• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tara Kynigós
    "Nou, ik wil ze vooral vangen en niet moorden. Mijn pijlen, zijn bedoeld om de wezens tijdelijk, pijnlijk te verlammen." Verteld Alex me, "Als ik ze gevangen heb, ga ik ze ondervragen en daarna zie ik wel." Gelukkig hoefde ik mijn... Mijn wat? Pact? Verbond? Samenwerking? Het woord wat ik zocht. Ik hoef de samenwerking gelukkig niet te verbreken. "Prima. Mijn intenties liggen ver van doden af. Mijn revolver zorgt voor een verlamming. Ik ben genoeg getraind met messenwerpen om wezens niet te doden." Dan schiet nog een vraag me door mijn hoofd. "Wáárom jaag je eigenlijk?" Zeg ik, met een lichte frons. Ik zou niemand anders toewensen zo vast te zitten in een figuurlijk net van jacht, en de eenzaamheid die jagen soms met zich mee kan brengen. Voor ik Alex en Kyra ontmoette, kende ik een andere jager. Het was een oude man, ook rond de 54 jaar. Ik ben een keer samen met hem op jacht geweest; op het spoor van een weerwolf. Toen we samen onze plannen bespraken, kon hij zijn handen niet thuis houden. Uiteindelijk is hij aan dezelfde weerwolf ten onder gegaan. Ik heb niet meer gejaagd op die weerwolf, als dank.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:44 ]


    Tijd voor koffie.

    Cairde schreef:
    (Wie voor Austin?)


    Misschien kan je doen dat Austin thuis komt en hoort dat zijn broer weg is om te jagen op wezens.
    En dat ie erachteraan gaat.
    Is dat een idee.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    (Wie voor Maerwynn?)

    Austin Gabriëls

    Geiriteerd liep keerde ik mijn koers naar links. Tot nu toe had ik nog geen wezen of jager gezien. Ik was vastbesloten om ze dood te maken. Met of zonder succes. Geiriteerd schoot ik een konijn dood vanaf 2 meter. Ik liep er rechtstreeks naartoe en trok mijn pijl eruit. "Prima. Mijn intenties liggen ver van doden af. Mijn revolver zorgt voor een verlamming. Ik ben genoeg getraind met messenwerpen om wezens niet te doden." verbaasd kijk ik om me heen. Waar kwam die stem nou vandaan? Het was een jager dat was zeker diegene had het niet voor niets over wezens doden. Ik kon niet bepaald plaatsen of het een mannelijke of vrouwelijke was. Daarvoor was de stem te ver weg. Ik begon te lopen naar het huis links van me. "Wáárom jaag je eigenlijk?" hoorde ik dezelfde stem zeggen maar dit maal horden ik het beter en kon ik de stem plaatsen als een vrouwelijke jager. Ik klopte op de deur. ''Hallo'' mompelde ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sakura1994 schreef:
    (Wie voor Maerwynn?)


    {ik heb Azaria?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    (...)

    {ik heb Azaria?}



    (Is goed)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:04 ]

    Sakura1994 schreef:
    (...)


    (Is goed)


    {Moet ik Azaria naar Maerwynn sturen, of komt Maerwynn naar Azaria? Azaria is op het strand}

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:06 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    (...)

    {Moet ik Azaria naar Maerwynn sturen, of komt Maerwynn naar Azaria? Azaria is op het strand}



    (Stuur Azaria anders maar naar Maerwynn toe. : ) )

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:11 ]

    Tara Kynigós
    Ik sta nog steeds over het boek gebogen, maar kijk Alex afwachtend aan. Ineens ben ik nieuwsgierig naar deze mede-jager. Mijn eigen motieven ken ik immers, maar ik vraag me af wat hem tot jagen dreef. "Hallo." Geklop op de deur, en verschrikt kijk ik op. Ik voel me een betrapt kind, dat een koekje probeerde te jatten. Maar wat ik zie, is iets wat ik niet verwacht. Mijn blik flitst naar de deurklopper, terug naar Alex. Alex staat naast me, maar tegelijkertijd in de deur opening. Dan begint mijn jagersblik strategisch te kijken. Ik zie minimale verschillen, ogen, het haar. Ik bemerk me dat ik mijn jagershouding heb laten varen, en meteen komt die weer terug. "Hoi," Zeg ik, onvoorbereid. Het is een zeldzaam moment: meer dan twee mensen tegelijkertijd in mijn ruïne, mijn krot. "Glaasje water?" Is het eerste wat me te binnen schiet.


    Tijd voor koffie.

    Alexander Cam Gabriëls

    "Prima. Mijn intenties liggen ver van doden af. Mijn revolver zorgt voor een verlamming. Ik ben genoeg getraind met messenwerpen om wezens niet te doden." zei ze en ik knikte. Mooi ,ik hield niet echt van lijken.
    "Wáárom jaag je eigenlijk?" vroeg ze me dan. Eigenlijk wilde ik er niet op antwoorden en net als ik mijn mond wilde openden om wat te zeggen ,hoorde ik zacht geklop op de deur. Mijn ademhaling stopte even. Tara liep naar de deur toe en opende die de deur opende en ik kijk verbaasd als ik mijn tweelingbroer zie staan aan de deuropening."Hoi," zei Tara ,die niet echt doorhad wat er gebeurde. "Glaasje water?" stelde ze dan ,voor en ik liep naar hun toe. "Austin wat doe jij nou hier?"vraag ik hem verbaasd. "Oh Tara ,dat is mijn tweelingbroer Austin ,hij...Jaagt ook."zeg ik dan uiteindelijk.

    (heb het al aangepast)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Austin Gabriëls

    "Hoi," ''Hoi'' glimlachend kijk ik haar aan. Ik gaf haar een knipoog. ''Glaasje water is goed'' glimlach ik. ''Alex'' verbaasd keek ik hem aan. ''Hebben we toch dezelfde smaak'' mompelde ik. "Austin ?Wat doe jij hier in hemelsnaam?" vroeg hij me verbaasd. Dom kijk ik hem aan. ''Ik ben hier voor een glaasje water'' dom staat ik Alex aan. Ik jeukte even op mijn achterhoofd. ''Nou ja. Eigenlijk hoorde ik een vrouwlijk iemand over wezens praten'' ik liet mij blik glijden naar het meisje. Ik sprong neer op een stoel. ''Nu word het maar een gezellige Jager bijeenkomst'' blij keek ik Alex aan. Ik was niet echt de slimste van ons twee zoals je denk ik al gemerkt hebt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Azaria Dione Telsto

    Net voordat ik het water in ga, bedenk ik me. Als de mensen ook op sirenes en meerminnen gaan jagen, dan gaan ze vast en zeker als eerst naar de zee. Dus dan is het handiger als ik ergens naar toe gaan waar je niet snel een meermin of sirene zou verwachten. Maar het mag ook niet weer té dichtbij de mensen zijn want dan wordt ik ook ontdekt. Waar moet ik heen? Na een paar minuten nadenken weet ik het: Het bos. Ik ren weg van het strand richting het bos. Na een tijdje kom ik aan bij de rand van het bos waar ik iets langzamer begin te rennen. Volgens mij was er in het bos ook ergens een meertje, alleen ik weet niet precies meer waar. Pas als ik iets dieper in het bos ben, begin ik weer gewoon te lopen. Ook al voel ik me niet helemaal thuis hier in het bos, het zal maar tijdelijk even moeten. Ik stop als ik iemand zie. Het is een meisje met lichtblond haar. Ik schat haar rond dezelfde leeftijd als ik. Mijn blik valt op het dode hert dat naast haar ligt. Dit meisje is zeker geen mens. Maar wat ze wel is, weet ik niet. 'Wie ben jij?' vraag ik haar.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Tara Kynigós
    De jongen, tweeling Austin, blijkbaar, knipoogt. "Glaasje water is goed." Hij mompelt iets over smaak, maar ik kan het niet verstaan. Ik duw nog een keer het kraantje open, en ik vul nog een glas water. Ik probeer te bevatten wat er gebeurt is, maar kom tot de conclusie dat ik er niets van weet. Het is niet zo dat mijn huis zo in het zicht ligt; heeft Alex heb uitgenodigd? Aan zijn verbaasde reactie te horen, dus niet. Ik voel me in de minderheid, en hoop dat Alex en Austin geen kwaad in de zin hebben. "Nou ja. Eigenlijk hoorde ik een vrouwelijk iemand over wezens praten." Ik voel zijn blik in mijn rug. "Nu word het maar een gezellige Jager bijeenkomst." Gaat Austin verder. Houterig draai ik me om, en zet het glas voor Austin neer op de bijzettafel. Wordt de samenwerking tussen Alex en mij een trio? "Gezellig," antwoord ik, en ik hoop niet héél stijf over te komen. "Hoe wist je waar Alex was?" Ik bemerk dat ik Alexander 'Alex' noem. Ik hoop dat hij geen probleem heeft met bijnamen.


    Tijd voor koffie.

    Maerwynn Dacre
    Ik schrik als ik een meisjes stem hoor zeggen: 'Wie ben jij?' ik draai me om en zie het meisje staan, snel kijk ik naar het hert en denk even na of ik het hert zou optillen en snel zou weggooien, maar waarschijnlijk zou ze het hert al hebben gezien en zou het nog raarder zijn als ik een hert kon optillen en kon weggooien.
    Ik onderzoek het meisje van top tot teen voor dat ik antwoord geef en kijk ook nog om me heen of er niet nog meer meisjes of jongens staan te kijken, dan kijk ik weer naar het meisje die vermoed ik rond dezelfde leeftijd als mij is.
    'Mijn naam is Maerwynn Dacre,' nog een keer laat ik mijn blik over haar heen glijden. 'En jij bent?' vraag ik dan.

    Azaria Dione Telesto

    Ze lijkt even te schrikken maar zegt dan: 'Mijn naam is Maerwynn Dacre. En jij bent?' zegt ze. 'Azaria. Ik heet Azaria Telesto,' geef ik als antwoord. Ik kijk weer even naar het hert. Wat zou ze ermee gaan doen? En wat voor wezen is ze eigenlijk? De meesten mensen gaan niet vaak hier het bos in en staan al helemaal niet naast dode herten. 'Wat ga je met dat hert doen?' vraag ik haar, knikkend naar het hert. Ik besef nu pas dat ik best wel honger heb. Het liefst natuurlijk gewoon mannenvlees, maar ander eten kan ook wel. Het ligt eraan wat ze met het hert gaat doen. Misschien heeft ze het gevangen en wilt ze het opeten? Maar misschien wilt ze niet delen. Misschien heeft ze het wel helemaal niet gevangen en wou ze het hert juist helpen. Ik kijk haar vragend aan.


    It just takes one negative comment to kill a dream