• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Ze knikte en zakte onderuit en ik ging een beetje tegen de muur leunen.
    Haar humeur veranderede gauw naar fel. "Ik geloof vijf stuk nieuw vlees. En, kies je eigen speeltje maar. Curlie is mine." siste ze en ik lach even ,waarna ik mijn hoofd schud.Ze stond op en ging dan voor me staan ,waarna ze me arrogant aankeek.
    "Ik heb al een speeltje."grijs ik naar haar,waarna ik haar kaak vastnam ,zodat ze me moest aankijken.
    "En die staat nu recht voor me. Hé Naveahtje."zeg ik uitdagend. Ik blaasde de rook van men sigaret in haar gezicht en liet haar kaak dan los ,waarna ik de gang uitging. "Veel plezier met die poedel van je."roep ik lachend naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    "Ik heb al een speeltje" Grijnsde hij naar me,waarna hij mijn kaak vast nam. Een grom rolde over mijn lippen."En die staat nu recht voor me. Hè Navaehtje" Zei hij uitdagend. Hij blies de rook van zijn sigaret in mijn gezicht, waardoor ik begon te hoesten. Hij liet mijn kaak losm waarna hij de gang uitliep. "Veel plezier met die poedel van je." "Collins, ik ben je fùcking speeltje niet!" Schreeuwde ik kwaad naar hem toe, waarna ik vol op hem afrende en een klap tegen ze kaak gaf. Boos keek ik hem aan en siste naar hem. Waarschijnlijk was het niet al te slim wat ik deed, maar het scheelde me weinig.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 13:29 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Collins, ik ben je fùcking speeltje niet!" schreeuwde ze kwaad naar me. Ik hoorde haar voetstappen dichter bij komen ,omdat ze rende en zodra ze voor me stond haf ze me een klap tegen mijn kaak. Haar blik stond boos en ze siste naar me.
    Ik lach even ,waarna ik mijn hand om haar keel leg en haar tegen de muur aandruk. Ik nam de peuk tussen mijn lippen vandaan en kijk haar grijnzend aan.
    "Wil je spelen?"vraag ik haar grijnzend ,maar wacht niet op een antwoord van haar. Mijn peuk ,druk ik tegen haar hals en maak zo een rond brandplekje ,waarna ik mijn peuk weggooi en een kusje op die plaats druk. "Dat ben je dus wel."fluister ik in haar oor,waarna ik haar loslaat.
    Hoe ergens zij het ging speken ,hoe dubbel ik het teruggaf. Alleen zou ik haar nooit in de fik steken ,tenzij ze er echt om vraagd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Hij lachte even, waarna hij zijn hand om mijn keel legde en me tegen de muur aandrukte.
    Mijn blik die werd daardoor nog een tikkeltje bozer. Hij nam zijn sigaret tussen zijn lippen aan en keek grijnzend naar me.
    Oh god. "Wil je spelen?" Wild schud ik met mijn hoofd. Maar hij wachtte al niet op antwoord en drukte zijn peuk tegen me hals. Mijn kaak verstrakte. Het deed verschrikkelijk pijn. Hij gooide zijn peuk weg en drukte een kusje op de plaats waar enkele seconden geleden nog zijn sigaret had gelegen. Mijn blik ging van boos, naar woedend. "Dat ben je dus wel." Fluisterde hij in mijn oor, waarna hij me los liet. Ik beet kort in mijn lip en gaf daarna een volle schop bij zijn heilige plekje. "Nee, dat ben ik niet." Grijns ik, waarna ik weg loop van hem. Ik was ook o zo slim bezig, ik dacht maar niet aan de gevolgen wat er zou kunnen gebeuren.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Haar blik stond woedend. Ze beet kort op haar lip en ,schopte hard in mijn kruis ,waarna ze weg liep. De pijn deed me lachen. "Ik krijg je wel!"schreeuw ik door de gang heen.
    De morfine ,die ik daarnet in mijn lichaam gespoten had ,zorgde er gelukkig voor dat alles verdoofd werd. Zelfs mijn gedachten ,die nu echt aan 1 ding dachten. Vuur ik haalde mijn aansteker uit en keek naar het vlammetje die eruit kwam.Ik dacht niet echt aan een plan om Naveah te straffen ,binnen een paar uur was ik toch alweer vergeten wat er gebeurd was. Ik liet mijn vinger over de vlam gaan. Ik dacht niet aan de straf ,die Cole me zou kunnen geven ,voor in de verboden gang te zitten en Naveah bijna gewurgd en pijn gedaan te hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Als ik bij de helft van de gang ben draai ik me om en kijk met opgetrokken wenkbrauwen richting Gabriel. "Ja joh. Is goed. Succes." Riep ik terug waarna ik grijnzend op de grond ging zitten. Waarom ik op de vieze,koude vloer ging zitten? Geen idee.
    Ik haalde mijn mes weer te voor schijn en schoof een stukje van mijn trui naar boven, waardoor een stukje buik zichtbaar was. Ik liet de mes langs een klein stukje buik glijden. Niet te diep. Ik wou geen erge littekens op mijn buik. Ik had er al genoeg op mijn armen, ook had ik twee, best wel grote op mijn gezicht en èèn op mijn rug. Ik beet kort op mijn lip toen ik het mes nog een keer door de snee haalde. Het gevoel was fijn, en best pijnlijk. Maar ik ben er zo aangewend geraakt dat ik het haast niet meer voel. Als ik te diep snee voelde ik het wel. Maar aangezien ik niet diep bij me zelf snij, is er niks aan de hand. Als je te diep snijd krijg je
    littekens, ze zijn lelijk en je moet er je hele leven mee lopen. Ik baal verschrikkelijk van die twee op mijn gezicht en nek. Die van mijn rug en armen scheelde mij niet zo.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 18:03 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Ik heb mijn post wat aangepast.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis William Tomlinson.
    Mitchell had me inmiddels losgelaten, maar had wel duidelijk gemaakt dat ik beter niet opnieuw weg kon rennen. Ik had braaf gedaan wat hij zij en stond nu een beetje als een zoutzak bij hem en het meisje, Kate, die net aan was komen lopen. De twee waren elkaar intussen verbaal aan het af proberen te maken. Mitchell wreef met zijn duim over mijn voorhoofd, waardoor het kruisje half uitgeveegd werd. Hij likte mijn bloed van zijn duim af. Daarna zei hij nog iets tegen Kate, ik luisterde niet eens naar wat hij precies zei, en woelde door mijn haar. Ik irriteerde me eraan en probeerde mijn lokken weer goed te krijgen.
    "Wees wel voorzichtig, hij is een harde loper," ving ik op. Ik ergerde me aan het feit dat hij de hele tijd over mij praatte alsof ik er niet bij was. Hij vond het eerder zelfs nodig mij aan Kate voorstellen. Ik kan zelf ook prima zeggen hoe ik heet.
    "Hey, ik sta gewoon hier hoor," riep ik geïrriteerd.


    "Family don’t end in blood”

    (Iemand waar ik Gabe op kan afsturen ? Anders laat ik hem weer Naveah irriteren ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (Iemand waar ik Gabe op kan afsturen ? Anders laat ik hem weer Naveah irriteren ;3 )


    [Doe maar x'D]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 23:30 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Ik verveelde me wat en ik stond op. "Naveaah."zeg ik ,terwijl ik lekker wat zit rond te kijken. "Naveaah." herhaalde ik weer en begin stom te grijnzen.
    Na een tijdje zie ik haar zitten. Haar mes zat vol met haar bloed en ze had 2 sneeën in haar buik gemaakt. Grijnzend keek ik haar aan.
    "Wil je dat ik die dichtbrand? Voor jou doe ik het met plezier hoor."zeg ik grijnzend. Ik was het me er niet eens van bewust dat ik half tegen de muur leunde ,omdat ik zelf niet meer op mijn eigen benen kon staan. Misschien had ik een wat te grote dosis genomen.
    "Of wil je spelen?"zeg ik dan met een lachje. Ik had zin om wat leuks te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Vaag keek ik Gabriel aan, die weer kwam aanlopen. "Wil je dat ik die dichtbrand? Voor jou doe ik het met plezier hoor." Grijnsde hij naar me. Mijn blik werd vager en ik schudde mijn hoofd. "Liever niet, Collins." Gromde ik licht. Ik noemde hem meestal Collins. Waarom? Op dat het kon. Ik schoof mijn trui weer naar beneden en ging op mijn knieën zitten. Mijn kont deed pijn door de koude vloer. "Of wil je spelen?" Zei hij met een lachje. Schuin keek ik hem aan
    . "Nee. En wat voor een vorm van spelen. Het zijn er zoveel." Zei ik waarna ik mijn hoofd licht schudde. "En knoop nog eens goed in je oren. Ik ben je fucking speeltje niet."

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 23:45 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Haar blik was vaag en ze schudde haar hoofd. "Liever niet, Collins." gromde ze licht en ik grinnik zacht.
    ze schoof haar trui weer naar beneden en daarna ging ze op haar knieën zitten. Bij mijn vraag keek ze me schuin aan.
    "Nee. En wat voor een vorm van spelen. Het zijn er zoveel." zei ze ,waarna ze haar hoofd licht schudde. "En knoop nog eens goed in je oren. Ik ben je fucking speeltje niet."
    "Wel Naveah jij mag kiezen onder welke vorm van spelen. De erotische ,de pijnelijke of de dodelijke spelvorm."grijns ik.
    "Of ben je een schijterd ,die niet veel durft." vraag ik haar uitdagend. Ik durvde zelfs te wedden ,dat ze niet eens een jongen geil kon maken.
    Vaak als ik een vrouwelijk slachtoffer had ,mocht die ook kiezen welk spelletje. Vaak kozen ze het eerste en schreeuwden ze voor meer,maar dan begonnen ze te schreeuwen om hulp ,omdat ik ze in brand had gezet. Echt waar sommige vrouwen begreep ik niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Ik stond op en klopte het vuil van mijn broek. Ik liep naar Gabriel toe, een meter ongeveer voor hem stond ik stil en trok arrogant mijn wenkbrauw op. Het was een tik geworden van mij. Niet dat ik er problemen mee had.
    "Wel Navaeh jij mag kiezen onder welke vorm van spelen. De erotische, de pijnlijke of de dodelijke spelvorm" Grijnsde hij naar me en zei er uitdagend nog iets er achter aan. "Liever geen van allen. En dan ben ik maar een schijterd die niks durft. En zoals ik zei, ik ben je speeltje niet" Siste ik waarna ik kort mijn tong over mijn onderlip liet glijden. Met een snelle beweging stroopte ik allebei mijn mouwen op, aangezien ik het warm had. Kort gleed mijn blik naar de littekens op mijn linker arm. Maar al snel keek ik Gabriel weer aan. "Weetje Collins, je bent een zielig ventje." Zei ik met een licht arrogante stem.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 1:04 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Nav stond op en klopte het vuil van haar broek. Ze liep naar me toe en stond ongeveer een meter voor me stil. Arrogant trok ze een wenkbrauw op ,iets wat ze bijna altijd doet.
    "Liever geen van allen. En dan ben ik maar een schijterd die niks durft. En zoals ik zei, ik ben je speeltje niet" siste ze ,waarna ze met haar tong kort over haar onderlip likte.Bah ,nu ga ik me nog erger vervelen. Ze stroopte haar mouwen op ,waardoor je verschillende littekend zag,de ene wel groter of dieper dan de andere.
    Ergens vond ik brandwonden mooier . Niet de grotere brandwonden ,waarbij je huid verkoold ,maar de andere.
    Haar blik gleed ever de litekens op haar linker arm,maar algauw keek ze me weer aan. "Weetje Collins, je bent een zielig ventje." zei ze arrogant. Ik keek haar even kwaad en fronsend aan,maar daarna veranderd mijn blik in een geamuseerde grimas.
    "Naveah ,Naveah ,Naveahtje toch. Zijn we dat niet allemaal?"zeg ik met een grijns. Ik loop dichter naar haar toe.
    "Zijn we niet allemaal ziek in ons hoofd?"zeg ik grijnzend. "Zijn we niet allemaal verslaafd aan dat ene ding?" zeg ik met een grijnsje.
    "Bloed ,pijn ,angst ,leedvermaak ,gek zijn. Mensen pijnigen. Verslafende middelen ,scherpe of brandende voorwerpen."som ik op. Ik kon meer dingen opnoemen,maar deze wist ik zonder moeite op te sommen omdat ik zelf aan deze dingen verslaafd ben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH