• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly Tiffany Malik:

    Ik loop met een tempo richting het strand. Zayn en Autumn zullen er vast al zijn. Als ik daar aankom zie ik niemand. Niemand die ik ken tenminste. Ik besluit om in het zand te gaan zitten. Dan bedenk ik me dat Liam niet de enige vriend van Zayn was. Wie waren het ook al weer. Liam Payne dus, en... St-st. Iets met st. Euh... en Na of Ni... En een Tomlinson. Waarom ik dat weet... Oja, ik vond het vroeger zo grappig. Tom-lin-son. Iets met Tom zijn zoon. Ja, toen had ik hele andere humor. Maar nu weet ik de andere namen niet. Of dat dat voor- of achternamen zijn. Ik kijk weer om me heen. Ik zie nog niemand. Nou ik kan niet langer stilzitten. Ik loop weer naar het hotel. Een versie op een hotel betergezegd, het is groter! Als ik terugkom zie ik een mevrouw aan de balie. Ik denk even na maar loop dan op haar af. Ik vertel haar dat ik een rare vlek bij het zwembad zag. Ik ben er niet eens geweest maar ze gaat er toch kijken. Ik kijk om me heen en klim achter de balie. Ik zoek de namen in de computer. Tomlinson ik kamer (...?). Ik schrijf het met een pen op mijn hand. Dan ga ik bezig met zoeken van St..nogwat. Steve? Nee vast een achternaam. Ik herken het ook niet. Als ik Styles zie staan weet ik het weer. Ook dat kamernummer schrijf ik op. Ik zie de mevrouw teruglopen. Snel zoek ik bij Na of Ni. Er is een Najib, nee... Niall! Dat was het. Maar er zijn 3 Niall's. Ik zie de mevrouw steeds dichterbij komen. Ik schrijf alles snel op en klik het weg. Ik ga weer achter de balie staan alsof er niks is gebeurt. Ze verteld me dat er helemaal geen vlek was. Als excuus gebruik ik een afwijking in mijn ogen. Goede smoes denk ik. Niet dus. Ik loop weer terug richting het strand.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Llamarmy schreef:
    [Je kan toch ook zonnen op t strand?]

    ( Ja, tuurlijk. Maar iets meer in het oord. iets dichter... Ach het kan gewoon beide...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Vindicatif->OhMyZiall)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte breed en stond enthousiast op. ''Waarom ga jij niet op de roze? Het was toch je favoriete kleur?'' glimlachte ik breed en maakte de enkelband van de roze surfplank vast aan mijn enkel en deed mijn blouse uit. Mijn zonnebril gooide ik op mijn blouse, als ik mijn zonnebril kwijt ging raken, was ik de klos. Het was namelijk een Ray Ban en had me nogal veel geld gekost. Mijn tattoo op mijn schouderblad was duidelijk zichtbaar en ik glimlachte trots. Ik was echt blij dat ik die had genomen, ik was trots op al mijn tattoo's. Ik pakte de surfplank en hield die staand bij me. ''De zon brandt letterlijk op mijn huid. Heerlijk.'' grijnsde ik breed.

    [Kort. Sorry.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (???)


    Spoiler alert: you will save yourself

    xMerlex schreef:
    { Wat is het nou eigenlijk? Een zwembad, een zee, een strand? }


    [In het praattopic stonden wel al een paar foto's...]

    [Waar moet ik op reageren? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [misschien wat op hazz en lou? Ik weet niet zo goed]

    [Waar staan hun laatste reactie? Die van Hazz had ik nog gelezen maar die van Lou heb ik nooit gezien? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maakt niet uit]

    Liam Payne
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Je bent ook wel een mafkees hè. Maar wel de mijne." Ik aaide door haar haar. Ik keek even naar haar tatoo. Hij was mooi. Ik was ook trots op mijn tatoos, al had ik er niet heel veel. Waarschijnlijk zou ik er wel een hier laten zetten. Ik pakte mijn plank weer op en glimlachte terug naar haar. "Inderdaad. Heerlijk." Ik rende voor haar uit naar de zee. Eenmaal tot aan mijn middel in de zee legde ik mijn board neer en begon te peddelen. De zon brandde op mijn rug en benen terwijl ik een paar honderd meter de zee in peddelde. Daar ging ik rechtop zitten en wachtte ik op Lie terwijl ik zag hoe golven zich vanaf hier vormden en steeds groter werden naar de kust toe.


    Bowties were never Cooler

    [@Sempra Zal ik maar doen dat Autumn en Zayn bij het strand komen? Is misschien wat handiger. Als jij het goed vindt, natuurlijk]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 20:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte naar Liam. "Jouw mafkees, klinkt ook heel logisch." Liam rende naar de zee en sprong erin om zo een paar honderd meter in de te zitten op de surfplank. "Liam! Idioot wacht op me!" Riep ik en rende zo snel mogelijk de zee in. Het warme water deed me goed en de zon maakte de dag ook beter. Ik peddelde naar Liam toe en zuchtte. "Jij bent ongeduldig zeg. Ik neem aan dat dit je doel was? Als je in Hawaï was." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en keek naar hoe ze door het water peddelde. Ik vond het leuk om te zien. Ik glimlachte bij haar vraag. "Totaal. De golven zijn perfect." Ik ging weer op mijn plank liggen. "Zullen we een wedstrijdje doen wie de beste golf kan nemen binnen de... 10 minuten?" Ik veegde mijn haren uit mijn ogen. Die waren nat gewonden en hingen nu in warrige strengen rond mijn hoofd. Echt handig was het niet, maar goed. Surfen zou ik er alsnog mee kunnen. Al zou het denk ik wel een paar golven duren voor het echt lukte.


    Bowties were never Cooler

    Luminoase schreef:
    [@Sempra Zal ik maar doen dat Autumn en Zayn bij het strand komen? Is misschien wat handiger. Als jij het goed vindt, natuurlijk]


    | ja is goed (: |

    xMerlex --> MYxLoubear


    Gotta get, gotta get out of my head <3