• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Brandon Bradley Daniels
    Ik liep samen met mijn broer Benji het hotel in Ibiza in. Het was prachtig, veel mooier dan ik verwacht had. Een grote zwarte koffer sleepte achter me aan en een zware zwarte sporttas hing om mijn schouder. 'Volgens mij moeten we ons hier melden.' zei ik tegen Benji.
    Ik liep naar de balie en keek de vrouw erachter even glimlachend aan. 'Brandon en Benjamin Daniels. We hadden gereserveerd.' zeg ik vriendelijk en ze knikt waarna ze me twee sleutels overhandigt. 'Kamer 102 en 101.' zegt ze en ik trek even mijn wenkbrauwen op. Ik en Benjamin zouden toch een kamer delen? We zijn tenslotte broers en zouden samen op vakantie gaan. Ik pak de sleutels toch maar aan en geef nummer 101 aan Benjamin. 'Apart' kwam er uit mijn mond en ik liep met mijn koffer naar de lift die ons vervolgens naar de goede verdieping bracht. Ik opende kamer 102 om daar twee bedden te ontdekken. We moesten de kamer dus wel delen, maar geen idee met wie..

    [KiliOfDurin, ik hoop dat je dit goed vind, anders pas ik het aan.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [prima. Ik reageer zo]


    Bowties were never Cooler

    Rose Di Loreno



    'Fucking eindelijk gevonden,' denk ik bij mezelf als ik over de drempel stap van dit mega grote hotel. Geïrriteerd door het lange zoeken naar het hotel, loop ik naar de balie en sla een paar keer op de bel. Waar blijven die mensen als je ze nodig hebt? Haastig komt er een vrouw aan lopen en gaat achter de computer zitten. 'Ik heb gereserveerd op de naam Di Loreno.' zeg ik terwijl ik de vrouw chagarijnig aankijk omdat het zo lang duurde. De vrouw geeft mij de sleutel en ik zie dat ik kamernummer 99 heb, mijn lievelingsgetal. De vrouw vertelt mij dat ik de kamer deel met een ander meisje. Super leuk denk ik bij mezelf, zolang het maar geen tutje is. En met die gedachtes stap ik uit de lift en open kamer 99. Daar zie ik een meisje staan bij het balkon, niet dik niet dun, blond haar met roze dipdye. Vast geen tutje denk ik bij mezelf. Ik zeg hallo en begin met mijn koffer uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:57 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Angelo Jay "JJ" Suaréz

    Ik heis mijn zwarte tas over mijn schouder en kijk nog even naar mijn neef. 'Later hé. Ik zie je vast nog wel met het uitgaan.' lach ik en hij knikt grijnzend. Ik stap de auto uit en sla de deur achter me dicht. Altijd handig om familie overal op de wereld te hebben.. Ik loop het hotel in en loop gelijk naar de balie. De vrouw die erachter zit kijkt me nors aan en ik blijf maar grijnzen. 'Angelo Suaréz here.' grijns ik breed. Ze tikt het in op de computer en geeft me vervolgens de sleutel. Ik werp er een snelle blik op en knik even. Kamer 103 dus.. 'Dankjewel hé, enne.. Wat meer lachen mag ook wel.' grijns ik. Een diepe zucht verlaat haar mond en grinnikend loop ik naar de lift. Ik stap in en druk op knopje 5, waarna de lift al snel naar boven gaat. Al snel ben ik er en loop naar de kamer, die ik al snel open heb. Mijn blik glijd kort door de ruimte en ik knik even goedkeurend. 'Dit kan nog eens leuk worden.' grijns ik en ik loop naar een bed. Ik gooi mijn tas erop en loop het balkon op. Daar pak ik mijn pakje sigaretten en ik steek er snel een aan. Ik neem een kleine trek en blaas de rook uit. Nou, met welke chick mag ik deze kamer delen? schiet er door mijn gedachtes en ik grijns breed.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Chloe Jade Gabriëls
    Ik wandel op mijn hakjes en met mijn roze koffer het hotel in. Ik kijk vrolijk rond. Het is ge-wel-dig. Vrolijk huppel ik naar de balie toe. 'Goedendag mevrouw!' Zeg ik zo opgewekt mogelijk tegen de vrouw die me nors aankijkt. Ik kijk haar met grote ogen aan, maar ga snel verder. 'Ik heb gereserveerd. Chloe? Chloe Gabriëls.' Ik kijk de vrouw hoopvol aan. Als mijn reservering niet goed is aangekomen ga ik echt gillen. 'Kamer 96' Mompelt de vrouw terwijl ze me de sleutel geeft. Niet te enthousiast. 'Dankuwel, een fijne dag verder!' Roep ik haar nog na terwijl ik naar de lift toe loop. Wees altijd beleefd. De liftdeuren gaan open en ik hoor een leuk deuntje. Ik begin automatisch te glimlachen terwijl ik op 4 druk. Ik wacht geduldig tot de lift bij mijn verdieping is. Dan stap ik eruit en ga ik op zoek naar kamer 96. 'Kamer 96..' Mompel ik tegen mezelf terwijl ik alle deuren na ga. Ah, hier moet het zijn. Ik steek de sleutel in het slot en maak de deur open. 'Hallo? Ik ben je kamer geno..' Roep ik zo vrolijk mogelijk, maar ik stop als ik zie dat er niemand is. 'Oh.' Ik zucht en gooi mijn koffer op één van de bedden Ik begin met uitpakken. Ik zou toch wel een kamergenote krijgen?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:59 ]

    Mila yara Evans

    Daar sta ik dan eindelijk in ibiza, voor het mooiste hotel wat ik ooit heb gezien. Dit was altijd al mijn droom geweest naar ibiza op vakantie, misschien komt het wel omdat ik het liedje van de vengaboys altijd zo leuk, maar wel fout vond. ''Wow where going to ibiza, wow back to the island'' zing ik vrolijk terwijl ik het hotel inloop met mijn 2 neonroze koffers achter me aangesleept. Ik loop naar de balie waar een vrouw me nogal nors aankijkt. ''Uhm hallo'' zeg ik zo vrolijk mogelijk. ''Ik heb gereserveerd op de naam mila yara evans'' De vrouw kijkt me even met een omhoog getrokken wenkbrauw aan en drukt dan een sleutel in mijn hand ''Kamer 97 heb je'' zegt ze nors en gaat dan weer aan het werk. ''Nou dankuwel'' ik pak de sleutel aan en loop naar de lift. In de lift stuur ik josh nog even snel een smsje: hey schat, ben net aangekomen in hotel, allemaal heel mooi! kusjes Als ik op mijn verdieping ben vind ik kamer 97 al snel en maak zenuwachtig de deur open. Een ''wauw'' verlaat mijn mond. Ik gooi mijn koffers op het bed het dichtste bij het raam en loop naar het balkon. Wat is het uitzicht toch mooi hier. Ik kijk nog even naar de kamer, goed ik moet dus een kamer delen met nog iemand, als het maar geen jongen is, ik ben dus echt niet van plan om vreemd te gaan, zo ben ik gewoon niet, oke ik moet toegeven dat ik wel eens ben vreemd gegaan, maar bij josh ga ik dat nooit maar dan ook echt nooit doen.

    Andrew Flynn Rodriguez

    Vrolijk liep ik met mijn koffer achter me aanslepend richting het grote hotel. Ik was erg blij dat ik eindelijk eens alleen op vakantie mocht. Alleen moest ik wel een kamer met een noch onbekende persoon delen ,maar zo erg ging het niet zijn. Ik kijk een beetje verwonderd rond en ga dan naar de bali ,voor de balivrouw me begroet. "Ik heb gereserveerd ,Rodriguez Andrew."zeg ik de vrouw met een glimlachje ,ze neemt de sleutels en overhandig me die. "Kamer 102"antwoorde ze ,ik knikte en vervolgde mijn zoektocht door dit groot gebouw.Na een tijdje vind ik dan de gang met kamers en ik zocht naar kamer 102. Als ik het nummertje vind ,zie ik dat de deur nog openstaat ,wat dus kan betekenden ,dat mijn kamergenoot er al is. Ik klop even op de deur en piep de kamer dan even binnen. Er was inderdaad al een jongen "Hey ,ik ben Andrew ,blijkbaar ook je kamer genoot ."stel ik me vrolijk voor. Ik ga de kamer binnen en steek mijn hand uit naar de jongen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Domenico Diaz



    Ik hijs mijn kleine rugzak wat verder over mijn schouder, veel kleren heb ik toch niet nodig, en gooi mijn sigaret op de grond voordat ik het hotel binnen loop. Ik kijk even om me heen en verbaas me hoe luxe en groot dit hotel is. 'Meneer! Meneer! Hallo!' ik schrik op uit mijn gedachtes en zie dat de norse vrouw achter de balie mij roept. 'Kan ik u helpen, meneer?' 'Ja, ik ben Domenico Diaz en ik heb een kamer gereserveerd.' Zeg ik met mijn hese stem. De vrouw knikt en begint wat te typen op haar toetsenbord. Ondertussen kijk ik om me heen en besef wat voor een top vakantie dit gaat worden. 'Kamer nummer 103, meneer' Hoor ik de stem van de vrouw zeggen. 'Ja super, dankuwel.'
    Ik loop naar de lift die mij naar kamer 103 brengt. Ik doe de sleutel in het slot, draai 'm een keer en de deur springt open. Ik loop naar binnen en herken de vertrouwde geur van sigaretten. De geur lijdt mij naar het balkon en daar zie ik een andere gast staan. Ik loop naar hem toe en vraag om een sigaret. "Ik wist niet dat ik een kamer deelde met iemand anders.' Zeg ik tegen de jongen naast mij.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:16 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Niamh Rachel Marro.

    Plotseling hoor ik hoe de deur wordt opengegooit. Ik draai me nieuwsgierig om en staar recht in de ogen van een meisje, ongeveer dezelfde leeftijd als ik. Ik zie hoe ze me in haar opneemt en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. ‘Hallo,’ zegt ze, waarna ze haar koffer uitpakt. ‘Hey, ik ben Niamh Rachel Marro, zeg maar Niamh,’ mompel ik. Ik loop naar mijn eigen bed toe en laat me erop neerploffen. ‘Dus, waarom ben jij hier? Gewoon voor vakantie?’ Vraag ik dan ongemakkelijk. Ik staar het meisje aan. Ze heeft een nogal aparte smaak kledingstijl, maar wel leuk. Ze lijkt me niet een echte bitch dus dat is weer een pluspunt. Grijnzend kijk ik haar aan terwijl ik een boek tevoorschijn haal. De Kronieken van Narnia. Ik ben gek op fantasy boeken. In het vliegtuig heb ik dan ook alleen maar gelezen. Ik kijk in mijn koffer waar nog een aantal boeken. Harry Potter, Percy Jackson, et cetera.

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik liep met mijn grote backpacker's rugzak op mijn rug en mijn tweede rugzak en gitaarkoffer in mijn hand naar het hotel in Ibiza met mijn broer. Ik was blij dat ik hier met hem was en niet alleen. Ik was vaak een buitenbeentje, een vechter, maar kalm en niet agressief buiten de ring, een singer-songwriter die niet graag zong en een stille grijze muis tot hij alcohol op heeft. Ik knikte toen hij zei dat we ons moesten melden. Ik liep met hem mee en schoof stil de envelop met papieren die we hadden gekregen naar de vrouw. Ik liet Bran wel het woord doen. Zelf had ik er de behoefde niet voor. Ik keek hem verrast aan toen we niet op dezelfde kamer bleken te slapen. We waren toch 2 broers op vakantie. Ik pakte de sleutel aan van Bran en knikte bij zijn woorden. Ik liep achter hem aan naar de lift. "Ik vind dit niet leuk." zei ik zacht. Ik had nu niemand op mijn kamer om mijn ei bij kwijt te kunnen of vanaf het eerste begin te kunnen vertrouwen. Dat moest ik allemaal opbouwen en daar was ik nou niet zo goed in. Ik opende de deur van kamer 101 en zag twee bedden... Lekker dan. Ik legde mijn rugzak en gitaarkoffer op het bed bij het balkon en zette ook mijn grote 88 liter rugzak neer. Ik stapte nu de kamer uit en liep Bran's kamer in om te zien hoe hij hier onder was. Ik zag nog een andere jongen staan. Ik voegde me bij mijn broer. Zo voelde ik me toch prettiger dan alleen.


    Bowties were never Cooler

    Angelo Jay Suaréz

    Ik kijk op als er een andere gast naast me staat en ik laat mijn blik even over hem glijden. Ongeveer mijn lengte, donkerbruin haar en een spleet tussen zijn twee voortanden. Hmh, dit was dus mijn kamergenoot.. Dit is dus geen chick, maar oké... Die zou ik hier wel tegenkomen. 'Hier.' glimlach ik en geef hem het pakje met de aansteker erbij. "Ik wist niet dat ik een kamer deelde met iemand anders.' zei hij en ik knik. 'Ik had het wel ergens gehoord, maar ik geloofde het nog niet echt.' geef ik toe. Ik kijk hem weer aan. 'Ik ben Angelo trouwens. Angelo Suaréz.' stel ik mezelf grijnzend voor. Ik steek mijn hand niet uit, dat vind ik zo ouderwets. Ik haal een hannd door mijn bruine haar en merk dat het nog goed in model zit. Ik neem nog een trek van mijn sigaret en blaas de rook uit.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Samuel "Sem" Ashton Walker


    Ik tik met mijn vingers op de balie terwijl de vrouw die erachter zit dingen aanklikt op haar computer. "Walker zei je toch?" Vraagt ze redelijk ongeïnteresseerd. Ik knik vriendelijk "Samuel Ashton Walker" help ik haar even mee, haar ogen glijden weer naar het beeldscherm even krijg ik het idee dat er iets verkeerd is gegaan met mijn reservering maar dan overhandigd ze me de sleutel van mijn kamer. "Kamer 101" zucht ze dan. Ik wens haar nog een prettige dag en draai me om, de glanzende vloer weerspiegeld iedereen die zich erop voortbeweegt. Rustig loop ik richting de lift en vervolg zo de weg naar mijn kamer, als ik eenmaal voor de deur sta en de sleutel in het slot steek besef ik echt dat ik op Ibiza ben. Een schuine glimlach staat op mijn gezicht als ik mijn kamer inloop, ik wist van tevoren al dat ik mijn kamer zou delen en er staan dan dan ook al een rugzak en een gitaar koffer maar nergens is een teken van mijn kamergenoot. Ik laat mijn tas op het lege bed vallen om er daarna zelf naast te gaan zitten. Rustig haal ik een briefje uit mijn broekzak Ik lees de naam die erop geschreven staat nog eens Michaelmet daaronder zijn telefoon nummer, een vakantie zonder wiet zou geen vakantie zijn.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:24 ]

    Rose Di Lorena


    Het meisje op het balkon draait zich om en glimlacht naar me. Ze beantwoordt mijn groet met een simpele 'Hey, ik ben Niamh Rachel Marro, zeg maar niamh,' 'Ik ben Rose Di Loreno, maar je kan me Rose noemen,' Zeg ik met een lachje waar ik meteen alweer spijt van heb, wat als ze mijn lelijke tanden heeft gezien...
    Ze ploft op haar bed neer en vraagt 'Dus waarom ben jij hier? Gewoon voor vakantie?' 'Ja, beetje feesten enzo haha,' Zeg ik tegen haar als ze een boek begint te lezen. Aan de voorkant te zien leest ze een fantasie boek, absoluut niks voor mij. Als ik al m'n koffer heb uitgepakt loop ik naar het balkon om een sigaret te roken.Als ik even beneden me kijk zie ik allemaal mensen zwemmen in het zwembad. 'Heb je zin om te zwemmen Niamh?' Vraag ik aan haar terwijl ik mijn peuk uitdruk in het asbakje.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    ll Ik ben rond 12u weer terug ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niamh Rachel Marro.

    'Ik ben Rose Di Loreno, maar je kan me Rose noemen,' zegt ze met een glimlach. Ik merk meteen op dat haar tanden wat lelijker zijn, maar dat maakt mij niet uit. Ik ga tenslotte om met jongens omdat die meestal geen vooroordelen hebben. 'Ja, beetje feesten enzo haha,' beantwoord ze mijn vraag. Ze loop naar het balkon, om een sigaret te roken, denk ik, aangezien de rook gewoon de hotelkamer binnendringt. 'Heb je zin om te zwemmen Niamh?' vraagt Rose. Ik knik vrolijk en sta op om mijn bikini te pakken. “Rose Di Lorena, hmm, klinkt Italiaans.” mompel ik in mezelf. “Ben je van Italiaanse afkomst?” vraag ik dan. Ik glimlach even terwijl ik mijn zwarte fringe bikini tevoorschijn haal. Snel loop ik naar de badkamer toe om me daar om te kleden. Met een glimlachje loop ik weer terug. Ik gooi mijn kleding op het zorgvuldig, opgemaakte bed neer, wat er nu al niet meer uitziet. Ik grijns even en pak dan mijn handdoek. ‘Ga je mee?’ vraag ik vrolijk, waarna ik naar de deur toeloop.