• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    iDirectioner schreef:
    Maar waarom is er dan een kudo-knop? ..

    Niet om te gaan smeken/bedelen/chanteren, in ieder geval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Niet om te gaan smeken/bedelen/chanteren, in ieder geval.


    Weet je wat ik geinig vind : de kudoknop/top geeft alleen problemen bij stories niet bij quizzen:Y)
    Toch moeten quizzen ook aangepast worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Weet je wat ik geinig vind : de kudoknop/top geeft alleen problemen bij stories niet bij quizzen:Y)
    Toch moeten quizzen ook aangepast worden.

    Hahaha ja, maar dat komt denk ik omdat er -helaas- meer belangstelling naar stories is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Weet je wat ik geinig vind : de kudoknop/top geeft alleen problemen bij stories niet bij quizzen:Y)
    Toch moeten quizzen ook aangepast worden.

    Bij quizzen is het ook een probleem geweest hoor. Die verhaaltjesquizzen hebben ook hoop commotie veroorzaakt. Thank god dat die nu ook weg zijn :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Daae schreef:
    (...)
    Bij quizzen is het ook een probleem geweest hoor. Die verhaaltjesquizzen hebben ook hoop commotie veroorzaakt. Thank god dat die nu ook weg zijn :Y)


    Vroeger maar nu niet meer, je kunt moeilijk zeggen ik start de quiz pas bij 20 kudos:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    iDirectioner schreef:
    Maar waarom is er dan een kudo-knop? ..

    Zodat mensen zelf kunnen aangeven dat ze een story echt leuk vinden. Als zij op het knopje drukken omdat jij elke keer bovenaan je hoofdstuk "Kudo???" plaatst, is het niet echt hun mening maar doen ze het om jou tevreden te houden.


    From these ashes, I will rise

    iHeartNouis schreef:
    Wel even een vraagje, moet het uit al je creaties? Ook uit stories die al afgelopen zijn bijvoorbeeld? Want daar wordt toch al niet meer geschreven en dat was allemaal al voor deze regels kwamen, dus om dat er nu allemaal uit te halen is ook gekkenwerk.

    En ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven. Ik snap niet waarom je niet voor kudo's zou mogen vragen. Dat snap ik gewoon niet. Ik vind het aanstellerij van mensen die daar altijd om klagen. Er is toch nooit duidelijk gemaakt vantevoren dat een kudoknop hier niet voor bedoeld is. Ik zal ook niet begrijpen waarom jullie dat vinden. De regel van dat je niet meer mag vragen om zoveel kudo's voor een nieuw hoofdstuk vind ik wel weer terecht (en eerlijk gezegd heb ik die zelf vaak iets te ver genomen), maar als je toch niet meer mag vragen of het kudowaardig was, vind ik aanstellerij hoor. Dan zeg je toch niet dat ze kudo's moeten geven, dan vraag je of ze het waard vinden om een kudo te geven.


    Vind 't wel makkelijk van je om dit te zeggen met het aantal abo's/kudo's dat je elke keer krijgt. Als mensen jouw story een kudo waard vinden, dan geven ze 'm wel. Klaar.


    To infinity and beyond •

    (Y)


    I'm a girl in the world

    Nice! :3.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben dus dom denk ik, want ik heb alles nagelezen en dit snap ik dus nog niet
    maar mijn vraag is dus:
    Mag je bijvoorbeeld nog vragen 'Zouden jullie een reactie kunnen achterlaten?' bijvoorbeeld aan de stille lezers, of is het enkel het bedelen achter kudo's dat niet meer mag? (:
    Qua de regels rond de kudo snap ik alles, maar opeens word er ook de vraag over reacties bijgehaald en dan snap ik het niet meer xo

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:04 ]


    • you cant start a fire without a spark •

    Tijdens het lezen van alle bijgekomen reacties:


    -

    Eindelijk. aha.
    maar mag je wel schrijven:

    reactie ? kudo ?

    of bij 15 kudo's nog een stukje ?

    gr.


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    MeXMalik schreef:
    Eindelijk. aha.
    maar mag je wel schrijven:

    reactie ? kudo ?

    of bij 15 kudo's nog een stukje ?

    gr.



    Nee. Dat mag nu dus juist niet.


    26 - 02 - '16

    Chasing1D schreef:
    Ik ben dus dom denk ik, want ik heb alles nagelezen en dit snap ik dus nog niet
    maar mijn vraag is dus:
    Mag je bijvoorbeeld nog vragen 'Zouden jullie een reactie kunnen achterlaten?' bijvoorbeeld aan de stille lezers, of is het enkel het bedelen achter kudo's dat niet meer mag? (:
    Qua de regels rond de kudo snap ik alles, maar opeens word er ook de vraag over reacties bijgehaald en dan snap ik het niet meer xo


    Er staat niet dat het niet mag, dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen. Reacties geven heeft ook niks met de top te maken.

    Ik snap zelf alleen niet of ik nou echt alles uit mijn verhalen moet halen, want dan kan ik 5 verhalen gaan nakijken of er iets in staat terwijl 3 daarvan al zijn afgelopen. Daar eb ik geen regels mee overtreden, omdat het toen nog mocht, en nu schrijf ik niet mer aan die verhalen, dus vind ik het eerlijk gezegd onzin, maar moet het dus echt uit alle creaties worden gehaald (inclusief verhalen die afgelopen zijn en waaraan niet meer geschreven word)?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:24 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    maar nu kom ik dus wel al mijn story's na aan het lezen om dat te verwijderen.


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~