• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Door lou zijn actie schrok ik even, ja ja lekker tanden poetsen helemaal fris en fruitig loop ik terug, het valt me op hoe helder het buiten is ik hou echt van die velle sterren ik zie meestal ook nog vallende sterren en dan kan ik echt helemaal weg kleunen. Ik loop richting het bankje en en zie een scheem zitten en ik zie dat het zayn is. Met me toillet tas in me hand loop ik op hem af, ' heyy Zayn,' en ik schuf even bij hem aan.


    Kun je het voor me afmaken merle? Of yv. Film begint. Xxkus facebook me x.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall H

    Niall? Wil je nog even hier blijven of wil je gaan slapen? En wil je dat ik bij je ben of niet?' ik glimlach en laat hem langzaam los. 'ik eerlijk gezegd niet of ik kan slapen. Wil je anders met mij een kampvuur maken en dan ehm wat kletsen" ik merk dat ik rood wordt word. 'ik kan wel mijn gitaat erbij pakken en dat we wat zinven of zo?"ik glimlach zwak en streel liefdevol over de snaren van mijn liefde. Mijn oude gitaar die ik altijd netjes poetste zodat hij glansde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Doen we' ze ik zo vrolijk mogelijk. Niet dat ik het niet leuk vind, het was alleen...we zaten net in een...rusige sfeer. Ik haal snel wat hout uit het bos en als ik terugloop zie ik niall blij met zijn gitaar. 'Gelukkig heb je haar nog' zeg ik. Ik graaf vervolgens een kuil en gooi het hout er in. Ik voel in mijn zakken en heb er nog een aansteker. Hoe kwam ik er ook alweer aan? Oja, een avondje stappen..hm. Laat ik het vuur nu maar gewoon aansteken. Ik steek het aan en stop de aansteker terug. Ik blaas even op het kleine vuurtje zodat het groter word en ga daarna naast Niall zitten. Ik kijk naar het vuur en begin diep na te denken. Vuur is als tv voor me. En, het is lekker warm.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Yes yes iemand gevonden die mee gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    YAAY :) Happy 4 U :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [js ik ben wel echt heel blij, het is niet mijn allerbeste vriendin maar wij trekken altijd wel altijd goed met elkaar op.

    Niall

    Ik zie dat hij een kampvuurtje heeft gemaakt en dat ik weer eens in gedachte was. 'Mijn gitaar is mijn alles' mompel ik laat. Ik glimlach naar Louis. 'Wil je iets over thuis vertellen en je vrienden? vraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (haha, hoef je je niet dood te vervelen ;) )
    Louis:

    Hm, wat kan ik vertellen over thuis? 'Nou. eh ik weet eigenlijk niet zo veel. Niks speciaals' zeg ik. Het is zo. 'Ik heb 4 zussen(ja toch?) en mijn ouders zijn gescheiden. Ik doe aan voetbal en.. Tja, dat is het' zeg ik. Meer weet ik niet te vertellen. Ik ben een gewone jongen... geen speciale talenten of dingen. Hoe graag ik het zou willen.
    (:$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahah]
    Niall Horan.

    'Nou. eh ik weet eigenlijk niet zo veel. Niks speciaals' ik grinnik. 'Ik heb 4 zussen(ja toch?) en mijn ouders zijn gescheiden. Ik doe aan voetbal en.. Tja, dat is het' Ik glimlach. 'Vier zussen, arm joch. ' ik grinnik. 'zal ik wat vertellen. Ik heb een oudere broer Greg, mijn ouders zijn ook gescheiden. ehm Ik zing en speelt muziekinstrumenten en dat was het ook weer wel' ik grinnik kort. 'veel vrienden op school' Ik kijk hem afwachtend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik glimlach bij zijn uitleg en grinnik even bij zijn vraag. 'Ik heb genoeg om samen propjes te schieten naar de leraren' grap ik. Ik mag inderdaad niet klagen. Van veel 'vrienden' weet ik dat ze het alleen doen omdat ik voetbal zit. Ik kan het ook wel redelijk, en dat is ook de voornaamste reden dat ik..aandacht krijg. 'En..jij?' vraag ik voorzichtig. Ik weet het niet maar ik heb er geen goed gevoel over...Jammergenoeg..


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Ik heb genoeg om samen propjes te schieten naar de leraren' ik grinnik zachtjes en weet dat de vraag eraan zit te komen. 'En.. jij?" ik glimlach zwakjes. 'Niemand. Ik had ooit iemand maar die verhuisde.' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Das kut...' Zeg ik. Tja ik weet nooit wat er op te zeggen. 'Ik zou geaag : i feel you bro willen zeggen..maar ik kan het niet. Ik heb geen problemen' zeg ik en i k laat mijn hoofd zakken. En nog steeds weet ik niet waarom ik me kut voel. Maar sowiso mag ik niet klagen, ik heb een prima leven. Ik heb zo'n medelijken met niall. Ookalkan ik het me niet voorstellen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall hOran

    'Das kut' zegt hij droog. . 'Ik zou geaag : i feel you bro willen zeggen..maar ik kan het niet. Ik heb geen problemen' ik glimlach zwak. 'Het geeft niet, ik ben blij dat je niet weet hoe het voelt' zucht ik en kijk even naar vuur. 'zal ik nu wat hout zoeken voor strakjes?" ik kijk hem afwachtend aan. 'Of wil je zo gaan slapen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (En dan bam! een 'schim'ontvoert niaal. blijkteen fan te zijn. hahaha. of katie?)
    Louis:
    'Don't worry about that. Ik kan laaang opblijven' zeg ik. 'Haal jij hout? Dan ren ik snel naar het kamp voor marshmellows?' Zeg ik met een lachje. Ik spring op en ren richting de tenten. Mijn ogen zoeken bij de tafel de marshmellows. Voor de zekerheid pak ik maar 3 pakken. Ik weet dat ik veel eet, en ik ken Niall ietsje langer dan vandaag. Onderweg open ik alvast een zak en prop wat in mijn mond. 'Niall? Vraag k als ik aangekomen ben. Hm. Die zal vast nog hout aan het zoeken zijn.
    (Als je t niet wil kan je m ook simpel terug late komen. No problemo :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    'Don't worry about that. Ik kan laaang opblijven' zeg ik. 'Haal jij hout? Dan ren ik snel naar het kamp voor marshmellows?' Ik knik vrolijk. Ik ren het bos in en begin hout te zoeken. Al snel heb ik een stapeltje maar ik besloot mee rte stapelen zodat we gelijk voo rheel de avond hout hadden

    [jaaaaaa maar is da een yb fan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben aant type op me bb emma is commingg x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin