• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Okee eetse alvast. Daarna maar weer veder dan?xo.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Eten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [back


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Back to


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ben je er nog? Kun je gelijk me insta volgen follow back xo. - evawillemsenpuk x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam Payne:

    'Liam? Liam wakker worden!' hoor ik opeens. Ik open mijn ogen en zie de groep voor me staan. 'Gelukkig, je bent er!' zegt iemand. Gelukkig? Pfeh vast. 'We hebben je gemist' zeg een ander. Jazeker, niet dus. Waarom zouden ze me missen? Waarom zouden ze uberhaupt nog naar me om kijken of iets om me geven? Sinds wanneer zouden ze dat willen? Opeens voel ik mijn hoofd bonken en zak achteruit. Mijn hand rust op mijn hoofd terwijl ik met moeite mijn ogen openhoud. 'Gaat het? Moet je iets hebben?' hoor ik een oudere stem zeggen. Hoe kunnen ze deze act nog volhouden? Wat willen ze hiermee bereiken? Ik zie iemand snel aan komen met een flesje water. Hij struikeld en het water valt over me heen.

    Ik schrik wakker. Meteen wil ik rechtop zitten, maar mijn buik doet te veel pijn. Sinds wanneer kom ik in de tent? Ach. Ik zucht, het was maar een droom. En als het echt was zouden ze zoals ik dacht toch acteren. Het zou ze toch niks schelen, en waarom zouden ze anders wel moeten? Ik bedoel kijk naar me...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Niall zullen we liam maar gaan zoeken? We hebben toch weinig anders te doen en dan kunnen we met ze 3e opzoeken waneer je auditie kan gaan doen en waar?' Zeg ik sirieus.
    Hij knikt even. ' Zal ik bij de jongens tent zoeken jij kan niet zo goed bukken.' 'Is goed ' zegt hij
    Oke ik loop naar de jongens tent. ' Ik tik op de tent en rits het open snel loop ik naar binnen en zie liam met zijn hand bij zijn buik en zijn andere bij zijn hoofd ik pak een flesje water open het en geef het hem. ' Omg gaat het een beetje?' Vraag ik hem. Snel haal ik lisa . ' Lisaa Lisaa, liam hij heeft je nodig.' Roep ik als ik haar zie.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' Omg gaat het een beetje?' hoor ik opeens. Oh, ik ben nog aan het dromen waar ze aan het acteren zijn dat ze om me geven.' Lisaa Lisaa, liam hij heeft je nodig.' hoor ik ergens, maar het klinkt in ieder geval niet als een droom. Ik open mijn ogen en zie Lisa naar me toe lopen. 'Er is niks' komt wat hesig uit mijn mond zonder dat het de bedoeling was. 'Zeker?' vraagt ze met een opgetrokken wenkbrauw. Ik knik, maar voel me ondertussen ontzettend beroerd. Ik wil het niet laten merken, straks gaan ze zich zorgen maken en ik verspil hun tijd ofzo. Ik heb ondertussen niet gemerkt dat Lisa een koud washandje heeft meegenomen. Ze plaatst het op mijn hoofd en meteen voel ik dat ik ontspan. 'Dankje' zeg ik zwak. Ze loopt weer uit de tent maar ik heb zo het idee dat ze me niet helemaal alleen laat.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    :'Niall zullen we liam maar gaan zoekenWe hebben toch weinig anders te doen en dan kunnen we met ze 3e opzoeken waneer je auditie kan gaan doen en waar?' Zegt ze en uk knik instemmend.' Zal ik bij de jongens tent zoeken jij kan niet zo goed bukken.' 'Is goed ' zeg ik. ' Omg gaat het een beetje?' . ' Lisaa Lisaa, liam hij heeft je nodig.' ik rol richting de tent. 'Liam" glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -FF w8ten op Emma, dan kan ik weer ff wat met Li :)-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Liam krijgt een koud washandje op zijn hoofd en je ziet hem meteen ontspannen. Langzaam opent hij zijn ogen. 'Hey' zeg ik zacht. Ik kom bij hem zitten en pak verzichtig zijn arm met mijn nagels ga ik rustig heen en weer over zijn arm. ' Sorrie ik dacht dat er wat met je was... Dus ik riep lisa, niall en ik waren je aan het zoeken.. Ik betrek liever mensen erbij van wie ik hou ' zeg ik eerlijk. Ik kom wat dichter bij zitten en wissel het washandje om.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Mijn oogleden worden zwaar maar ik doe mijn best om ze te open te houden, zeker omdat ik Niall zie lachen. Emma komt er ook bij en begroet me. ' Sorrie ik dacht dat er wat met je was... Dus ik riep lisa, niall en ik waren je aan het zoeken.. Ik betrek liever mensen erbij van wie ik hou ' legt ze uit. Ik snap dat laatste niet helemaal. (nee, echt niet :$). Ohh, ze wou samen met Niall mij gaan zoeken. Wacht? Voelt ze dan iets voor hem? Nee, puur vriendschappelijk. EN anders heeft ze echt een probleem met Marlotte. Daar hoor ik trouwens ook niks meer van. Maar in dat geval moet ze haar gevoelens in een hoekje stoppen, en dat kost tijd, en denkwerk. Ik weet het... Ik merk dat mijn washandje is verwisseld en mijn oogleden omlaag zijn gezakt en ik open ze weer. 'Hey guys' zeg ik zwak, maar met een glimlach. 'Jullie mogen wel gaan hoor, niet veel belangrijks hier' zeg ik eerlijk. Wantja, het is waar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik doe t ff zo aangrzien ik nogal moe ben en strax wss niet meer reageer.

    Niall Horan.

    Liam xegt wat en ik rol me wat verder naar binnen. Ik kijk naar Liam en glimlach zwakjes. 'ik ga ook even lifgen" zeg ik half glimlachend. Emma helpt me een beetje en ik rits de slaapzak open om hem als deken te gebruiken. Ik schuif wat naar de kant van LIam zodat we wst kunnsn kletsen. Zonder dat ik het egt door heb vallen mijn ogen dicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Niet wetend wat ik nu moet doen omdat liam het hier saai leek te vinden maarja niall slaapt nu ookal en ik ben zelf ook wel moe. ' Liam zou je het er vind als ik tegen je schouder aan lig?' Hij lijkt het niet heel erg te vinden en ik sluit al snel mijn ogen ' hey emma hoor ik iemand zeggen ik draai me om en zie niall staan. Hey jij zeg ik hees en hij geeft me een kus, wacht wat? 'Niall waarom deed je dat?' 'Omdat we van elkaar houden weetje nog?' Zegt hij simpel 'wacht ik ben aan het droomen eh 'vraag ik. ' Ja je bent tegen liam zijn schouder in slaap gevallen' ohja antwoord ik simpel ' nou dan geniet ik maar van deze droom met jou.' Ik loop op hem af en leg hem op bed, ik kus hem hij likt met zijn tong over mijn lippen en gewillig open ik mijn mond onze zoen is fijn en intens hij stopt te zoen en kijkt me met een grijns aan dan begint hij me kusjes in me net te geven hij geeft me nog een kus op me mond. ' Ik hou van je fluistert hij ' ' ik hou ook van jou..' Langzaam open ik mijn ogen. Liam zit een beetje op zijn telefoon te kutten. ' Hoelaat is het ' vraag ik met een schorre stem het was allemaal een droom, en die gaat ook nooit uitkomen..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ Kay :) ]

    Liam:

    Niall glimlacht en zegt: 'ik ga ook even lifgen". Hij gaat in zijn slaapzak zitten en komt wat dichter bij me. Waarschijnlijk wou hij kletsen -logisch- maar daar komt nu niks van in want zijn oogleden zijn gesloten en ik voel zijn regelmatige hartslag. Ik glimlach, aai even over zijn haren, en geef er dan een kusje op. Zonder Emma haar reactie te bekeijken zeg ik al: 'Een beetje gay is oke' en ik lach even. Ik kijk haar even na en twijfel of ik het ga vragen. Toch doe ik het en zeg: 'Emma, waarom maak je je eigenlijk zorgen om me?'. Op dat moment schiet me het antwoord al te binnen en ik zeg: 'Omdat je natuurlijk zo bent...je zorgt voor iedereen, right?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3