• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Sst, rustig maar. Ik heb louis ge smst. Jij hebt nu rust nodig ga maar even slapen'  ik knik en voel hoe ze er een nieuw vochtig doekje oplegt. Hey was prettig het was gris en verkoelend. Langzaam viel ik in slaap. In mijn slaap dacht ik na. Waarom lig ik hier eigenlijk?ik zat met Louis bik een vuur toen ik hout ging zoeken. Ik wist dat er iets gebeurd was maar mijn gedachtes bleven akkelig leeg waardoor ik wakker word. 'Lisa weet jij wat er gebeurd is?' vraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:
    ik schud mijn hoofd
    'Ik zou het graag willen zeggen. Louis zei alleen dat je geslagen was en toen was je bewusteloos. Maar hoe lang wist hij niet' verel ik hem zo duidelijk mogelijk. Ik zou graag meer weten, maar ik ben wel blij dat niall er weer is.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    'Ik zou het graag willen zeggen. Louis zei alleen dat je geslagen was en toen was je bewusteloos. Maar hoe lang wist hij niet' Ik dacht na. Wie had me dan geslagen. 'Lou toch niet he=` vraag ik bangig. Wat als hij me wel geslagen had Hij kon alles liegen. Lisa wist er duidelijk ook niets van en ik oko niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    Met grote ogen kijk ik hem aan. 'Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar ik zou het niet weten hij kan best goed...' E ik maak mijn zin niet af. Niall begrijpt me wel. Ik slik en ga naast hem zitten. 'Ik denk niet dat louis dat zou doen, maar zo lang kennen we hem ook weer niet...'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [mjamjamjam de lekkerste snacks, halve tros druiven en 2/3 komkommer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    . 'Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar ik zou het niet weten hij kan best goed...' Ik slik moeilijk. Dat zou Louis niet doen.. Nee toch? . 'Ik denk niet dat louis dat zou doen, maar zo lang kennen we hem ook weer niet...' 'Maar hij is zo lief' fluister ik zachtjes. En ik staar gebroken voor me uit. Niets zat me mee, eerst een hoop heisa met mijn been, toen zelfmoordende mensen, nu Liam in het ziekenhuis en weer dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Z-Zayn ik voel me slaahhperigh worden' en vermoeid knipper ik met me ogen ' ik-ik ga even hier op dit bed liggen praten jullie maar dat is fijn om te horen jullie zijn lief ' zeg ik slaaperig ' sorrie k praat soms in me slaap' zeg ik nog en kruip in het hoge bed en ga op de denkens liggen ik sluit me ogen en meteen ben ik weg. Ik denk aan zayn, zowel ook aan liam. Hoe fijn die tijden waren met liam, ookal duurde ze maar een dag of 3/4 ik baalde er van en was wat onbereikbaare woordjes aan het uitkramen. Vervolgens praat ik ineens een hele zin. ' Waarom? Waarom? ' Begin ik draaiend te zeggen terwel er tranen over me wangen gaan. Ik zag hoe Harold opnieuw van onze Villa afsprong zo het zwembad in en hij zelfmoord pleegde. En ik kon niks doen , net als bij liam. En vervolgens niall die toen ook nog sprong. Allen beelde komen zie ik opnieuw voor me en beleef alles opnieuw zelfs van de sneenen in me pols. Vervolgens is alles over, alsof ik door elkaar word geschud zie ik ineens louis en zayn. Louis waarmee ik net nog had gelachen alsof we samen de dikste lol kunnen hebben, en vervolgens ik zayn zie en er kriebels in me buik bij krijg als ik hem zie. Maar ik durf niet meer opnieuw verliefd te worden hoe fijn de kriebels in me buik ook zijn als ik hem zie en de gedachte om aan hem te denken maakt me helemaal gek ik hou echt van hem denk ik, maar hij zal nooit van mij houden niet deze manier. Wacht, kon hij geen gedachten lezen? Kut wat als,..... Nee nu lukt dat vast niet want ik slaap, HEY TIJD OM OP TE STAAN!! ' Hey,' zeg ik met mijn schorre slaapstem ik kijk op me mobiel en zie dat het pas kwart voor 2 is, ik heb dus maar ander half uur geslapen ik merk dat ik het koud heb dus pak even me sweater uit me tas en rits hem vervolgens dicht. Ik pak een pakje koekjes en een flesje ijswater voor mij en zayn. En loop vervolgens terug waar ik weer plaats neem naast zayn. Ik pak liam zijn hand ' li wij helpen jou hieruit je bent sterk genoeg maar je moet het zelf ook wel willen' zeg ik fluisterend. Zayn waarom hou ik toch van je..denk ik bij me zelf.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik was re-de-lijk vrolijk. Vooral als ik liam zie. Niet zo dood alleen hij ziet er niet erg slecht uit. Opeens schiet er een vage steek door mijn hoofd. Wat?! Ik knik als Emma wil slapen en richt me op liam om zijn gedachten te lezen. Gekgenoeg hoor ik allee maar gedachten over mij en hem. Langzamerhand wordt het overgezet in de stem van Emma. Ineens flitsen er beelden voor mij netvlies. Ik krijg er hoofdpijn van maar ben ontzettend benieuwd. Ik zie een onbekende jongen die...springt?! In shock blijf ik kijken. Vervolgens zie ik liam...en niall, en emma... Fack! Het is net of ik de sneeen kan voelen. Ik wist hier helemaal niks van! Mijn ogen worden waterig maar ik,kan me nog net bedwingen om geen tranen te laten vallen. Gelukkig zie ik vervolgens Louis voor me. Ik lach even door zijn domme gedrag dat ik zie. Hij is zo geniaal soms. En dan ben ik aan de beurt? Ik neem goed in me op wat ik observeer. Ht is alleen te vaag... Ik krijg er geen beeld bij en ineens zit ik weer in het ziekenhuis. Ik grinnik even als Emma met haar schoore slaapstem praat. Ik volg haar als ze de spullen pakt. Ik schud mijn hoofd en richt me op liam. Veel tijd krijg ik niet want emma ploft naast me neer. Ik luister naar haar lieve woorden, zoals altijd. Zayn waarom hou ik toch van je.hoor ik opeens emma zeggen. Met grote ogen kijk ik opzij. Ze zit er gewoon nog ristig. Oke dat heb ik verkeerd verstaan, pardon. Ze zei vast louis. Ah dat verklaart waarom ik,dat zag. Ze droomde er over. Oh, dat is schattig. Maar wacht...violet? Ach daarom heeft ze het zo moeilijk. Weet je wat, ik probeer haar op te beuren zodat ze even niet aan louis hoeft te denken. 'Em, zullen we anders even dit ziekenhuis rondkijken? Als je wilt en als het mag van liam?' Vag ik. Ik weet al precies oe ik haar blij zal maken...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Uit het niks geef ik niall een knuffel. Hij ziet er zo gebroken uit. 'Ik denk echt nit dat hij dat zo doen' probeer ik nog te sussen. 'Waar dcht je aan?' Vroeg ik na een tijdje. Er moet wat achter dat gezicht zitte. Ik ken niall nu wel langer, vooral om zijn bezoekjes maar goed...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    lisaaaaa, haha zo leuk mijn broer weet geen cadeau hij denkt dat hij geld gaat krijgen voor zijn auto, maar hij krijft juist spullen en in de avond als suprise komen zijn collega's whoop whoop jillz en rosebier, en witte wijn drinken =) dus als ik in de avond heel raar reageer dan ben ik waarschijnlijk dronken ofzoXD of gewoon zwaar melig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    . 'Ik denk echt nit dat hij dat zo doen' Ik voel dat ze me een knuffel geeft en zucht. 'Waar dcht je aan?' 'Dat alles en tegen zit maar eigenlijk ook mee zit. Er is gewoon zoveel gebeurd. Ik mis mijn ouders en broer maar ik wil tegelijk ook niet weg omdat ik hier tenmiste vrienden heb en mijn vriendje' het laatste zei ik wat zachter. 'Ja het is uit tussen Marlotte en mij. Ik , ik heb iets met Liam' zeg ik zachtjes

    [26 September, officiele jankdag voor alle gleeks=( ik luister nu glee en zit me kapot te janken bij FInny


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    Voorzichtig laat ik hem los en met een lacje kijk ik hem aan. 'Echt? Wat leuk! Niet voor marlotte...maar nu je het ze.gt... Jllie passen echtij elkaar' zeg ik. Ik spreek de waarheid, liegen is sws lastig voor mij. Dus ik zal het ook maar niet doe. 'Ik wist alleen niet dat...' En weer kap ik mijn eigen zin af. Awkwardachtig...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Echt? Wat leuk! Niet voor marlotte...maar nu je het ze.gt... Jllie passen echtij elkaar' ik bloos even. 'maar ik wist niet dat ejh' ik word nog roder. 'ik wist wel dat ik op beide viel maar in Ierland word het niet echt geaccepteerd maar mijn ouders en broer accepteren het en willen Liam graag ontmoeten'vertel ik haar. ' en ze zullen hem als zoon zirn en dan heeft LIam ook ouders.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'Dat is zo lief!' Zeg ik. Net een sprookje. Geliefden die niet samen kunnen zijn door het lot, of toch god? Maar uitendelijk heeft hij besloten, en komt alles goed. 'E waar is liam dan nu?' Vraag ik nieuwsgierig


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik knik op zayn zijn vraag. Ik schrik even omg me haar makeup slaaphoofd ik zie er helemaal niet uit denk ik bij me zelf. Ik hou echt van hem maar ik kan het zayn niet vertellen dat ik op hem val.hmm ik ben al blij dat hij me even mee wil nemen en een stukje wil lopen. ' Ook een koekje?' Vraag ik als ik met een pakje oreo's in me handen sta. Ohja kut hier worden je tanden zo zwartchocola achtig van. Maarja im hungry. Hoe zal het met niall en lou zijn? Ik heb er een slecht gevoel over..en zayn, hij blijft in me hoofd hangen Emma ga genieten hij is bij je niet zoveel denken. Hmmpf, 'hoe is het metje?' Vraag ik droogjes oh ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Zijn ogen twinkelen zo schattig. Kut zijn gedachtens hij kon de mijne lezen ohgod. Dan zeg ik het toch gewoon in gedachten, ehm Zayn, je kan me vast niet horen nu kan ik even opgelucht adem halen IK HOU VAN JE! Denk ik bij mezelf. ' Waar gaan we heen?' Vraag ik hem met een speelse nieuwschierige lach.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin