• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Hij moet zo ie zo blijven :Y) Zullen we wisselen? Dus - ik weet niet meer hoe mijn personage heet- gaat naar Team Liam en Luke gaat naar Team Harry? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sure, zal ik dan maar met Liam reageren?]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:48 ]


    Bowties were never Cooler

    [Is goed (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Ik werd de volgende ochtend maar lastig wakker. Ik sliep eerlijk gezegd maar slecht zo in mijn eentje. Zelfs op tour lag ik nooit alleen op een kamer en met al dat gewissel van kanidaten enzo wist ik ook niet wie er dan wel in het andere bed zou moeten liggen. Ik rekte me langzaam uit en kwam uit het bed. Mijn haar zag er niet uit, maar het maakte me niet echt iets uit nu. Door de slechte slaap was mijn humeur nou ook niet daverend. Ik zuchtte en trok een broek en een shirt uit de kast, samen met schoon ondergoed. Ik liep naar de douche. Gelukkig zat er niemand in. Ik deed de deur op slot en stond niet veel later onder de warme douche. Het hielp wel wat tegen de effecten van de slechte nacht. Toen ik helemaal droog en aangekleed was slenterde ik naar beneden voor ontbijt en hopelijk Danielle. Waarom kon ik niet gewoon bij haar liggen. 'Voor de camera's'? We deden toch niks? Ik wilde gewoon niet alleen slapen nu het niet hoefde. Toen ik haar zag staan had ik niet echt oog meer voor de anderen. Ik liep naar haar toe en sloeg van achter mijn armen om haar heen voor ik een kus op haar wang drukte. "Ik heb je gemist." fluisterde ik zacht in haar oor met een schorre ochtendstem.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik dreig om te vallen van verveling als ik ineens een paar armen om me heen voel en een kus op mijn wang krijg. De stem van Liam laat me huiveren en mijn mondhoeken gaan automatisch omhoog. Gelukzalig leun ik een beetje tegen Liam aan en pak met mijn handen zijn handen vast om onze vingers vervolgens te verstrengelen. 'Ik jouw ook.' Ik draai me om en druk een kus op zijn lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek en draai me nu helemaal om. Het onschuldige kusje laat ik omgaan in een hevige zoen. Ik had hem gewoon zo gemist en dit was ons eerste momentje met zijn tweeën. Ik glimlach tegen ziin lippen aan. 'Hoe gaat het met je kandidaten Payne,' prevel ik tegen zijn lippen aan. Vervolgens neem ik een beetje afstand en kijk ik hem recht aan in zijn mooie bruine ogen. Ik grijns even en druk nog een kusjje op zijn lipppen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze zich omdraaide en een kusje op mijn lippen drukte. Ik kneep even zacht in haar handen voor ik mijn armen stevig om haar middel wikkelde. Ik zoende haar hevig terug en trok haar nog wat dichter naar me toe. Jammer genoeg was de kus eerder over dan ik had gehoopt. "Ik heb eerlijk gezegt geen idee." Zo'n slechte coach was ik dus. Ik wist nog net hun namen, maar daar bleef het bij. Vandaag zou daar vast wel wat verandering in komen. Ze moesten namelijk een nummer hebben en ik wilde wat verder uitzoeken tot waar ze precies konden gaan. Ik keek haar even glimlachend aan en kuste haar nu een stuk zachter terug. Ik liet haar rug gaan en pakte haar hand. Ik verstrengelde zacht onze vingers. "Laten we gaan ontbijten, of heb je al gehad." Ik ging echt dood van de honger.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik kijk hem met een grijns aan. Liam maakte mij gelukkig en dat besefte ik nu al een tijdje. Een levem zonder Liam zou ik me niet voor kunnen stellen. He feit dat Louis en Eleanor zo opeens uit elkaar zijn gegaan, beangstigd me ergens wel. Ik zou Liam ecjt niet kwijt willen. Ik kijk naar onze verstrengelde handen en dan weer naar hem. 'Nee ik heb nog niet gegeten. Toby sms'te me niet zo lang teru dat hij voor de deur stond, dus ik me snel redelijk fatsoenelijk aankleden....' Ik kijk even naar mijn kleren. Het is alleen een vest en een jogging. 'Tja en toen hebben we even bijgepraat. Totdat Niall kwam, toen waren de tortelduifjes weer samen,' grijns ik en kijk Liam aan. 'Dus ja, ontbijt is lekker.' Ik lach eventjes. 'Ik heb honger,' merk ik op. Vlug trek ik Liam achter me aan de keuken in. Ik pak twee borden enz. Dan pak ik het eten en glimlach even naar hem. 'Vandaag beginnen de dansrepetities. Denk je dat jouw acts dansers nodig hebben?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Sorry, maar ik reageer hier morgenochtend. De eerste twee uur heb ik vrij dus dat komt goed uit. Maar ik heb net een lading woorden over me heen gekregen die me niet goed zijn bevallen. Mijn telefoon werkt verder ook niet mee dus )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers gleden over zijn huid terwijl een glimlach mijn gezicht sierde. Ik kuste terug en wist dat het straks nog lastig zou worden. De jongen was verslavender dan suiker en dat kwam bij mij echt nooit voor. Ik zat voor ik kon knipperen naast hem, maar mijn blik was nog steeds niet van hem af te slaan. 'Dan kijk ik maar eens goed. Maar dat is en blijf lief van je.' Ik wierp hem nog een stralende glimlach toe en ging na een tijd toch ook opzoek naar mijn eigen kleding. Het duurde niet lang of ik had alles gevonden en aangetrokken. Ik keek naar Mickey die wat zei en over zijn schouder keek 'Het probleem is dat ik die niet heb. Dat is allemaal met streepjes.' De woorden hadden mijn mond nog niet verlaten en zocht in mijn koffer naar een wit shirt met zwarte strepen. Ik keek op toen er op de deur geklopt werd waarna ik knikte bij de woorden van Mickey. 'Ben al aan het zoeken.' Rustig zocht ik door terwijl ik probeerde om te kijken wie er bij de deur stond. Uiteindelijk ergens onderop in mijn koffer vond ik het shirt dat ik nodig had en trok deze aan. Ik had hem nog goed aan of mijn blik viel alweer op Mickey. De verbaasde blik in mijn ogen was zeker niet te missen. 'Ik zie je zo bij het ontbijt wel en gooi er maar wat extra suiker bij, als je tenminste.' zei ik terug. Mijn shirt trok ik goed aan en zette toen toch ook een paar stappen in de richting van de deur. 'Kom maar binnen.' zei ik met een glimlach terwijl mijn blik Mickey nog volgde. Daarna keek ik naar Eleanor en maakte een gebaar dat ze naar binnen kon komen. Ik probeerde maar zo vriendelijk mogelijk te blijven, want ergens was het nog steeds niet haar schuld.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [sorrry ik had me vanochtend verslapen en heb alles in 5 minuten gedaan maar ik ben deze week allemaal voor 12 uur vrij dusja


    Niall Horan.

    "Blijkbaar heeft het geen effect Daan' grinnikt hij en ik voel zijn handen voor mijn ogen verdwijnen. 'In levende lijve recht voor je neus' zegt hij grijnzend en zoent me terug. Zijn handen gaan weer voor mijn ogen 'Verassing' fluisterd hij en hij slaat zijn armen om me heen. 'ik heb jou ook gemist. Dat is de reden dat ik hier weer ben'fluisterd hij. Ik bijt op mijn lip en voel een traan over mijn wang 'Ik heb je zo erg gemist, Ik kreeg spijt dat ik ja gezegd heb. Daan probeerde me zo goed mogelijk te helpen maar ik was af en toe gewoon te eigenwijs' fluister ik zacht. Ik druk hem stevig tegen me aan en geef hem een Horan-hug en ruik de geur van zijn lekkere shampoo. 'Ik hou van je, en ik wil je nooit meer kwijt' ik druk een kusje op zijn neus. 'hoe gaat het met je moeder?" bezorgd kijk ik hem aan. Ik wou niet dat het straks zo erg was met haar en hij geen afscheid door mij zou kunnnen nemen, nee dan zou ik gewoon hem peren hier en met hem mee gaan. Ik kende zijn moeder erg goed en het was een schat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Coockies schreef:
    Danielle Peazer

    Ik kijk hem met een grijns aan. Liam maakte mij gelukkig en dat besefte ik nu al een tijdje. Een levem zonder Liam zou ik me niet voor kunnen stellen. He feit dat Louis en Eleanor zo opeens uit elkaar zijn gegaan, beangstigd me ergens wel. Ik zou Liam ecjt niet kwijt willen. Ik kijk naar onze verstrengelde handen en dan weer naar hem. 'Nee ik heb nog niet gegeten. Toby sms'te me niet zo lang teru dat hij voor de deur stond, dus ik me snel redelijk fatsoenelijk aankleden....' Ik kijk even naar mijn kleren. Het is alleen een vest en een jogging. 'Tja en toen hebben we even bijgepraat. Totdat Niall kwam, toen waren de tortelduifjes weer samen,' grijns ik en kijk Liam aan. 'Dus ja, ontbijt is lekker.' Ik lach eventjes. 'Ik heb honger,' merk ik op. Vlug trek ik Liam achter me aan de keuken in. Ik pak twee borden enz. Dan pak ik het eten en glimlach even naar hem. 'Vandaag beginnen de dansrepetities. Denk je dat jouw acts dansers nodig hebben?'


    Liam James Payne
    Ik glimlachte naar haar en grinnekte bij haar woorden 'fatsoenlijke kleren' voor wat ze nu aanhad. "Je had net zo goed een shirt van mij aan kunnen trekken, lief." Ik duwde een plukje haar achter haar oor. "Dat is mooi dat je honger hebt." Ik liep rustig met haar mee. Ik haal twee glazen uit een kastje en schenk ze vol. Bij haar voorstel beet ik op mijn lip. "Ik heb geen idee. Ik wilde vandaag even kijken tot hoever ze kunnen gaan en als ik dat weet kan ik je wat dingen erover doorgeven, maar ik denk het wel. In ieder geval een van de twee." Ik tilde haar op en zette haar op het aanrecht. Ik zette de glazen naast haar neer en schoof een hoge kruk aan, zodat we nu op dezelfde hoogte stonden. "Dus, wil jij nog wat doen? Of laat je me de hele dag alleen?" Ik pakte een van de twee borden van haar aan en schoof een van de glazen wat verder naar haar toe. "Eet smakelijk." zei ik voor ik een slokje drinken nam.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik grijns even naar Liam. 'Nee, te bloot voor andermans ogen dan de jouwe,' grijns ik naar hem en druk een kusje op zijn lippen. 'Begrijp ik,' glimlach ik en kijk hem aan. 'Ik ga er ook niet over, ik moet het alleen uitvoeren,' grijns ik. 'Maar dan kan ik me voorbereiden voor Team Payne zo goed mogelijk te dansen,' lach ik zachtjes. Ineens tilt hij me op en zit ik op het aanrecht. Ik glimlach naar Liam die tegenover me komt zitten op een kruk. 'Dank je,' zeg ik en neem een hapje van mijn eten. 'Jij ook eetsmakelijk,' zeg ik als mijn mond weer leeg is. Ik denk even na. 'Ik heb dus dansrepetities, maar verder heb ik niks. Dus als ik daarmee klaar ben, dan kom ik naar jouw. Misschien kan je mee? Het is niet zolang. Maximaal een uur, gewoon inkomen. Ik kan toch vrijweinig als niemand nog heeft doorgegeven of ze dansacts willen.' Ik grijns even en eet zwijgend verder. Hier had ik nou echt trek in! 'Ik heb je trouwens al lang genoeg alleen gelaten,' grinnik ik en kijk hem even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods
    Ik veegde de traan die over zijn wang liep weg. 'Het is allemaal goed, Nialler. Ik heb jou ook gemist, maar kan je nu weer in de armen sluiten. Daan is een goede vriendin en dat is niets nieuws. Maar dat maakt je ook zo leuk.' fluisterde ik. Toen hij me stevig tegen hem aandrukte, verstrakte mijn greep ook iets en sloot mijn ogen. Het voelde goed om hem weer in mijn buurt te hebben. 'Ik hou ook van jou, en mij raak je ook niet meer kwijt. Ik wil jou namelijk ook niet kwijt.' Ik kon het niet laten om zelf nog een kusje op zijn lippen te plaatsen. 'Niet zo bezorgd. Het gaat een stuk beter met haar. Zodra het toch minder weer gaat, word ik opgebeld. Alleen gaan we daar niet vanuit.' Ik kroop bij de jongen naast me op schoot en sloeg mijn armen steviger om hem heen. 'Dus je bent nog lang niet van me af.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Calder

    Ik kijk Mickey na. Bij het zien hoe Louis deed, ging er een steek dwars door me heen. Het leek alsof er twintigduizend messteken werden geplaatst. Geen een stukje lichaam werd overgeslagen. Ik slik moeilijk en loop langzaam naar binnen. Ik sluit de deur achter me en kijk even om me heen. De kamer was een puinhoop. Het was best kenmerkend voor Louis. Waarschijnlijk kon hij iets niet vinden en gooide hij de hele boel overhoop. Zwijgend blijf ik staan. Ik kijk langzaam naar Louis en glimlach zwakjes.
    'We moeten praten,' zeg ik. Het komt er zacht en gebroken uit. Ik ga op het bed zitten en kijk Louis aan. Ik weet niet of hij wilt blijven staan of naast me komt zitten. De jongen die zo vertrouwd was geweest, was ineens zo vreemd voor me. Ik weet niet waarom, waarschijnlijk omdat ik het kwijt ben. Ik schud mijn hoofd even en kijk weer weg. 'Ik wilde je nog wat vertellen, maar voordat ik de kans had gekregen..' Ik zwijg even en bijt op mijn lip. Tranen springen in mijn ogen, maar ik knipper met mijn ogen. Mijn armen leg ik om mijn buik en ik staar naar de grond. 'Lou,' fluister ik schor. De eerste paar tranen stromen al over mijn wangne. Ik probeer ze niet eens tegen te houden. 'Ik...' Ik zwijg weer en kijk hem met betraande ogen aan. 'Ik ben in verwachting. Jij kan als enige de vader zijn,' fluister ik zachtes en sla gelijk mijn ogen weer neer. 'Ik wilde het zeggen, maar... Toen was ik te laat en nu...' Ik zwijg. Ik weet niet hoe Louis zou reageren, ik weet het echt niet. Als we nog wat hadden samen dan... Dan zou het waarschijnlijk goed zijn geweest, maar nu? Ik weet het echt niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall Horan

    Zieksgelukkig omhels ik hem en voel hem op mijn schoot kruipen.misschien was het vroeg maar wat mijbetreft zoiden we nu al trouwen, ik was er zeker van dat hij mijn toekomst wasen ik wou hem de mijne noemen maar dat zal hij nog niet willen veeesde ik. Hoe graag ik het ook wou. Ik druk weer een kus op zijn lippen espeel wat met zijn haren. Helemaal verliefd in de wolken til ik hem grijnzend op," wat wil je eten, niet sat ik jou kookkunsten kan overtreffen maar nog" grinnik ik lichtjes. " daan is inderdaad een schat"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan