• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga me niet meer aanmelden voor dit soort dingen, though, maar succes.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Unvernunft schreef:
    Volgens mij kende ook echt niemand mij toen ik mod werd... Dus bekend zijn zegt echt helemaal niets.


    Alleen mijn vriendinnen van Q kennen me en de mensen waarmee ik wel eens contact heb via Q
    Voor de rest kennen heeeeel weinig mensen me


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Alleen mijn vriendinnen van Q kennen me en de mensen waarmee ik wel eens contact heb via Q
    Voor de rest kennen heeeeel weinig mensen me

    Ik had toen ik mod werd geen vriendinnen op Q want ik las alleen maar verhalen en keek mee op het forum, dus bekendheid is echt niet alles hoor^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Unvernunft schreef:
    Volgens mij kende ook echt niemand mij toen ik mod werd... Dus bekend zijn zegt echt helemaal niets.


    Kinda. Er wordt ook zeker gekeken naar je potentie, maar bij die stemronde van Bemiddelaars heb ik een vaag vermoeden dat één van de factoren was dat ik iets van dertien stemmen had, dat ik simpelweg geen user ben die toen en nog steeds, lang op Quizlet zat. Maar dat weet ik niet zeker. Hoe langer je op Quizlet zit, hoe vollediger het beeld en de indrukken zijn. Soort van.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Kinda. Er wordt ook zeker gekeken naar je potentie, maar bij die stemronde van Bemiddelaars heb ik een vaag vermoeden dat één van de factoren was dat ik iets van dertien stemmen had, dat ik simpelweg geen user ben die toen en nog steeds, lang op Quizlet zat. Maar dat weet ik niet zeker. Hoe langer je op Quizlet zit, hoe vollediger het beeld en de indrukken zijn. Soort van.


    Awe, poor you. Jammer dat je geen bemiddelaar werd. Naja, bij mij ligt het gewoon aan de dag. Ik kan soms de hele dag online zijn, maar soms ook alleen 's avonds


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Awe, poor you. Jammer dat je geen bemiddelaar werd. Naja, bij mij ligt het gewoon aan de dag. Ik kan soms de hele dag online zijn, maar soms ook alleen 's avonds


    Hmm, ik kijk er niet zo naar. Het was jammer, maar ik vond het ook wel goed zo. De mensen die het zijn geworden, hebben het verdiend en het was ook een lekkere ego-boost. Ik zit ook op een ander forum waar je alleen de functie Moderator hebt, en ik wou toen iets van ruim vijf jaar Moderator worden. Na verloop van jaren werd die ambitie minder, maar doordat ik zo ver kwam, was het wel een bevestiging dat dit bij mij past.
    Ik ook. Ik zit vooral op een ander forum, maar uit verveling zit ik nu, of all places, weer op Quizlet. Dus ik heb waarschijnlijk weer een paar weken/maanden/seizoenen een enorme verslaving. Of het gaat nu gematigd. Maar in de bijna zeven jaar dat ik op fora zit, gaat het bij mij nooit gematigd. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm. Na lang wikken en wegen ga ik een poging doen om deze inschrijving in te vullen. Of ik 'm opstuur, is een tweede. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hmm. Na lang wikken en wegen ga ik een poging doen om deze inschrijving in te vullen. Of ik 'm opstuur, is een tweede. :'D


    Gewoon proberen joh! Misschien maak je wel kans (;


    26 - 02 - '16

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Ik had toen ik mod werd geen vriendinnen op Q want ik las alleen maar verhalen en keek mee op het forum, dus bekendheid is echt niet alles hoor^^


    Ik kende je wel. Jij was een van de twee of drie nieuwe mods die me bij jouw verkiezingen bekend voorkwamen. ^^




    Maar wat aanmeldingen nu betreft zou ik me inderdaad niet al te veel zorgen maken over (on)bekendheid. Als mensen je naam wel kennen, betekent dat ook lang nog niet altijd dat ze er positieve associaties mee hebben. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het lonkt om mij toch aan te melden, maar ik denk niet dat dat een goed idee is. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Het lonkt om mij toch aan te melden, maar ik denk niet dat dat een goed idee is. (cat)

    Waarom niet?^^


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Waarom niet?^^


    Omdat ik maanden niet of nauwelijks online ben geweest.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Square schreef:
    (...)

    Ik kende je wel. Jij was een van de twee of drie nieuwe mods die me bij jouw verkiezingen bekend voorkwamen. ^^




    Maar wat aanmeldingen nu betreft zou ik me inderdaad niet al te veel zorgen maken over (on)bekendheid. Als mensen je naam wel kennen, betekent dat ook lang nog niet altijd dat ze er positieve associaties mee hebben. :'D


    Omdat ik een van je stalkers was bij je verhaal^^


    En dat is waar, de namen ik ik het beste onthoud zijn niet altijd positief.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Omdat ik maanden niet of nauwelijks online ben geweest.
    Dat is geen reden dat je geen kans maakt. De enige wat je nu hoeft te doen is vaker actief/online zijn en vaker in het forum snuffelen. Aardig en behulpzaam zijn en je maakt weer kans ^^ ik was ook een paar maanden inactief, toen ik een paar maanden nieuw was op Quizlet. Nu weer actief, en me weer ingeschreven. Gewoon positief denken, en meld je aan! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Dat is geen reden dat je geen kans maakt. De enige wat je nu hoeft te doen is vaker actief/online zijn en vaker in het forum snuffelen. Aardig en behulpzaam zijn en je maakt weer kans ^^ ik was ook een paar maanden inactief, toen ik een paar maanden nieuw was op Quizlet. Nu weer actief, en me weer ingeschreven. Gewoon positief denken, en meld je aan! (:

    En het zou een reden kunnen zijn waardoor je weer wat vaker online zou komen.(;


    •*• Lululu •*•