• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bree Amalia Rovers

    Ik kijk naar Jonah die een poging probeert om Carmela zwemles te geven. Ik ben benieuwd wat ze er later nog aan zal hebben. Ik snap ook niet echt waarom Jonah haar leert zwemmen. Misschien uit verveling, bovendien haalt hij haar toch wel in in het water. Ik blijf naar de krachtige, snelle slagen van de benen van Jonah kijken. Ook ik kan hem niet in het water verslaan, maar ik denk dat ik toch wel wat langer boven zou blijven dan Carmela.
    'En waar heb jij zo leren zwemmen?' Klinkt de stem van Dylan. Dylan? De jongen die mij haat? Misschien verveelt hij zich wel gewoon. Dat zou ik ook doen als ik niks anders kon doen dan alleen maar op dit kleine platformpje van de hoorn zitten. Ik kan ten minste nog het water in. Hij volgens mij niet. Als ik mijn hoofd draai zie ik dat ook Jody bij ons is komen staan. Het meisje dat mij nog wel het meeste haat. Zou ze soms niet willen dat Dylan met mij praat? 'Jij kan zwemmen?' vraagt Jody op uitdagende toon. 'Wedstrijdje?' Op de manier hoe ze het zegt lijkt ze er wel plezier in te hebben. Logisch, hier is overal water. Water is haar lust en haar leven. Ik heb alleen maar in beekjes tegen de stroom in leren zwemmen. Mijn benen zijn mijn grootste hulpmiddel als het gaat om zwemmen. Vooral omdat ze lang zijn. Dat is ook een reden waarom ik snel kan rennen, maar ik zou Jody niet met mijn ''skills'' kunnen verslaan.
    Toch antwoord ik: 'Lijkt me leuk! We weten toch wel wie de winnaar wordt maar een frisse duik kan geen kwaad. Vind je het erg dat ik even ga zwemmen, Dylan?' Als wij straks ook van het platform af gaan staat hij daar alleen. Carmela is met Jonah en Jody met mij. Wat een rare gedachte eigenlijk, Jody en ik. Hé, waar is Josh eigenlijk?

    (@Celebration wat doen we met Josh? En de Switchers?))

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 10:20 ]


    imperfection is beauty

    [ohja de Switchers! Waarom vergeet ik die ook de hele tijd ;O
    Zal ik dat in een Caeserpost doen of gwn zo?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    {Mij maakt het niet echt uit}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [ik doe t wel gwn zo]
    De switchers zijn..... Alexis Jane Howard uit district 5 en Summer Helena Chamberlain uit district 6

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 10:48 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Kak :) Vaarwel, Scarlett en Matthew :) May the force be with you :) Vooral Matthew, want die is behoorlijk gewond :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    {Doei Summer, veel geluk in het doolhof}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jody Megan Roberts || District 4 || Hoorn
    'Lijkt me leuk! We weten toch wel wie de winnaar wordt maar een frisse duik kan geen kwaad. Vind je het erg dat ik even ga zwemmen, Dylan?' antwoord Bree en ik kijk haar goedkeurend aan. Ze weet natuurlijk wel dat ze gaat verliezen, maar ze gaat de uitdaging niet uit de weg. Toch heb ik zin om haar te laten zien wat ik echt kan, laten zien dat ik niet slechter ben tijdens de Spelen, dat ik misschien juist wel beter ben. En het is natuurlijk leuk voor het Capitool dat er iets gebeurd. De andere tributen zullen waarschijnlijk toch niets doen, omdat ze niet kunnen zwemmen.
    Ik klim het plateau weer op en kijk even om mij heen.
    'Zullen we twee rondjes om het plateau doen? Dan zijn we tenminste altijd dichtbij de anderen en bij de wapens.'
    Even kijk ik vertwijfeld naar mijn drietand. Zal ik hem hier achterlaten of gewoon meenemen. Met drietand ben ik toch waarschijnlijk net zo snel als zonder en het voelt zo raar leeg zonder mijn wapen.
    'Ik neem mijn drietand gewoon mee.' zeg ik tegen Bree. 'Ik weet niet wat jij het liefste doet...'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Daniel James Ebens:

    Ik voel me helemaal nat, en ja ik ben dus blijkbaar in het water. Gelukkig heb ik, zoals zovelen, vroeger zwemles gehad. Een paar basisdingetjes maar zoals borstcrawl, maar dat kan hier soms hele verschillen maken. Ik ben nu aan het watertrappelen met mijn kleding aan en rugzak op mijn rug en mijn mes in mijn hand. Yeah, handig. Niet dus. Ik kijk om me heen of ik ook ergens kan rusten, want ik voel mijn benen zwaar worden. Ik zwem naar een boom toe en hang aan de top. Mooi uitzicht van hier. Ik zie iets verderop... standbeelden drijven? Ik doe mijn jas uit en hang het aan de boom ook mijn rugzak hang ik er aan. Zo kan ik makkelijker zwemmen. Mijn mes neem ik wel mee. Als ik richting de beelden zwem kijk ik af en toe om om te kijken of er ook iemand bij 'mijn boom' is. Als ik bij de standbeelden aankom zie ik een beeld dat op zijn/haar buik ligt. Ik draai het om. Het is de jongen van 11. Maar die is dood... Ja, tuurlijk. Mijn ogen schieten open. Als hij hier is dan... 'Louise' playback ik weer. Ik draai allemaal beelden om tot ik bij Louise kom. Ik slik een keer en huiver naar het beeld. Ik zie een streep om haar nek. Ik bekijk het even. Kan het open ofzo? Ik buig het hoof naar achter en zie.....
    (Wat ziet Daniel? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Scarlett Dakota Gray

    Matthew heeft dus ook eten bij zich. Dan hebben we denk ik voorlopig genoeg. Voorlopig. We moeten wel binnenkort eten gaan zoeken.
    Ik wandel een beetje doelloos rondjes om de boom als mijn voeten opeens heel nat aanvoelen. Ik kijk naar beneden en zie dat er langzaam water omhoogkomt. Misschien komt hier een beekje of zo? Ik trek mijn conclusie snel terug als ik merk dat het water al tot mijn middel komt. Ik klim snel omhoog. 'Klimmen! Er komt allemaal water omhoog!' roep ik en ik wacht even bij hun tak. Zou Matthew kunnen klimmen met zijn verwondingen? Kan hij überhaupt wel klimmen? Anders moeten wij helpen. Het water is inmiddels weer wat gestegen.


    Matthew Elliot Turner || District 7 ||In een boom
    De volgende dag begint en eindelijk kan ik weer mijn gen openen en zie ik eindelijk weer het bos.
    De eerste dag ,was alles van Diamant ,dat was iets voor district 1 ,de tweede dag ,was alles donker,ik begreep niet waarom,maar de beroeps hadden hier weer een voordeel. Dag 3 ,licht,waarom geen idee,maar de lanmpen waren technologie en ik begon stilaan door te krijgen dat iedere dag een district moest voorstellen.
    En vandaag was het de vierde dag,dus... 'Klimmen! Er komt allemaal water omhoog!' roept Scarlet ,waardoor ik uit mijn gedachten wakker word en verschrikt naar beneden kijk. Water! Ik was als de dood voor water,ik kon niet zwemmen en zo wilde ik echt niet dood gaan. Ik klauterde recht,maar mijn been was nig niet voledig genezen. Ik kijk om me heen en zie Summer nergens ,maar wel een ander meisje.
    "Shit,Summer is weg."vloek ik ,maar ik belsuit eerst mijn eigen leven te redden.Ik doe mijn koker en boog vlug om mijn shcouders die nog zeer veel pijn doen en probeer er mijn rugzak nog eens bovenop te doen.Ik zet mijn nagels in het schort en probeer en de eerste tak te raken. Ik kon normaal echt goed klimmen,maar door dat kutjoch van 4 ,kom ik niet ver meer.
    4 ,District 4. Ik ga niet tenonder door hun ,niet door deze stomme arena ,nooit.
    Ik ben zo razend ,dat ik niet meer let op de pijn en naar boven klim. Het lukt me wel ,maar als een van de takken breek,schrik ik met rot en val ik bijna. Net op tijd kon ik mijn evenwigt houden en klim ik hoger tot ik bijna even hoog als Scarlet ben. De wondes in mijn handen ,waren weer opengescheurd en begonnen weer te bloeden,het was niet meer zo diep,dankzij Summer.
    Ik begon nu wel bezorgd te worden,zij had me geholpen,zoder die hulp was ik dood. ALs ik haar laat doodgaan verheef ik mezelf nooit en hetzelfde helt voor Scarlet,ze heeft me ook geholpen.
    "W-Wat nu?"komt er bibberig uit mijn keel. Ik leek wel een bange kat.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 11:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Ik zie hoe Jody het plateau opklimt en zegt: 'Zullen we twee rondjes om het plateau doen? Dan zijn we tenminste altijd dichtbij de anderen en bij de wapens.' Ik denk even na en antwoord dan: ''Goed idee, dan kan er ten minste niks gebeuren.''
    'Ik neem mijn drietand gewoon mee.'Zegt Jody. Waarom zou ze haar drietand mee nemen? Ik zal niet zo bang zijn dat iemand ons aanvalt, maar ik weet niet wat zij denkt. Misschien is het wel een extra uitdaging voor haar ofzoiets, omdat ze toch sneller is. 'Ik weet niet wat jij het liefste doet...' Natuurlijk zwem ik zelf sneller zomder iets in mijn hand, maar als uitdaging voor mijzelf lijkt het me wel leuk, ook al ga ik falen. ''Zal ik dat dan ook maar doen? Als extra uitdaging.'
    Ik kijk even naar Dylan. ''jij let wel op of er niet iets vreemds gebeurt toch?'' Anders heeft Dylan ook niks te doen. Ondertussen pak ik mijn speer op en was hem in het zoute water.


    imperfection is beauty

    Scarlett Dakota Gray

    'Shit Summer is weg,' hoor ik Matthew zeggen waardoor ik verschrikt naar beneden kijk en ja hoor. Dit is de 2e ker dat we uit elkaar zijn gehaald. Ik zie een meisje met blonde haren op Summers plek liggen. Ik klim eer ets verder. Ik hoor een tak breken en kijk weer even naar beneden. 'Shit, jij kan natuurlijk niet klimmen met die wonden,' zeg ik terwijl ik naar hem toe klim. Ik ga iets onder hem en probeer he te helpen met het klimmen. 'Wat moeten we doen met het meisje? Ik ken haar niet,' zeg ik terwijl ik al mijn kracht inspan om hem hoger te krijgen. Ik ben nooit echt sterk geweest. Maar ik laat hem niet verdrinken. Ik heb hem al eens bijna laten sterven. Niet nog eens. Het water komtsteeds hoger. Het moet toch kunnen stoppen?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || Doolhof:

    Als ik mijn ogen opendoe, slaak ik een kort gilletje.
    'Scarlett! Matthew! Waar zijn jullie? Waar ben ík?' vrijwel onmiddellijk sla ik mijn hand voor mijn mond, en vervloek mezelf hevig. Hoe stom kan ik zijn? Straks zit er een andere moordlustige tribuut in de buurt is? Ik wil niet dood, en door dat stomme switch-gedoe, heb ik nu meer kans dood te gaan.
    Op dat moment zie ik dat er een soort luchtbel rond mijn hoofd zit. Dit komt waarschijnlijk omdat ik niet zou stikken. Ik heb de neiging de bel aan te raken, maar ik kan mezelf nog maar net weerhouden het niet te doen. Die bel is misschien mijn enige kans op overleven in dit stomme water.
    'Scarlett', zeg ik nog eens, en neem me dan voor haar te gaan zoeken. Of het nu mijn dood betekent of niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (er staat nog steeds helium ipv Hour)


    imperfection is beauty

    Dylan Marc Bostell || District 1 || Hoorn
    Bree kijkt me eerst verschrikt aan als ik iets tegen haar zeg, maar voordat ze kan antwoorden, voegt zich een derde stem bij ons. Jody komt uit het water geklommen en gaat naast ons staan.
    'Jij kan zwemmen? Wedstrijdje?' De twee meisjes kijken elkaar uitdagend aan. Dit is precies datgene wat ik naar zocht. Een beetje jaloezie en uitdaging tussen deze twee. We weten natuurlijk allemaal al wie er gaat winnen, dus ik ben benieuwd wat Bree gaat antwoorden. Als ze weigert tast dat haar ego aan, als ze meedoet ook.
    'Lijkt me leuk! We weten toch wel wie de winnaar wordt maar een frisse duik kan geen kwaad. Vind je het erg dat ik even ga zwemmen, Dylan?' Ik schud mijn hoofd en lach naar haar.
    'Ik kijk wel naar jullie en hou de boel een beetje in de gaten.' De meiden discussiëren nog een beetje over of ze wapens mee nemen. Ze kiezen er beide voor om hun wapen gewoon bij zich te houden, al is dat een extra hindernis, zeker voor Bree. Als ze dan eindelijk bijna zover zijn, vraagt Bree me nog een keer of ik oplet.
    'Jij let wel op of er niet iets vreemds gebeurt toch?' Ik knik.
    'Ik ben anders ook wel scheidsrechter en starter. Beginnen jullie in het water of aan de kant?' Ik kijk de meiden om ste beurt vragend aan. Zelf ga ik alvast klaar staan aan de kant.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Als ik eenmaal mijn speer in mijn hand heb hoor ik Dylan zeggen: 'Ik ben anders ook wel scheidsrechter en starter. Beginnen jullie in het water of aan de kant?' Ik denk even na. IN het water heb jee een krachtige slag nodig om te beginnen. Ik kan het wel, maar Jody kan het sowiso beter dus dan is de voorsprong van Jody nog groter. Als we aan de kant beginnen gaan we duiken en dat zal dan voor een kleinere voorsprong zorgen.
    Ik besluit tegen beide te zeggen: 'Ik stel voor dat we bij de kant beginnen. we moeten onderweg wel oppassen dat we Jonah en Carmela niet raken met onze wapens. Gaan we met de klok mee, of tegen de klok in zwemmen?'
    Als we met de klok mee zwemmen zou ik gewoon mijn speer in mijn linkerhand kunnen houden -zoals altijd- zodat de kans minder groot is dat ik Jonah of Carmela raak. Als we tegen de klok in moeten zal het voor mij nog lastiger worden om de speer in mijn rechterhand te houden. Jody zal zich daar vast niet zo druk om maken, maar ik wel. Ook al zou dat een perfecte manier zijn om iemand 'per ongeluk' een verwonding te bezorgen.


    imperfection is beauty