• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Morticia schreef:
    (...)
    Nu vraag ik me af welke reacties je hebt gezien.....
    Er zijn er namelijk ook wat waar ik niet zo gezellig ben, lolol.


    Haha, zulke heb ik ook wel gezien, maar ik heb ook regelmatig om je reacties gelachen.

    Crave schreef:
    Heel veel plezier Anne! c: Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben! Hoewel ik daar ook niet aan twijfel c: En ik wil zeker wel die bloglink hebben! ^^


    Dankjewel, ik hoop het ook! En ik zal je de link sturen. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben weer laat, maaaaar goed.... Heel veel plezier en we zullen je hier echt wel gaan missen! Je moet in ieder geval zeker zo nu en dan wat van je laten horen hier op Q. Ik blijf het gewoon awesome vinden dat we ons rijbewijs hebben gehaald, allebei op dezelfde dag :'D
    Maar de tijd gaat echt veel te snel... in ieder geval, ga het daar echt goed naar je zin hebben (Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik ben weer laat, maaaaar goed.... Heel veel plezier en we zullen je hier echt wel gaan missen! Je moet in ieder geval zeker zo nu en dan wat van je laten horen hier op Q. Ik blijf het gewoon awesome vinden dat we ons rijbewijs hebben gehaald, allebei op dezelfde dag :'D
    Maar de tijd gaat echt veel te snel... in ieder geval, ga het daar echt goed naar je zin hebben (Y)


    Ja, ik kom uiteraard nog regelmatig even kijken hier. En inderdaad super tof van ons rijbewijs! Ik ben dit weekend voor het eerst de snelweg op geweest zonder instructeur, en dat was best eng, maar toen ik er eenmaal op was, ging het eigenlijk heel goed. Ik ben echt blij dat ik hem heb, haha! En ook blij voor jou natuurlijk. (:
    Dankjewel, dat zal vast lukken!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben een beetje laat maar toch veel succes ginder! Ik weet zeker dat je het daar naar je zin gaat hebben. (flower)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Frodo schreef:
    if you say i'll never reach the moon,
    i'll send you a postcard soon


    Die is zo mooi!!!!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik ben weer thuis van vakantie (: Ik ben echt helemaal verliefd geworden op Engeland. Ik wilde er nog veel langer blijven!
    En, Anne, ik wens je heel erg veel plezier in Noorwegen! (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Bedankt allebei! (:
    Tot nu toe gaat alles hier prima. Het is lekker weer, de mensen zijn leuk en het uitzicht vanuit mijn slaapkamer is geweldig!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Vandaag was echt FUCKING CHILL!!!! Eerst lid geworden van GLV Idun, daarna boeken betalen, labjas passen en introductiekamp betalen. Daarna met de groep lunch gegeten. After that een praatje van de introductiecommissie en studieadviseur en toen de commissiemarkt. Zaten wel leuke clubs/commissies tussen, maar ik heb gewoon DE perfecte club gevonden. <3 G.B.D. Calamari, de duikclub <3 Happy Na de markt weer een praatje, ditmaal van docenten en een ouderejaars student over de majors. Daarna gegeten bij Napoli met mijn vet chille groepje en na afloop poolen. Geen introductiefeest, maar daarvoor volgend weekend introductiekamp. Dat is een stuk leuker hopelijk dat mijn gehele groepje van vandaag ook mee op introkamp gaat <3

    I iszzz sooo happy :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Liberacorpus -> Castellan


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Heel erg zinloos dit, zo niet nuttig en voor de meesten waarschijnlijk het normaalste van de wereld, maar ik is trots op mezelf! Zojuist terug van de Aldi. Voor het eerst de wekelijkse boodschappen in m'n eentje gedaan, zonder problemen, zonder echte stress en zonder paniekaanvallen. Whoopwhoop *O*

    En mensjes, het begint hier een beetje dood te gaan. En dat is echt veel minder whoopwhoop (no_chears)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 9:58 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Heel erg zinloos dit, zo niet nuttig en voor de meesten waarschijnlijk het normaalste van de wereld, maar ik is trots op mezelf! Zojuist terug van de Aldi. Voor het eerst de wekelijkse boodschappen in m'n eentje gedaan, zonder problemen, zonder echte stress en zonder paniekaanvallen. Whoopwhoop *O*

    En mensjes, het begint hier een beetje dood te gaan. En dat is echt veel minder whoopwhoop (no_chears)


    Ik kan me best inbeelden dat boodschappen doen niet voor iedereen even makkelijk is, ik kan de 'normaalste' zaken ook niet allemaal zomaar

    En inderdaad, er wordt hier veel te weinig gespamd. Echt niemand die nog iets leuks te melden heeft? (A)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik kan me best inbeelden dat boodschappen doen niet voor iedereen even makkelijk is, ik kan de 'normaalste' zaken ook niet allemaal zomaar

    En inderdaad, er wordt hier veel te weinig gespamd. Echt niemand die nog iets leuks te melden heeft? (A)


    Ik ben begonnen aan de studie biologie :Y) i is happy :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik kan me best inbeelden dat boodschappen doen niet voor iedereen even makkelijk is, ik kan de 'normaalste' zaken ook niet allemaal zomaar

    En inderdaad, er wordt hier veel te weinig gespamd. Echt niemand die nog iets leuks te melden heeft? (A)

    Ik ging alwel naar de delhaize hier om de hoek, voor es 1 of 2 kleine boodschappen te halen enzo, zoals bijvoorbeeld broodjes of iets van shampoo. Ofja, wat we dringend nodig hebben, maar vandaag dus echt voor de hele week (zo geen 2 weken :'D) boodschappen gedaan :3

    En voor nog meer te spammen... De kleine heeft nu bijna z'n eerste week school overleeft en hij gaat nog altijd even graag. Hoe gaat het bij jullie zo de eerste week?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mikasa schreef:
    (...)

    Ik ben begonnen aan de studie biologie :Y) i is happy :)

    Ow goodie, Biologie was vroeger echt m'n lievelingsval :3 Valt de eerste week goed mee?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:56 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ow goodie, Biologie was vroeger echt m'n lievelingsval :3 Valt de eerste week goed mee?


    Gelukkig wel. Morgen op kamp tot zondag :) daarna echt erg aan de bak. Dan ga ik best moe zijn. Ik heb nu dus al dat de college's best pittig zijn. Heb er nu 2 officiele gehad.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.