• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam Payne
    Ik glimlachte zacht tegen haar lippen en ging met mijn ogen nog gesloten opzoek naar de shampoo. Ik kon het niet vinden, dus trok ik zacht terug en pakte haar shampoo. Ik voelde haar handen over mijn buik gaan en haar hoofd op mijn borst. "Ik ook van jou." Ik deed een klein beetje roze shampoo op mijn hand en begon daarmee rustig haar haar in te zepen. Ik keek haar ondertussen glimlachend aan en de douche werd gevuld met de geur van aardbeien. Het rook heerlijk naar zomer. Bij haar woorden glimlachte ik onwillekeurig, maar ik trok ook een nep pruillipje. "Nu niet meer dan?" Ik zette mijn grote puppy ogen op. Ik gaf haar een kusje op haar wang. Zij was ook opgegroeid. Ze was echt nog een meisje geweest toen ik haar had ontmoet. Nu was ze een vrouw. "Als je wil laat ik mijn kroeskop wel weer staan hoor, schatje." Ik deed een klein beetje schuim op haar neus. Mijn haar begon nu al best wat langer te worden. Ik moest eigenlijk naar de kapper, maar als ze mijn lange haar echt leuker vond liet ik dat weer staan. Ik liet mijn handen nu afzakken naar haar rug en zette de shampoofles ook weer terug. Ik had al gedoucht, maar dit was toch heel veel fijner dan dat.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik wil protesteren dat ik niet perfect ben, maar ik zwijg en kijk in plaats daarvan weg. Als ik iets zou zeggen, zou Louis daar weer op reageren. Als hij zegt dat ik op de meeste vlakken geluk heb, verlaat een zucht mijn lippen. Geluk? Ik voel me mislukt, een wrak. Ik ben een wrak. Ik mompel iets instemmends en blijf naar het plafond staren. Mijn hersenen draaide op volle toeren, maar ik lag doodstil op het bed. Ik sluit mijn ogen. Ik ging voor alles? Ik draai mijn hoofd weg en hou mijn ogen stevig dichtgeknepen. Ik ga voor alles... 'Ik ga voor alles,' herhaal ik hem zacht. 'Waarom kwam je dan daarna niet naar me toe om het uit te leggen? Waarom heb je dan geen een keer naar me omgekeken,' vraag ik zacht en draai mijn hoofd naar hem. Mijn bruine ogen staren hem aan. Ik bijt hard op mijn lip en blijf hem aankijken. 'Ik ben vaker meegeweest,' mompel ik. 'En zo erg was het niet, maar met een baby... Dan is het niet echt gemakkelijk.' Ik zwijg weer en draai me weer van Louis weg. Ik zwijg als hij zegt dat het wel goed komt met ons. 'Waarom praat je nog over een ons Lou? Er is geen ons meer, niet op de manier. Praat dan ook niet alsof het wel zo is.' Ik kijk naar het plafond en voel de volgende huilbui alweer opkomen. Ik voel Lou zijn arm om me heen en nestel me tegen hem aan. Ik wil me gewoon even veilig voelen... Ik luister naar zijn antwoord enhoud mijn ogen gesloten. 'Hield je van mij,' vraag ik hem zacht en kijk niet op. 'Was je gelukkig met mij,' vraag ik vervolgens nog zachter. Ik stop het suikerklontje in mijn mond, om afleiding te hebben. Ik kon niet lachen om Louis zijn woorden. Nu even niet. Ik wist hoe het gaat, ik wist hoe Lou het was en daarom had ik ook gedacht dat dit ons nooit zou gebeuren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Ik glimlach even. 'Mooi,' grijns ik en steek even mijn tong uit. Dan kijk ik hem aan in zijn puppy ogen. 'Liam stop, want als je zo kijkt ben je ongelofelijk schattig en ik kan niet tegen die blik,' giechel ik en geef hem speels een klap tegen zijn borstkas. 'Je kan nog wel schattig zijn, maar je bent volwassen geworden. Wil je dat niet liever zijn,' vraag ik met een lachje en kijk hem aan. 'Nee, je haar zit goed zo,' grijns ik. 'Soms is verandering nodig. Je haar was toen leuk, maar nu is dit leuk.' Ik lach even en sluit mijn ogen als hij mijn haar begint in te zepen. Het was heerlijk en zoveel fijner dan alleen douche. 'Ik heb dit gemist,' mompel ik en draai mijn rug naar hem toe, zodat hij het makkelijker kan insmeren. Als hij klaar is, draai ik me weer om. Ik lach als ik schuim op mijn neus krijg. 'Nou,' roep ik verontwaardigd. Lachend pak ik andere zeep en spuit het ook op hem. Ik grijns eventjes en kijk hem speels aan. Dan spoel ik mijn haren uit onder de kraan. Ik sluit mijn ogen en spoel mijn haren zorgvuldig uit. Als ik klaar ben sla ik mijn armen weer om Liam zijn middel. Ik ga dicht tegen hem aanstaan en sluit mijn ogen, terwijl ik mijn hoofd veilig tegen zijn borstkss aan leg. 'In wat voor een huis zou je met mij willen wonen,' vraag ik hem. Nadenken kon toch nog geen kwaad?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    "Ik vind het prima. Ik vind het ook fijn dat we min of meer samen zijn opgegroeid." Ik glimlachte en haalde een hand door mijn haar. Ik begon daarna rustig haar haren in de zepen. Haar shampoo rook echt heel lekker. "Ik ook." Ik ging met mijn handen door haar lange haren en zorgde ervoor dat ze goed schuimden. "Ik heb klaar, lieverd." zei ik liefjes. Ik deed een klein beetje schuim op haar neus en geef haar dan een kusje op haar wang. "Rustig maar." Ik legde mijn hoofd op haar schouder en luisterde stil naar haar hartslag. Niet veel later spoot ze wat zeep op me en ik begon mezelf in te zepen. Ik zette een stapje dichter naar haar toe en spoelde mezelf af. Toen ik bijna klaar was voelde ik haar armen weer om mijn middel. Ik legde mijn armen zacht om haar heen en aaide zacht over haar natte haren. Ik dacht even na over haar vraag. "Een leuk appartement in London, misschien? Met een balkon. Of een huisje iets buiten de stad met een tuin?" Allebei hadden de ideeën wel iets. Ik had niet echt een voorkeur, zij misschien wel. Het liefst zou ik wel rond London blijven. Het was dan wel een hele grote stad, dat was ook waarom ik er vrij anoniem kon rondlopen. Iets wat ik zeker ook kon waarderen. Ik drukte zacht een kusje op haar voorhoofd en liet een gelukkige zucht mijn lippen verlaten


    Bowties were never Cooler

    [Ik houd alles in de gaten, maar als een of ander iemand echt de tweeling, of 1 van de 2, nodig heeft gb me maar]


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Voor de zoveelste keer wikkel ik mijn armen om Liam heen en zucht ik gelukzalig. Ik luister naar zijn antwoord. 'London,' zeg ik vastbesloten. 'Misschien aan een park, dan kan die altijd als tuin dienen en mooi uitzicht over het park. Een balkon zou mooi zijn,' zucht ik en grinnik even. 'London is nu gewoon veel handiger. Voor mij met dansen, voor jouw met opnemen en al het andere.' Ik kijk omhoog en grijns. 'We kunnen altijd nog verhuizen, gewoon eerst proberen in de stad,' zeg ik zacht en druk een kusje op zijn lippen. Dan ga ik weer terug goed staan en glimlach even. 'We kunnen anders wel een keertje gewoon wat dingen bekijken op een laptop,' stel ik voor. 'Over een maand ofzo,' mompel ik. Ik lach even, ga nog een keer onder de stralen staan en stap dan onder de douche vandaan. 'Waar liggen je handdoeken,' vraag ik Liam, maar zonder op antwoord te wachten, begin ik al te zoeken. Al snel heb ik ze gevonden en wikkel ik een handdoek om mijn lichaam heen. Ik glimlach even en leg ook een handdoek voor Liam klaar. Ik teken op de beslagen spiegel een hartje en grinnik even. Vroeger deed ik dat altijd. Zachtjes begin ik te neuriën terwijl ik me afdroog. Eenmaal aangekleed in mijn lingerie kijk ik weer naar Liam. 'Ik ga me snel even omkleden.' Ik gooi mijn handdoek ergens neer en pak mijn joggingbroek en vest. Zo snel mogelijk ren ik over de gang, naar mijn kamer. Eenmaal daar trek ik fronsend mijn kast open. Uiteindelijk kies ik voor een lichte spijkerbroek, een leuk topje en gympen. Mijn danstas pak ik uit een hoek en stop daar alle benodigdheden in. Met een glimlach loop ik terug naar Liam zijn kamer en laat me daar op het bed vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer morgen ochtend, goed?]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik glimlachte en luisterde naar haar vrolijke geklets. Ik drukte een kusje op haar lippen en glimlachte iets breder. "Het is allemaal prima liever. Ik wil me nu alleen even concentreren op jou en mijn kanidaten, goed?" Ik kuste haar weer en streek mijn natte haar uit mijn gezicht. Nog even stonden we samen onder de douche en toen kroop ze eronder uit. "Onder de wastafel." Ik draaide rustig de douche uit en stapte ook onder de douche vandaan. Ik pakte de handdoek van haar aan en droogde me vlug af voor ik mijn handdoek om mijn middel bond. Ik zag dat ze een half hartje op de spiegel tekende. Ik maakte het vrolijk af. Ik keek nog even naar haar en begon me toen ook zelf maar aan te kleden. "Doe rustig aan." Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en liep terug naar mijn kamer. Daar liet ik me op het bed vallen en begon vrolijk te neuriën. Ik sloot mijn ogen en relaxte even. Niet veel later voelde ik een bekend lichaam op me ploffen. "Hey schatje." Ik drukte een kusje op haar haar. "Blijf je nog even? Of ga je nu weg?" Ik opende mijn ogen en keek haar aan. Haar ogen waren prachtig, net als haar lichaam en haar ziel. "Ik kan niet wachten tot we straks eindelijk alleen samen zijn. Zonder verplichtingen. Alleen met elkaar." Ik gaf haar zacht een kusje op haar lippen en glimlachte. Mijn leven was perfect.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    'Hé lief,' glimlach ik en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Zwijgend blijf ik zo liggen en denk automatisch weer aan het samenwoon idee. Ik lach zachtjes en sla mijn ogen neer. 'Ik ging net onder de douche een beetje hard van stapel, is het niet,' grinnik ik zachtjes en kijk hem vanonder mijn wimpers aan. 'Maar ik begrijp het, focus je maarop de kandidaten. Ik wil lang met ze dansen,' grijns ik en kijk hem aan. Ik denk even kort na en kijk dan naar de danstas die naast het bed staat. 'Eh.... Ligt eraan of je me kan overtuigen of ik nog moet blijven,' grap ik. 'Ik blijf nog even, ik ga over een kwartier richting de oefenruimte.' Ik lach even. 'Dat is dus gewoon het gebouw hiernaast,' grinnik ik en kijk Liam aan. Ik maak een instemmend geluidje. 'Ik kan ook niet wachten, Li,' fluister ik zacht. Hij drukt een kusje op mijn lippen, waar ik meteen op in ga. Liam was de ware voor mij, dat wist ik zeker. Hij begreep me als ik druk was, want hij had ongeveer hetzelfde. Hij moest liedjes opnemen, ik moest oefenen. Hij ging op tour voor zang, ik voor dans. Zo begrepen we elkaar en dat was fijn. We hadden elkaar nodig, maar waren tegelijkertijd zelfstandig. Ik was niet een afhankelijke huisvrouw van hem die altijd alleen zat, maar als hij me nodig had, was ik er voor hem. Het was goed en het werkte. Daar ben ik blij mee. Bovendien is Liam de leukste jongen die ik ooit heb ontmoet. Persoonlijk en uiterlijk. Hij is het gewoon voor mij. Helaas denken duizenden meisjes er ook zo over, maar zij kennen Liam niet, zoals ik hem ken. Natuurlijk gun ik ze een foto met hem, maar soms voelde ik me best rot dat mensen me dood wilde hebben omdat ik van iemand hield. Ik had het nu kunnen accepteren, maar toch waren er momenten dat het moeilijk was. Hoe zoudn ze reageren als hij of ik zou aankondigen dat we zouden samenwonen? Dat was een zorg voor later, nu eerst de XFactor tour.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [lou?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blog schreef:
    Zayn Javadd Malik

    De zoen eindigde ik met een klein kusje, waarbij ik mijn ogen glimlachend opende. Ik sloeg mijn armen om Perrie heen, en drukte haar even tegen me aan. 'Ik hou zoveel van je' fluisterde ik in haar oor. Ze was gewoon zo perfect. Ineens kreeg ik een idee, en ging liggen waardoor Perrie naast me lag. Zo was het tenminste comfortabel. Mijn arm sloeg ik om Perrie's middel heen en mijn blik ging door de woonkamer. Toby zond ik een vernietigende blik, en bij Niall keek ik even bezorgd. Als Niall maar gelukkig was. Zacht begon ik Little Things te zingen, terwijl ik weer naar Perrie keek. Een normale coach zou nu zijn kandidaten wakker maken en met ze gaan oefenen. Een strenge coach zou ze uit bed sleuren en ze dwingen. Maar ik? Nope. Ik lag hier met mijn vriendin op de bank, gewoon omdat het kan. Mickey kwam er ook aan, en hem gunde ik niet eens een blik.


    Perrie Louise Edwards

    Glimlachend lag ik met Zayn op de bank. Hij was zo lief, ik zou hem voor geen goud kwijt willen. Alle aanrakingen, alle woorden, alles deed me verliefder op hem worden. Heel Zayn deed me verliefd op hem worden. Het ravenzwarte haar, de getinte huid, de chocoladebruine ogen, de perfecte glimlach. Echt alles. 'Zayn?' vroeg ik zachtjes, terwijl ik met zijn vingers speelde. 'Waarom ben jij zo perfect?' vroeg ik erna op een fluistertoon. Het deed me glimlachen dat ik hier nu lach. Uit de duizenden, nèè, miljoenen meisjes die Zayn kon krijgen, koos ie mij. Hij kon supermodellen krijgen, actrices, veel en veel knappere meisjes en vrouwen dan mij. Mij hij koos en bleef bij mij. En dat maakte me zo gelukkig. Het hele moment verpestend, grijnsde ik en sprong ik op wat een gevolg leidde dat ik op de grond lag. Een pijnlijk maar lachend kreuntje verliet mijn mond. Al snel stond ik alweer op beiden benen. 'Wij gaan zwemmen!' riep ik uit. Het feit dat Zayn helemaal niet kon zwemmen, maakte het juist leuk. Eerst deed ik een hele moeite om Zayn van de bank af te sleuren, en nadat het gelukt was hees ik hem omhoog en trok hem mee naar boven. 'Ik kleed me om en ga dan alvast naar buiten' meldde ik hem, waarna ik heupwiegend naar mijn eigen kamer liep. De deur sloeg ik dicht en ik begon heel mijn kast uit te pluizen. Verkeerde bikini, niet mooi, saai. Uiteindelijk had ik mijn lievelings bikini vast en knikte. Het was een heel aparte bikini, wat hem zo mooi maakte. Ik kleedde me helemaal uit, en trok de bikini aan. Zo liep ik naar beneden, zwaaide even naar alle mensen die er stonden en liep naar buiten. Daar liet ik me in het zwembad zakken en zuchtte genietend.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam Payne
    Ik glimlachte en bleef rustig over haar haren aaien. "Het maakt niet uit, lief. Ik vind het wel leuk dat je zo entausiast bent. Zeker omdat ik het ook een heel goed plan vindt." Ik grijnsde bij haar woorden. "Mooi.. Dan kan ik nog even dit doen." Ik drukte een vlugge kus op haar lippen. Ik kon niet wachten tot we samen zouden wonen. Nu zagen we elkaar al niet heel erg vaak. Ik zat in de studio, of op tour en zij zat in de dansstudio of ook op tour. Als we niet meer hoefden te reizen om elkaar te zien zou dat heel veel schelen. Ik hield er zeker van dat zij zelfstandig was en een eigen carrière had, maar het betekende wel dat we elkaar maar weinig zagen. Zeker op tour miste ik haar wel. Ik keek vertedert naar haar. Ik snapte niet waarom mensen haar niet zouden mogen. Ze was zo lief en aardig. Dat fans haar haat stuurde kon ik al helemaal niet tegen. Vaak reageerde ik daar of niet op of ik werd er boos op. Hopelijk als ze zagen hoe gelukkig we samen waren, zouden ze ermee stoppen. Ik legde mijn armen om haar heen en keek even uit het raam. Dit was echt een goede, mooie dag. "Ik hou zo veel van je." mompelde ik zacht. Het was dan wel zacht, het was zeker waar. Ze was de liefde van mijn leven.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik lach zachtjes en kietel hem kort in zijn zij. 'Gelukkig vind je het een goed plan,' lach ik zacht. Ik grijns even. 'Alsof je dat anders nooit kan,' plaag ik hem. Ik blijf nog even rustig liggen en luister naar zijn ademhaling. Ik wordt er een beetje slaperig van. Ik glimlach als ik hem weer hoor zeggen dat hij van me houd. Ik maak me los van zijn greep en stap van het bed af. 'En ik ook van jouw. Ik ga,' zeg ik hem en druk een kus op zijn lippen. 'Ik zie je vanmiddag wel weer. Ik ben niet van plan zo lang te blijven. En als je me nodig hebt, kan je gewoon komen storen,' grijns ik. Ik pak mijn tas en schenk Liam nog even een knipoog. Vrolijk loop ik de deur uit en loop de trappen af. 'Ik ga,' schreeuw ik door het huis. Ik weet niet of het iemand uitmaakt, maar ik roep het gewoon. Ik trek met een glimlach de voordeur open, zet mijn bril op en stap het huis uit. Ik loop naar de dansstudio, die hier letterlijk naast staat. Met een grijns stap ik naar binnen. ik was een beetje aan de late kant, maar voor een keertje maakte dat niet uit... In de kleedkamer kleed ik me vlug om en loop dan de oefenruimte binnen. Daar zie ik de meeste al. Ik begroet ze allemaal vrolijk en met een knuffel. Met hun deed ik altijd de XFactor tour en het was altijd gezellig. Dus hopelijk nu weer!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Louis ? (: Wahah]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe heet jou kanidaat?]

    Liam Payne
    Ik lachte zacht toen ze me kietelde. "Niet als je weg gaat." Ik kuste haar zacht en aaide haar toen rustig over haar haar. Ze was zo geweldig. Ik begon langzaam wat in te dommelen. Door mijn slechte nacht was dit nu rustgevend genoeg om me zo in slaap te soezen. Mijn mond zakte een stukje open terwijl ik wegzakte in een ondiepe slaap. Ik werd weer wakker toen ze zich uit mijn armen wrikte. Ik kuste haar kort terug en richtte mezelf op. "Doe rustig aan, schatje. Ik moet toch met mijn kanidaten aan het werk. Ik zie je vanavond wel. Dan maken we het hier gezellig." Ik blies haar een luchtkusje toe en stond toen toch maar op. Ik moest met mijn kanidaten oefenen. Ik liep de hal in en nam een grote hap adem. "Lars! Rose! Kunnen jullie even komen?!" Gil ik door het huis heen. Ik was normaal geheel tegen gillen, maar soms was het best handig. Ik had namelijk geen enkel idee waar die twee waren. Ik zou wel met ze bij de piano gaan oefenen. Ik ging met een hand door mijn haren en wachtte geduldig, terwijl ik zacht begon te zingen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 21:37 ]


    Bowties were never Cooler