARLERT WHY DID I FORGET TO TAKE A PIC WITH YOUUU

    Uhh zal ik wat pics uploaden?


    You talking to me, right? ;O
    Yeah we should've done that D:
    Ik heb je ook maar zo kort gezien ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    You talking to me, right? ;O
    Yeah we should've done that D:
    Ik heb je ook maar zo kort gezien ;c

    Haha ja ik had het tegen jou x)
    Hoelaat was je weg, want ik heb zeker drie keer bijna het hele gebouw gezien : p

    Jaeger schreef:
    (...)
    Haha ja ik had het tegen jou x)
    Hoelaat was je weg, want ik heb zeker drie keer bijna het hele gebouw gezien : p


    Half elf, denk ik.
    Je had naar de fandub moeten komen D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Half elf, denk ik.
    Je had naar de fandub moeten komen D:

    Ik wist niet wanneer en waar dat was, lol x)
    Ik was rond 8 uur al weg, heb bij een vriendin nog Ice Age 4 en 2 episodes van Ouran High School Host club tot half twaalf gekeken, hehehe.

    En ik ben van plan een eigen SNK cosplay te maken! Het wordt niet 100% accurate en ik ga echt geen 3DMG maken, maar toch. waarschijnlijk wordt ik dan Hanji or Sasha, dan kan ik de hele dag met een potato rondlopen of een zak potato chips, haha

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 18:24 ]

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik wist niet wanneer en waar dat was, lol x)
    Ik was rond 8 uur al weg, heb bij een vriendin nog Ice Age 4 en 2 episodes van Ouran High School Host club tot half twaalf gekeken, hehehe.

    En ik ben van plan een eigen SNK cosplay te maken! Het wordt niet 100% accurate en ik ga echt geen 3DMG maken, maar toch. waarschijnlijk wordt ik dan Hanji or Sasha, dan kan ik de hele dag met een potato rondlopen of een zak potato chips, haha


    Dat is echt awesome! Mij zou dat nooit lukken hehe xd. Maar als ik het kon... het lijkt mij zo gaaf om een eigen cosplay te maken.
    De fandub was wel echt nice :3 Ik heb Nagisa uit Clannad gedaan ^^.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Dat is echt awesome! Mij zou dat nooit lukken hehe xd. Maar als ik het kon... het lijkt mij zo gaaf om een eigen cosplay te maken.
    De fandub was wel echt nice :3 Ik heb Nagisa uit Clannad gedaan ^^.

    amg Clannad ;a; Ik had Annie kunnen doen lol
    Ik heb trouwens ook een hoop merch gekocht (eerder in het topic staan pics in de spoiler) o.a. een Soul Eater art book. *__* en een Levi bookmark with him saying "whoopsie" omygod

    Jaeger schreef:
    (...)
    amg Clannad ;a; Ik had Annie kunnen doen lol
    Ik heb trouwens ook een hoop merch gekocht (eerder in het topic staan pics in de spoiler) o.a. een Soul Eater art book. *__* en een Levi bookmark with him saying "whoopsie" omygod


    Ik heb volgens mij een stuk of drie keer de dealerroom rondgelopen en echt niks van Shingeki kunnen vinden. T.T Alleen één manga die ik al had D:
    Ik heb wel Fairy Tail volume one en Pandora Hearts volume five gekocht. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is er trouwens iemand in dit topic die ook aan de Youkai game heeft meegedaan? Meeen dat was zo awkward. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)