• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lootus schreef:
    Elizabeth Amy Michels

    In gedachte staarde ik naar het meertje voor me. Ik staarde er somber na. Mijn hele leven was in duigen gevallen. Mijn beste vriend was homo en ik was verliefd op hem. Mijn beste vriendin haatte me, omdat ik over mijn hele leven heb gelogen en mijn moeder kon enkel bezorgd doen. Een zucht verliet mijn lippen. Ik trok mijn knieën op en beet op mijn lip. Verbaasd keek ik op bij het horen van mijn naam. Mika nam plaats naast me. Haar woorden brachten een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik trok haar in mijn armen en knuffelde haar stevig.
    'Het spijt me ook zo erg,' fluister ik schor en voel de eerste traan al stromen. 'Ik zal nooit meer liegen, over wat dan ook.' Ik klemde mijn armen stevig om haar heen. Al snel volgde meer tranen. 'Ik mistte je, er is zoveel dat je hebt gemist in die korte tijd. En ik besef nu pas hoe hard ik je voor alles nodig heb en hoeveel je me hebt gesteund, zonder dat je het zelf wist.' Ik ging recht op zitten en keek haar aan. 'Dank je voor dat.' Ik glimlachte even kleintjes en liet haar los. Ik veegde mijn wangen droog en legde mijn hoofd op haar schouder. Ik nam het hele bankje in beslag, door zo te gaan liggen.
    'Wat heb ik allemaal in jou leven gemist?' Ik heb geen idee hoelang we ruzie hebben gehad, ik weet alleen dat de dagen in elkaar waren overgelopen en dat ik zowel min beste vriendin als beste vriend heel erg mistte. Mijn beste vriend trouwens nog steeds, maar misschien is het beter als ik hem nooit meer zie.


    Mika Isobel Payne

    Ik grijnsde en knikte. 'Als je maar niet gaat denken dat ik "in alle tijden van nood, voor je klaar sta". Want je hebt de sleutel en je kan gewoon binnenkomen, ik heb geen zin om helemaal weer naar jou toe te moeten komen' klaagde ik. 'Behalve als je bijna dood bent, dan wel' glimlachte ik. Toen ik tranen zag begon ik te lachen. 'Iedereen mist mij!' zei ik heel overtuigd. 'Nee, geintje. Maar ik heb jou ook gemist, hoor, die nacht' lachte ik. Volgens mij merkte ze niet echt dat het echter geen paar dagen waren, maar één dag. 'Wat? Steunde ik je? Dat is goed, toch?' Verbaasd keek ik naar het meisje naast me. Ik zette mijn zonnebril af zodat ik haar beter kon zien. 'Nou, ik was de bar uit gezet' begon ik. Mijn blauwe oog zag je duidelijk, en het deed dan ook wel wat pijn. Mijn lip was nog niet genezen en ondertussen streelde ik wat over het verband rond mijn arm. 'Wegens vechten, dat is al de vijfde keer deze twee weken. Toen ben ik maar naar Liam gegaan, waar één of andere Zayn zat. Blijkt het dat Liam ook op jongens valt. Aurrisea, die er ook zat, en ik kregen ruzie' mompelde ik. Elizabeth wist dat Aurrisea de beste vriendin van Liam was, en mijn haat voor Aurrisea kende ze. 'Aurrisea was helemaal hysterisch aan het schreeuwen thuis in de woonkamer, dus heb ik haar een kop thee gegeven en haar in Li's bed laten slapen. Vanochtend heb ik dus een heel ontbijt gemaakt, ben blij dat ze het lekker vond, maar toen kwam Liam met die Zayn-dude. Gaat ie op vakantie. Ze kennen elkaar net, ik moet maar leven van een paar biertjes en wat geld. Kom je trouwens ook? Vanavond geef ik een feestje' grijnsde ik. Daw zou bijleggen en misschien Willow ook.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [gaat het eigenlijk nog wel door enzo? Want ik heb weer het gevoel of het hoer vast gaat lopen..]

    Zayn Malik
    Een gaap ontsnapte uit mijn mond en snel sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Ik trok mijn neus even op en ging met mijn hand door mijn haar. 'Vertel eens wat leuks.' Glimlachte ik onschuldig, terwijl ik mijn beker weer pakten en een slok nam. Opeens bedacht ik me iets haalde ik mijn mobiel uit mijn zak en legde ik hem voor Liam zijn neus. 'Is het niet een beetje raar, dat ik nog niet eens je nummer heb?' Glimlachte ik onschuldig, als teken dat hij hem erin moest zetten. Volgens mij deden we dit allemaal in een hele rare volgorden. Maar het was ook nog niet nodig geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ook, wel jammer]


    Bowties were never Cooler

    [Ik wil nog wel reageren, maar heb even niks om op te reageren en om met mezelf te gaan RPG'en als het ware vind ik ook niks, sorry.]


    Reality's overrated.

    [kom naar de Starbucks]


    Bowties were never Cooler

    [Oké.]


    Reality's overrated.

    Styles schreef:
    Zayn Malik
    Een gaap ontsnapte uit mijn mond en snel sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Ik trok mijn neus even op en ging met mijn hand door mijn haar. 'Vertel eens wat leuks.' Glimlachte ik onschuldig, terwijl ik mijn beker weer pakten en een slok nam. Opeens bedacht ik me iets haalde ik mijn mobiel uit mijn zak en legde ik hem voor Liam zijn neus. 'Is het niet een beetje raar, dat ik nog niet eens je nummer heb?' Glimlachte ik onschuldig, als teken dat hij hem erin moest zetten. Volgens mij deden we dit allemaal in een hele rare volgorden. Maar het was ook nog niet nodig geweest.


    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij gaapte. Hij was naast heel knap ook nog best heel erg schattig, al zou ik dat echt niet zo snel zeggen, want velen namen dat verkeert op. Meisjes in elk geval en naar mijn eigen gevoel vonden jongens het vast ook niet leuk. Bij zijn vraag wat leuks te vertellen beet ik zacht op mijn lip om wat te bedenken. Ik had echt geen idee waarover te praten. Mijn hersens waren nog vrij moe en zeker na die ruzie met Mika was het er niet beter op geworden. Gelukkig brak hij zelf al vrij snel de stilte. Ik keek naar zijn telefoon en pakte hem voorzichtig aan. Ik maakte een nieuw contact aan en zette mijn nummer erin. "Alsjeblieft. Kan je jou nummer ook in mijn mobiel zetten?" Ik haalde het ding uit mijn zak en schoof het naar hem toe. Dit ging absoluut niet via een normale volgorde, maar dit was dan ook geen relatie die op een gewone manier was begonnen. Toch maakte me dat eigenlijk niets uit. Ik was blij dat dit was gebeurt.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Mijn tas over mijn schouder hijsend - ik heb het eigenlijk niet zo op tassen, maar kon mijn papieren even nergens anders kwijt - kom ik het soort kantoortje uit. Ik heb net een sollicitatie gesprek gehad. Maye's vriend kent namelijk wat mensen hier en heeft geregeld dat ik een baantje heb. Mijn kleren heb ik er niet op aangepast, waarom zal ik ook? Dat is alleen maar de schijn hooghouden. En wat moeten ze dan ook van mij verwachten? Ik heb gewoon wat makkelijks uit de kast geplukt om eerlijk te zijn. Mijn haar heb ik wel gedaan en zit nu in een knot. De make-up is ook niet veel anders als normaal. Gewoon een beetje mascara en een lijntje eyeliner.
    Mijn blik valt ineens op Liam en zijn vriend. Besluiteloos blijf ik staan. Straks verstoor ik hun momentje of zo. Het zal vast niet de eerste keer zijn dat ik mensen zo lastig val.


    Reality's overrated.

    [Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik glimlachte tevreden en pakte mijn mobiel terug aan, om hem terug in mijn broekzak te steken. Ik pakte Liam zijn mobiel van het tafeltje en maakte een nieuw contact aan. Ik voegde mijn nummer toe en schoof hem weer terug. 'Volgens mij lopen we nu weer goed. Met normale koppels.' Grinnikte ik klein. Behalve dat we dan nog altijd niet heel veel van elkaar wisten. Maar ik vond die achtergrond informatie ook niet zo nodig. Ik zou hem vanzelf wel steeds beter leren kennen en al zijn kleine trekjes ontdekken. Ik vond dat juist wel leuk. Ik liet Liam zijn hand los en begon de pijlen op zijn onderarm, na te tekenen met mijn vinger. Ik probeerde me te herinneren of ik vannacht nog meer tatoeages had gezien, maar kon er zo snel niet opkomen. Ik vond deze hem in ieder geval staan.

    [zullen we anders gewoon verder gaan. Want volgens mij, gaat de rest toch niet meer reageren.]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 2:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Is goed. Dat er een taxi komt ergens naartoe, of iets anders? Tot in het hotel? Of na een paar dagen in het hotel?]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij ook zijn nummer in mijn mobiel had gezet en ik stopte het ding snel weer weg. Een zacht gegrinnik kwam uit mijn keel bij zijn woorden. "Alsof we net als gewone koppels zijn. Maar het maakt me eigenlijk maar weinig uit dat we anders zijn." Ik kneep nog even zacht in zijn hand toen hij die leek los te laten. Dat we anders waren dan de rest was misschien ook wel weer het leuke aan de relatie. Ik wist nog maar weinig van hem, en hij nog maar weinig van mij, maar daar zou deze vakantie, als die door zou gaan, wel verandering in brengen. Ik dronk rustig mijn koffie op terwijl ik zijn vingers volgden die over mijn arm gingen. Het voelde eerlijk gezegt erg fijn. Mijn ogen gleden rustig naar zijn armen, waar talloze figuurtjes op stonden. Zelf had ik er echt niet zoveel, zeker bedenkend dat hij er nog veel meer had toen ik hem gister onder de dekens had zien kruipen. Ondanks dat er er zelf niet zo veel zou willen, gaf het hem zeker wel wat.


    Bowties were never Cooler

    [idk, dat ze er net aankomen? waar gaan ze eigenlijk heen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Geen idee. Ik heb Beanies een vraag erover gestuurd]


    Bowties were never Cooler

    ( Ik ga gelijk even alles uitzoeken, want er zijn een aantal voorvallen geweest en ben er dus ook niet helemaal uit^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer