• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Domenico Diaz


    De jongen geeft me een sigaret en ik kijk hem dankbaar aan. Hij knikt en zegt: 'Ik had het wel ergens gehoord, maar ik geloofde het nog niet echt.' 'Aha juist.' Zeg ik. 'Ik ben Angelo trouwens. Angelo Suaréz.' Zegt de jongen uit het niets. 'Ja ik ben Domenico Diaz maar je kan me gerust Nic of Nicki noemen, Domenico is zo lang.' Zeg ik, te lui om m'n hand uit te steken, bovendien we zijn geen oude wijven. Ik neem een hijs van m'n sigaret en loop terug naar binnen nadat ik mijn sigaret had gedoofd in het asbakje. Ik loop naar m'n rugzak en begin de paar dingen die ik heb meegenomen uit te pakken. Als ik het fotolijstje uit de koffer haal moet ik me inhouden om niet te gaan zitten janken. God, wat had ik graag gewild dat hij hier bij was denk ik in mijn hoofd als ik naar de lachende hoofden van mijn overleden tweelingbroer en mij kijk.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Bell Dawnelle Mannering

    Lachend met Linne op mijn rug kwamen we aan. De taxi had ons verkeerd afgezet, dus moesten we lopen. Linne was te lui om zelf te lopen. 'Er komen aliëns aan! Er komen aliëns aan!' riep ze. 'Rennen voor de marsmannetjes!' riep ik. We kwamen bij de balie aan in het hotel en net liep er een meisje weg. 'Yello, my friend!' riep ik uit. De vrouw keek ons nors en chagrijnig aan en met de minuut leek ze kribbiger te worden. Linne keek wat verlegen weg. Vrolijk zette ik haar weer neer. 'Wij zijn de zusjes Mannering en willen onze sleutels!' zei ik vrolijk. 'Jullie zitten niet bij elkaar. Namen?' vroeg ze. Dat was een teleurstelling, vooral voor Linne. Linne hield er namelijk niet zo van om bij vreemden te zitten. 'Ik ben Bell Mannering, en dat is Linne Mannering' stelde ik ons voor. 'Bell kamer zesennegentig, Linne kamer achtennegentig' De sleutels werden neergelegd en ik keek even moeilijk. 'Best. We zien elkaar elke dag' gromde ik. Linne gaf ik haar sleutel en ik pakte de mijne. We gingen met de trap omhoog en ik stond even stil. 'Hou van je, babe' zei ik en ik gaf mijn tweelingzusje een kus op haar wang. 'Ik ook van jou, love' glimlachte ze en ze drukte een kus op mijn wang. Daarna nam ik haar in een knuffel, zei nogmaals gedag en maakte de deur van mijn kamer open. Mijn koffer gooide ik letterlijk naar binnen en ik keek naar het meisje dat er ook was. 'Hello! Ik ben Bell. Achternaam kom je nog wel te weten, jouw middelnaam hoef ik niet te weten en jij de mijne ook niet' zei ik vrolijk en ik legde mijn koffer op het bed neer.

    Linne Victoria Mannering

    Het was jammer dat ik niet met Bell zat, van vreemden hield ik niet. Zachtjes opende ik de deur en stapte ik binnen. 'Hi' zei ik zachtjes. 'Mijn naam is Linne Mannering' stelde ik mijzelf voor en ik liep wat onzeker naar mijn bed, waar ik mijn koffer optilde en uit begon te pakken. Natuurlijk kleren van Bell, en zij had kleren van mij. We deelden alles al vanaf toen we klein waren. Nooit ruzie, zelden discussies en heel veel keuzes die we samen beslissen. We hadden afgesproken om de eerste twee dagen precies dezelfde kleding te dragen, haren hetzelfde te doen enzovoort. De enige kans dat mensen het ontdekten was dat we andere oogkleuren hadden. Ik bruine ogen, Bell groene. Maar daar lette niemand op, en kleurlenzen ging ons te ver. De outfits waren dus helemaal hetzelfde. Het was grappig om te zien dat mensen ons niet uit elkaar konden houden. Netjes en zo voorzichtig mogelijk ging ik door met uitpakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angelo Jay Suaréz

    'Ja ik ben Domenico Diaz maar je kan me gerust Nic of Nicki noemen, Domenico is zo lang.' zegt hij en ik knik. 'Je kan mij gerust JJ noemen, afgeleid van mijn tweede naam dan.' lach ik zachtjes. Ik kijk toe hoe hij weer naar binnen loopt en ik kijk nog even naar beneden. Naar het zwembad. Vervolgens druk ik mijn sigaret uit na een laatste trek en loop naar binnen. Ik gooi mijn tas op de grond. Ik trek mijn shirt uit en rek me even uit. Vervolgens kijk ik naar Domenico en ik loop naar de deur. 'Hé, Nic. Kom je mee naar het zwembad of?' vraag ik en kijk hem afwachtend aan. Omkleden hoefde ik niet aangezien ik mijn zwembroek al aanhad en er een paar slippers aan mijn voeten zaten.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Chloe Jade Gabriëls
    Ik ben net klaar met uitpakken als de deur ineens open word gegooid met een koffer. Ik kijk het meisje met grote ogen aan. Wat krijgen we nou weer? 'Hello ik ben Bell. Achternaam kom je nog te weten, jouw middelnaam hoef ik niet te weten en jij de mijne ook niet.' Zegt, Bell schijnbaar, vrolijk, maar toch klinkt het ietwat onaardig in mijn oren. Bell zegt wel meteen waar het op staat, maar ik kan even niet plaatsen of ik daar wel blij mee moet zijn. Ik ga in een kleermakerszit op mijn bed zitten. 'Hoi Bell. Ik ben Chloe, maar je mag me ook wel Chlo noemen.' Ik kijk het meisje zo vrolijk mogelijk aan en neem haar even in me op. 'Dus, wat vind je tot nu toe van Ibiza en het hotel?' Vraag ik dan maar, om een pijnlijke stilte te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:51 ]

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik hoorde gerommel op de kamer naast de zijnen, mijn kamer dus. Ik keek even mijn broer aan om tot ziens te zeggen voor ik de kamer uit trippelde. Mijn voetenwerk was erg licht, maar zelfverzekerd. Zo kon je zien dat ik een vechter was, maar tegelijkertijd was ik ook erg kalm en zachtaardig. Misschien juist wel omdat ik zo gevaarlijk kon zijn. Ik keek om de hoek van de deur en liep rustig naar binnen, Er zat een jongen op het andere bed. Ik liep naar mijn eigen bed en ging erop zitten in kleermakerszit. "Ik ben Aidan. Je kamergenoot." zei ik rustig met mijn ogen op hem. Makkelijk vond ik dit zeker niet, maar toch moest ik het doen. Het zou toch te gek zijn dat een prijswinnende MMA vechter zich niet aan zijn kamergenoot durft voor te stellen? Ik haalde een hand door mijn donkere krullen en nam de jongen in me op. Druggy, dat zeker. Verder kon ik het nog niet helemaal peilen, maar druggy straalde hij wel uit.


    Bowties were never Cooler

    Rose Di Loreno


    Nadat ik mijn peuk heb uitgedrukt loop ik naar binnen op Niamh's antwoord te horen. Ze knikt vrolijk en ik schenk haar een glimlach, dit keer met mijn mond gesloten. Niamh staat op terwijl ik haar hoor vragen of ik van Italiaanse afkomst ben. 'Ja half, mijn moeder is italiaans.' Zeg ik tegen haar. Niamh loopt naar de badkamer en doet haar bikini aan. Als ze de badkamer uitloopt, geef ik een kleine gil 'WE HEBBEN DEZELFDE BIKINI OH MY GOD.' Ik ren naar mijn koffer en pak mijn zwarte fringe bikini. Met een glimlach loopt Niamh weer terug. Ik ren naar de badkamer en doe mijn bikini aan. ik kijk in de spiegel en zie mijn navelpiercing schitteren in mijn navel. Mijn navelpiercing is in tegenstelling tot mijn tanden wel iets waar ik trots op ben. Ik pak een handdoek en loop uit de badkamer. Ik kijk Niamh aan die haar kleding op haar bed gooit en daarna haar handdoek pakt. 'Ga je mee?' Vraagt ze en ze loopt vrolijk naar de deur. 'Even mijn zonnebril pakken.' Ik pak mijn zonnebril uit mijn koffer en loop naar Niamh en de deur. 'I'm ready' Zeg ik met een grote glimlach.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Bell Dawnelle Mannering

    'Nee bedankt, ik noem je gewoon Chloe' besloot ik maar. Mijn koffer ritste ik open en ik begon uit te pakken. Chloe keek me even aan en bekeek me toen. Ik ging verder met het uitpakken, trok het korte jurkje wat beter en dacht aan Linne. We waren letterlijk nog nooit een uur zonder elkaar geweest. Als één van ons iets had en in het ziekenhuis moest slapen, ging de ander mee en bleef daar slapen. Ging de één bij een vriendinnetje spelen, de ander ging mee enzovoort. Zonder op te kijken antwoordde ik maar. 'Ik heb nog niets gezien behalve een of andere winkelstraat, en het hotel heb ik alleen gezien van de buitenkant plus een chagrijnige vrouw achter de balie' meldde ik. Wat had ik een hekel aan dit soort mensen, zo beleefd mogelijk en alles zo vrolijk mogelijk proberen te houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Domenico Diaz


    Snel stop ik de foto weer in mijn rugzak als ik hoor dat JJ naar binnen komt. Ik doe alsof ik druk ben met iemand sms'en. Als ik opzij kijk zie ik dat JJ zijn shirt uit doe en vervloek mezelf en mijn littekens... JJ rekt zich uit en kijkt mij aan. 'He, Nic. Kom je mee naar het zwembad of?' Hoor ik JJ zeggen. Ik vloek zo'n beetje alle scheldwoorden die er bestaan in mijn hoofd en slaak een diepe zucht. Hoe ga ik hem vertellen dat ik niet kan maar vooral niet wil zwemmen door die littekens? Niet dus. Niemand weet dat en niemand komt dat ooit te weten. 'Nee, geen zin' Zeg ik nors tegen JJ. Ik kijk hem aan met mijn boze ogen en hoop dat hij niet verder vraagt.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Angelo Jay Suaréz

    Ik wacht af en haal mijn wenkbrauw een beetje op als hij me boos aankijkt. 'Nee, geen zin' zegt hij nors en ik knik maar. 'Wat jij wil, het is hier bloedheet dus ik ga.' zeg ik en ik loop de kamer uit. Mijn telefoon zat in mijn zak en mijn Rayban zonnebril heeft de hele tijd in mijn haar gezeten. Ik pak hem snel en zet hem op mijn neus terwijl ik op de lift wacht. Ik denk even na, die gozer had iets te verbergen.. En geloof mij maar als ik zeg dat ik er vroeg of laat wel achter kom. Ik kijk op als ik het bekende geluidje van de lift hoor en ik loop naar binnen. Ik druk snel op het knopje van de begane grond en ik vis ondertussen mijn telefoon uit mijn zak. Ik kijk snel op twitter en zie vele mensen vragen hoe het is in Ibiza. Wat wil je dan ook met meer dan 7000 followers. Sup peeps! Ibiza is tot nu toe leuk, en nu... Op naar het zwembad! tweet ik snel en vervolgens laat ik mijn telefoon weer in mijn zak glijden.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Niamh Rachel Marro.

    'Ja half, mijn moeder is italiaans.' Zelfingenomen knik ik. Als ik de badkamer uitloop, geeft Rose een kleine gil. 'WE HEBBEN DEZELFDE BIKINI OH MY GOD.' Ik schiet in de lach en kijk haar scheef aan. Ze loopt ook naar haar koffer om haar bikini eruit te pakken. Ze heeft gelijk, we hebben allebei dezelfde bikini; een zwarte fringe. Als ze terugkomt is het eerste wat ik opmerk haar navelpiercing. ‘Mooi,’ zeg ik met een knikje naar haar navel. Ik laat mij eigen piercings zien. Een helix piercing, een neuspiercing en een navelpiercing. ‘Ik heb ook tattoos,’ grijns ik vrolijk. 'Even mijn zonnebril pakken.' antwoord ze op mijn vraag. Ze pakt haar zonnebril uit haar koffer en loopt dan weer naar mij toe. ‘I'm ready,’ zegt ze met een grote glimlach. Ik open de deur en haak mijn arm in die van haar. We kennen elkaar pas een paar minuten maar ik voel me nu al op mijn gemak bij haar. Ik trek haar min of meer mee naar de lift en druk op het knopje van de begane grond. Als we daar zijn aangekomen sleur ik haar mee naar het zwembad. ‘Zwembad of zee?’ vraag ik dan, waarna ik op mijn lip bijt.

    Chloe Jade Gabriëls
    Belle zegt dat ze maar voor gewoon "Chloe" gaat en ik knik. Ze trekt haar jurkje recht en ik glimlach. Nog iemand die van jurkjes houd. Misschien ging dit toch nog leuk worden. 'Ik heb nog niets gezien behalve een of andere winkelstraat, en het hotel heb ik alleen gezien van de buitenkant plus een chagrijnige vrouw achter de balie' Zegt ze dan zonder op te kijken en ik zeg met een glimlach. 'Ja, aan het personeel hier mogen ze wel iets doen.' Verbaasd dat ze niet vraagt hoe ik het hier vind, vertel ik er dan zelf maar over. 'Mij lijkt het wel leuk. Ibiza leek me altijd al geweldig.' Ik zwijmel al weg bij de gedachte aan Ibiza. Hopelijk voldoet het aan al mijn wensen. 'Ik ga denk ik even verkoeling zoeken bij het zwembad.. Ga je mee, of blijf je nog even hier om spulletjes uit te pakken enzo?' Ik besloot om haar maar mee te vragen - Ik zeg niet dat ik het wou, maar dat volstaat. En misschien is ze alleen een beetje wantrouwend. Ik loop naar het kleine ladekastje en pak mijn bikini eruit. Barbie roze met een diamantje in het midden. Ik houd van roze. Én barbie. Ik loop naar de badkamer om me om te kleden, doe mijn haar in een knotje, pak mijn roze handdoek, doe mijn zonnebril op en loop dan naar de deur. Wachtend op Bells antwoord
    .

    Bell Dawnelle Mannering

    'Mij best' zei ik. Ik keek naar haar bikini en mompelde zachtjes een 'ugh'. Het zou niet zo erg zijn als Linne meeging, toch? Ze konden ons niet uit elkaar houden dus ons plan zou lukken. 'Ik ga even mijn cloon waarschuwen, zij gaat ook mee' zei ik. Zuchtend liep ik de kamer uit en klopte bij de kamer van Linne aan. Ze deed open en ik zag nog een meisje bij haar. 'Kom je mee zwemmen, hon?' vroeg ik haar. 'Yeah' knikte ze. 'Welke zullen we aandoen?' vroeg ik haar. 'De bikini met de bloemetjes?' vroeg ze. 'Goed idee' knikte ik. Na een snelle high-five liep ik terug, griste de bikini uit mijn koffer. Snel liep ik naar de badkamer en kleedde me binnen twee minuten om. Mijn zwarte slippers legde ik neer en ik stapte er in, mijn haar dat tot mijn kont kwam deed ik in een hoge staart, wetend dat Linne hetzelfde zou doen. Zonder Chloe ook maar aan te raken deed ik de deur open, liep straal langs haar heen en zag dat daar Linne stond. 'Come' zei ik terwijl ik haar hand vastpakte. Afwachtend keek ik naar mijn kamergenoot. 'Het is geen probleem dat zij meegaat' sprak ik haar toe. Chloe hield dus duidelijk van meisjes-meisjes dingen. Ik was meer een type voor donkere kleuren, of echte jongenskleuren. Linne was het meisje-meisje bij ons. Precies elk haartje zat hetzelfde, de bikini, zelfde slippers. Chloe zo de ogen niet zo snel opmerken, hopelijk.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Bell Dawnelle Mannering

    Lachend met Linne op mijn rug kwamen we aan. De taxi had ons verkeerd afgezet, dus moesten we lopen. Linne was te lui om zelf te lopen. 'Er komen aliëns aan! Er komen aliëns aan!' riep ze. 'Rennen voor de marsmannetjes!' riep ik. We kwamen bij de balie aan in het hotel en net liep er een meisje weg. 'Yello, my friend!' riep ik uit. De vrouw keek ons nors en chagrijnig aan en met de minuut leek ze kribbiger te worden. Linne keek wat verlegen weg. Vrolijk zette ik haar weer neer. 'Wij zijn de zusjes Mannering en willen onze sleutels!' zei ik vrolijk. 'Jullie zitten niet bij elkaar. Namen?' vroeg ze. Dat was een teleurstelling, vooral voor Linne. Linne hield er namelijk niet zo van om bij vreemden te zitten. 'Ik ben Bell Mannering, en dat is Linne Mannering' stelde ik ons voor. 'Bell kamer zesennegentig, Linne kamer achtennegentig' De sleutels werden neergelegd en ik keek even moeilijk. 'Best. We zien elkaar elke dag' gromde ik. Linne gaf ik haar sleutel en ik pakte de mijne. We gingen met de trap omhoog en ik stond even stil. 'Hou van je, babe' zei ik en ik gaf mijn tweelingzusje een kus op haar wang. 'Ik ook van jou, love' glimlachte ze en ze drukte een kus op mijn wang. Daarna nam ik haar in een knuffel, zei nogmaals gedag en maakte de deur van mijn kamer open. Mijn koffer gooide ik letterlijk naar binnen en ik keek naar het meisje dat er ook was. 'Hello! Ik ben Bell. Achternaam kom je nog wel te weten, jouw middelnaam hoef ik niet te weten en jij de mijne ook niet' zei ik vrolijk en ik legde mijn koffer op het bed neer.

    Linne Victoria Mannering

    Het was jammer dat ik niet met Bell zat, van vreemden hield ik niet. Zachtjes opende ik de deur en stapte ik binnen. 'Hi' zei ik zachtjes. 'Mijn naam is Linne Mannering' stelde ik mijzelf voor en ik liep wat onzeker naar mijn bed, waar ik mijn koffer optilde en uit begon te pakken. Natuurlijk kleren van Bell, en zij had kleren van mij. We deelden alles al vanaf toen we klein waren. Nooit ruzie, zelden discussies en heel veel keuzes die we samen beslissen. We hadden afgesproken om de eerste twee dagen precies dezelfde kleding te dragen, haren hetzelfde te doen enzovoort. De enige kans dat mensen het ontdekten was dat we andere oogkleuren hadden. Ik bruine ogen, Bell groene. Maar daar lette niemand op, en kleurlenzen ging ons te ver. De outfits waren dus helemaal hetzelfde. Het was grappig om te zien dat mensen ons niet uit elkaar konden houden. Netjes en zo voorzichtig mogelijk ging ik door met uitpakken.


    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Vrolijk hang ik mijn laatste jurk in de kast. Uitgeput sprong ik op het linkerbed wat vanaf nu mijn bed was. ''Hi'' hoorde ik iemand zachtjes zeggen. Mijn ogen sperde meteen open en binnen no-time was ik weer op mijn voeten. ''Mijn naam is Linne Mannering'' stelde ze zichzelf voor. Ik besloot mijn naam nog niet te zeggen en haar lichaam in mij op te nemen terwijl ze wat onzeker naar haar bed liep. ''Ik ben Jaylee Frankle. Noem me maar Jay.'' ze leek me niet echt het type dat veel praatte. Ik was dus het totaal tegenovergestelde van haar want ik hield van praten. Ik liet mijn blik weer richting Linne gleiden. ''Ik ben deel van een tweeling. Heb jij nog broers en zussen''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik zet wel even een post van Linne onderaan [: ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wie wil Angelo zo meeten bij het zwembad?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable