• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik luisterde naar de jongen die me alles zo goed mogelijk probeerde uit te leggen in zijn toestand van blinde paniek. Ik duwde haar zacht op haar zij en begon haart hartslag te meten. Ik hoorde hem met zijn mobiel klooien terwijl ik aan het tellen was. Gelukkig was ik net klaar toen hij me de vraag stelde. "Zeg dat ze is flauwgevallen, ze nu stabiel ligt en ademt, maar haar hartslag zwak is en dat ze zo snel mogelijk moeten komen." zei ik terwijl ik goed in de gaten hield of ze bleef ademen.Als ze daarmee zou stoppen werd dit echt een probleem. Reanimeren kon ik wel, maar tot nu toe had ik altijd de rib van de persoon prongelijk gebroken tijdens het oefenen op de pop.


    Bowties were never Cooler

    Alicia Ellen Newton

    Mijn ogen vallen open als ik zie dat er 2 jongens rond een meisje staan. Zo te zien bewusteloos. Waarschijnlijk flauwgevallen. Emily. Bij Sean en Benjamin.
    "Wat is er met haar?" vraag ik, en probeer niet te panikeren. Dat is nu niet bepaald "gezond", of hoe je het wil uitdrukken. "Is ze... flauwgevallen? Waarom?" vraag ik. Ik zie niet onmiddellijk een reden zomaar midden op straat flauw te vallen.
    Dan besef ik dat het misschien wat bot overkomt, die vraag. "Ik bedoel, wat was de aanleiding?" vraag ik, in de hoop dat het niet te erg is ofzo. Ik bedoel, ik ken haar niet zo goed, maar dat is nog geen reden me er niet druk in te maken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nathan Sean Drewi

    'Zeg dat ze is flauwgevallen, ze nu stabiel ligt en ademt, maar haar hartslag zwak is en dat ze zo snel mogelijk moeten komen.' Antwoordt de jongen. Ik knik en druk op het groene hoorntje. Ik houd de telefoon tegen mijn oor aan en wacht tot hij over gaat. Ik zie dat er een meisje er bij komt staan, maar ik negeer haar. 'Hallo, met de alarmcentrale, waar kan ik u mee van dienst zijn?' Hoor ik een kalme vrouwenstem zeggen. 'Een ambulance, Emily is flauwgevallen!' Roep ik in paniek. 'Ligt ze op haar linker zij?' Vraagt de vrouw. 'Weet ik veel, een jongen zei dat ze in een stabiele houding ofzo lag.' Roep ik. 'Ze ademt, maar haar hartslag is zwak.' Ratel ik erachter aan. 'Rustig meneer, kunt u mij vertellen waar u zich bevind?' Klinkt er uit de speaker. Ik kijk om me heen of ik een straatbordje zie. 'Reu Jussieu.' Antwoord ik en ik voel weer tranen lopen. 'Oke dank u wel, een ambulance is onderweg.' Zegt de vrouw. 'Oke, dank u wel.' Mompel ik en ik hang op. 'Gebeld.' Zeg ik. 'Weet ik niet, ik ging ijs halen en toen viel ze flauw.' Antwoord ik op het meisje. Ik voel hoe erg ik tril, en ga zitten op de grond. Mijn adem versnelt zich, stel dat ze dood gaat. Voordat ik het weet ben ik aan het hyperventileren en raak nog meer in paniek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alicia Ellen Newton
    'Weet ik niet, ik ging ijs halen en toen viel ze flauw.' antwoord de jongen, die in paniek raakt. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, op zo'n moment zou ik dat ook doen, maar toch probeer ik kalm te blijven. Het zou nog meer stressy zijn voor hem als ik ook begon te panikeren.
    'Rustig, het komt wel goed met haar', zeg ik, en ik hoop dat mijn woorden waarheid worden, want ik moet eerlijk toegeven dat dit niet al te best is. En zelf weet ik er ook niet zoveel van. 'Ze gaan wel op tijd zijn. Zet je anders even. Dat helpt om te kalmeren, en kijk niet naar haar, dat helpt ook.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik keek hoe de jongen belde terwijl ik me concentreerde op de hartslag en ademhaling van het meisje. Het was me allemaal te oppervlakkig om echt stabiel te noemen, maar de jongen was al zo van streek dat ik niets durfde te zeggen. Er kwam een meisje aangelopen, maar ik negeerde haar. Voor ik het weet begint de jongen te hyperventileren. Hij is waarschijnlijk in shock. Wat het meisje zei was vreemd. Waarschijnlijk als hij niet zou kijken zou hij zich helemaal dood stressen. "Blijf maar kijken. Dan weet je ten minste dat ze nog leeft." Ik deed ondertussen mijn jas uit en legde die om zijn schouders. Ik wilde niet dat hij hier onderkoeld zou raken door de shock. "Zie je haar borst op en neer gaan? Dat is goed. Zo lang ze dat nog doet is er geen reden tot paniek." Ik keek toen even naar het meisje. "Kan jij wat water halen? Als hij ook flauwvalt zijn de rapen helemaal gaar." Ik haalde een hand door mijn haren en focuste me toen weer op het bewusteloze meisje.


    Bowties were never Cooler

    Alicia Ellen Newton
    "Blijf maar kijken. Dan weet je ten minste dat ze nog leeft." zegt de andere jong. Ja, misschien is dat toch het beste, zover was ik nog niet gekomen. "Zie je haar borst op en neer gaan? Dat is goed. Zo lang ze dat nog doet is er geen reden tot paniek." gaat hij verder. Misschien heeft hij wel gelijk. Waarschijnlijk heeft hij dat ook, maar goed. "Kan jij wat water halen? Als hij ook flauwvalt zijn de rapen helemaal gaar." vraagt hij aan mij.
    'Oké, ik ben direct terug.' het eerste het beste cafétje dat ik zie ga ik binnen en vraag wat water. Na betaald te hebben, loop ik terug. 'Hier', zeg ik, terwijl ik het water aangeef.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nathan Sean Drewi

    Ik volg het advies van de jongen op en kijk naar haar borst. Daar was ik goed, naar borsten staren, waarschijnlijk de meeste jongens wel. De jongen legt zijn jas om mijn schouders en ik merk dat ik het inderdaad best wel koud had. Terwijl ik blijf kijken naar Emily kreeg ik water aangeboden. Ik pak het vast en neem een slokje. Het helpt wel een beetje. Ik probeer me te concentreren op Emily's adem en dezelfde ademhaling aan te nemen. In... Uit.... In.... Uit.... Langzaam stop ik met de hyperventilatie, maar begin nog erger te trillen. Ik kruip wat dichter bij Emily en pak haar hand vast. 'Mag dat?' Mompel ik naar de jongen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nyan schreef:
    Elliot Michael Dumont
    Ik voelde dat ze mijn hand vast en lijde me zo de weg. "Doe je ogen maar open." Langzaam doe ik mijn ogen open.Mijn mond valt open van verwondering.
    We stonden op een cliff ,met een prachtig uitzicht. De zon ging stilaan onder.
    Lill had mijn hand nog vast,maar ik had geen problemen ermee. Ik kijk haar aan en ik zie aan haar dat zie hier graag is.
    Ik begreep wl waarom ze me hiernaartoe bracht. Het was hier rustig en deed me aan andere dingen denken.
    "Het is hier prachtig."zeg ik verwonderd. Ik had echt nooit gedacht dat ze zoiets zouden hebben hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@Nyan; Ik zag de reactie net, en ik was er net mee bezig.xD Maar ik was gisteren tot vandaag bij mijn vriendin logeren, dus toen kon ik niet reageren.]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:42 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Seaver schreef:
    Augustin Guillaume Desmarais
    Het kostte me heel wat moeite om door de menigte heen te komen, wat mijn glimlach liet verdwijnen. "Sorry, mag ik er? Ja, dank u. Zou ik even? Ja, hier kan ik tussen door." Mijn skateboard had ik al opgepakt, omdat mensen het niet leken te waarderen dat ik aan het skate was. Ik was eindelijk door de drukte heen toen ik me realiseerde dat er politie bij stond. Ik fronste mijn wenkbrauwen even en liet het gaan. Ik wilde niks weten van al die moorden. Het was alleen maar een hoop gedoe over dingen die mij bang zouden maken. Ik skate door naar het park en glimlachte naar de mensen die ik voorbij skate. de meeste mensen waren vrij chagerijnig, wat ik jammer vond. Kom op, een beetje vrolijk zijn op de morgen kon geen kwaad. Ik zag twee meisjes zitten, die mij vaag bekend voorkwamen. "Sorry, maar ken ik jullie niet?" Vroeg ik met een schuin hoofd. De reden dat ik het vroeg was vanwege dat mensen die op dezelfde school als mij hadden gezeten altijd heel aardig waren geweest en ik het jammer vond dat ik met de meeste geen contact meer had. Ik stapte van mijn skateboard af en bleef rustig staan waar ik stond.


    Chimène Lily Doorson.
    Ik stond een tijdje met Isabella te kletsen, toen ik een stem achter me hoorde. 'Sorry, maar ken ik jullie niet?' Ik draaide me om en bekeek de jongen even. Vaag herkende ik hem ook ergens van, en aangezien hij een skateboard onder zijn arm had besloot ik dat hij wel oke was. Ik schuif mijn Batman-pet een beetje achterover zodat ik hem wat beter aan kon kijken. 'Aangezien ik jou ook ergens van herken, lijkt het me van wel.' glimlach ik. Volgens mij vergat ik Isa net niet helemaal. Maar ja, wat wil je. Hij is knap, een skater en ik ben single. En ik was niet bang om een beetje te flirten. 'Ik ben Chimène.' zeg ik. Ik keek in zijn heldere ogen, en zijn blik liet me heel licht blozen. 'Zit je niet bij ons op school of zo?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lill Rose Morgan

    Zijn mond valt open van verwondering. Ik glimlach een beetje. Deze plek heb ik nog nooit aan iemand laten zien, maar misschien leid dit zijn gedachten een beetje af.
    Hij kijkt me aan. "Het is hier prachtig." Zegt hij verwondert. Ik glimlach en knik. Dan laat ik zijn hand los en ga zitten. Met mijn hand klop ik naast me, als teken dat hij naast me kan zitten.
    "Ik kom hier altijd als ik tot rust wil komen, meestal is het dan 's avonds, omdat het dan wat stiller is. En mooier." Zeg ik tegen hem. Thuis gaat het nooit goed eigenlijk, ik heb vaak ruzie met mijn ouders, en dan kom ik hier. Meestal heb ik ruzie met ze als mijn broer er niet is, want dan durven ze niks te doen. Mijn broer neemt het altijd voor me op, en kan me altijd aan het lachen maken. Hij is de beste broer die je je kunt voorstellen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    Ze liet mijn hand los en ging zitten. Ze klopte naast zich als teken dat ik naast haar mocht zitten en ik ga in kleermakers zit ,naast haar zitten.
    Ik kom hier altijd als ik tot rust wil komen, meestal is het dan 's avonds, omdat het dan wat stiller is. En mooier." zei ze en ik knikte begrijpelijk.
    Het was hier echt wonderlijk.
    "Ik wist niet ,dat we dit hadden ,hier in het bos."zeg ik met een nochsteeds verbaasde ondertoon in mijn stem.
    Het doet me eigenlijk nadenken ,waarom ik nog nooit eerder met Lill gesproken had. Omdat ik stoer wilde lijken?
    Omdat ik populair wilde blijven? Het deed me eraan dnken dat ik nooit een aardig persoon ben geweest.
    "Vind je me gemeen? Ik bedoel van vroeger?"ik weet niet waarom ik het haar echt vroeg ,het kwam er gewoon uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    Hij gaat in een kleermakers zit naast me zitten, en hij knikt begrijpelijk.
    "Ik wist niet ,dat we dit hadden ,hier in het bos." Zeg hij met een nochsteeds verbaasde ondertoon in zijn stem.
    Ik lach even. Zelf wist ik ook niet dat het er was. Maar ik heb het een paar jaar geleden gevonden, toen ik boos het huis uit was gestormd en het bos ben ingegaan. Sindsdien ben ik altijd als ik boos was, of rust wou hier naartoe gegaan.
    "Vind je me gemeen? Ik bedoel van vroeger?" Vraagt hij me opeens. Ik kijk hem lichtelijk verbaasd aan. Waarom vraagt hij dat? Nou ja, hij was vroeger wel wat gemener, ik weet niet of hij het nu nog is. En hij was toen nogal arrogant. Maar ik heb daar niet vaak last van gehad. We hebben eigenlijk nooit gepraat. Hij was of is nog steeds, een populaire jongen, en ik was dat niet. Ik ben een tijdje gepest, maar dat is opgehouden. Het waren vooral zijn vrienden die me pestte, de vrienden uit het 'populaire groepje'.
    "Ehm, nou ja, je bent verandert, denk ik. En je bent nu aardiger." Zeg ik onzeker. Ik weet dat hij me nu gaat pesten, en me gaat uitschelden, dus kijk ik de andere kant op, en laat het over me heen komen, zoals altijd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    Ze keek me verbaasd aan. Tja ,het kwam nogal onverwachts. "Ehm, nou ja, je bent verandert, denk ik. En je bent nu aardiger." zei ze en ik knikte zacht.
    "Sorry,voor vroeger."zeg ik dan zacht. Ik verdiende het eigenlijk niet om iemand te hebben die me troost.
    Ik kijk naar het uitzicht ,die me steeds doet verbazen. Ik weet nu,waar ik heen kan als ik alleen wil zijn.
    Misschien ,werd Robert vermoord ,door iemand die gepest werd? Of gewoon iemand die jaloers was ,of ...
    Ik hoopte niet het eerste ,want als diegene wraak wil nemen ,zal die zich vast ook tegen mij keren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    De uitbarsting die ik verwacht komt niet, ik kijk weer naar hem, en zie dat hij zacht knikt.
    "Sorry,voor vroeger." Zegt hij zacht. Ik knik een beetje, maar ik weet dat de wond die het heeft achtergelaten niet zal verdwijnen.
    Hij kijkt naar het uitzicht, en ik zie dat het hem nog steeds verbaasd.
    Ik kijk ook naar het uitzicht, en sluit mijn ogen even voor een moment. Het is heerlijk om hier te zijn, ik zou hier wel willen wonen.
    "Ga je nog met je vrienden van de middelbare school om?" Vraag ik nog steeds met gesloten ogen aan hem. Ik weet niet waarom ik het vraag, want ik heb nog wel de meeste haat aan zijn vrienden van de middelbare school.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki