• De stelling van deze week luidt:
    Geen enkele reden is goed genoeg om een moord te plegen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cas schreef:
    (...)

    Ze zouden het heus wel wat mogen verminderen in mijn ogen. Die mensen hebben het daar beter dan veel mensen die hier buiten de gevangenis wonen. Dat vind ik onacceptabel, maar een leven wegnemen is minstens even onacceptabel. Als je dat kan, mag je van mij part wel in de mishandeling terecht komen, eigen schuld, dikke bult.


    Heeft iemand van degene die hier zegt dat de gevangen teveel luxe hebben ooit al eens een gevangenis van binnenuit gezien? (en dan heb ik het niet alleen tegen jou Cas)

    Door de overbevolking in onze Belgische gevangenissen tegenwoordig, moeten sommige gevangen op een matras op de vloer slapen.
    En dat elke gevangenen een tv en computer heeft op zijn kamer klopt ook niet. Hallo ze gaan die mensen echt geen toegang geven tot het internet! En wat ben je aan een computer zonder internetverbinding?


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    (...)

    Heeft iemand van degene die hier zegt dat de gevangen teveel luxe hebben ooit al eens een gevangenis van binnenuit gezien? (en dan heb ik het niet alleen tegen jou Cas)

    Door de overbevolking in onze Belgische gevangenissen tegenwoordig, moeten sommige gevangen op een matras op de vloer slapen.
    En dat elke gevangenen een tv en computer heeft op zijn kamer klopt ook niet. Hallo ze gaan die mensen echt geen toegang geven tot het internet! En wat ben je aan een computer zonder internetverbinding?

    De vader van een vriendin van mij werkt in een gevangenis en zij is dus al enkele keren in de gevangenis binnen geweest en ze zei dat het schandalig was hoeveel luxe de gevangenen daar hebben. Aangepaste diëten, tv's, computers. En met een computer zonder internet kan je nog de hele dag gamen als je wilt. Oke, dat verveelt ook na een tijd, maar deze dingen hadden bijvoorbeeld die vrouwen van Cleveland niet gedurende die 10 jaar dat ze vast zaten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    (...)
    De vader van een vriendin van mij werkt in een gevangenis en zij is dus al enkele keren in de gevangenis binnen geweest en ze zei dat het schandalig was hoeveel luxe de gevangenen daar hebben. Aangepaste diëten, tv's, computers. En met een computer zonder internet kan je nog de hele dag gamen als je wilt. Oke, dat verveelt ook na een tijd, maar deze dingen hadden bijvoorbeeld die vrouwen van Cleveland niet gedurende die 10 jaar dat ze vast zaten.


    De gevangenissen in Nederland zijn zowat een 3-sterren hotel geworden. Het is egt schandalig hoe goed moordenaars het bijvoorbeeld hebben in de gevangenissen. Ze worden daar zowat in de watten gelegd en daar hoeven ze niets voor te doen.

    (Pas op! Dit stuk is niet serieus!)
    Sommige gevangenen klagen alleen wel over dat er geen kreeft op de menukaart stond, dus daar is binnenkort een ledenvergadering over met de gevangenen, want het moet allemaal wel democratisch gaan in de gevangenissen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb ooit zelf een spreekwoord bedacht dat met deze stelling te maken heeft: Al vermoordt een vogel een vogel, die vogel vermoord je niet.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:22 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Destined schreef:
    (...)

    De gevangenissen in Nederland zijn zowat een 3-sterren hotel geworden. Het is egt schandalig hoe goed moordenaars het bijvoorbeeld hebben in de gevangenissen. Ze worden daar zowat in de watten gelegd en daar hoeven ze niets voor te doen.

    (Pas op! Dit stuk is niet serieus!)
    Sommige gevangenen klagen alleen wel over dat er geen kreeft op de menukaart stond, dus daar is binnenkort een ledenvergadering over met de gevangenen, want het moet allemaal wel democratisch gaan in de gevangenissen :P


    Exactly. Met dat betreft kunnen we beter terug naar de primitieve gevangenissen met alleen maar een bed. Verder niks.


    26 - 02 - '16

    okeej weet iemand misgien hoe de gevangenissen in Turkije zijn??

    swaglala026 schreef:
    okeej weet iemand misgien hoe de gevangenissen in Turkije zijn??

    Neen, maar wij leven dan ook in België en Nederland. Hier zijn de gevangenissen te luxueus, ik zeg niet dat dat overal is, en daarom vind ik dat andere straffen gepaster zou zijn voor sommige gevangenen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dat hangt van de situatie af. Maar in de eerste instanttie mee eens.


    Fuck the world, love yourself

    ja mijn oom moet miss naar gevangenis in turkije dus wou ik weten maar je hebt wel gelijk

    Eens.


    One who wanders is not always lost.

    Barnabas schreef:
    Eens. Een mensenleven mag niet afgebroken worden.


    Een dierenleven wel dan?


    Fuck the world, love yourself

    ook niet

    On eens, als iemand mijn leven bedreigt en ik hem alleen kan uitschakelen door zijn nek plat te trappen (daar ga je dood van) of zo, dan doe ik dat. Uiteraard is dit dan uit verdediging en is er anders nooit een reden voor moord. Ook mensen vermoorden omdat mensen vermoorden slaat nergens op. Dan ben je zelf net zo slecht


    The big big bang The reason I'm alive

    Oneens, Ik vind een aantal redens goed genoeg om een moord te plegen.
    Bijvoorbeeld: Als iemand al een moord gepleegd heeft en van plan is nog meer te plegen (een leven om meerdere levens te redden).


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Eens.
    Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben dus gelovig, en God heeft jou het leven gegeven en ook alleen hij mag het weer afnemen. Niemand anders heeft dat recht.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'