• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis William Tomlinson.
    Ik voelde hoe Harry verstijfde. Maar al snel ontspande hij weer en kuste mij terug. Zijn hand ging naar mijn wang. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan, drukte mijn lippen nog even iets steviger tegen hem aan voordat ik me weer terugtrok. Ik kon de grote glimlach op mijn gezicht niet verbergen. Mijn blik ging naar zijn zachtroze lippen, waarna ik even aarzelde. Zou ik hem nog een keer kussen? Het voelde ontzettend goed net.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik voelde Louis tegen mijn lippen aan glimlachen waardoor ik een glimlach ook niet kon onderdrukken. Maar dat hij zijn lippen nog iets steviger tegen de mijne drukte voor hij weer terugtrok. Met twinkelende oogjes keek ik de jongen aan bij wie een grote glimlach niet te missen was. Zijn blik ging naar mijn zachtroze lippen, waarna hij even aarzelde. 'Doe wat je hart je zegt, Boo.' Fluisterde ik voor ik mijn lippen weer op de Zijne drukte. Dat zijn mijn gevoel nu eenmaal. Mijn verstand dacht er heel anders over, maar dat liet ik nu even achterwegen. Dit voelde te goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Doe wat je hart zegt, Boo,' fluisterde Harry, waarna hij zijn lippen weer op de mijne drukte. Mijn hoofd zei dat ik hier mee moest ophouden nu het nog kon. Maar mijn hart, die ik volgens Harry moest volgen, zei het omgekeerde. Ik besloot Harry's advies op te volgen en te doen wat mijn hart zei. Ik vlechtte mijn handen in Harry's krulletjes en trok hem zo nog dichter tegen me aan, terwijl ik hem liefdevol terug zoende.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis vlechtte zijn handen in mijn krulletjes en trok me zo nog dichter tegen zich aan, terwijl hij me liefdevol terug zoende. Wat voor mij ook een teken was dat hij zijn hart volgde. Ik kon me namelijk niet voorstellen dat in zijn hoofd niet rondspookte dat dit zo verkeerde was. Misschien was het ook zo, maar ondertussen voelde het zo goed. Na een moment trok ik me toch terug en drukte nog een klein kusje op zijn lippen. 'Boo?' Vroeg lichtelijk onzeker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Na een tijdje trok Harry zich terug en drukte nog een klein kusje op mijn lippen. 'Boo?' vroeg hij onzeker. 'Hazz? Is er iets?' vroeg ik, een beetje bang. Ik haalde me gelijk allerlei dingen in mijn hoofd. Misschien was dit voor hem een vergissing? Misschien valt hij wel niet op mannen? Misschien vindt hij me nu wel heel raar en heeft dit onze vriendschap verpest. Of misschien zoen ik wel gewoon heel slecht. Ik gok dat laatste.
    'Harry, het spijt me,' piep ik en maak dan aanstalten op te staan van het bed.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Hazz? Is er iets?' vroeg Louis, een beetje bang. De jongen haalde echt gelijk de verkeerde dingen in zijn hoofd. Maar niet vreemd, want je kon beter van het slechte uitgaan, want dan kon het niet tegenvallen of het werd beter. Toch moest deze jongen dan maar uitgaan van het beste en ik hoogstwaarschijnlijk van het slechtste. De rollen zouden dus omgedraaid worden.
    'Harry, het spijt me,' piepte Louis en maak dan aanstalten op te staan van het bed. Het laatste zorgde ervoor dat mijn armen nog strakker rond zijn middel werden gewikkeld waarna ik hem dichter naar me toetrok.
    'Boo, luister nu eventjes voor je verdere conclusies trekt.' Een klein kusje drukte ik op zijn lippen in de hoop dat -dat hem al wat meer gerust zou stellen.
    'Ik wilde vragen wat je zou doen, als ik nu beken dat ik je toch wel leuk vind?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry wikkelde zijn armen nog strakker rond mijn middel en trok me dichter naar zich toe, waardoor ik niet op kon staan van het bed. 'Boo, luister nu eventjes voor je verdere conclusies trekt.' Een klein kusje belandde op mijn lippen, wat me al iets meer gerust stelde.
    'Ik wilde je vragen wat je zou doen, als ik nu beken dat ik je toch wel leuk vind?'
    Ik keek hem even ongelovig aan. Meende hij dit? Vond hij me echt leuk? En nog belangrijker: Vond ik hem leuk?
    Ik dacht even na. Ik vond de kus fijn net, vertrouwd, liefdevol en zeker geen lust. Dus wat had ik te verliezen?
    Een stralende glimlach ontstond op mijn gezicht.
    'Hazz, ik vind jou nog veel meer dan leuk.'
    Ik had deze woorden nog amper uitgesproken, of mijn lippen werden al weer als een magneet op die van hem getrokken. Tenminste, zo voelde het.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Even keek Louis me ongelovig aan waardoor de moed me alweer in de schoenen zakte.
    Natuurlijk was het gevoel niet wederzijds geweest. Maar aan de andere kant was Louis wel degene die had gezorgd dat we in deze situatie waren beland.
    Mijn ogen sloeg ik neer waardoor ik de stralende glimlach, die uiteindelijk op zijn gezicht verscheen, niet meer meekreeg.
    Deze zag ik pas bij de woorden 'Hazz, ik vind jou nog veel meer dan leuk.' Want dat waren ook de woorden waardoor ik weer op durfde te kijken.
    Ik kreeg niet de kans om iets te zeggen, want Louis had de woorden amper uitgesproken of zijn lippen raakte de mijne alweer.
    Een glimlach kon ik niet onderdrukken. 'Jij blijft het allerleukste hier.' Murmelde ik tegen zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry glimlachte. 'Jij blijft de allerleukste hier,' murmelde hij tegen mijn lippen aan.
    Ik schudde zachtjes mijn hoofd. Niet te hard, want onze lippen zaten nog steeds op elkaar. Maar wel zo dat Harry het kon merken. Harry was veel leuker.
    Ik zette mijn handen opnieuw in Harry's krullen en trok er speels aan. Wel zachtjes, want ik wilde hem geen pijn doen. Die jongen had al koorts, dat was wel even genoeg.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis schudde zachtjes mijn hoofd. Niet te hard, want onze lippen zaten nog steeds op elkaar.
    Ik wilde protesteren, maar dat kwam later wel. Eerst ging mijn aandacht volledig naar de jongen die ik mijn beste vriend noemde. Degene die ik stiekem, al was dat nu niet meer, zo leuk vond.
    Louis zette zijn handen opnieuw in mijn krullen en trok er speels aan. Mijn armen rond zijn middel verdwenen waarna ik hem goed achterover op het bed duwde en half bovenop hem klom. Gewoon omdat het gemakkelijker was. Dit allemaal zonder het contact tussen onze lippen te verbreken. Nu ik de kans had, om deze jongen te zoenen dan moest ik die kans toch grijpen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry haalde zijn armen weg van mijn middel en duwde me achterover op het bed, waarna hij bovenop me klom. Ik begreep dat dit inderdaad handiger was. Alles deed hij zonder zijn lippen van de mijne weg te halen, waar ik hem zeer dankbaar voor was.
    En toch was ik degene die de zoen uiteindelijk verbrak Ik had inmiddels met een hand de rand van zijn t-shirt vast. De andere zat er een klein stukje onder. Vragend keek ik hem aan. Ik wist niet zeker of dit het goede moment was, we hadden ten slotte net pas toegegeven dat we elkaar leuk vonden. Maar voor mij voelde het goed.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Toch was Louis degene die de zoen uiteindelijk verbrak. Inmiddels had hij met een hand de rand van mijn t-shirt vast. De andere zat er een klein stukje onder. Dat laatste zorgde ervoor dat een rilling over mij rug liep. Het was niet zozeer de manier van doen, maar zijn koude vingers die in contact kwamen met mijn huid, die net een kookplaat leek.
    Vragend keek Louis me aan waardoor een lichte grijns rond mijn lippen speelde. Als antwoord drukte ik dan ook nog een klein kusje op zijn lippen. We hadden het dan wel net pas toegegeven, maar ik kende Louis beter. Veel beter. En dit voelde niet slecht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Als antwoord drukte Harry een klein kusje op mijn lippen. Ik glimlachte en trok zijn shirt over zijn hoofd, waarna ik zijn sixpack mocht aanschouwen. Ik had Harry's bovenlichaam wel vaker mogen zien, in een kleedkamer, het zwembad, noem maar op. Maar zijn huid leek nu nog zachter en zijn sixpack nog... Geweldiger.
    Ik bracht mijn hoofd wat dichter bij en drukte op elk blokje van zijn sixpack een zacht kusje. Ik begon bij de onderste en werkte het zo af naar boven, waar mijn lippen uiteindelijk weer de zijne vonden.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis glimlachte en trok mijn shirt over mijn hoofd.
    Ik beet heel zacht op mijn lip door de actie van de jongen. Toch kwam er een zucht tussen mijn lippen nog door.
    Mijn vingers gleden onder zijn shirt waardoor ze in aanraking kwamen met de koele huid van Louis. Kleine figuurtjes tekende mijn vingers terwijl ik zacht grinnikte. Ik weet niet hoe dit allemaal ineens zo kwam, maar ik was blij dat het er was.
    En zijn lippen terug op de mijne maakte dit gewoon helemaal af.

    ( even een bagger stuk, maar iemand loop me hier op de zenuwen te werken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WhiteToms schreef:
    Harry Styles
    Louis glimlachte en trok mijn shirt over mijn hoofd.
    Ik beet heel zacht op mijn lip door de actie van de jongen. Toch kwam er een zucht tussen mijn lippen nog door.
    Mijn vingers gleden onder zijn shirt waardoor ze in aanraking kwamen met de koele huid van Louis. Kleine figuurtjes tekende mijn vingers terwijl ik zacht grinnikte. Ik weet niet hoe dit allemaal ineens zo kwam, maar ik was blij dat het er was.
    En zijn lippen terug op de mijne maakte dit gewoon helemaal af.

    ( even een bagger stuk, maar iemand loop me hier op de zenuwen te werken)


    Louis William Tomlinson.
    Terwijl hij zacht grinnikte tekende Harry kleine figuurtjes op de huid onder mijn shirt. Nog voor Harry de kans had dat te doen, trok ik ook mijn eigen shirt over mijn hoofd. Een koude windvlaag streek even over mijn huid, maar ik negeerde het.
    Het ging nu alleen om ons twee. Ik en Harry, de rest was nu niet belangrijk. Dit was perfect.
    Ik drukte een kusje in zijn nek en zoog het bloed omhoog, waardoor er een flinke plek te zien was. Dit bleef je nog wel even zien. Maar dat was de bedoeling ook. Iedereen mocht weten hoeveel ik van deze jongen hield.

    [???]


    "Family don’t end in blood”