• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louise Styles
    'Van de allerleukste tv programma's.' antwoordde ik zo serieus mogelijk, maar kon een grijns niet onderdrukken. 'Nee, van de liefste broer.' Een zachte lach verliet mijn mond en knikte. 'Mooi, want dan zijn we het daarover eens.' zei ik waarna ik zijn handen zacht wegsloeg. 'Van mijn haar blijf je af. Dat weet je.' Al snel daarna vertelde ik toch weer vrolijk door. 'Dat vind ik ook wel een heel goed plan. Voor dat wil ik weer niet groeien.' zei ik. Niet snel na deze woorden, liep ik naar de taxi, om snoep te zoeken. Ik hoefde niet of te kijken, om te weten dat Harry me in de gaten hield. Iets wat ik juist fijn vond. Na wat gegrabbel had ik een zak snoep te pakken waarna ik terugliep naar de jongens. Rustig stopte ik een snoepje in mijn mond en stak toch mijn armen weer naar mijn broer uit. 'Wil iemand trouwens ook iets?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Moet ik met Lauren weer ergens op reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik liep de bus uit en bleef daar op Lie en Craig wachten. Bijden vonden ze de busrit niet zo leuk. Ik vond het juist wel grappig. Craig was al snel kwijt, lekker dan, zo snel was ik mijn neef al kwijt. Ik keek naar Lie. "Kom, dan gaan we naar het hotel. Ik neem Craig's koffers wel staan, dan is hij hem ten minste niet kwijt. Daarna kunnen we wel wat gaan eten of vast lekker de golven op." Ik begon naar het hotel te lopen. Voor ik dat deed haakte ik mijn arm nog wel in die van Emilie zodat we samen zouden lopen. In de lobby zag ik een meisje met rood haar, en een slapende jongen op een karretje achter haar die me vreemd bekend voorkwamen. Ik zou ze wel een keer hebben gezien op vakantie ofzo. Ik haalde een hand door mijn haren en zuchtte zacht. Ik had echt zin om het strand op te gaan, maar we moesten eerst inchecken.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 21:04 ]


    Bowties were never Cooler

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 9:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lootus schreef:
    [Moet ik met Lauren weer ergens op reageren?]


    Nee, ik moet met Lou nog reageren ^^
    Maar Q flipt hem steeds.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Llamarmy schreef:
    Liam James Payne
    Ik liep de bus uit en bleef daar op Lie en Craig wachten. Bijden vonden ze de busrit niet zo leuk. Ik vond het juist wel grappig. Craig was al snel kwijt, lekker dan, zo snel was ik mijn neef al kwijt. Ik keek naar Lie. "Kom, dan gaan we naar het hotel. Ik neem Craig's koffers wel mee, dan zetten we die ook wel op een van de twee kamers. Daarna kunnen we wel wat gaan eten of vast lekker de golven op." Ik pakte de koffer van Craig en begon naar het hotel te lopen. Voor ik dat deed haakte ik mijn arm nog wel in die van Emilie zodat we samen zouden lopen. In de lobby zag ik een meisje met rood haar, en een slapende jongen op een karretje achter haar die me vreemd bekend voorkwamen. Ik zou ze wel een keer hebben gezien op vakantie ofzo. Ik haalde een hand door mijn haren en zuchtte zacht. Ik had echt zin om het strand op te gaan, maar we moesten eerst inchecken.

    Uhm, de koffer werd gezien door Harry nadat Liam en Emilie weg waren. Wil je hem misschien laten staan? ahaha xD

Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

Aideen haalt de papieren uit Nialls rugzak en vraagt: 'Kan je helpen als het misgaat? 'Tuurlijk, waarom niet?' geef ik haar als antwoord.
We laten het karretje achter in het midden van de lobby en lopen naar de receptie. "Hallo, Ik ben Aideen Horan, Mijn broer Niall heeft als het goed is... twee kamers gereserveerd..." begint ze, maar bij 'gereserveerd' zegt ze toch nog het Ierse en kijkt me hulpeloos aan. Ik neem het woord van haar over. 'We hebben twee kamers gereserveerd op de naam Horan,' zeg ik. We laten de papieren zien en krijgen onze sleutels. 'We hebben de kamers 121 en 122, waar is dat?' vraag ik Aideen.


It just takes one negative comment to kill a dream

Louis Tomlinson
Ik zag Austin een pruillipje trekken. 'Het spijt me. Ik beloof dat ik het goedmaakt en je straks een dubbele zak ervoor terug krijgt.' zei ik en vond het zelf ook jammer dat ze in de prullenbak belandde. Ik ging iets verzitten waardoor ik makkelijker naar de drie op de achterbank kon kijken. 'Mooi, want ik heb nog altijd spijt dat ik me heel weinig kan herinneren.' zei ik met een licht teleurgestelde ondertoon. De verhalen waren altijd zo leuk en wilde me er graag nog iets van herinneren. Al snel was er wel weer een grijns op mijn gezicht te vinden. 'Sowieso gaan we niet eerder weg voor we met dolfijnen hebben gezwommen.' Voor ik antwoord gaf op Austin, gaf ik eerst Lauren nog antwoord. 'Het is zeker een voordeel, want het vermijd een hoop discussie.' lachte ik. Daarna richtte ik me op mijn broertje. 'En jij lijkt ook teveel op ons. Want deel je gedachten, maar het is beter dan een uur of twee.' zei ik en net op het moment dat de woorden van Lauren waren uitgesproken, startte de chauffeur de taxi. 'Op naar het resort dan maar.' grijnsde ik, maar vertikte het om goed te gaan zitten. Mijn blik ging alle kanten op terwijl mijn grijns alleen maar breder werd. Het kon nooit lang duren voor we er waren. Ik had al weinig geduld, maar als het op zulke dingen aankwam helemaal. Met een vragende blik keek ik naar de chauffeur en hij snapte wat ik wilde. Hij knikte en zette de radio aan. Zomerse muziek vulde de taxi. 'Wat wilde jullie sowieso deze vakantie allemaal doen?'


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Magicals schreef:
Coco Rebel Fernandez.
Nadat ik er achter kwam dat ik de hele weg naar de camping had geslapen, stapte ik de taxi uit. Slaapdronken strompelde ik naar Louis. 'Loue, waarom had je me niet gewoon wakker gemaakt? Nu voel ik me net een zombie.' nu pas merkte ik de jongen op waarmee hij had staan praten. 'Oh, hai. Ik ben Rebel. Beste vriendin van Louis' ik noemde mezelf soms liever Rebel, en dan weer liever Coco. Dat vond ik eigenlijk vrij raar, maar ik kon er niks aan doen. Ik keek om me heen. 'Hawaii is mooi, niet? Ik kan eigenlijk wel een duik gebruiken.' ik glimlachte naar de jongen met de bruine krullen


( Je weet dat iedereen nog op weg ernaartoe is? En dat Lou verder met niemand staat te praten op zijn broer en zus na?)


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Emilie Joanne Bond

Ik pakte alvast één van mijn eigen koffers, waarom moest ik zoveel meenemen? Ah, ik ben ook maar een meisje. "Ugh, als je maar ervoor zorgt dat ik niet met Meneertje Grumpy in één kamer zit." Zei ik, bang om met Craig in een kamer te zitten. Begreep me niet verkeerd, Craig was aardig, maar hij leek niet heel blij met de vakantie naar Hawaï. In de lobby zag ik een paar jongeren, die me een beetje bekend leken in mijn geheugen. Ach, het zou wel aan het weer liggen. Liam haakte zijn arm in de mijne en liep richting het hotel. "Ik wil naar het strand, surfen ja. De warmte voelen op mijn blote huid." Klaagde ik als een klein kind. Ik maakte een pruillipje en keek Liam aan. "Laten we gewoon zo snel mogel inchecken en dan omkleden om naar het strand te gaan. Daar ga ik tenminste wat alcohol naar binnen werken en gaan surfen en nee, ik weet niet of het een goede combinatie is." Ratelde ik aan een stuk door terwijl ik ongeduldig op mijn been wiebelde.


I don't want you to die, I want you to suffer.

[aangepast]


Bowties were never Cooler

[Jongens ik reageer zo, maar mijn beeld ziet er even heel raar uit.... ]


Embrace your weirdness - Cara Delevingne

{ Ja, idd }


Gotta get, gotta get out of my head <3

[gelukkig hebben jullie het ook en ligt het niet aan m'n mobiel]


Bowties were never Cooler

Lauren Lizz Tomlinson

Ik glimlach even naar Austin en druk een kus op zijn wang.
‘Ja en je krijgt allemaal friet als avondeten, dus je krijgt lekker eten genoeg, oké? Geen vieze groenten, tenzij je dat zelf wilt natuurlijk.’ Ik lach even en kijk hem aan. Ik kijk naar Louis. ‘Jij kan je weinig herinneren, ik helemaal niks,’ grinnik ik en kijk mijn broer aan. ‘Dus jij mag niet zeuren, maar we mogen beiden niet zeuren. Want… We zijn er weer!’ Lachend kijk ik hem aan en kijk dan naar Austin. ‘En dit keer zonder ouders en met het leukste broertje ooit,’ lach ik en beweeg even mijn benen, zodat Austin op en neer stuitert. Ik grijns even. ‘Discussie? Ik? Alleen met mam en pap, maar dat is volkomen logisch,’ zucht ik. Eigenlijk had ik heel vaak discussies en kleine ruzies met mijn ouders of vrienden, eigenlijk alleen niet met Louis. Ik grijns en kijk naar buiten als de auto begint te rijden. Eindelijk! Ik neurie zacht mee met de muziek en kijk op als Louis zijn vraag stelt.
‘Zwemmen, feesten, bruin worden, cocktails drinken, met dolfijnen zwemmen, een leuke zomerliefde lijkt me ook wel wat en genieten van een tijd zonder ouders, dus vooral feesten. Maar ik wil ook wel af en toe op Austin letten, zodat jij weg kan,’ stel ik voor aan Louis en kijk hem vragend aan. Ik grinnik even en bijt op mijn lip. Hopelijk ging Louis niet de strenge broer spelen, want dat trok ik echt niet. Op Hawaï kon ik juist helemaal los gaan. Volgens mijn vriendinnen hadden ze hier goed spul, dus dan moest ik daarvan profiteren toch? Bovendien kan ik hier ook goed oefenen met dansen!
‘O en ik ga oefenen met dansen. In het zand of aan het zwembad. Ik moet wel door met die auditie,’ mompel ik en kijk weer naar buiten.


Embrace your weirdness - Cara Delevingne