• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After schreef:
    Nou sorry ;(

    Maar jij hebt vrienden. Mikayla komt zaterdag pas hierheen.

    Nee hoor! En dat bedoel ik in 2 dingen. .. Met mijn vrienden kan ik geen contact maken. Dus ik ben ook lonely :( en mijn vrienden zijn mijn klasgenootjes ook niet meer :( together lonely?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik knik na zijn vraag. 'Tuurlijk nialler' zeg ik. Ik begrijp het wel. De laatste paar keren dat hij verdween naar het toiletgebouw... Was Jack er. Zelf vertrouw ik er wel op dat jack goed vertopt is. Aan het eind van het kamp ka ik wel even checken of hij al verrot is. Ik draai me naar niall en begin met zijn haar spelen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Hahah)
    Harry:

    Ik merk dat ik mijn haar nog niet heb gedaan. Ik loop terugmom mijn gel te pakken. Ik loopmde tent opnieuw uit en loop tegen Rhine op. Meteen begin ik te grijnzen. 'He, ik moet even mijn haar doen. Ben zo terug' zeg ik en ik verdwijn richting het toiletgebouw. Ik ben wat langer bezig dan normaal. Ik weet niet waarom, maar ik wil er vandaag wat extra goed uitzien. Ik stop de laatste paar plukjes in mijn kuif en draai het potje gel dicht. Ik ren terug naar de tent en stop de gel terug. Ik spuit nog snel wat deo op en loop naar buiten. Ik loop op Rhine af en vraag meteen 'zullen we zo even gaan wandelen?' E met een brede glimlach kijk ik haar vragend aan.

    (Aangepast. Niet veel beter maar ik ben nogal hersendood vandaag :$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nall

    Ik glimlach " zullen we nu?" Vraagmik zacht. Ik moest mijn gedachtes verzetten en mijn lichaam wassen. De zooi van mijn lichaam wassen evenals het bloed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine

    Hij ging snel weg om nog even zijn haar te doen, en toen hij terugwas rook ik ook de deodorant. "Zullen we zo even gaan wandelen?" Ik knikte met een glimlach. "Ik fatsoeneer mijn haar ook nog even." Ik glipte een badhokje in en pakte een kam van de plank, welke ik door mijn haren haalde. Ook ik spoot nog wat deo op, en al gauw was ik weer terug bij Harry. Ik keek hem even aan en beet op mijn lip. "Over de heide?" vroeg ik.

    [Let's be lonely together. *Gives Merle a sour matje through the screen.*]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( merle eet met een zuur gezucht zure matje op en steekt duim op ;) )
    Harry:

    Ik wacht even tot ze terug is en lach al ik haar weer zie. 'Over de heide?' Vraagt ze. Ik knik en steek mijn elleboog naar haar uit zodat ze haar arm er in kan steken. Ik loop langs een paar paadjes en dan op naar de heide. Als ik het groene veld voor me zie stop ik even. Met een grijns draai ik me naar Rhine. Ik probeer haar op de grond te duwen en geef haar meteen de kieteldood. 'Geen getuigen hier, dus jij krijgt de kieteldood!' Lach ik. Slechte grap hazz, waarom? Meestal lukt het prima bij meisjes. Ach.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    ' is goed' zeg ik voor ik opsta. Ik steek mijn arm uit en trek nial,op. ' ik pak mijn spullen even' deel ik mee. Ik loop naar mijn luchtbed. Daarnaast staat mijn koffer en ik pak mijn toilettasje. Ik loop terug naar niall en vraag: ' klaar?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine
    Ik haak mijn arm in de zijne en samen lopen we naar de heide. Ik kijk naar Harry, die me aan zat te kijken met een grijns. Hij duwt me op de grond en begint me te kietelen. Meteen begin ik helemaal wild onder hem te kronkelen. "Nee!" gil ik. "Geen getuigen hier, dus jij krijgt de kieteldood!" Lacht hij. Ik lach mee, al is dat eerder van het kietelen. "Wat moet ik doen om het te laten stoppen?" vraag ik lachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall
    Is goed ik pak mijn spullen even" zegt hij enik glimlach zwakjes. Ik pak ook mijn spullen en wachwt geduldig tot Liam komt. " klaar?" Ik knik op zijn vraag. Samen lopen we naar de douche ruimte waar ik even angstig rond kijk. Ik vermeid het hokje waar alles gebeurde en loop door tot het einde voor demdouche. " wil je alleen of samen?" Vraag ik zacht en wordt rood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NIAM.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    'Wat moet ik doen om het te laten stoppen?' Lacht ze. Ik denk even na, maar blijf op mijn hoede. Eigenlijk denk ik aan een kusje, die heb ik nog niet terug gekregen. Maar dat is weer zon slechte grap. 'Mooi zijn. En kijk! Prachtig. Hoe doe je dat toch?' Vraag ik als ik haar omhoog terk. Slechter harry, dis is zelfs slechter! Alhoewel ik niet kan ontkennen dat haar blonde haar er nu we erg mooi uitziet als het een beetje waait in de wind gesierd door haar gezicht natuurlijk. Als ik weer verder loop struikel ik over mijn eigen voeten. Ik kijk snel op en zeg: 'dat was helemaal de bedoeling! Hij hebt sl kunnen genieten van het gras en nu is het mijn beurt.'is mijn excuus. Ik dacht dat het niet slechter kon, en ik had het ook mis.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (PampamPAMMM xD)
    Liam:

    'Ik ben met jou meegekomen, jij kan kiezen. Maar ik waarschuw je, ik kan heeeel lang doen over mijn shampo' lach ik. Het is niet helemaal waar, ik houd gewoon van de warme stralen van de douche. Ik kan er we uren onder staan, zonder zorgen, heerlijk. In combinatie met niall...dan zou het toch alleen beter zijn?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Haha, voor hazz heb ik lekker een excuus ;)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall



    'Ik ben met jou meegekomen, jij kan kiezen. Maar ik waarschuw je, ik kan heeeel lang doen over mijn shampo' lacht hij en ik bloos waarna ik hem mee treknaar een hokje. Glimlachend zet ik de douche aan terwijl ik me begin uit te kleden. Bij liam voelde ik me fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine.
    "Mooi zijn. En kijk! Prachtig, hoe doe je dat toch?" Harry had op het moment pittig sleche humor. Hij hielp me overeind. Als we een eindje verder zijn struikelt Harry over zijn eigen voeten en valt dan in het gras. "Dat was helemaal de bedoeling! Jij hebt al kunnen genieten van het gras en nu is het mijn beurt." Ik plofte naast hem neer. Ik boorde mijn ogen in de zijne, en kwam langzaam dichterbij. Hij was ineens zo stuntelig, terwijl hij anders zo makkelijk was met meisjes. Ik zag wel wat hier aan de hand was. Zacht drukte ik mijn lippen op die van hem.

    [Eigenlijk is het best cute dat hij zo stuntelt.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.