• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kizuna schreef:
    (...)

    Dankje :3 nou is dat nog maar het voorlopige cijfer. Het moet nog door de administratie, maar het veranderd vaak niet meer zoveel, heb ik gehoord. Voor een vriend van mij hoop dat het nog omhoog gaat, maar helemaal niet omlaag.

    Ik zal dan meehopen dat je cijfer ofwel gelijk blijft of nog omhoog gaat, en zal ook nog een keertje meeduimen voor die vriend van je (;

    En bwugh, gherme kleine hier. Zit met een patat van een bult op z'n voorhoofd, aangezien hij dus volop tegen een paal is opgelopen. Hij ligt nu beetje zielig onder een fleece op de bank tv te kijken. Die was dus tikkertje aan het spelen met zijn 'lief' (jaja hij heeft een vriendinnetje, de kleine Don Juan XD) op het schoolplein en hij keek dus enthousiast achter zich, waardoor hij de paal voor zich niet zag en er los met z'n kop tegen aan rende.
    Was echt schrikken, en meteen iedereen in rep en roep op het schoolplein natuurlijk. Gelukkig is de bult al iets geslonken door het ijs en speciale zalf, maar het is nog steeds een enorme joekel.
    Vannacht voor de zekerheid maar om de 2 uur wakker maken en hopen dat hij niet overgeeft. De juf zei al, van zodra hij dat doet, moet je direct naar het ziekenhuis.
    En dit laatste is dus gewoon verdere, doelloze zever wat ik gewoon even moest delen, want was echt geschrokken op het het schoolplein - het gebeurde namelijk toen ik hem ging ophalen - en ik vind het gewoon echt sneu en erg om hem zo te zien, al kan ik nu niet veel andes doen dan hem wat laten liggen en tv laten kijken. Tussendoor wat aandacht geven en vertroetelen, maar verder is het gewoon echt aanzien en afwachten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik leef nog, alleen mijn stem is sinds maandag dood. Geweldig op school tijdens lessen waarin ik verondersteld wordt te praten

    @Juus, auw, ja, dat moet behoorlijk schrikken zijn... Maar een buil gaat op zich nog, het had ook erger kunnen zijn hé. Positief denken ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Amaray -> Delancy. ^^


    •*• Lululu •*•

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik zal dan meehopen dat je cijfer ofwel gelijk blijft of nog omhoog gaat, en zal ook nog een keertje meeduimen voor die vriend van je (;

    En bwugh, gherme kleine hier. Zit met een patat van een bult op z'n voorhoofd, aangezien hij dus volop tegen een paal is opgelopen. Hij ligt nu beetje zielig onder een fleece op de bank tv te kijken. Die was dus tikkertje aan het spelen met zijn 'lief' (jaja hij heeft een vriendinnetje, de kleine Don Juan XD) op het schoolplein en hij keek dus enthousiast achter zich, waardoor hij de paal voor zich niet zag en er los met z'n kop tegen aan rende.
    Was echt schrikken, en meteen iedereen in rep en roep op het schoolplein natuurlijk. Gelukkig is de bult al iets geslonken door het ijs en speciale zalf, maar het is nog steeds een enorme joekel.
    Vannacht voor de zekerheid maar om de 2 uur wakker maken en hopen dat hij niet overgeeft. De juf zei al, van zodra hij dat doet, moet je direct naar het ziekenhuis.
    En dit laatste is dus gewoon verdere, doelloze zever wat ik gewoon even moest delen, want was echt geschrokken op het het schoolplein - het gebeurde namelijk toen ik hem ging ophalen - en ik vind het gewoon echt sneu en erg om hem zo te zien, al kan ik nu niet veel andes doen dan hem wat laten liggen en tv laten kijken. Tussendoor wat aandacht geven en vertroetelen, maar verder is het gewoon echt aanzien en afwachten.

    Oei, ik kan me inderdaad voorstellen dat je je rot schrikt als er zoiets gebeurt. Ik hoop maar dat het snel weer beter gaat met hem :3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik kwam eens kijken en ik zag dit staan!

    Er is al bijna 31 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!


    Schandalig eigenlijk! Waar is iedereen? :(


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    Ik kwam eens kijken en ik zag dit staan!

    Er is al bijna 31 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!


    Schandalig eigenlijk! Waar is iedereen? :(


    WTF?
    Hé, Q-writers, waar zijn onze gezellige babbels plots gebleven? :X


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ben er! Laten we gezellig babbelen, brabbelen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Ik ben er! Laten we gezellig babbelen, brabbelen ^^


    Hahaha, helemaal mee eens. Nog iemand iets leuk te melden?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Tja, vandaag zijn mijn lessen afgelast vanwege een bommelding (vals alarm trouwens). Dus ik had veel tijd om te schrijven :D
    Volgens mij was een student niet blij dat alle middelbare scholen vakantie hebben en wij niet.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    hahaha, eigenlijk moogt ge me zo'n bommelding ni lachen hé (A)
    Maar stiekem is da toch véél te grappig!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Als der echt een was geweest, was ik ni aant lachen hoor, maar dat was dus niet het geval. (en sowieso da ik nog ga vloeken op de inhaallessen)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Irvine schreef:
    Ik ben er! Laten we gezellig babbelen, brabbelen ^^


    •*• Lululu •*•

    Hebben jullie allemaal een fijne dag gehad?
    Ik heb volgende week proefwerkweek en echt nog bijna niks gedaan... Streeeeess D:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Castellan schreef:
    Hebben jullie allemaal een fijne dag gehad?
    Ik heb volgende week proefwerkweek en echt nog bijna niks gedaan... Streeeeess D:


    Laptop is derstraks gevallen, zit een barst in. en schoolwerk suckt. Maar voor de rest oké vandaag ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    En ik ben er natuurlijk ook. En ohja, Davies --> Steamy.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."