• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    "Veranderd in goede zin hoop ik,jij ben ook erg veranderd ,qua uiterlijk." Zegt hij dan. Ik glimlach.
    "Ja, je bent ten goede verandert." Zeg ik tegen hem.
    "Wel,ik ga volgend jaar naar de universietijd ,verder heb ik niet echts wat spannends meegemaakt.Jij?" Vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd. Bedrogen worden door je vriendje vind ik niet spannend.
    Elliot haalt zijn gsm uit zijn broekzak. En even later staart hij ongelovig naar zijn gsm. Ik frons.
    "Wat is er?" Vraag ik aan hem.
    "Robert is dood." Zegt hij trillerig tegen me. Mijn mond valt bijna open. Voor zover ik weet is dat Robert zijn beste vriend is. Ik heb Robert zelf niet heel goed gekent. Maar soms praatte ik wel met hem.
    "Wat erg." Mompel ik heel zachtjes. Ik bestudeer Elliot even, dan aarzel ik even, maar sla mijn armen dan om hem heen, in een knuffel.
    Ik weet niet wat hij gaat doen, of hij me van zich af gaat duwen, maar als mijn beste vriendin/vriend dood zou zijn, dan zou ik iemand willen hebben die me gewoon vasthield tot ik ben gestopt met huilen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik sloot de opname glimlachend af. Ik keek toen glimlachend op naar haar. "Het was prachtig, maak je daar maar geen zorgen om..." Ik haalde even een hand door mijn haar. "Vind je het erg om vanavond na de film langs te komen om wat in te spelen en te zingen voor mijn schoolproject? Ik moet wat dingen mixen, en ik ben al heel ver, maar het miste nog iets en dit mis ik dus. Maar zelf durf ik het niet op zo'n belangrijke track." Ik keek even naar mijn bottige vingers. Deze zaten onder het eelt en littekens. Ik was niet lief voor mijn handen, of de rest van mijn lijf, maar daar tegenover stonden de coolste dingen die ik ooit in mijn leven had gedaan.


    Bowties were never Cooler

    Nathan Sean Drewi

    Emily drukt my in een knuffel, dat had ik niet verwacht. Ik glimlach even en knuffel terug. 'Dat klopt. Samen komt het vast goed.' Fluistert ze in mijn oor. 'Ik hoop het.' Fluister ik terug. Een bekend gevoel verspreidt zich door mijn lichaam. Het was een fijn gevoel, maar toch verachtte ik het. Ik...ik denk dat ik dit meisje, wat ik nu ongeveer een uur ken en aan het knuffelen ben, leuk vond. Ik wist het natuurlijk niet zeker, maar het leek er wel op. Ik snuif haar geur op. Het rook heerlijk. Ze drukt mij dichter tegen haar aan en ik glimlach. Ik hoor hoe de buurvrouw langs loopt en ik kijk haar waarschuwend aan. Als ze ons gaat aanvallen, dan zou ik helemaal gek worden. Ik leg mijn hoofd in Emily's nek en kijk voorzichtig om me heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elliot Michael Dumont
    "Wat erg."mompelde ze zachtjes. Ik keek even naar mijn schoenen. Waarom? Wie?Hoe?
    Die vragen herhalen zich steeds door mijn hoofd. Ik bijt op mijn kiezen om niet te gaan janken,ik wilde niet zwak zijn.
    Als ik haar arm om me heen voel en ze me in een knuffel trekt ,houd ik het niet langer en beginnen enkele tranen over mijn wangen te stromen.
    Ik voel me net als een lappen pop ik had het fut niet om iets te doen.
    Na een tijdje sla ik ook mijn armen om haar heen ,zodat ik wat meer steun heb.Het duurt wel even voordat ik mijn gesnik kan stoppen en haar weer los laat.
    Een stille "sorry."verlaat mijn lippen en ik veeg ruw mijn tranen af."Waarom zou iemand hem nu vermoorden?"vraag ik dan eigenlijk meer tegen mezelf dan tegen haar.Ik probeer aan andere dingen te denken aan positieve dingen die niets met Robert te maken hebben.
    Ik zag er nu vast uit als een watje ,iemand die overal voor zou beginnen janken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaitlin Marlison

    Ik kijk Benjamin even aan,
    Hij had waarschijnlijk net de opname afgesloten,
    Als die mij aankijkt glimlach ik even,
    "Het was prachtig, maak je daar maar geen zorgen om..." Ik haalde even een hand door mijn haar. "Vind je het erg om vanavond na de film langs te komen om wat in te spelen en te zingen voor mijn schoolproject? Ik moet wat dingen mixen, en ik ben al heel ver, maar het miste nog iets en dit mis ik dus. Maar zelf durf ik het niet op zo'n belangrijke track."
    Ik kijk hem even aan, zijn eind project?!
    Wilde die nauw werkelijk dat ik voor zijn eind project ging zingen?
    Of probeert die mij gewoon mee naar huis te krijgen?
    Ik glimlach even waarna ik knik,
    'Ik vind het best, het lijkt mij een eer om voor je eind project te zingen'
    Ik glimlach weer even,
    Het kon alle kanten opgaan natuurlijk,
    Ik ga bij hem naar binnen, in zijn huis.

    Emily Rhodes

    'Ik hoop het.' fluistert Sean terug terwijl we elkaar knuffelen.Zo staan we daar even. Er is een stilte, maar voor mij is hij niet ongemakkelijk. Het is zo'n stilte waarin je kunt denken, je emoties kunt uitten of juist niks doen. Ik denk aan alles wat ik vandaag heb gedaan met Sean. We hebben gepraat, wat gedronken en een liedje gespeeld. Ongelofelijk hoe groot een band met iemand kan worden in slechts een uurtje. Ik concentreer me op mijn ademhaling en die van Sean. Dan haal ik ons uit de knuffel. Niet omdat ik het niet fijn vind, maar omdat ik hem aan wil kijken. En er moest toch ooit een eind aan de knuffel komen.


    imperfection is beauty

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik zag haar puzzelend kijken. Toch meende ik het echt. Ik wilde haar graag op de track hebben. Ik glimlachte breed toen ze knikte. "Dank je. Ik vind het echt heel erg leuk dat je mee wilt helpen. Zelf spelen en zingen zou ik namelijk nooit durven doen." Ik haalde een hand door mijn haren. Ik glimlachte breed en stroopte mijn mouwen op waardoor je de tatoos zag zitten dit erop stonden. Een arm was een halve sleeve en op de andere stond alleen wat tekst rond mijn onderarm gewikkeld."Je weet niet hoe veel het voor me betekent." Ik ging even over mijn arm heen en trok het Assasin's Creed logo net onder de binnenkant van mijn elleboog over met mijn vinger.


    Bowties were never Cooler

    Nathan Sean Drewi

    Zachtjes luister ik naar de stilte om ons heen. Nooit gedacht dat ik zo'n goede band kon hebben met iemand die ik zo kort kende. Een Meisje nogwel. Uiteindelijk is het Emily die ons uit de knuffel haalt, niet dat ik het van plan was om te doen. Ik vond het wel fijn. Ik kijk haar aan en glimlach. 'Laten we anders even kijken op de plek waar die Robert is... heengegaan.' Ik vond dood en vermoord nare woorden. Ik gebruikte ze liever niet, maar verzon andere woorden ervoor. Ik stak mijn hand uit, ik was niet van plan haar iets te laten overkomen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rovers

    Sean glimlacht naar me en hij zegt: 'Laten we anders even kijken op de plek waar die Robert is... heengegaan.' Hij verteld het op een mooie manier. Helaas is de gedachte erachter niet zo. Sean stak zijn hand uit, en ik nam hem met plezier aan. Ik begon zo langzamerhand wel hoofdpijn te krijgen van deze..eeh... zaak. Ik probeer maar gewoon goed te ademhalen, recht vooruit te kijken en te letten op mijn voetstappen. Plots kwam er iets in mijn hoofd op. 'Waar moeten we eigenlijk heen?' Dat is wel zo handig om te weten.


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    Emily pakt mijn hand en ik glimlach. Hopelijk zag ik er niet als een complete noob uit. Ik heb dan vrijwel geen exen, maar mijn broer kwam bijna elke week met een andere griet aanzetten. Ik vind het leuk om ze te observeren. Jason is daar zo handig in! Misschien moet hij me tips geven. Emily verbreekt mijn gedachten. 'Waar moeten we eigenlijk heen.' Zegt ze en ik grinnik. 'Dat is wel handig om te weten ja.' Ik laat haar hand even los en buk om de krant te pakken. Ik had niet het hele stukje gelezen, dus misschien had ik dat ook overgeslagen. Ik scan met mijn ogen de tekst. 'Le chemin vers le centre.' Lees ik voor. 'Dat is hier echt heel dicht bij' fluister ik angstig en ik grijp Emily's hand weer vast. Ik duw de krant in mijn zak en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rovers

    'Dat is wel handig om te weten ja.'Zegt sean als antwoord op mijn vraag. Ik lach eventjes. Ik zie hoe Sean de krant oppakt en het stukje over Robert doorleest. Ik kijk over zijn schouder mee.'Le chemin vers le centre.' Zegt hij dan. 'Dat is hier echt heel dicht bij' Ik hoor aan zijn stem dat het hem niet echt geruststelt. Hij duwt de krant in zijn zak en pakt mijn hand weer vast. Samen lopen we naar de plek en voor ik het weet zijn we er al. Ik zie de muur. Ik schrik en laat de hand van Sean los. Er staat inderdaad ''i wil not stop'' net zoals er in de krant stond. Hoet ziet er zo donkerrood uit. Mijn knieën beginnen te knikken en ik houd me snel weer aan Sean vast.


    imperfection is beauty

    Kaitlin Marlison

    Ik glimlach als die blij reageert,
    "Dank je. Ik vind het echt heel erg leuk dat je mee wilt helpen. Zelf spelen en zingen zou ik namelijk nooit durven doen."
    Weer gaat die met zijn hand door zijn haren,
    Het was volgens mij echt een tic van hem geworden,
    Ik lach eventjes als ik erbij bedenk dat die dat vroeger ook altijd deed,
    "Je weet niet hoe veel het voor me betekent."
    Ik glimlach en knik,
    'Het is je eind project, natuurlijk betekent het veel'
    Ik kijk even naar zijn tattoeages, AC logo op een binnenkant van een elleboog?....
    Ik schud even met mijn hoofd waarna ik naar zijn AC logo wijs,
    'Dat kan dus echt niet he!'
    Ik kijk hem even kind off boos aan waarna ik met mijn vinger een beetje op mijn hand tik.

    Nathan Sean Drewi

    We lopen naar de plek toe van het misdrijf. Ik voel hoe Emily schokt en mijn hand loslaat. Zelf kijk ik ook angstig toe. Ik kijk naar de muur: "I will not stop.' Staat er duidelijk, maar het is niet duidelijk of het een jongen Of een meisje dit geschreven heeft. Ik voel hoe Emily zich weer vastklampt aan mij en ik knuffel haar weer. 'Het komt wel goed.' Fluister ik troostend. 'Ze pakken die moordende gek wel.' Ik wrijf met mijn hand over haar rug terwijl ik zelf ook tril van angst. Ik was eigenlijk helemaal niet dapper ofzo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik glimlachte. "I know right." Ik ging met mijn vingers wat over mijn tatoeages heen. Ze waren deel van me. Allemaal gelukkig goed en mooi gezet, nergens had ik spijt van. Ik keek op toen ze begon over mijn AC logo. Ik grinnikte. "Gewoon om te laten zien wat ik kan doen als je me niet bevalt." Ik grinnikte zacht. Ze wist waarschijnlijk dat ik op free runnen had gezeten, maar ik had ook een aantal jaren op Martial Arts gezeten, waardoor ik als ik zou willen en geen geweten zou hebben, ik nu vrij letterlijk AC zou kunnen naspelen. Met een paar van mijn Uni-maatjes had ik het wel eens gedaan over de campus heen, maar wel zonder echte wapens. Het was echt super leuk geweest en allerlei mensen waren geflipt omdat we overal vanuit het niets waren opgedoken.


    Bowties were never Cooler

    Kaitlin Marlison

    Ik kijk hem even aan,
    Hij had waarschijnlijk niet door wat ik bedoelde...
    "I know right."
    Waarschijnlijk dacht die dat ik het vet vond...
    "Gewoon om te laten zien wat ik kan doen als je me niet bevalt."
    Ik zucht even, hij was door de jaren heen niet slimmer geworden...
    Ik kijk hem even aan waarna ik grijns,
    'Ik bedoel dat de tattoo op een verkeerde plek zit slimpie!!'
    Mijn grijns word groter waarna ik opsta,
    'Dit is de plek waar die moet'
    Ik draai mijzelf om waarna ik mijn shirt wat omhoog doe,
    een AC teken komt te voorschijn,
    Bijna in het midden van mijn rug staat die,
    Ik grijns even, kijk Benjamin aan en doe mijn shirt weer naar beneden,
    'En mij kan je niet aan, heb je nooit echt gekund'
    Ik grijns, steek mijn tong uit en laat mijzelf weer vallen op het gras.