• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Monticia schreef:
    [Wie wil Angelo zo meeten bij het zwembad?]


    [Niamh?]

    Samuel "Sem" Ashton Walker

    De deur gaat open en een donkerharige jongen komt binnenlopen, hij wandelt naar zijn bed en gaat erop zitten. Ondertussen heb ik het papiertje weer opgevouwen en teruggestopt in mijn broekzak, ik kijk hem onderzoekend aan. "Ik ben Aidan. Je kamergenoot." Zegt hij rustig terwijl hij me aankijkt. "Sem," stel ik me op mijn beurt voor en steek een hand uit terwijl ik hem vrolijk bekijk. Ik kijk even naar de tas op mijn bed maar heb nog geen zin om mijn spullen uit te pakken, dat kan ik later ook nog wel doen. Ik ben moe van de reis en het lijkt me een mooi plan om de rest van de dag bij het zwembad te liggen en misschien nog wat nieuwe mensen te ontmoeten. Voor de zoveelste keer in korte tijd bedenk ik me hoe fijn het is om hier eindelijk te zijn. Dan richt ik mijn aandacht weer op de jongen op het andere bed "Ben je hier alleen?" vraag ik, hij lijkt me wel oké.

    Thysia schreef:
    (...)

    [Niamh?]
    \

    Is goed!]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Chloe Jade Gabriëls
    Bell zou ook meegaan, en ze zou haar cloon meenemen. Daaruit kon ik afleiden dat ze tweeling was. Ik wachtte beleefd op Belle. Belle kwam even later tevoorschijn in een bloemetjes bikini en ze deed de deur open waar precies hetzelfde meisje stond in precies dezelfde bikini. Ik keek even met geschrokken ogen van de één naar de ander en schudde toen mijn hoofd. Die ga ik dus nooit uit elkaar houden.. Belle sprak me toe op een dwingerige toon en ik keek naar de grond. Ik knikte maar een beetje en liep snel langs hun op naar het zwembad. Zou ik nog met iemand kunnen ruilen van kamer? Nee, ik moet me niet laten kennen. Ik laat me niet intimideren door die Bell. Eenmaal bij het zwembad verlaat een zachte 'wow' mijn lippen en ik leg mijn handdoek op een ligbedje. Het was nog erg rustig. Ik zet mijn zonnebril af en ga eerst even op de rand van het zwembad zitten. Brr. Het water is koud.

    Monticia schreef:
    (...)\

    Is goed!]
    Mijn andere personage (Rose Di Loreno) is met Niamh, dus ik ben er dan automatisch ook bij haha (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Linne Victoria Mannering

    Snel deed ik open toen iemand aanklopte. Bell vroeg of ik mee kwam zwemmen en we bespraken even welke bikini we aandeden. Daarna gaf ik haar een high-five en draaide me om. Een lachje kwam rond mijn lippen. Jaylee leek me wel aardig. 'Tweeling?' herhaalde ik. 'Ik heb nog een cloon, ja' gaf ik lachend toe. Terwijl ik mijn bikini pakte, keek ik haar aan. 'Wil je mee zwemmen met mijn zus en kamergenoot?' vroeg ik zachtjes. 'Ik ga me even omkleden' meldde ik daarna terwijl ik naar de badkamer liep. De deur deed ik netjes op slot, en als snel had ik me omgekleed. De pikzwarte slippers kwamen om mijn voeten, mijn haren had ik in een staart gedaan en ik was weer de deur uit. 'Is het erg als mijn kamergenoot ook meegaat?' vroeg ik. Bell schudde haar hoofd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lumineers schreef:
    Andrew Flynn Rodriguez

    Vrolijk liep ik met mijn koffer achter me aanslepend richting het grote hotel. Ik was erg blij dat ik eindelijk eens alleen op vakantie mocht. Alleen moest ik wel een kamer met een noch onbekende persoon delen ,maar zo erg ging het niet zijn. Ik kijk een beetje verwonderd rond en ga dan naar de bali ,voor de balivrouw me begroet. "Ik heb gereserveerd ,Rodriguez Andrew."zeg ik de vrouw met een glimlachje ,ze neemt de sleutels en overhandig me die. "Kamer 102"antwoorde ze ,ik knikte en vervolgde mijn zoektocht door dit groot gebouw.Na een tijdje vind ik dan de gang met kamers en ik zocht naar kamer 102. Als ik het nummertje vind ,zie ik dat de deur nog openstaat ,wat dus kan betekenden ,dat mijn kamergenoot er al is. Ik klop even op de deur en piep de kamer dan even binnen. Er was inderdaad al een jongen "Hey ,ik ben Andrew ,blijkbaar ook je kamer genoot ."stel ik me vrolijk voor. Ik ga de kamer binnen en steek mijn hand uit naar de jongen.


    Brandon Bradley Daniels
    Ik sta mijn koffer uit te pakken als er op de deur geklopt word en een jongen de kamer in loopt. 'Hey, ik ben Andrew, blijkbaar je kamergenoot.' stelt hij zich voor en hij loopt de kamer binnen om vervolgens zijn hand uit te steken die ik vriendelijk glimlachend aan neem. 'Brandon.' stel ik mezelf voor. Niet veel later komt Benji de kamer binnen en hij gaat meteen bij mij staan. 'En dit is mijn broer Benjamin.' stel ik mijn broer glimlachend voor.
    'Ik dacht eigenlijk dat ik met hem op een kamer zou zitten, maar dat is blijkbaar niet zo.' stel ik als conclusie. Ik neem de lege koffer vast en schuif het ding onderin de kast waar al mijn kleren nu netjes en geordend liggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Michael Diaz.

    Op mijn gemak loop ik naar de balie toe waar ik de sleutel overhandigt krijg naar mijn hotelkamer, nummer 100. Ik bedank de vrouw en loop naar de lift toe. Ik stap in en zet mijn koffer naast me neer. Als de lift weer opengaat kijk ik nieuwsgierig naar alle deuren. Ik open de goede deur en kijk opgewonden naar de kamer toe. Ik bewonder de kamer en loop dan naar het balkon toe. Mijn mond valt haast open en met een blij gezicht kijk ik naar de zee. Geweldig! Ik gooi mijn koffer op een van de bedden en begin dan alles uit te pakken. Ik kijk naar mijn shirt en wissel die snel om voor een andere. Als ik klaar ben met het uitpakken van mijn spullen, laat ik me uitgeput op het bed vallen. Ik pak mijn oortjes en stop die in mijn oor. Al snel schalt er muziek van the Fray door de oortjes, naar mijn gehoorgang. Ik zing zachtjes mee, stop dan en pak mijn waterflesje. Ik drink wat water en laat me opnieuw achterover vallen.

    Angelo Jay Suaréz

    Ik duw mezelf van de muur af als ik de lift weer hoor en ik wacht geduldig tot de deuren opengaan. Ik loop in een snel tempo naar buiten en bots bijna gelijk tegen iemand aan. Ik kan er nog net voor zorgen dat diegene niet met een harde klap op de grond valt en ik laat het meisje voor me weer los. 'Sorry.' zegt het kamermeisje bijna gelijk en ik schud mijn hoofd. 'No problemo.' grijns ik en knipoog even voor ik verder loop. Ik loop naar buiten en geniet even van de zon die ik op mijn huid voel branden. Ik kijk om me heen, wat zal ik eens gaan doen... Zonnen? Ookal ben ik al getint en tintje extra kan geen kwaad.. Zwemmen? Voor wat afkoeling.. Daar kwam ik hier immers voor... Ik haal mijn schouders op en loop langzaam richting het zwembad..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rose Di Loreno


    Wauw Niamh heeft ook piercings en zelfs tattoo's! Ik voel me steeds meer tot haar aangetrokken. Niamh sleurt me mee naar het zwembad en vraagt: 'Zwembad of zee?' Ik kijk om me heen en dan besluit ik dat ik toch liever bij het zwembad blijf. 'Zwembad' Zeg ik. En ik loop naar een random stoel achteraan het zwembad en plof op mijn kont neer. Ik doe m'n zonnebril op en ga liggen. Ik voel hoe de warme zon op mijn licht getinte huid valt en ik word spontaan super vrolijk. ik begin een liedje te zingen en met mijn handen sla ik op de stoel voor wat extra ritme, ik ben niet voor niets een drumster in een band. En dan zie ik een paar jongens naar me staren. ik word spontaan rood en houd direct op met zingen. Ik haat het dat ik zo onzeker ben op het gebied van jongens..


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Ik draaide me om naar de deur toen er op de deur geklopt werd. Ik zag niet veel van diegene. Linne gaf diegene een High-five. Mijn gezicht betrok even. Ik dacht dat ze verlegen was maar ik had het goed mis. Ze draaide zich weer om naar mij. 'Ik heb nog een cloon, ja' gaf ze lachend toe. Ik had nog wel een paar vragen willen stellen maar ze was al richting de badkamer gelopen. ''Lijkt me leuk'' Aangezien zij in de badkamer gelopen was had ik de tijd om me hier aan te kleden. Mijn bikini had ik expres bovenop gelegd voor het geval dat. Uiteindelijk was het toch een slimme zet geweest. ''Ik ben klaar'' gilde ik waarna ik met mijn strandtas maar de deur liep en de ''cloon'' zoals zij het noemde buiten ons zat op te wachten. ''Jaylee'' glimlachde ik naar haar. Ik liep langs haar heen naar kamer 100 en klopte daar aan. Ik liet mijn blik even glijden. ''We dachten dus precies hetzelfde'' Ik trok hem mee na Linne. ''LEGGO''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niamh Rachel Marro.

    Rose vindt het leuker bij het zwembad blijven dus besluiten we daar te blijven. Ik volg haar naar een stoeltje achterin. Ik laat mijn handdoek zakken op het stoeltje ernaast. Rose blijft in de zon liggen en slaat ritmisch mee op een deuntje. Ik glimlach even en spring vrolijk in het water. ‘Sorry,’ roep ik naar een gebruinde jongen, als ik hem nat spetter. Het is nog redelijk rustig hier. Om de een of andere redenen heb ik het gevoel dat hij hier ook nieuw is. Maarja, hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Ik kijk hem glimlachend aan en begin wat te zwemmen op mijn rug. ‘Hoe heet je?’ Vraag ik dan maar nieuwsgierig. De zon brand fel op miijn huid en ik heb nu al het gevoel dat ik aan het verbranden ben, maar wat moet je dan ook met een niet-gebruinde huid. Ik heb minstens factor vijftig nodig om niet te verbranden.

    Andrew Flynn Rodriguez

    De jongen nam glimlachend mijn hand aan en stelde zich voor als Brandon en daarna liet ik zijn hand weer los.Niet veel later kwam er nog een jongen de kamer binnen ,maar algauw was die weer weg. 'En dit is mijn broer Benjamin.' zei hij dan en ik knikte even ,ze leken niet veel op elkaar ,maar dat kon natuurlijk ook aan mij liggen. 'Ik dacht eigenlijk dat ik met hem op een kamer zou zitten, maar dat is blijkbaar niet zo.' zei hij dan en ik maakte een 'oh' gebaar. "Er zal vast iets fout gegaan zijn ,maar hopelijk vind je het niet erg met mij als je kamergenoot. "zeg ik met een glimlachje en ik leg mijn koffer dan op het nog leegstaande bed en ik begin mijn spullen nu ook uit te pakken. Na even uitpakken ,is mijn koffer leeg en zijn mijn kasjes ook gevuld en dan schuif ik mijn koffer weg onder het bed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bell Dawnelle Mannering

    Gefronst keek ik naar het meisje dat zich voorstelde als "Jaylee". 'Ja, en?' Ik trok één wenkbrauw op en keek naar mijn tweelingzusje. Die haalde haar schouders op en keek weer wat stilletjes toen er een jongen bijkwam. 'Waarom zou,' Ik keek even naar Jaylee en ging verder. 'Jou naam mij boeien? Je moet niet zoveel van de mensen verwachten, tegenwoordig' glimlachte ik poeslief. Linne tilde me op haar rug en liep er op haar gemakje vandoor. Eenmaal bij het zwembad gekomen liep Linne naar een ligstoel, zette mij erop en ging op de stoel ernaast zitten. Beiden schopte we onze slippers uit en ik grijnsde naar Linne. 'Wil je zwemmen, of zonnen?' vroeg ze. 'Laten we zwemmen' grinnikte ik. Nog voordat ze kon protesteren tilde ik haar soepel op en gooide haar in het zwembad. Na een verontwaardigd geluidje zwom ze verder en liep ik naar die Jaylee. 'Bell, tweelingzus van Linne' stelde ik mezelf voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brandon Bradley Daniels
    Benjamin loopt weg als hij geklop op de deur naast onze kamer hoort en ik grinnik even. Soms was die jongen aardig raar. 'Er zal vast iets fout gegaan zijn, maar hopelijk vind je het niet erg met mij als je kamergenoot.' maakt Andrew's stem me wakker uit mijn gedachten en ook hij begint zijn koffer uit te pakken. 'Nee, nieuwe vrienden zijn nooit verkeerd.' zeg ik grijnzend waarna ik naar mijn kast loop en een zwembroek zoek. Uiteindelijk vind ik een zwart short tot op het midden van mijn bovenbenen en leg ik het ding op bed. Ik ga op mijn bed zitten en kijk even uit het raam. Uitzicht op het zwembad en een stukje verderop was de zee. Echt prachtig en helemaal perfect dit.
    'Zullen we zo even het zwembad gaan checken?' vraag ik aan Andrew als hij zijn lege koffer onder het bed heeft geschoven. 'Volgens mij zijn er wel veel mensen van onze leeftijd namelijk.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.