• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Over een maand is het mijn beurt :(
    Begin alvast met duimen ;)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    Over een maand is het mijn beurt :(
    Begin alvast met duimen ;)


    Natuurlijk gaan we ook voor jou duimen! Veel succes alvast! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Yeaah, heb laptop weer terug!!!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben mijn laptop al twee maanden kwijt. Zit ergens in een verhuisdoos. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [center][/center]

    Donner schreef:
    Ik ben mijn laptop al twee maanden kwijt. Zit ergens in een verhuisdoos. :c


    Ahhww ):


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben dit topic echt helemaal kwijt geweest :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lieve Q-writers,

    Zoals jullie misschien weten, ga ik studeren in Noorwegen. En nu gaat het echt gebeuren. Morgen is mijn laatste dag in Nederland en dan brengen mijn ouders me weg.
    Ik hoor het jullie denken, maar nee, dit is geen afscheid. Ik blijf wel op Q komen, maar waarschijnlijk wel minder dan ik nu doe. Het schrijven zal er komend jaar ook wat bij inschieten, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
    In ieder geval wil ik jullie bedanken voor de gezellig tijd en goede hulp die ik gehad heb! Ik zal Q-writers zeker blijven volgen en jullie blijven helpen, als dat nodig is. (:
    Voor de geïnteresseerden heb ik een weblog over mijn studiejaar. Als je het leuk vindt om dat te volgen of af en toe eens op te kijken, mag je mij een pb/gb sturen en dan zal ik je de link geven.

    x Anne


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zal je missen, de momenten dat je er niet bent.
    x


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Whitmore schreef:
    Lieve Q-writers,

    Zoals jullie misschien weten, ga ik studeren in Noorwegen. En nu gaat het echt gebeuren. Morgen is mijn laatste dag in Nederland en dan brengen mijn ouders me weg.
    Ik hoor het jullie denken, maar nee, dit is geen afscheid. Ik blijf wel op Q komen, maar waarschijnlijk wel minder dan ik nu doe. Het schrijven zal er komend jaar ook wat bij inschieten, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
    In ieder geval wil ik jullie bedanken voor de gezellig tijd en goede hulp die ik gehad heb! Ik zal Q-writers zeker blijven volgen en jullie blijven helpen, als dat nodig is. (:
    Voor de geïnteresseerden heb ik een weblog over mijn studiejaar. Als je het leuk vindt om dat te volgen of af en toe eens op te kijken, mag je mij een pb/gb sturen en dan zal ik je de link geven.

    x Anne


    Naawwh......


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ahhww! Super veel plezier!!!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Whitmore schreef:
    Lieve Q-writers,

    Zoals jullie misschien weten, ga ik studeren in Noorwegen. En nu gaat het echt gebeuren. Morgen is mijn laatste dag in Nederland en dan brengen mijn ouders me weg.
    Ik hoor het jullie denken, maar nee, dit is geen afscheid. Ik blijf wel op Q komen, maar waarschijnlijk wel minder dan ik nu doe. Het schrijven zal er komend jaar ook wat bij inschieten, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
    In ieder geval wil ik jullie bedanken voor de gezellig tijd en goede hulp die ik gehad heb! Ik zal Q-writers zeker blijven volgen en jullie blijven helpen, als dat nodig is. (:
    Voor de geïnteresseerden heb ik een weblog over mijn studiejaar. Als je het leuk vindt om dat te volgen of af en toe eens op te kijken, mag je mij een pb/gb sturen en dan zal ik je de link geven.

    x Anne


    NOHHH.
    Don't leave, don't leave, don't leave! D:.

    Pfsh, hoewel ik je niet veel heb gesproken, wens ik je toch heeéél veel plezier en geluk daar! Ik vond je sowieso toch wel een gezellige tante en je komt ook goed voor je mening uit - Jep, sorreh, ik zag sommige reacties nu eenmaal van jou in enkele topics staan. Zo, weet je dat ook weer. En nu voel jij je helemaal goed en geweldig, en niets kan meer stuk, haha.
    Maar ik hoop eerlijk waar dat het wat is, en ik word niet snel jaloers, alleen Noorwegen - holy moses! Echt geweldig. :Y).

    And awh, group hug!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Loian schreef:
    Ik zal je missen, de momenten dat je er niet bent.
    x


    Aw, ja, ik zal jou ook missen. :c

    Lootus schreef:
    Ahhww! Super veel plezier!!!


    Dankjewel! Ik heb je een pb met de link gestuurd. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Morticia schreef:
    (...)


    NOHHH.
    Don't leave, don't leave, don't leave! D:.

    Pfsh, hoewel ik je niet veel heb gesproken, wens ik je toch heeéél veel plezier en geluk daar! Ik vond je sowieso toch wel een gezellige tante en je komt ook goed voor je mening uit - Jep, sorreh, ik zag sommige reacties nu eenmaal van jou in enkele topics staan. Zo, weet je dat ook weer. En nu voel jij je helemaal goed en geweldig, en niets kan meer stuk, haha.
    Maar ik hoop eerlijk waar dat het wat is, en ik word niet snel jaloers, alleen Noorwegen - holy moses! Echt geweldig. :Y).

    And awh, group hug!



    Dankjewel! (bloos)
    En daar hoef je natuurlijk geen excuus voor aan te bieden! Ik heb ook reacties van jou gezien, en daaruit geconstateerd dat jij ook een gezellig persoon moet zijn, dus dat is wederzijds. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Whitmore schreef:
    (...)

    Dankjewel! (bloos)
    En daar hoef je natuurlijk geen excuus voor aan te bieden! Ik heb ook reacties van jou gezien, en daaruit geconstateerd dat jij ook een gezellig persoon moet zijn, dus dat is wederzijds. :Y)

    Nu vraag ik me af welke reacties je hebt gezien.....
    Er zijn er namelijk ook wat waar ik niet zo gezellig ben, lolol.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel veel plezier Anne! c: Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben! Hoewel ik daar ook niet aan twijfel c: En ik wil zeker wel die bloglink hebben! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.