• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Chantalle Emily Montaire

    Ik werd een beetje afgeleid door Bones, die maar om me heen bleef dwalen. Toen ik hem uiteindelijk oppakte waren Audrey en de nieuwe jongen al verdwenen. Achja. Bones had duidelijk honger dus liep ik nog even terug de eetzaal in om wat eten voor hem te pakken. Stark zat door nog, nu in zijn eentje aan de tafel. Ik wist niet zeker of ik hem nog aan moet spreken, misschien zou hij me nu wel een beetje zat zijn. Aan de andere kant was hij nu wel alleen, en hij was niet bekend hier. Ik besloot hem dan nog maar een keertje aan te spreken. "Hey Stark, uhm we moeten zo naar onze kamers, zal ik jou de jouwe wijzen?"


    It's darkest just before the dawn <3

    James Daniel Stark:
    Iedereen had zijn eigen weg gekozen, terwijl ik hier nog alleen aan de tafel zat te eten. In stilte at ik mijn bord leeg terwijl de eetzaal al langzaam leeg begon te stromen.
    'Hey Stark, uhm we moeten zo naar onze kamers, zal ik jou de jouwe wijzen?' Ik keek op en zag Chantalle naast de tafel staan. Ze keek me een beetje onzeker aan.
    'Bedankt, maar ik weet nu onder anderen wel waar mijn kamer is.' zei ik, maar glimlachte dankbaar naar haar. Ze bedoelde het onder anderen goed. 'Maar als je wilt kunnen we wel even door het huis lopen? Ik moet toegeven dat ik het huis hier zo toch iets mooier vind dan die van Chicago. Vraag me niet waarom, maar dit huis lijkt meer verbonden met Nux als ik zo naar de oudheid van het huis kijk en naar de stijl. Het voelt meer als thuis.' legde ik uit en glimlachte even bedenkelijk terwijl ik Duchess aaide.
    'Dus, zin in een rondje door het huis?'


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Pfff, ik wou dat ik wat minder last had van de zon. Ik vond het vroeger altijd heerlijk om in de zon te zitten. Ik genoot van de warme zonnestralen op mijn huid. Nu zorgt het alleen maar dat ik me erg ongemakkelijk ga voelen en een lichte hoofdpijn krijg.' zuchtte Audrey en knik even. "Ja dat heb ik nou ook."mompel ik en leun wat tegen de boom aan. Het meisje van daarnet leek weg te zijn.
    Ik schrik me rot als er plots een hond vanachter de boom kwam en Teal schrok zo hard ,dat ze de boom in klom. Nou normale katten kunnen daar zo weer makkelijk uit ,maar Teal... Die heeft nog nooit in een boom gezeten ,of überhaupt aangeraakt.
    'Ugh, heb ik weer.' zucht ze en haar kitten siste woest naar de speelse hond.
    "van wie is die?"vraag ik verbaasd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chantalle Emily Montaire

    'Bedankt, maar ik weet nu onder anderen wel waar mijn kamer is.' zei hij. Nu voelde ik me echt een enorme loser. Natuurlijk wist hij al waar zijn kamer was. Ik sloeg mezelf even mentaal voor mijn hoofd. 'Maar als je wilt kunnen we wel even door het huis lopen? Ik moet toegeven dat ik het huis hier zo toch iets mooier vind dan die van Chicago. Vraag me niet waarom, maar dit huis lijkt meer verbonden met Nux als ik zo naar de oudheid van het huis kijk en naar de stijl. Het voelt meer als thuis.' vertelde hij toen. Zo had ik er zelf nog nooit over nagedacht. 'Ik ben blij dat je je hier thuis voelt' zei ik, en ik glimlachte. 'Zeg vertel me eens over het huis van de nacht in Chicago' zei ik terwijl we door de klapdeur naar buiten liepen.


    It's darkest just before the dawn <3

    Marith

    Als ik kamer 128 heb gevonden stap ik er binnen. Het zag er leuk uit. Ik leg mijn koffer op het bed en leeg hem. Ik had echt zin, het klinkt misschien raar dat iemand echt zin heeft in school. Maar dit zag er een leuke school uit. Ik besloot daarna dan maar om eens rond te kijken in dit gebouw. Dus loop ik als ik klaar ben met mijn koffer uitpakken naar de gang.


    Do what you love, love what you do

    Cymry schreef:
    [Ah, 5 pagina's, moet ik dat allemaal bijlezen? Mag ik ergens inspringen? Iemand die een verveeld personage rondlopen heeft?]

    mijn personage heeft niet echt iets te doen ze loopt nu maar gewoon ergens rond


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    (...)
    mijn personage heeft niet echt iets te doen ze loopt nu maar gewoon ergens rond

    [Stuur dr maar naar Kian, Kian's laatste post staat op de vorige pagina :) ]

    Audrey Lynn Winchester(+ Aiden Josh Mccloud, in Audrey's point of view):
    'Van wie is die?' vroeg Thomas verbaasd, terwijl zijn kat de boom in was gevlucht.
    'Van mij.' Een jongen van ongeveer rond de 1,80 lang, met storm grijze ogen en bruin haar dat in een skaters kapsel zat onder een grijze muts, kwam achter de boom vandaan en keek ons brutaal aan.
    Verbaasd staarde ik de jongen aan en bekeek hem van top tot teen.Hij had een nonchalante witte t-shirt aan en een ruim zittende spijkerbroek. Ik moest toegeven, deze jongen zag er erg leuk uit.
    Ik besefte plots dat ik nog in het gras zat en ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen steeg. Onhandig probeerde ik overeind te komen, maar ik gleed uit doordat het gras nog redelijk vochtig was. De jongen schoot me vlug te hulp en hield me aan mijn arm vast voor stevigheid.
    'Bedankt.' zei ik en glimlachte verlegen naar de jongen. Hij grijnsde schuin naar me, wat hem een brutale twinkeling in zijn ogen gaf.
    'Geen probleem. Ik ben trouwens Aiden.' stelde hij zichzelf voor. 'En dat is mijn hond, Max.' Hij wees op de Husky die nu terug was komen lopen, maar zonder Nala.
    'Oh wacht, jij deed vorig jaar toch ook paardrijden?' vroeg ik hem. Hij knikte en glimlachte naar me.
    'Klopt, en jij bent zeker Audrey, als ik het goed heb?' Ik knikte, verbaasd om het feit dat hij mijn naam wel wist. We hadden vorig jaar niet echt lessen gevolgd samen, maar ik had hem af en toe door de stallen zien lopen en één keer was zijn naam gevallen. Zo zie je maar weer, ik leefde vorig jaar echt onder een steen.
    'Heb je dit jaar weer paardrijden gekozen?' vroeg ik hem.
    'Ja, en dit jaar heb ik ook voor drama en schermen gekozen.'
    'Oh, ik heb dit jaar ook paardrijden en drama!' zei ik enthousiast. 'Maar alleen geen schermen. Ik heb voor boogschieten gekozen.'
    'Gaaf. Volgens mij kiezen weinig meiden voor boogschieten. Ik wou eerst ook voor boogschieten kiezen, maar de klas zat vol, dus heb ik maar voor schermen gekozen.' zei hij en haalde toen nonchalant zijn schouders op, alsof het hem niet veel kon schelen. 'Maar als je wil kan ik jou anders een keer leren schermen, in ruil dat jij mij leert boogschieten?'
    Ik kende de jongen pas net, maar ik was nu al dol op zijn brutale grijns die de twinkeling in zijn ogen altijd versterkte. Zijn kuiltjes waren ook erg aantrekkelijk wanneer hij lachte.
    'Prima.' zei ik.
    'En hoe zit het met jou?' Aiden richtte zich nu tot Thomas die de hele tijd nog niks had gezegd en enkel had meegeluisterd naar ons gesprek. 'Zoals je al hebt kunnen horen ben ik Aiden.'

    James Daniel Stark:
    'Ik ben blij dat je je hier thuis voelt' zei Chantalle, waarnaar ze glimlachte. 'Zeg vertel me eens over het huis van de nacht in Chicago' vroeg ze me terwijl we door de klapdeur naar buiten liepen.
    'Nou, zo heel veel verschilt het natuurlijk niet met het huis hier, maar het is wel stukken moderner ingericht. Voor vele mensen klinkt dat als een luxe, maar k vind het eerlijk gezegd niks. Ook kon ik de mensen daar niet uitstaan, ze hadden allemaal een té grote dunk van zichzelf.' legde ik uit.
    'Maar ja, wat doe je er aan. Ik ben eigenlijk best wel blij dat ik hier naar toe ben overgeplaatst.'
    'Sorry, mag ik iets vragen.' Ik keek even neer op een jongen die naar mij toe was gelopen en duidelijk een paar jaren lager zat dan mij. 'Jij bent toch James Stark?'
    'Ja, dat ben ik.' Ik keek de jongen argwanend aan, maar ik had al zo'n vermoedden wat hier ging komen.
    'Oh. Mijn. God.' Hij hapte naar adem terwijl hij me met grote ogen aankeek. 'Ik ben echt een grote fan van je. Je bent een geweldige boogschutter.'
    'Bedankt.' Ik glimlachte dankbaar naar de jongen, maar het liefst had ik helemaal niet gewild dat hij me had herkent
    'Je was echt geweldig vorig jaar in de olympische spelen!' Hij klapte kort in zijn handen. 'Je schoot elke pijl recht in de roos.'
    'Ja, klopt. Ik was er zelf bij.' mompelde ik, maar probeerde zo beleefd mogelijk te klinken. 'Maar als je het niet erg vind, ik moet weer gaan.'
    Terwijl ik samen met Chantalle door liep, riep de jongen mij nog een vaarwel na.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 17:03 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Van mij.' zei een jongensstem ,waardoor ik opkeek. een jongen ,die niet zo veel groter was dan mij kwam onze kant uitgelopen.Hij had grijze ogen en bruin haar dat in een skaters kapsel zat onder een grijze muts en keek ons brutaal aan.
    Onhandig probeerde Audrey recht te komen ,maar ze gleed uit. Ik wist niet echt wat te doen ,maar de nog onbekende jongen hielp haar overeind en Audrey bedankte hem.
    'Geen probleem. Ik ben trouwens Aiden.' steld hij zich dan voor."En dat is mijn hond, Max.' zei hij dan ,over de husky ,die ons daarnet liet schrikken.En daarna volgt er een gesprek die ik wat probeer te volgen ,maar ik ben niet helemaal mee.
    Aiden ,waar had ik die naam eerder gehoord vandaag...
    'En hoe zit het met jou?' vroeg hij ,waardoor ik opschrik uit mijn gedachten en de jongen even aankijk. "Ik ben Thomas en..."ik kijk even de boom in ,waar mijn kat ergens verstopt zit."En daar zit Teal ergens."mompel ik er dan achterna.
    En dan wist ik het weer."Ben jij mijn kamergenoot?"vroeg ik hem dan. Ik wist de achternaam niet meer en het zou heus kunnen dat ik het mis had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Josh Mccloud:
    'Ik ben Thomas en...' Hij keek even de boom in ,waar zijn kat ergens verstopt in zat."En daar zit Teal ergens."mompel hij er dan achterna.
    Ik volgde zijn blik en keek in de boom waar ik een witte kat zag zitten. Ik grinnikte zachtjes toen de kat woest naar me siste omdat Max naast me was komen staan.
    'Ben jij mijn kamergenoot?' vroeg Thomas me plots. Ik keek terug naar de jongen en haalde mijn schouders op. Ik had alleen vlug gekeken in welke kamer ik zat, voor de rest had ik niet echt opgelet wie mijn kamergenoot was. Iets wat ik wel zeker wist is dat deze jongen dit jaar nieuw was.
    'Als je in kamer 144 zit, dan zit je inderdaad met mij opgescheept.' grijnsde ik en streek even mijn haar uit mijn ogen. 'En in welk jaar zit je?'
    Ik bekeek Thomas aandachtig en ik had zo'n vermoedden dat hij sowieso niet een derdejaars was. Misschien vierde of vijfde jaars.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 17:46 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    De jongen keek even in de boos en Teal siste even naar hem,nee Teal en Max ,zijn voorlopig nog geen vriendjes.
    Daarna keek hij me aan en haalde hij zijn schouders op. 'Als je in kamer 144 zit, dan zit je inderdaad met mij opgescheept ja.'grijnsde hij.Dat betekende dus dat hij mijn kamergenoot was. 'En in welk jaar zit jij?' vroeg hij me dan . "In het vierde jaar ,maar ik ben hier totaal nieuw ."zeg ik dan tegen hem.
    Ik kijk weer even in de boom en ik besloot er maar in te klimmen ,want anders kreeg ik Teal er nooit uit.
    Behendig klim ik omhoog en ik zet me op een tak om dan vervolgens Teal op mijn schouders te zetten en weer naar beneden te klimmen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chantalle Emily Montaire

    'Nou, zo heel veel verschilt het natuurlijk niet met het huis hier, maar het is wel stukken moderner ingericht. Voor vele mensen klinkt dat als een luxe, maar k vind het eerlijk gezegd niks. Ook kon ik de mensen daar niet uitstaan, ze hadden allemaal een té grote dunk van zichzelf.' Legde hij uit. ik trok net mijn mond open om hem nog een vraag te stellen toen er opeens een jongen aan kwam gelopen. 'Sorry, mag ik iets vragen, jij bent toch James Stark?' Vroeg de jongen met grote verbaasde ogen. 'Ja, dat ben ik.' antwoorde hij. Ik vroeg me af waar de jongen hem van kende.
    'Oh. Mijn. God.' Hij hapte naar adem terwijl hij Stark met grote ogen aankeek. 'Ik ben echt een grote fan van je. Je bent een geweldige boogschutter.' Dus Stark was een boogschutter, interessant. 'Bedankt.' zei Stark kortaf. Volgensmij werd hij liever helemaal niet herkend.
    'Je was echt geweldig vorig jaar in de olympische spelen!' Hij klapte kort in zijn handen. 'Je schoot elke pijl recht in de roos.' Olympische spelen? Was hij dan zo goed?
    'Ja, klopt. Ik was er zelf bij.' mompelde hij . 'Maar als je het niet erg vind, ik moet weer gaan.' zei hij, en hij liep strak door. Ik volgde hem, en verbrak de stilte met een vraag. 'Dus je bent een boogschutter, en zo te horen nog een hele goede ook. Dat is dan zeker ook een van je keuzevakken?'


    It's darkest just before the dawn <3

    Aiden Josh Mccloud:
    'In het vierde jaar ,maar ik ben hier totaal nieuw .' beantwoordde Thomas mijn vraag. Ik knikte.
    'Ik ook, alleen op het nieuw zijn na dan.' zei ik. 'En als het goed is zit jij toch ook in de vierde, Audrey?' Audrey knikte en keek toen naar Thomas die plots in de boom begon te klimmen.
    'Nou, die is erg behendig.' mompelde ik en keek met bewondering toe hoe Thomas zijn kat op zijn schouder zette en vervolgens weer heel soepel naar beneden klom.
    'Inderdaad.' Ik keek even om naar Audrey die Thomas bewonderend aan bleef kijken en grinnikte toen zachtjes om haar. Ik had geen idee waarom, maar er was iets aan haar dat erg fijn en vertrouwd bij mij over kwam. En volgens mij leek die Thomas ook wel een goede gozer. Ik was dus eigenlijk best wel blij dat hij mijn kamergenoot was. De persoon die ik vorig jaar had was een totale kwal en ik kon hem niet uitstaan.
    'Dus, waren jullie nog van plan ergens heen te gaan?' vroeg ik de twee terwijl ik een kaneelstokje uit mijn broekzak haalde en er nonchalant op begon te kauwen. Audrey keek me grinnikt aan en schudden toen haar hoofd.
    'Nee, maar we hebben nog ruim een anderhalf uur. Any suggestions?'

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 19:44 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Ik ook, alleen op het nieuw zijn na dan.'zei Aiden en ik knikte even. . 'En als het goed is zit jij toch ook in de vierde, Audrey?' vroeg hij toen aan haar en ze knikte ter bevestiging. Daarna zeiden ze nog wat tegen elkaar ,maar ik verstond er niets van omdat ik toen nog in de boom zat.
    Ik kijk even vragend naar Audrey omdat ze me zo verwonderd aankeek. Deed ik iets verkeerd misschien?
    'Dus, waren jullie nog van plan ergens heen te gaan?' vroeg Aiden ,dan ,waardoor ik hem even aankeek en daarna schudde ik mijn hoofd.
    'Nee, maar we hebben nog ruim een anderhalf uur. Any suggestions?' vroeg ze dan aan hem.
    "Waar moeten we straks heen dan?"vraag ik haar ,aangezien ik geen idee heb ,wat er over een halfuur gebeurd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:
    'Waar moeten we straks heen dan?' vroeg Thomas me.
    'We moeten allemaal om 11:00 uur terug in onze slaapvertrekken zijn. De lessen startten morgen al om 20:00 uur.' legde ik uit. 'Dus waar willen jullie nu nog heen gaan?'
    Alle twee de jongens leken niet zo goed te weten wat we nu zouden kunnen doen. Ik zuchtte diep en schudden mijn hoofd. Jongens...
    'Dan maar weer terug naar binnen?' stelde ik voor.
    'Klinkt prima.' stemde Aiden met me in. Beiden keken we nu naar Thomas, wachtend op zijn antwoord.

    James Daniel Stark:
    'Dus je bent een boogschutter, en zo te horen nog een hele goede ook. Dat is dan zeker ook een van je keuzevakken?' vroeg Chantalle me na een korte stilte. Ik keek haar niet aan en wachtte lang voordat ik reageerde.
    'Ja, dat klopt allemaal.' bevestigde ik en bleef strak voor me uitkijken.
    'Heb jij al enkele keuzevakken uitgekozen?' vroeg ik haar vlug om van onderwerp te kunnen veranderen. Ik had nu echt geen zin om het over mijn affiniteit te hebben, iets waar overigens niemand nog van af wist.

    red]Ik heb Lyra bij Marith in de kamer ingedeeld.[/red


    "We accept the love we think we deserve."