• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kate Darcelle Aeron

    Het gekraak van de knokkels van Mitchell, klonk door de gangen. Toen ik klein was, had ik het altijd een vervelend geluid gevonden, maar naarmate ik ouder was geworden, had ik besloten dat het niet iets was om vervelend te vinden of over in te zitten. 'Dat was ik ook nog helemaal niet van plan. Alleen deze wilde weglopen. Ik laat jullie er lekker mee spelen en als jullie klaar zijn met ze, over een maand of 1 a 2 zijn Antz en ik aan de beurt. Alleen waren ze iets te vroeg ons tegen het lijf gelopen, maar we mogen toch wel met ze spelen? Maar als jij graag wat wil ronddollen vind ik het prima. Wees wel voorzichtig hij is een harde loper.' Terwijl hij de woorden uitsprak, hield hij mij goed in de gaten. Hij was zich er overduidelijk van bewust, dat ik nog wel eens problemen veroorzaakte, wanneer er met mensen werd "gespeeld". Ik was immers geen psychopaat en mensenlevens konden mij wel degenlijk schelen, hoewel ik geen afkeer voelde voor de dood.
    'Hey, ik sta gewoon hier hoor,' zei de jongen plots. Ik was verbaasd, omdat hij het lef had, om dat tegen Mitchell te zeggen en probeerde hem met een dodelijke blik duidelijk te maken, dat hij misschien beter even zijn mond kon houden, voor hij de seriemoordenaar weer aan zijn nek had hangen, of iets dergelijks.
    'Je weet toch wel dat wegrennen bij mij geen zin heeft, ik haal je zo weer in, of gooi gewoon een mes in je richting en dat zijn nog maar twee mogelijkheden,' zei ik schouderophalend en probeerde de onvoorspelbare psychopaat in te schatten. 'Maar als ik het goed begrijp, zou je het dus niet erg vinden, als ik hem nu tijdelijk onder mijn hoede nam?' vroeg ik en ik hield mijn hoofd een beetje schuin. Mijn aanvalsmodus had ik laten varen, maar als ik mij moest verdedigen, was ik hier wel klaar voor.


    Happy Birthday my Potter!

    [hi. Ik heb even wifi. Maar zit nog tot morgenochtend op Pinkpop. Zodra ik klaar ben met opladen zal ik tot dan ook niet meer reageren.
    Maar wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik met Antz heen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Lou is weggerend en Aidan is erachteraan]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Lou is weggerend en Aidan is erachteraan]


    (Ja en Kate staat daar nu bij, in de hoop dat ze Louis kan helpen)


    Happy Birthday my Potter!

    Navaeh Riley Smith.
    Hij keek me even kwaad aan, maar daarna veranderde zijn blik in een geamuseerde grimas.
    "Navaeh, Navaeh, Navaehtje toch. Zijn we dat niet allemaal?" Zei hij met een grijns en liep dichter naar me toe. "Zijn we niet allemaal ziek in ons hoofd?" "Waarom zitten we hier anders?" Zei ik met een vage stem. "Zijn we niet allemaal verslaafd aan dat ene ding?" Zei hij met een grijnsje en hij noemde nog een hele reeks dingen op. Ik zette arrogant nog een stap dichter naar hem toe. "Wat wil je dat ik hier op ga antwoorden dan. Je weet het antwoord dondersgoed, Collins." Zei ik en veegde een bruine lok uit
    mijn gezicht die in de weg zat. Toen ik dat deed raakte ik een litteken aan, waardoor een zucht over mijn lippen rolde.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Waarom zitten we hier anders?" zei ze vaag en ik grinnik even. Arrogant zette ze een stap dichter naar me toe.
    "Wat wil je dat ik hier op ga antwoorden dan. Je weet het antwoord dondersgoed, Collins." zei ze en ik grijnsde.Ze haalde een pukje haar bij haar gezicht vandaan en daarbij raakte ze haar litteken aan. Ik kwam voor haar staan en er was nog geen eens een halve meter afstand tussen ons.
    Ik liet mijn vinger over haar litteken gaan die op haar gezicht.
    "Ja ik weet donders goed dat jij mijn speeltje bent."zeg ik met een grijns. In neem haar ,bij der schouders vast en duw haar bij de dichtstbijzijnde muur aan.
    "En ik weet ,dat ik je nog moet terugpakken."fluisterde ik in haar oor en grijnsde dan weer gemeen.
    Ik hield haar in een greep ,zodat ze niet weg kon kruipen en met een simpele beweging haal ik mijn aansteker uit en liet ik het vlammetje weer leven. Het zag er naar uit ,dat het erg enthousiast leek om haar pijn te doen.
    Ik hield het bij haar gezicht en hield mijn hoofd even schuin. "Welke kan zou ik branden. Links of rechts. Of zal ik gewoon met je haar beginnen?"grijns ik,maar ik wilde geen antwoord horen. "Of heef je gewoon toe dat je fout zit en je wel mijn speeltje bent."vervolg ik daarna en grijns gemeen. Ik hield er niet van als ze niet meewerken.

    (Zo aangepast ,sorry dat het even duurde ,was iets verheten :x )

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 18:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Hij kwam voor me staan zodat er amper een halve meter tussen ons zat.
    Hij liet zijn vinger over mijn litteken glijden waardoor ik mijn kaak aanspande. "Je weet dondersgoed dat je mijn speeltje bent." Zei hij grijnsend en hij me bij mijn schouders vast pakte en me tegem de dichtsbijzijnde muur aan duwde. Een grom verliet mijn lippen. Ik probeerde me niet te verzetten aangezien ik weet dat het geen nut had, hij was veel sterker dan mij. "En ik weet, dat ik je nog moet terugpakken." Fluisterde hij en grijnsde gemeen. Een zucht rolde over mijn lippen. Met een simpele beweging haaldehij een aansteker uit zijn zak en liet de vlam tot leven komen. Met grote ogen keek ik naar de vlam die ik volgde met met mijn ijsblauwe kijkers. Foute boel. Waarna hij een zin zei grijnsde hij, en vervolgde hem al snek. "Of geef je gewoon toe daf je fout zit en je wel mijn speeltje bent"
    "Nooit van mijn leven, Collins." Gromde ik boos en keek hem aan. Ik probeerde zijn handen van mijn schouders te schudden. Tevergeefs.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Nooit van mijn leven, Collins."gromde ze boos en ze keek me aan.Ze probeerde me van haar af te duwen ,waardoor ik alleen mijn grip verstak.
    Ik begin te lachen.
    "Ahw, Is Naveahtje boos? Wat ben je toch....Schattig als je boos bent."zeg ik met een grijnsje.
    Ik kijk haar even bedenkelijk aan en glimlach dan als ik het perfecte plekje heb gevonden. "Hier zo."grijns ik terwijl ik het vlammetje ,haar huid laat likken langs haar rechter kaak. Zo heeft ze aan elke kant iets ,waardoor je wel haar hele gezicht moet bekijken.
    "Van gedacht veranderd?"vraag ik haar grijnzend ,terwijl ik nog steeds het vlammetje bij haar kaak hou en hem af en toe ,tegen haar huid laat botsen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel begon te lachen. "Grappig, hoor." Snauwde ik en keek boos in zijn kijkers.
    "Awh, is Navaehtje boos? Wat ben je toch... schattig als je boos bent" zei hij met een grijnsje. "Nee, ik ben niet schattig, Collins. " siste ik nog kwaad. Hij keek me even bedwnkelijk aan en er verscheen een glimlach op zijn gezicht. "Hier zo." Grijnsde hij
    Terwijl hij het vlammetje teggen mijn rechter kaak aankwam. Mijn blik verschoot een paar seconden, maar ik probeerde hem zo normaal mogelijk aan te kijken. "Van gedachte veranderd?" Vroeg hij met een grijns, terwijl hij het vlammetje af en toe tegen mijn
    Huid liet botsen. "Nee, nog steeds niet." Siste ik kwaad. Een frons kwam op mijn gezicht toen ik in zijn kijkers keek. Ik haalde diep adem en schopte vol tegen zijn scheen, hopend dat hij me los liet. Het was niet bepaalt prettig, vuur tegen je gezicht.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Nee, nog steeds niet." siste ze kwaad. Ze fronste en keek me recht in mijn ogen aan. Ze haalde diep adem en schopte tegen mijn scheen.
    Licht geschrokken ,deins ik even achteruit ,waardoor ik mijn aansteker laat vallen. Woedend keek ik haar aan. Ik nam haar bij haar haren vast en trok haar op de grond. Als ze op de grond lag ik ik op haar zitten en haf ik haar een harde mep met het platte van mijn hand.
    "Verdomme Naveah ,heef het gewoon op."schreeuw ik kwaad en geef haar nog een mep.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Licht geschrokken deinsde hij achteruit, waardoor hij zijn aansteker liet vallen.
    Woedend keek hij me aan. Slim Navaeh.. Hij nam me bij mijn haar vast en trok me op de grond. Boos gromde ik en er rolde een zachte 'auw' over mijn lippen. Toen ik de grond bereikte ging hij oo me zitten en gaf me edn harde mep. Weer rolde er een grom over mijn zachtroze lippen. "Verdomme Navaeh, geef het gewoon op," schreeuwde hij kwaad door de gang en gaf me nog een mep.
    Wild begon ik met mijn hoofd te schudden. "Nooit, Gabriel. Waarom zou ik?" Schreeuwde ik boos terug. Een paar seconden sloot ik mijn ogen maar opende ze al snel weer. "Waarom zou ik." Herhaalde ik nog een keer en siste schor.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Ze gromde boos en een zachte 'auw' rolde over haar lippen. Bij iedere mep gromde ze. Iets Typisch haar.
    Wild schudde ze dan met haar hoofd. "Nooit, Gabriel. Waarom zou ik?" schreeuwde ze boos terug. Gabriel...Zo heeft ze me nog nooit genoemd. Ik hield toch niet van mijn naam want ,het betekende engel. Iets wat dus totaal niet bij me paste.
    "Waarom zou ik." herhaalde ze nog eens schor. Ik haalde mijn hand uit om haar nog een mep te verkopen ,maar ik deed het niet. Het lukte me niet meer.
    Ik kijk haar even aan. Ik bijt op het binnenste van mijn kaak. Ik liet mijn hand even over haar wang glijden ,die rood stond van mijn klappen.
    "Waarom?"herhaalde ik en dacht even na. Ik kreeg een Flashback van vroeger ,waar mijn zusje tegen me zat te schreeuwen. Zij was een van de enige die me Gabriel noemde.
    Ik zucht en haal wat plukjes haar uit der gezicht. "Omdat het kan."mompel ik .

    (ik laat even zijn humeur weer veranderen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (24121993-> Amphitryon)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navaeh Riley Smith.
    Hij hief zijn hand weer omhoog om me nog een keer te slaan, maar uiteindelijk deed hij het niet. Alsof hij het niet kon.
    Verbaasd keek ik hem aan. Hij keek me even aan en liet zijn hand over mijn wang glijden, die waarschijnlijk rood was geworden
    Door de meppen.
    "Waarom?" Herhaalde hij en het leek of hij even in zijn gedachten verzonk. Uiteindelijk zuchtte hij en haalde wat haar uit mijn gezicht. "Omdat het kan." Mompelde Gabriel. "Oh, dus meneer Gabriel vind dit kunnen?" Vroeg ik nog steeds kwaad. Soms snapte ik hem ècht niet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Oh, dus meneer Gabriel vind dit kunnen?" vroeg ze nog steeds kwaad en ik kijk haar even fronsend aan. "Noem me niet steeds Gabriel."siste ik tegen haar.
    Ze moest ermee stoppen. Het is Gabe ,niet Gabriel.
    "En ja ,ik vind dit normaal."mompelde ik dan. Ik had eigenlijk niet door dat ik nog steeds op haar zat. Ik ga even kort met een hand door mijn haar.
    Ik liet mijn vingers van haar haar ,tot over haar wang ,naar haar hals glijden en ik stopte bij de brandplek ,die ik daarnet met mijn sigaret had gemaakt. Deze was een beetje erger ,dan die op haar kaak ,maar ze gingen wel verdwijnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH