• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Tis prima. Ik reageer in de loop van de dag, want me broertje is jarig, dus ik heb geen idee wanneer ik lang genoeg de tijd heb voor een post.]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij het gevoel van zijn hand door mijn haren terwijl ik langzaam aan een croissantje knabbelde. Mijn hoofd rolde van zijn schouder af toen hij naar voren ging, dus ging ik maar weer rechtop zitten. Ik knabbelde rustig verder terwijl ik keek wat hij deed. Mijn hoofd was ondertussen weer op zijn schouder gezakt. Mijn ogen gingen mee naar boven toen hij opstond. "Tot zo." zei ik voor hij wegliep. Zijn lippen brandden nog wat na op mijn kaak terwijl ik het laatste stukje van het broodje naar binnen schoof. Ik nam mijn glas en nam er een paar grote slokken uit. Ik had 's ochtends altijd zo'n dorst. Ik boog net voorover om het half lege glas terug te zetten toen hij terug de kamer in liep in een Batman trui. Ik glimlachte en zette mijn glas weg. De bank deukte licht in toen hij ging zitten en ik leunde weer tegen hem aan. "Als jij Batman bent, wie ben ik dan?" vroeg ik zacht voor ik een hap nam van mijn tweede croissantje. Zijn trui was lekker warm en zacht, ook van de buitenkant. Ik ging neit zeggen dat het beter lag dan zonder, maar voor hem was het vast veel prettiger met een trui aan, want het was toch wel redelijk koud.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik zat nog amper of Liam leunde alweer tegen me aan en meteen sloeg ik mijn arm om hem heen. Langzaam begon ik aan mijn tweede croissantje, terwijl mijn
    Andere hand weer door Liam zijn haar ging. Ik grinnikte zachtjes. 'Jij bent en blijft jigglypuff.' Ik drukte een kusje op zijn slaap en wist dat ik er waarschijnlijk een bijnaam bij had. Maar ik hield van deze trui. Hij was heerlijk warm en mensen honger er spontaan het Batman deuntje van neuriën. 'Ik ben benieuwd wanneer we meer te horen krijgen over vandaag en hoe en wat.' Ik had geen zin om op het laatste moment iets te krijgen en ik alles binnen 5 minuten moest doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jim Styles

    Pff de film was afgelopen maar ik was denk ik weer in slaap gevallen . Sinds het ziekenhuis ben ik zo moe. Ach ja. Ik verveel me.. Ik heb Niall niet meer gezien sinds dat ik de club ben uitgestuurd en Louis en Harry zijn ook opeens spontaan verdwenen. Ik wil niet alleen zijn hier ! En mijn vrienden ? Die zijn allemaal op vakantie. Ik wil gezelschap .. Ik pakte mijn mobiel en stuurde een Berichtje naar Hazza '' Heey Hazz.. Ik verveel me. Ik heb jullie niet meer gezien de laatste tijd en Niall ? Die is spontaan van de aardbodem verdwenen. Kijk ik vind het heel leuk dat je met Loubear hebt en zo.. Maar je was niet in het ziekenhuis toen ik in mijn been geschoten was. Terwijl ik dat wel van je verwacht had. In tegenstelling tot jou was Blake er wel. Maar ik had veel liever dat jij er was. Ik voel me daar door in de steek gelaten.. Niet alleen door jou maar ook door de rest.. x J''. En ik drukte op verzenden . Ik mis Harry en Niall.. Niall zal vast wel boos op me zijn door die weddenschap..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik grinnikte zacht. Daar kwam ik echt nooit meer vanaf. Heel erg vond ik het dan ook niet, in ieder geval niet bij hem of Mika. Ik nam nog een hap van mijn tweede croissantje en sloot mijn ogen even, gewoon genietend van het moment. Gister rond deze tijd had ik zelfs van de weddenschap nog niets geweten en nu had ik al verloren. Wat konden dingen toch snel gaan. Ik keek op bij zijn woorden. Ik slikte de half gekauwde hap in mijn kond door voor ik kon antwoorden. "Ik ook. Ik heb namelijk echt geen idee wat ik moet inpakken en meenemen." Ik haalde nu zelf even een hand door mijn haren. "Ook ben ik wel een beetje bang dat er iets achter zit." Ik beet op mijn lip bij die woorden. Ik hoopte het natuurlijk niet, maar Stranger kennende kon het niet anders. Er zou iets achter zitten, anders had hij ons niet op vakantie gestuurd. Ik richtte me wat op om een kus op zijn slaap te drukken voor ik me weer onderuit tegen zijn flank liet schuiven om verder te knabbelen aan mijn ontbijt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 22:35 ]


    Bowties were never Cooler

    [gaat het eigenlijk nog door. Aangezien ik en LIamarmy, de enige zijn die nog reageren en ik geen zin heb eeuwig in die ochtend te blijven hangen, want mijn inspiratie is een beetje op. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( ik wist dat ik iets was vergeten (A) Zal ik ook gelijk opzoek gaan naar een paar nieuwe mensen aangezien het heel stil blijft?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uhm, ik zal zo snel mogenlijk weer reageren. Ben heel erg inspiratieloos voor deze RPG.]


    Reality's overrated.

    { Ik kan niet zoveel reageren want degene die Niall speelt die reageert nooit meer. En wat moet ik dan met Jim ? De hele dag in het huis laten zitten ?}


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik


    Louis Tomlinson

    'Hazza, Hazza, Hazza, jij weet meer. Veel meer en dat ga je me nu vertellen ook.' Zei ik met een kleine grijns. Mijn armen wikkelde zich iets strakker om zijn middel waarna ik een kusje op zijn lippen drukte. 'Je hoeft ook niet bang te zijn en ik ben blij om dat te horen. Al ben ik sowieso al blij met jou in de buurt.' Een glimlach was niet onopgemerkt gebleven op mijn gezicht en keek de krullenbol bovenop me aan. 'Je krullen zitten altijd goed, Hazz. En op je andere woorden: Dan gaan we niet discussie, want ik heb daar ook geen zin in.' Deze jongen had gewoon iets magisch over zich heen en dat bleef je keer op keer weer merken. Bij zijn vraag trok ik een bedenkelijk gezicht en haalde toen mijn schouders op. 'Nog voor de middag, maar we hebben nog wel wel even de tijd. En anders maken we tijd, want ik wil nog even alleen van jou genieten.' Zei ik onschuldig en plantte nog een kus op zijn lippen. Natuurlijk leek me het leuk om samen met Hazz in een huisje te zitten, maar met Stranger wist je nooit het plan. Ach, we zagen het wel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Styles

    Ik word gek in dit huis. Pff ik denk dat ik maar op me zelf ga wonen .. Ik ga denk ik maar even nieuwe kleren kopen. Ik trek mijn kleren aan en ga naar het winkelcentrum . Bij de eerste winkel stop ik al direct. Niet veel later loop ik de winkel weer uit met 3 tassen vol met kleren. Na 5 minuten heb ik al 20 tassen . '' Pff.. '' zuchte ik en ik ging bij een tafeltje zitten. Opeens komt er een jongen na me toegelopen. '' heey '' zei hij . '' Hoi'' zei ik kortaf. '' Waarom zit je hier zo alleen?'' vroeg hij . Is dit een interview ofzo ? . '' Omdat mijn 'vriendje' nooit meer bij me langs komt en mijn broer ? Ow die is vast nu ergens in bed met zijn vriendje .. AL 2 DAGEN LANG !'' snikte ik . Waarom moest ik nou weer huilen ? '' Ow.. Tjah.. Heey kom anders met mij mee. '' zei hij . Moest ik dit wel doen ? Straks is het een of andere loverboy.. '' Uhmm nee bedankt.. '' zei ik . '' Maar ik betaal alles voor je . '' zei hij. '' Ik zei toch nee ?!'' schreeuwde ik en liep boos het winkelcentrum uit. Pff ik krijg ook altijd weer die klootzakken om me heen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ( Amphitryon -> Paynlinson )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Langzaam at ik verder van mijn croissantje. Ik knikte. Mijn koffer zou nog het grootste probleem worden. Het liefst wilde ik gewoon heel mijn kledingkast meenemen, omdat ik nog kon voorspellen wat ik aan wilde. Of ik het koud zou hebben of warm. Je wist het allemaal niet. Ik zetten mijn nu lege bord op het tafeltje en ging goed richting Liam zitten. Waarschijnlijk had hij gelijk en zat er inderdaad meer achter. 'Hij kan verzinnen wat hij wilt. Maar ik zal er persoonlijk voor zorgen, dat dit de beste vakantie word van je leven.' Zacht kuste ik zijn slaap. Nu de weddenschap zo was meegevallen, zal dat nu ook wel. Ik wilde trouwens wel weten wie Stranger was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik at rustig mijn laatste hap croissantje op en zette het bordje weg op de tafel. Ik nam het glas in mijn handen en nipte er rustig aan. Nu ik niet zo'n dorst meer had dronk ik niet zo snel. Ik ging wel wat rechterop zitten om niet straks als een josti de helft over mijn kleren te morsen. Ik glimlachte breed bij zijn woorden en slikte de vloeistof in mijn mond door. "En ik zal er alles aan doen datzelfde voor jou voor elkaar te krijgen." Ik drukte mijn lippen kort op zijn neus. Ik ging even terug zitten en nam hem in me op. Wat waren de wereld en de liefde toch fantasties verbazende wondelijke dingen. Ik boog weer naar voren en kuste hem zacht. Zijn lippen waren nog altijd dezelfde, maar waren nu iets zoeter door de jam van de croissantjes. Erg vond ik het geensinds, maar dan moest ik wel toegeven dat ik dit nooit erg kon vinden. Ik snapte niet waarom ik hier zo lastig over had gedaan, want dit woekerde de geweldigste gevoelens in mijn lijf aan.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia.

    Ik word wakker van het licht. Wat ook nieuw is, ik ben altijd heel vroeg wakker. Ik weet niet, ik ben gewoon geen uitslaper. Maar nu heb ik toch redelijk goed geslapen. Ik sta op en wrijf in mijn ogen, waarna ik de gordijnen ietjes opzij schuif en naar buiten kijk. De gordijnen gooi ik helemaal open en ik ga even naar de badkamer, waar ik de benodigde dingen doe. Mijn jurkje is verkreukt, maar ik heb niks beters, ach het is niet erg. Dan ga ik naar de keuken, waar Mika staat.
    "Bedankt," zeg ik, gewoon omdat ze me gisteravond niet weg heeft gestuurd en me zelfs thee heeft gegeven. "Ik kan nog wel eens een dramaqueen zijn. Sorry."
    Ik loop op blote voeten, maar dat maakt ook niet uit. Ik haal een hand door mijn krullen, die nu als een afro bijna overeind staan.

    [I'm sorry, ik had geen inspiratie, toen heb ik dit maar leveloos geschreven.]


    Reality's overrated.