• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Hey. Als mensen mij zoeken, wil je dan zeggen dat ik dan in mijn tent ben?" Langzaam kijk ik omhoog en zie dat Marlotte voor me staat, kort knik ik en frons. "Je ziet er niet goed uit, gaat het wel? Moet ik je naar de ziekenboeg brengen?" Vraag ik bezorgd, ik haar een hand door mijn haar en kijk om me heen, in een snelle beweging heb ik me al recht geduwd en sta nu langs haar. "Kom ik breng je wel." Zeg ik zachtjes waarna ik haar arm rond mijn schouders sla en richting de tent begin te wandelen. De meeste mensen zullen ondertussen wel al ergens mee bezig zijn aangezien er niet veel volk rondloopt. Met een kleine zucht kijk ik om me heen, ik moest de begeleiding hierover aanspreken, als ik ze nu maar kon vinden. Langzaam hielp ik Marlotte in de tent en hielp haar op haar bedje. "Rust, ik breng je dadelijk wat water, oké?" Zeg ik zachtjes waarna ik een kus op haar voorhoofd druk en de tent verlaat. Ik was het ondertussen al gewoon als er zieken vallen, mijn kleine broertje Armand werd vaak ziek, dan bracht ik hem naar zijn bedje en zou ik een kusje op zijn voorhoofd drukken om hem daarna water te brengen. Meteen loop ik de tent uit en kijk in het rond om iemand van de begeleiding te vinden, mijn oog valt op Lisa. "Mevrouw!" Roep ik naar haar, al denk ik niet dat ze me gehoord heeft, een paar anderen hebben me jammer genoeg wel gehoord en kijken nu mijn kant op, met een rood hoofd loop ik richting Lisa. "Um mevrouw, Marlotte is ziek gevallen." Meld ik haar.


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Ik merk dat de zon al begint te schijnen. Meteen verschijnt er een lach op mijn gezicht. Heerlijk die warme stralen met af en toe een briesje. Ik schop mijn schoenen uit, en gooi mijn sokken er naast neer. Mijn broek heb ik al 'opgestroopt'. Ik plof neer in het gras en geniet van de zon. Ik pak een grassprietje en stop het in mijn mond. Ik vond het altijd wel leuk om te doen, waarom weet ik niet. Ik leg mijn handen achter mijn hoofd, leg mijn voeten gestrekt over elkaar, en sluit mijn ogen om te genieten van de zon.

    (Iemand voor Lou?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:

    (Iemand voor Lou?)


    {miss Skyler}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lisa:
    "Um mevrouw, Marlotte is ziek gevallen." zegt Violet. 'Och! Waar is ze nu? Dan kunnen we haar meteen onderzoeken!' zeg ik ongerust.

    (Deze stukjes zijn sws wat korter. Anders heb je zo een hele preek ofzo..Njet)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MinnieMouseX schreef:
    (...)

    {miss Skyler}

    { Mag wel. Lou ligt dus nu te zonnen met een gassprietje in zijn mond ;P }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Och! Waar is ze nu? Dan kunnen we haar meteen onderzoeken!" Zegt Lisa, ik knik en wijs naar de tent. "Ik heb haar op het bedje gelegd." Zeg ik waarna ik me excuseer en verder loop om water te halen, in de "keuken" van het kamp, op zoek naar een waterflesje loop ik door de keuken heen. Wanneer ik het water gevonden heb neem ik snel een flesje eruit, ze zullen het toch niet missen hier staat genoeg water. Met volle snelheid ren ik terug naar de tent en zie dat Marlotte in slaap gevallen is, langzaam haal ik wat haar uit haar gezicht en zet het water langs haar bedje, uit mijn tas haal ik een papiertje en pen. "Ik heb wat water voor je gehaald, hopelijk voel je je snel terug beter. x Violet." Kribbel ik op het papiertje om het daarna onder het flesje te steken, Lisa is waarschijnlijk op zoek naar de eerste hulp kit en met een opgeluchte zucht loop ik terug naar buiten. Terug naar verveeldheid.

    [Violet needs some friends you guys.]


    The artist is the kid that survived.

    Skyler Isadora Thompson

    Oke, hooghouden begint ook te vervelen. Ik pak de bal en loop weer richting de tenten. Dan zie ik een jongen in het gras liggen. Als ik dichterbij kom, zie ik dat het Louis is. Tenminste, dat is wat ik denk. Ik ben nog al slecht in namen. Maar bij de naam Louis weet ik dat hij van voetbal houdt. Ik kom dichterbij en plof naast hem neer in het gras. 'Hoi, Louis toch?' vraag ik maar even voor de zekerheid. De bal leg ik naast me neer en ik kijk hem aan, wachtend op antwoord.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lisa:

    Violet knikt en wijst naar de tent. "Ik heb haar op het bedje gelegd." zegt ze. Ik ren meteen naar de tent en zie dat ze slaapt. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en bel een kennis hier dichtbij. Ik loop de tent uit en regel even dat hij haar zo even gaat onderrzoeken. Je weet maar nooit of er iets ergs is..


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten


    Als ik wakker wordt, zie ik een flesje met water staan. Lisa kijkt me aan, ik begroet haar. ik ga recht op zitten en pak het flesje. 'hoi Lisa.' Zeg ik. 'het is niet heel ernstig hoor, denk ik. ' Zeg ik. Dan zeg ik dat ik wel naar buiten wil en ze knikt een beetje twijfelachtig. Ik glimlach zwakjes en zeg echt dat er niks ergs is.
    Daarna probeer ik op te staan wat tot mijn verbazing ook nog lukt. Ik trek snel een trui aan en loop rustig naar buiten. Op zoek naar mensen die wat te vertellen hebben. Al snel zie ik Violet zitten met nog een meisje en een jongen ergens anders. Waar de rest is weet ik niet. Ik ga op een plek zitten waardoor ik en bij Violet dichtbij zit en ook dichtbij de anderen. Ik begroet ze met mijn zachte en schorre stem, door het slapen. 'Hay' zeg ik. Ik wrijf zacht in mijn ogen en gaap nog eens. Dan wacht ik op een reactie van wie dan ook.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:39 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Louis Tomlinson:

    Ik merk dat er een meisje naast me ploft. 'Hoi, Louis toch?' hoor ik haar zeggen. Ik open mijn ogen en zie Skyler. 'Jup' antwoord ik. 'Zo heb ik het gehoort in ieder geval...''zeg ik daar achteraan. Ik ga weer wat rechter zitten en leun op mijn ellebogen. Ik houd een hand voor mijn ogen tegen de zon en zeg tegen haar: 'het klinkt misschien cliché maar lekker weertje he? Dat verwacht ik niet van Nederland.'. Ik pluk een nieuw grassprietje en stop het tussen mijn lippen. Ook pluk ik er een voor Skyler en duw het wat tussen haar lippen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:
    (Ben nu wat in de war... ik probeer wel wat)
    Marlotte begroet me. 'het is niet heel ernstig hoor, denk ik. ' zegt ze daarna. Ze ziet er inderdaad niet slecht uit. Ik bel mijn vriend wel even dat hij niet meer hoeft te komen. Maar als het nog eens gebeurt dan komt hij haar gewoon onderzoeken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Lisa:
    (Ben nu wat in de war... ik probeer wel wat)
    Marlotte begroet me. 'het is niet heel ernstig hoor, denk ik. ' zegt ze daarna. Ze ziet er inderdaad niet slecht uit. Ik bel mijn vriend wel even dat hij niet meer hoeft te komen. Maar als het nog eens gebeurt dan komt hij haar gewoon onderzoeken.





    (Ze had een aanval. Deze aanval was te zwak. Later komt er misschien nog wel een sterkere aanval(: )


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    (...)




    (Ze had een aanval. Deze aanval was te zwak. Later komt er misschien nog wel een sterkere aanval(: )

    ( Keykey :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( haha yeaahh. Wachten op reacties van people haha)


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    (Idd...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3