• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Deems, wanneer heb jij vakantie?


    •*• Lululu •*•

    Vanf vrijdag (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Woohoo, ik kwam een kwartier geleden thuis. Het is echt veel en veel te warm buiten. (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Woohoo, ik kwam een kwartier geleden thuis. Het is echt veel en veel te warm buiten. (no_chears)

    Lekker toch? (:
    Ik probeer zoveel mogelijk van het mooie weer te genieten, aangezien het aan het einde van de week weer koud wordt... Waarschijnlijk verklaren jullie mij nu voor gek, maar ik geniet echt van de warmte :3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Jongens, ik heb een titel nodig ): Kunnen jullie helpen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Jongens, ik heb een titel nodig ): Kunnen jullie helpen?

    Waarvoor?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Dit is deverhaallijn:

    Er zijn dus twee meiden die een tweeling zijn. Ze verschillen in alles. Uiterlijk, gedrag. Eveline is een heel braaf meisje, doet altijd haar huiswerk, is preuts en laat over zich heen lopen. Nena is brutaal, zoekt grenzen op, zit in het drugswereldje en haar tweede naam is slet. Ze heeft bruine ogen en felblauwe ogen, tot tegenstelling van Eveline die steile blonde haren heeft met zachtblauwe ogen.
    De verschillen tussen de meiden zijn ontstaan sinds de dood van hun vader. Nena was altijd met haar vader en lijkt ook ontzettend erg op hem. Sinds haar 15de heeft ze geen vader meer en dat kon ze niet verdragen. Haar moeder heeft altijd al een voorkeur gehad naar Eveline en sinds hun vaders dood is dat verergerd. Nena word in huis als slaafje gebruikt en heeft niks t zeggen. Eveline wordt omhoog geprezen en alle mensen houden van haar. Langzamerhand wordt Nena daar helemaal gek van. Ze gaat alleen maar de verkeerde kant op en staat op het punt weg te lopen.
    Net als ze dat wilt doen, komt er die jongen. Hij valt voor Eveline zijn schoonheid, terwijl Nena zich oprecht in hem interesseert. Ze wilt dingen over hem weten. Langzamerhand, zonder dat ze het doorheeft, bestaat haar leven uit die jongen. Ze is gefascineerd door hem, raak geobsedeerd met hem. Door zijn gedrag, maar ook door zijn verhaal en uiterlijk. Sinds dat Eveline in een relatie met hem zit, verandert ze. Nena ziet dat niet door haar liefde voor hem en voelt enkel jaloezie. Eveline probeert haar te waarschuwen, maar dat maakt de vijandschap tussen hen alleen maar groter. Nena raakt steeds verder verstrikt in een wereldje voor leugens, terwijl haar zus haar met alle kracht probeert te helpen.
    Een verhaal over liefde, vriendschap, vertrouwen en haat.


    Ik ben altijd al slecht geweest in titels, hebben jullie misschien ideeën, misschien kan ik daar inspiratie uithalen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    @Juus, Jaimy en Aniek: Lukt het nog om mijn verhaal na te lezen tegen dinsdag? (A)
    Even voor de zekerheid


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik vond het een erg leuk verhaal. :Y)


    •*• Lululu •*•

    katl1 schreef:
    @Juus, Jaimy en Aniek: Lukt het nog om mijn verhaal na te lezen tegen dinsdag? (A)
    Even voor de zekerheid


    Ik ga echt m'n uiterste best doen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ugh, zo Latijn D:


    •*• Lululu •*•

    Hopelijk gaan we film kijken.^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Hopelijk gaan we film kijken.^^


    Astérix en Obelix? Dan kom ik mee :Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Nog 1 examen en een eindwerk, daarna nog proclamatie en mijn schooljaar zit er op (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nog 2 dagen..... Nu diehard leren. Heb morgen geschiedenis en er nog niks gedaan.

    I know I have trouble, nooww... Oooo, ooo, trouble, trouble, trouble Horen jullie het geweldige liedje *Ahum vervelende* van onze geliefde Taylor Swift? Dat is de bedoeling nameijk (:


    Hahhaah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne