• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [is het erg dat ze een soort ziekte heeft, niet heel ernstigs, met aanvallen, die zwak zijn maar soms sterk? Even informeren wat de rest ervan vind anders heeft ze het niet.]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    'Mijn moeder is half Iers en half Schots en mijn vader is Nederlands.' ik begin te grijnzen. 'Jihaaa een Ier, woon je in Ierland of Schotland?" ze giechelt door de omhelzing en lachend kijk ik haar aan. 'tikkie' grijnzend sprint ik weg en klim behendig in een niet al te hoge boom. 'alsjekan pakmedan' lachend wacht ik op haar reactie. Halo ik ben Niall en ik heb kleutermomenten.

    [sgoed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    'We wonen in Ierland' zeg ik. Of tenminste, dat wilde ik zeggen. Niall sprint weg nadat hij me heeft aangetikt en klimt in een boompje. Ik begin te lachen. 'Niall?' Roep ik. Ik lach en zie hem in de boom zitten. Ik kijk of ik er ook op kan komen en zet mijn voet op de onderste tak. Ik probeer mezelf op de tak waar Niall zit te trekken, maar het mislukt. 'Niall?' Roep ik nog een keer, 'kan je me helpen?' Vraag ik hem glimlachend.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    We wonen in Ierland' ze begint te lachen 'Niall?' ze probeert ook maar het lukt blijkbaar niet. 'Niall? kan je me helpen' ropt ze en ik grijns. 'en dan mij tikken. Ik ben geen sukkel' grijnzend klim ik hoger en begin de boom heen en weer te laten bewgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    'Ik ben geen sukkel' zegt hij, en hij klimt hoger. Ook laat hij de takken van de boom bewegen alsof ze dansen. Ik pak me goed vast en probeer te blijven staan. Ik hoest zachtjes. Dat is dus waarom ik mijn vader haat. Ik kuch. Hij was er nooit voor me, toen ik klein was en in het ziekenhuis, lag hij met z'n biertjes voor de tv. Ik hoestte nog een keer. 'Niall stop' zei ik lachend. Ik kijk over mijn schouder, niemand. Mijn vader was ziek toen hij mij 'maakte' daarom ben ik nu ziek. Niet ernstigs. Maar wel ziek. Ik kijk Niall aan. En glimlach. Hij is zo vrolijk. Ik grinnik en probeer nog een keer de boom in te komen.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    'Niall stop' ik begin te lachen. Ze kwam niet eens de boom in. 'wacht ik help je' grijnzend en blij met alle fitnessscholen waar ik elke dag te vinden was om mijn buikje weg te houden klim ik behendig omlaag. Mijn vest trek ik uit en trek mijn witte polo even omlaag. Lachend zet ik haar op mijn rug en begin behendig in de boom te klimmen. Toch fijn die spieren, nu kon ik ze gebruiken. Voorzichtig laat ik haar op een tak staan en ik laat me neer ploffen op een stevige tak en laat mijn voeten bungelen. 'leuk he' ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik giechel als Niall naar beneden gaat en zijn vest uittrekt. Ik zag een stukje van zijn gespierde buik. Ik vergat werkelijk even te ademen, maar als snel deed ik dat weer. Toen niall me op z'n rug zette en met mij omhoog klom. Hij zet me neer op een stevige tak en gaat zelf zitten. Ik ga ook zitten, voorzichtig. 'Leuk he?' Vraagt hij glimlachend. Ik knik vrolijk, 'heb in tijden niet meer zo'n lol gehad' ik glimlach terug. Hij is zo knap...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Liam Payne:

    Opeens wordt Niall heel hyper. Als hij weer vraagt of er mensen mee willen komt er toch een meisje. Zijn aanpak werkt beter... Na te hebben geluisterd naar het gesprek dat amper te volgen was weet ik dat ze Marlotte heet. Ook moet Niall niet te veel eten want hij is nu megahyper. Of het komt dst hij zich minder schaamt, dat zou mooi zijn. Er wordt veel geknuffelt en ik kan het allemaal niet volgen. Zal ik weggaan en ze alleen laten? Dat lijkt me het beste. Ik loop van ze weg en loop de jongenstent in. Ik pak mijn mobiel en oortjes en begin muziek te luisteren. Ik skip een paar tracks maar later komt Bruno Mars. Ik laat hem daar op staan en loop de tent uit. Mijn neefje vond het altijd grappig om Bruno Snickers te zeggen, ik snap zijn humor niet maar het is wel schattig. Ik kijk om me heen en ga op een bankje zitten.

    (Someone for Liam?)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 15:30 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ze knikt vrolijk en ze lijkt zich al wat zelfverzekerder worden 'heb in tijden niet meer zo'n lol gehad' ik grinnik 'geloof me ik ook niet' volgens mij nog nooit. Ja op de basisschool had ik wel een of twee echte vriendjes voor de rest op de middelbare waren het klootzakken. Bevriend zijn om dingen thuis mee te jatten en om me geheimen te laten vertellen en vervolgens rond vertellen. 'Ik hoop dat dit kamp nooit eindigt, ik wil niet meer terug naar Ierland' zucht ik zachtjes en staar wat voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Niall lijkt een beetje afwezig. ik frons een beetje en knik als hij zegt dat hij niet wil dat dit kamp ooit eindigt. dat wil ik ook niet. het is veels te leuk met niall! Ik ga dichter naar Niall toe, en nadat ik bijna viel, leg ik mijn hand op zijn schouder. 'Ik wil ook nooit meer terug' zeg ik vastberaden. 'Of ik wil met jou terug' giechel ik verlegen.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    NIall Horan.

    Ze valt bijna en daarna voel ik haar hand op mijn schouder. 'Ik wil ook nooit meer terug of ik wil met juo terug' giechelt ze verlegen. Ik glimlach even, niet goed wetend hoe ik er mee om moet gaan. Hoevaak was ik met een meisje in gesprek? Juist mijn moeder en oma en daar bleef het bij. 'Zit je op een meisjesschool in Ierland?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    'Of ik op een meisjesschool zit?' Zeg ik verbaasd. Ik schud snel mijn hoofd. 'Niet meer gelukkig!' Zeg ik er achteraan. Ik heb niet veel jongens in de klas, maar de jongens die er zijn, zijn sukkels. Ik wou dat ik bij Niall in de klas zat.. 'Zit jij op een jongensschool?' Vraag ik. 'Ik bedoel, niet dat ik zo'n persoon ben die dat haat, of voor de jongens gaat, tot nu toe vind ik maar een jongen leuk...' Ik bloos.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan
    'Niet meer gelukkig!' ik grinnik even door haar gezicht. 'Zit jij op een jongensschool?' Ik knik 'Helaas wel ja' zucht ik. 'Ik bedoel, niet dat ik zo'n persoon ben die dat haat, of voor de jongens gaat, tot nu toe vind ik maar een jongen leuk...' Ik glimlach 'Wat schattig, na ik zit sinds mijn geboorte op een jongens school daar baal ik nu wel van want ik weet nooit echt hoe ik me bij een meisje moeten gedragen. de enigste meiden die ik ken zijn mijn moeder en oma' zucht ik 'en de vriendin van mijn broer' 'en ben je gelovig?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik giechel als hij zegt dat hij met z'n moeder en oma weet om te gaan maar met andere meisjes geen idee heeft. 'Ben je gelovig?' Vraagt hij. Ik moet even nadenken voordat ik antwoord geef. Ja en nee, denk ik bij mezelf. 'Nou,.' Zeg ik. 'Mijn vader was er tegen, en mijn moeder is wel gelovig, net als mijn oma. Ik ben wel gelovig, maar zodra mijn vader dat merkt, even niet.' Zeg ik, het laatste iets zachter. Ik kijk hem aan en gaap een beetje, ik bloos, en leg mijn hoofd op zijn schouder. Als Niall mijn eerste vriendje wordt, denk ik bij mezelf, dan is hij het waard..


    [btw hoe oud is Niall, want Marlotte is of 19 of 18, ik twijfel....]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [hij is net 18

    Niall

    'Mijn vader was er tegen, en mijn moeder is wel gelovig, net als mijn oma. Ik ben wel gelovig, maar zodra mijn vader dat merkt, even niet.'' ze gaapt en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik sla een arm om haar heen. 'Ik wel, mijn hele familie' glimlach ik zwak. Ik leg mijn hoofd op haar hoofd en glimlach even onbewust. 'Dus heb je het leuk op school en thuis?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan