• Heey, Abunai 2013 komt er weer aan en ik vroeg me af wie van jullie daar heen ging.

    Zijn jullie van plan om te gaan en zo ja, wat wil je dan gaan cosplayen?( Of ben je juist niet van plan om te cosplayen?)
    En op welke dag( of dagen) ga je?

    Ik wil wel gaan, maar ik moet mijn kaartje nog bestellen.
    Ik was aan het kijken wat ik wilde cosplayen en mijn orginele idee was zoals SeeU of Naruko ( SeeU Cosplay, Uzumaki Naruko Cosplay ) ( Nee, dat ben ik obviously niet, maar gewoon zodat je ziet hoe het er uit zou zien on people)

    Maar ik kwam er dus achter dat het een horror thema had dit jaar, dus ik heb gekozen voor Gasai Yuno

    Ik twijfel nog tussen deze, deze en deze outfit van haar, maar dat zie ik wel.
    Ik ga sowieso samen met mijn oma mijn kostuum maken als ik het besloten heb ( dit word de eerste keer dat ik het zelf maak, dus dat word nog wat haha)

    Maar oké, hoe zit het met jullie?


    btw: weten jullie misschien of het meerendeel als horrorcharacters gaat? I mean, stel je zou geen horror character doen ( zoals Naruko of SeeU dus), zou je dan vet erg opvallen of zo?
    Ik ben pas één keer naar Abunai geweest en ik had geen idee wat voor thema het toen had, dus ik heb geen idee eigenlijk O_O

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 2:03 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik heb volgens mij een stuk of drie keer de dealerroom rondgelopen en echt niks van Shingeki kunnen vinden. T.T Alleen één manga die ik al had D:
    Ik heb wel Fairy Tail volume one en Pandora Hearts volume five gekocht. *O*

    Aan het begin stonder er zag manga, en de meeste merch was blijkbaar op vrijdag al uitverkocht. :c

    Jaeger schreef:
    (...)
    Aan het begin stonder er zag manga, en de meeste merch was blijkbaar op vrijdag al uitverkocht. :c


    Meeeeh ;c
    Ergens is het ook wel logisch... I mean, Shingeki is zo populair. Dus eigenlijk hadden we wel kunnen verwachten dat er op de tweede dag niet veel meer over zou zijn. Toch is het jammer. Op de website van Archonia hebben ze ook al bijna niks meer D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Helemaal vergeten dat er een topic was :O Ik was er ook het hele weekend vrijdag als kakuzu en de rest van het weekend als pikachu met een free hugs bordje xd.

    Oh en nee niet aan dat spel meegedaan wel elke avond ninja tag xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    Helemaal vergeten dat er een topic was :O Ik was er ook het hele weekend vrijdag als kakuzu en de rest van het weekend als pikachu met een free hugs bordje xd.

    Oh en nee niet aan dat spel meegedaan wel elke avond ninja tag xd

    Was jij die Pikachu!

    TheCosplayer schreef:
    Helemaal vergeten dat er een topic was :O Ik was er ook het hele weekend vrijdag als kakuzu en de rest van het weekend als pikachu met een free hugs bordje xd.

    Oh en nee niet aan dat spel meegedaan wel elke avond ninja tag xd


    Really? Volgens mij heb ik je wel een keer gezien dan! xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja dat was ik ^^ bakte er helaas niet veel van en het pak was ontzettend warm maar ondanks een gescheurde broek wel een paar keer kunnen winnen ^^

    Als wie waren jullie dan? ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    Ja dat was ik ^^ bakte er helaas niet veel van en het pak was ontzettend warm maar ondanks een gescheurde broek wel een paar keer kunnen winnen ^^

    Als wie waren jullie dan? ^^

    Ik was één van de drie Alice's ^^ Ik was die ene met de All Stars (maar waarschijnlijk heb je daar niet op gelet) en ik was met een Law, een Neko-chan en een Doge. c:

    TheCosplayer schreef:
    Ja dat was ik ^^ bakte er helaas niet veel van en het pak was ontzettend warm maar ondanks een gescheurde broek wel een paar keer kunnen winnen ^^

    Als wie waren jullie dan? ^^


    Ik denk niet dat je mij gezien hebt hoor, ik heb je namelijk alleen een paar keer voorbij zien lopen, althans, dat denk ik. ;p
    Ik was als Silica uit Sword Art Online. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik was één van de drie Alice's ^^ Ik was die ene met de All Stars (maar waarschijnlijk heb je daar niet op gelet) en ik was met een Law, een Neko-chan en een Doge. c:


    Het zegt me eerlijk gezegd niet zo heel veel nee xd als ik een foto zie herken ik het wel maar zo is het vaagjes ^^ deden jullie toevallig mee met ninja tag s'avonds of het toernooi? Dan heb ik jullie wrs wel gezien ^^

    @Arlert , Cool dan ben ik je inderdaad een paar keer tegengekomen ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Het zegt me eerlijk gezegd niet zo heel veel nee xd als ik een foto zie herken ik het wel maar zo is het vaagjes ^^ deden jullie toevallig mee met ninja tag s'avonds of het toernooi? Dan heb ik jullie wrs wel gezien ^^

    @Arlert , Cool dan ben ik je inderdaad een paar keer tegengekomen ^^

    Nee, ik was rond 8 uur al weg. :Y)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Nee, ik was rond 8 uur al weg. :Y)


    Ah zonde het was echt geniaal in 1 woord xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik zelf ben nog te jong, althans dat vindt mijn moeder, mijn nicht gaat wel. Ze ging zaterdag.


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Ik zelf ben nog te jong, althans dat vindt mijn moeder, mijn nicht gaat wel. Ze ging zaterdag.

    Hoe oud ben je? Je kan ook gewoon onder-de-16-bandjes daar krijgen, die moest ik ook om. Geen verschil, dan mag je alleen geen 16+ spul kopen.

    Even iets anders, heeft nog iemand DDR gedaan? Ik wel. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:54 ]

    Jaeger schreef:
    (...)
    Hoe oud ben je? Je kan ook gewoon onder-de-16-bandjes daar krijgen, die moest ik ook om. Geen verschil, dan mag je alleen geen 16+ spul kopen.

    Even iets anders, heeft nog iemand DDR gedaan? Ik wel. :Y)


    Nope, ik niet (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Nope, ik niet (':

    De mensen met wie ik ging wilde het niet doen omdat ze dachten dat ze voor schut stonden x)
    I sucked at it, but it was fun.