• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Svale schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. Eigenlijk zou je vaste rijinstructeur minstens 50% invloed moeten hebben op de uitslag van je examen. Maar goed, dat is helaas niet zo, want anders zou ik maanden geleden mijn rijbewijs al gehaald hebben.
    Veel succes alvast met je nieuwe examen! Als je het gewoon kunt en rustig blijft, gaat het vast wel lukken. (:


    Het is gewoon een knudde systeem, maar goed, je doet er zo weinig aan.
    Thnx, ooit zal ik geheid slagen voor m'n examen, al hoop ik zeker wel dat het de volgende keer gaat zijn ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het is echt balen dat het sms dingetje bij de credits niet werkt. Ik heb ze nodig! ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    Het is echt balen dat het sms dingetje bij de credits niet werkt. Ik heb ze nodig! ;D


    Rutger is er mee bezig.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Rutger is er mee bezig.

    Dat weet ik (: Alleen duur het wel al een tijdje. En met de schrijfwedstrijden waar ik aan mee doe gaat et ook al ten onder. Al zeker 3 weken niets van hen gehoord.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    6K alweer :D

    oeps, van topic vergist. moet in het officiële zeker? ;)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 20:46 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Helloooowww,

    Ik ben vanaf zondag tot 31 juli afwezig. Dus vanaf 7 juli tot 31 juli.

    Ik hou een blog bij van mijn vakantie door Zuid- Afrika, dus als je nieuwsgierig bent naar de olifanten: De link: De blog (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    En deze vakantie een dagje naar Plopsa Coo met de kleine :3 Zojuist tickets gekocht met 40% korting *O* En we kunnen zelf kiezen wanneer we gaan, zolang het tussen 01/07/13 en 01/09/13 valt, dus je bent niet aan één (meteen overdrukke dag) gebonden :3 Me happy.

    @Lootus, Afrika!! Supervet en ik ga zeker eens een kijkje op je blog nemen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Iemand van mijn klas ging ook naar Zuid - Afrika. Haar vlucht vertrok 2 uurs na onze presentatie en daarom wou zij als eerste, maar iedereen van onze klas waren er al lang en wouden eerder gaan en zei was boos omdat ze haar vlucht moest halen. Ze had haar vriendje opgebeld om te vragen of hij een vlucht later kon regelen en blijkbaar was dat gelukt. Ze zei tegen ons dat ze 3 dagen moest vliegen om in Zuid - Afrika te geraken. Toen ik thuis kwam vroeg ik aan mijn vader hoe lang de vlucht zou duren en hij zij maximum 11 uur. Dus ik dacht dat ze aan het liegen was dat ze überhaut wel op vakantie ging. Was het toevallig dat ik langs haar huis reed om naar mijn werk te gaan gisteren, waren haar lichten van haar kamer aan. Dus had ze dat allemaal gelogen, waarbij ze nog zei dat ze heel de zomervakantie weg zou zijn.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    Iemand van mijn klas ging ook naar Zuid - Afrika. Haar vlucht vertrok 2 uurs na onze presentatie en daarom wou zij als eerste, maar iedereen van onze klas waren er al lang en wouden eerder gaan en zei was boos omdat ze haar vlucht moest halen. Ze had haar vriendje opgebeld om te vragen of hij een vlucht later kon regelen en blijkbaar was dat gelukt. Ze zei tegen ons dat ze 3 dagen moest vliegen om in Zuid - Afrika te geraken. Toen ik thuis kwam vroeg ik aan mijn vader hoe lang de vlucht zou duren en hij zij maximum 11 uur. Dus ik dacht dat ze aan het liegen was dat ze überhaut wel op vakantie ging. Was het toevallig dat ik langs haar huis reed om naar mijn werk te gaan gisteren, waren haar lichten van haar kamer aan. Dus had ze dat allemaal gelogen, waarbij ze nog zei dat ze heel de zomervakantie weg zou zijn.

    Je moet toch 2 uur van te voren er al zijn? Haha, dat is echt een raar leugen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lootus schreef:
    Helloooowww,

    Ik ben vanaf zondag tot 31 juli afwezig. Dus vanaf 7 juli tot 31 juli.

    Ik hou een blog bij van mijn vakantie door Zuid- Afrika, dus als je nieuwsgierig bent naar de olifantenTIJGERS: De link: De blog (:

    Ik heb je al gevolgd. ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Veel plezier Demi!^^


    •*• Lululu •*•

    Hamblet schreef:
    Iemand van mijn klas ging ook naar Zuid - Afrika. Haar vlucht vertrok 2 uurs na onze presentatie en daarom wou zij als eerste, maar iedereen van onze klas waren er al lang en wouden eerder gaan en zei was boos omdat ze haar vlucht moest halen. Ze had haar vriendje opgebeld om te vragen of hij een vlucht later kon regelen en blijkbaar was dat gelukt. Ze zei tegen ons dat ze 3 dagen moest vliegen om in Zuid - Afrika te geraken. Toen ik thuis kwam vroeg ik aan mijn vader hoe lang de vlucht zou duren en hij zij maximum 11 uur. Dus ik dacht dat ze aan het liegen was dat ze überhaut wel op vakantie ging. Was het toevallig dat ik langs haar huis reed om naar mijn werk te gaan gisteren, waren haar lichten van haar kamer aan. Dus had ze dat allemaal gelogen, waarbij ze nog zei dat ze heel de zomervakantie weg zou zijn.


    Wauw raar verhaal haahahah (: Ik ga zondag en het wordt eeen reis van 16 uur ): Hahahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    Wauw raar verhaal haahahah (: Ik ga zondag en het wordt eeen reis van 16 uur ): Hahahaha


    Ja idd, maar nu is heel de klas boos op haar. Omdat ze dat verzon. Nog te denken dat ze er volgend weer bij is (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hahahaha, gelukkig voor haar is het dan vakantie. Whahhaa


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    OMG OMG OMG!! Ik ben geslaagd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel