• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    'Maar dat duurt nog veel te lang' protesteer ik. Ookal praat ik n tegen een telefoon. 'Ik moet geduld hebben? Maar dat heb ik niet!' Zeg ik. 'Als volgende date? Maar- nee oke. Heel erg bedankt lou dit betekend veel voor me. Nee ik slijm niet! Neeik ben zeker! Doe-hoei!' Zeg ik voor ik het esprek neeindig. Lou toch. Ik sta op en ren snel terug naar de tenen waar ik Rhine zoek. Mijn hoofd gaat heen en weer maar ik vind haar maar niet. De nieuwe mensjes lopen in de weg.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After schreef:
    [Neeeee, stalk haar. You damnit. Nou kan ik niks met Rhine. *Dwaalt rond op heide*.]

    ( sorry dat hazz zo'n slechte stalker is, of Rhine zit heel goed verstopt... Maar waarisze?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine.
    Met opgetrokken benen zit ik tussen de lavendel. Ik heb van de paarse bloemetjes een krans gevlochten die nu op mijn hoofd zit, en ik staar wezenloos voor me uit. Ik had niet echt zin om wat te doen. Ineens zag ik iemand lopen. Het was Harry niet, dat was zeker. Het was een man van rond de dertig, en zijn haar was rood. Hij kwam naar me toe gelopen, zonder mij te zien. Tot hij vlak bij me was. "Hallo, prinses. Wat doet zo'n mooi iemand als jij helemaal alleen hier?" Zijn hand gaat door mijn haar, maar ik probeer hem te negeren. "HARRY!" gil ik. Hij legt zijn hand strak over mijn mond. "Stil, prinses. We willen niet dat iemand ons hoort, of wel?"

    [Let's make some extra drama with a pedo.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam:

    'Heey' hoor ik hem verontwaardigd zeggen. Ik lach nog evenn maar ga dan met de douchegel langs zijn nek. dan zijn schouders, vervolhens zijn armen maar ik sla zijn snee over. Dat zal vast prikken. Ik ga verder naar zijn sixpack en rug en ga snel over naar zijn benen. Ik heb ondertussen gemerkt dat er...meer sneeeen zijn. Ik kom omhoog en zeg: 'zo'. Snel spring ik onder de douche om mijn douchegel er af te spoelen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik slaak een genietend zuchtje als hij mij ineept. Expres slaat hij de sneeen over en springt daarna onder het water. " ow wachtik ben wat vergeten" mompel ik. Grojnzend stap ik door het douchegordijntje en loop de bijruimte in waar je een bankje, kapstok en een kratje had. Grijnzend vul ik het plastic bekertje met koud wat en loop terug waarna ik het bekertje over Liam gooi en uitbarst in het lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Ik hoor een gil en ik zou zweren dat dat an Rhine was. Ach, ze is hier niet dusja. Ik loop rustig terug naar de lavendelvelden. Ach, als je Rhine kent zal ze eigenlijk,ook niet meteen terug gaan naar de tenten. 'RHINE? HALLO?!' Roep ik. Ik loop even verder en zie 2 mensen in de verte. 'RHINE, BEN JIJ DAT?' Roep ik. Met toegeknepen ogen loop ik op de 2 mensen af.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine.

    "RHINE, BEN JIJ DAT?" schalt Harry's stem over het veld. "Dus het is prinses Rhine?" vraagt de man met zijn pedofiele stem. Hij grijpt met om mijn middel en gooit me over zijn schouder. "HARRY!" gilde ik nog eens. Ik zag zijn gestalte steeds dichterbij komen. De man begon ook te rennen. Ik maakte me helemaal slap, zodat het voor de man zwaarder was om te rennen. Harry zou hem inhalen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam:

    Mijn ogen zijn nog dicht omdat ik de shampoo nog net niet uit mijn haar heb. Ik wil mijn ogen net openen als ik eenkoude straal water langs me voel. Ik ril helemaal en kijk voor me. Niall staat er lachend met een bekerje in zijn hand. Ik krijg eenglimlach op mijn gezicht door het pretgezichtje van niall. 'Nialler toch' lach ik als ik dichter bij hem stap. 'Laat mij je shampoo maar uit jhaar spoelen. Ik verplaats hem voorzichtig naar de douche en al snel is zijn shampoo uit zijn haar. Ik duw hem tegen de muur er achter aan en met een grijns komt mijn gezicht dichter bij die an iall. Ik geef hem een kus en streel daana weer door zijn hare.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nill

    " nialler toch" ik zie dat hij een pretgezicht heeft. " kom laat me je shampoo uitspoelen" hij spoelt het uit en duwt me tegen de muur. Ingesloten tussen de muur en Liam word ik gekust en ik merk dat ik langzaam opgewonden raak. Terwijl van onder iets begint te groeien kleuren mijn wangen rood maar ik kus Liam gewoon door


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NIAMNIAMNIAMNIAM asdfghjkl;
    :9~


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    Ik zie een van de twee de ander over de schouder gooien. 'HARRY!' Hoor ik. Oke, dat is zeker Rhine. Die stem herken ik uit duizenden. Ik begin te rennen, net als -blijkbaar- de man. Ik zet een tandje bij en ga voor de man staan. 'Wat dacht u te doen met mijn vriendin?' Zeg ik eigenwijs met mij handen over elkaar. Hij duwt me aan de kant zodat ik val en meteen krabbel ik overeind. Weer begin ik te rennen en zodra ik in zijn buurt kom geef ik een klap op zijn hoofd. Hij stopt en draait zich om. Beter zelfs. Ik geef hem een rake klap op zijn kaak waardoor Rhine loskomt. 'Wegwezen Rhine! NU!' Roep ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After schreef:
    NIAMNIAMNIAMNIAM asdfghjkl;
    :9~

    Begint er iemand een beetje perv te worden? XD


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Tja, laten we melis maar even tevreden maken he? )
    Liam:

    Mijn handen dwalen af naar niall zijn nek waar mijn ogen blijven branden. Twijfelend bijt ik op mijn lip als ik er over streel. Ik breng mijn gezicht er naartoe en geef er een paar kusjes op verschillende plekken. 'Mag ik?' Fluister ik op een gegeve moment bij zijn oor.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Begint er iemand een beetje perv te worden? XD


    Dat komt door al die pervy Quizletters hier. En Niam is gewoon perfect.


    Rhine.
    Harry rent steeds sneller, en hij geeft de man een klap op zijn hoofd. Deze draait zich om, waarna hij een flinke slag tegen zijn kaak krijgt. Ik val op de grond. "Wegwezen, Rhine. NU!" schreeuwt Harry. Maar ik zie dat dit niet meer hoeft. De roodharige man lag bewusteloos op de grond. Ik vlieg Harry om de hals. "Dankje." Mompel ik in zijn shirt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nll all

    " mag ik?" Fluisterd hij ik zie dat hij een beetje onzeker is en ik knik. Ik wist allemaal niet hoe het moest maar ik zag dat Liam ook ongemakkelijk en opgewonden leek. Ineens verlangde ik naar zijn lippen en handen en begin hem te zoenen terwijl ik met een hand door zijn haar ga en de ander over zijn kont glij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan