• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Angelo Jay Suaréz

    Ik kijk op als ik opeens wat spetters tegen mijn lijf voel en ik kijk recht in het gezicht van een meisje in het zwembad. Ik kijk even naar haar. Hmh.. Blond haar met een dipdye, niet slank en niet dik... Hmh, niet slecht.. Maar ik houd me wel even in, de charmes komen vanavond wel. ‘Sorry,’ roept ze en ik knik even glimlachend naar haar. 'Geeft niet, ik was wel toe aan een beetje....' begin ik en leg mijn slippers met mijn zonnebril en mijn mobiel op een stoel. Vervolgens ren ik naar het zwembad waar ik met een salto inkom, al snel ben ik weer boven. 'Verkoeling.' grijns ik en haal wat haren weg die aan mijn voorhoofd plakten. Ik zwem naar de kant en kijk naar haar. ‘Hoe heet je?’ vraagt ze vervolgens. 'Angelo, Angelo Suaréz..' glimlach ik. 'En.. Wat zijn de namen van deze... Lovely ladies' grijns ik...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mila Yara Evans

    Goed ik had nu al een tijdje op mijn kamer zitten wachten op een kamergenoot, maar aangezien die toch niet komt, ben ik van plan mijn bikini aan te trekken en maar naar het zwembad te gaan, daar zie ik namelijk wat mensen. Ik trek mijn bikini aan. Ik bekijk mezelf in de spiegel die op de kamer hangt, ik had de bikini voor de vakantie net nieuwe gekocht, maar hij staat me goed. Ik pak mijn wit/roze gestreepte bikini uit mijn koffer, zet mijn zonnebril weer op en loop richting het zwembad. Ik ben niet echt iemand die zomaar op andere mensen afloopt, ik bekijk het liever van een afstand, dus daarom ga ik rustig op een bedje in de zon liggen. Kom maar op bruine huid, ik ben klaar voor je! Ondertussen bekijk ik alle mensen in het zwembad een beetje, de jongens bekijk ik natuurlijk ook, of nee wacht, mila je mag niet naar andere jongens kijken, nee dat doe ik dus niet.

    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Verbaasd kijk ik de meisjes na. ''Was dat nou echt gebeurd'' grinnikt Ty. ''Dit is niet grappig'' snauwde ik hem toe. Hij was alleen maar blij dat iemand me op mijn plek zetten. Hij porde me even in mijn zij. Waarna ik de zusjes achterna liep. Ik haalde mijn schouders op. Ergens had ze wel gelijk: Je moet niet zoveel van de mensen verwachten tegenwoordig. Eenmaal bij het zwembad aangekomen kijk ik toe hoe de tweelingzus van Linne haar in het water gooit en daarna met grote passen onze richting oploopt. ''Bell tweelingzus van Linne'' stelde ze zichzelf voor. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. ''Jaylee zoals je al weet.'' ik trok Bentley een stukje naar voren. ''Dit is mijn tweelingbroer Bentley'' Hij zwaaide enthousiast naar het meisje waarna hij zijn trui uitrok en zijn blokjes tevoorschijn kwamen. Hij wachte niet op en begroeting van Bell en sprong het water in richting Linn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chloe Jade Gabriëls
    Het zwembad word steeds voller en ik kijk om me heen. Mijn kamergenote is er ook al, maar niemand doet de moeite om met me te praten. Er zijn mensen in het water, maar wat is er leuk aan in je eentje zwemmen. Ik wil een hand door mijn haar halen, maar merk dan dat ik mijn haar in een knot heb. Oja. Ik zucht en loop naar mijn bedje. Ik zie dat er een meisje naast me is komen liggen. Ik doe mijn bikinihesje goed en ga op mijn bedje liggen. Ik zet mijn zonnebril weer op en besluit dan om maar tegen het meisje te gaan praten in de hoop dat zij wél aardig is. 'Heet hé?' Zeg ik dan maar. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Slechte openingszin. 'Leuke bikini.' Zeg ik dan maar glimlachend tegen haar.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 22:30 ]

    Niamh Rachel Marro.
    'Geeft niet, ik was wel toe aan een beetje....' begint hij, waarna hij zijn spullen op en stoel legt en met een salto het water in komt. Ik sluit mijn ogen voor het opkomende water en als het water wat rustiger is, kijk ik hem glimlachend aan. ‘Verkoeling,’ maakt hij zijn zin af, waarna hij wat haren weghaalt die voor zijn ogen hingen. ‘Angelo, Angelo Suaréz,’ glimlacht hij. Mooie naam. 'En.. Wat zijn de namen van deze... Lovely ladies' grijnst hij. Hij ziet er nogal een beetje uit als een player, maar ik mag mensen niet vooroordelen totdat ik ze ken. Maar misschien is hij wel wat voor Rose. ‘Ik ben Niamh, Niamh Rachel Marro.’ Vertel ik hem. ‘Ben je hier al lang?’ Vraag ik dan. ‘Wij zijn net aangekomen,’ ik wijs vrolijk naar Rose en mezelf.

    Andrew Flynn Rodriguez

    'Nee, nieuwe vrienden zijn nooit verkeerd.' Had Brandon nog gezegd ,voordat ik klaar was met uitpakken. Ik glimlach even. "Daar heb je gelijk in."zeg ik met een lichte grijns. 'Zullen we zo even het zwembad gaan checken?' vroeg hij me dan. 'Volgens mij zijn er wel veel mensen van onze leeftijd namelijk.' vervolgde hij en ik knikte even instemmend. "Ja dat vind ik een goed plan."zei ik terwijl ik mijn zwemshort uithaalde. "Ik ga me dan eerst even omkleden in de badkamer."melde ik ,waarna ik de badkamer inging en de deur toedeed ,om me vervolgens om te kleden.Zodra ik klaar was ,nam ik mijn kleren en klopte ik even op de deur ,voor de zekerheid. Ik had namelijk geen zin in een awkward moment."Kan ik binnen komen?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bell Dawnelle Mannering

    'Ja, 't zal wel' zei ik en ik richtte me weer op Jaylee. 'Linne is erg verlegen en praat niet veel, pas als je haar vertrouwen hebt gaat ze echte, lange gesprekken aan en laat ze zichzelf meer horen en zien. Dus stel niet de ene vraag na de ander' waarschuwde ik haar. Linne had vroeger een auto-ongeluk gehad waardoor ze al minder mensen vertrouwde, en na haar depressie al helemaal niemand meer. Op onze ouders en mij na. Ik was geen overbezorgde zus, want Linne kon voor zichzelf opkomen als ze wilde en durfde dat absoluut. Maar voor de zekerheid, zodat ze zich meer op haar gemak voelde. 'Pittig. Jou vind ik wel leuk' knikte ik terwijl ik Jaylee aankeek. Een glimlachje kwam op mijn gezicht en ik keek even om naar Linne, die de broer van Jaylee begroette.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brandon Bradley Daniels
    'Ja, dat vind ik een goed plan. Ik ga me dan eerst even omkleden in de badkamer.' zei hij waarna hij zijn zwemshort pakte en de badkamer in liep. Ik grinnikte en trok mijn broek uit die ik vervolgens verwisselde voor de zwarte zwemshort. Ik hield mijn witte v-hals shirt aan en schoof mijn zwarte slippers aan mijn voeten. 'Kan ik binnen komen?' hoorde ik Andrew vragen en ik knikte. Vervolgens bedacht ik dat hij dat helemaal niet kon zien. 'Ja, kom maar!' roep ik en ik pak een grote zwarte handdoek uit mijn kast. Ik hang het ding om mijn nek en zet mijn Ray Ban in de kraag van mijn shirt. Ik pak de kamer sleutel en wacht even tot Andrew de kamer ook verlaten heeft. Daarna doe ik de kamer op slot en druk op het knopje van de lift, die er gelukkig zo is. Ik druk op de juiste verdieping waar we binnen een aantal seconden zijn. De geur van chloor kwam me tegemoet toen we naar buiten liepen en de zon scheen meteen fel op mijn gezicht. Ik zette mijn Ray Ban op mijn neus en legde mijn spullen ergens op een stoel. Vervolgens trok ik mijn shirt uit. 'Tijd om het harde werk, genaamd sporten, te showen.' zei ik grijnzend toen ik even voor de grap mijn spieren aanspande.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Angelo Jay Suaréz

    ‘Ik ben Niamh, Niamh Rachel Marro.’ vertelt ze me en ik knik even goedkeurend. 'Niamh.... Dat is een naam die ik niet vaak hoor, al doet het me wel een klein beetje denken aan die One Direction jochies.' lach ik. ‘Ben je hier al lang? Wij zijn net aangekomen,’ zegt ze vervolgens en ze wijst vrolijk naar zichzelf en het andere meisje. Ik kijk even naar het andere meisje en bijt op mijn lip. Die ziet er ook niet slecht uit, damn... Ik denk dat dit nog wel eens leuk kan worden als het zo door gaat. 'Nee, ik ben er misschien net een halfuurtje. Het enige probleem tot nu toe zijn de chagrijnige mensen, zoals die vrouw achter de balie en mijn kamergenoot.' lach ik...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mila Yara Evans

    Ik lag rustig op mijn bedje toen er ineens een meisje naast me kwam liggen. ''heet he'' zei ze en vervolgde er snel aan toe. ''leuke bikini'' Ik kijk haar glimlachend aan ze lijkt me wel een leuk meisje. ''Ja, het is inderdaad heet, maar daar doen we het voor, dankje, ik heb hem net pas nu, ik kom hem gewoon niet laten hangen, jij hebt ook een super leuke aan girl'' zeg ik lachend terwijl ik mijn hand uitsteek. ''Hoi, ik ben trouwens Mila Yara'' ik kijk even naar het zwembad en zie nog net hoe een jongen met een aardig gespierd lijf zijn spullen op het bedje naast mij legt. Ik hoor hem iets zeggen over ''tijd om het harde werk te showen'' en zie hoe hij zijn spieren aanspant. Ik richt me tot het meisje ''tss zie hem dan hij voelt zichzelf heel wat'' ik kijk even naar de jongen en roep daarna naar hem ''hey jij daar, ga je je spieren showen ja'' zeg ik lachend en schud mijn hoofd.

    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Ze had een sterke persoonlijkheid dat was zeker. Ze was duidelijk over haar mening en liet dat ook merken. Totaal het tegenovergestelde van Linne leek mij. Begrijpend keek ik Bell aan. ''Ik snap het ook wel.'' Ik keek naar achter en zag dat Ty een soort van watergevecht aan het spelen was. Glimlahend keek ik toe. Ik vond het er wel comisch uitzien. ''Kijk'' ik wees de richting op van Linn. Ik snap nu wel beter waarom ze al mijn vragen ontweek. ''Jou vind ik ook wel leuk'' ik gaf haar een goedkeuren knikje en trok mijn jurkje uit waardoor mijn fel blauwe beyonce bikini tevoorschijn kwam. Met een boog gooide ik mijn badjas en jurkje op een van de ligstoelen. ''Zin om te zwemmen'' afwachtend keek ik haar aan. Ik had vooral zin in de jogens.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik keek even naar de jongen terwijl ik mijn grote tas rustig begon uit te pakken opzoek naar mijn trainingskleren. Ik vond uiteindelijk het kraakwitte hemd en het korte zwarte broekje. De banden voor om mijn handen en voeten haalde ik uit het voorvakje van mijn gitaarkoffer. Ik keek weer naar de jongen, Sem blijkbaar. "Nee ik ben hier met mijn broer, jij?" vroeg ik voor ik rustig mijn schoenen uit trapte en mijn shirt over mijn hoofd trok om die te verwisselen voor mijn trainingshemd. Even waren mijn gespierde borstkas en sixpack te zien, maar niet lang. Daar was ik de jongen niet voor. Ik was ook een van de enigen die in een hemd MMA vocht. Ook mijn sokken trok ik uit. "Heb je zin zo mee te gaan naar de sportschool?" vroeg ik kort. Alleen mijn korte broek nu nog omwisselen voor mijn zwarte korte trainingsshorts. Ik ging even staan en trok snel alleen mijn broek omlaag, zodat mijn felgroene boxers kort zichtbaar waren, maar ook dezen verdwenen weer snel. Ik ging weer op het bed zitten en keek naar mijn kamergenoot met grote vriendelijke ogen terwijl ik de banden vast in mijn handen afrolde.


    Bowties were never Cooler

    Chloe Jade Gabriëls
    ''Ja, het is inderdaad heet, maar daar doen we het voor, dankje, ik heb hem net pas nu, ik kom hem gewoon niet laten hangen, jij hebt ook een super leuke aan girl'' Zegt het meisje naast me waarna ze haar hand uitsteekt en ze haar naam zegt. "Dankje Mila! Ik ben Chloe Gabriëls, maar je mag ook Clo zeggen." Mila lijkt me wel een aardig meisje en ik glimlach. Er komt een jongen naast ons te liggen en ik schuif mijn zonnebril een beetje van mijn neus af en ik kijk erover heen. ''tss zie hem dan hij voelt zichzelf heel wat'' Zegt Mila dan en ik grinnik. "Tsjaa, hij mag gezien worden toch?" Ik knipoog naar haar en hoor hoe ze tegen ze jongen roept:''hey jij daar, ga je je spieren showen ja'' Ik begin te lachen en voeg eraan toe. "Zozo, Looking good! Stoer hoor, al die spieren!" Ik grinnik en kijk naar Mila. Ik mag haar wel. Was zij maar mijn kamergenote. Dat zou nog leuk kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 23:02 ]

    -BUMP-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Andrew Flynn Rodriguez

    "Ja,kom maar."hoorde ik hem roepen,waarna ik dan de kamer binnen ga. Ik had een losse tanktop aan met mijn zwemshort en mijn oude versleten vans. Ik volge Brandon mee naar buiten en Brandon deed dan de deur van onze hotelkamer dicht.We gingen naar beneden ,zo richting het zwembad.
    De geur van chloor en zout water blies mee met de zachte bries die langskwam. Net als Brandon nam ik zo'n ligzeteltje in beslag en legde ik er mijn felblauwe handdoek op. Hij deed zijn shirt uit en ik zag de twee meiden naast hem gluren. 'Tijd om het harde werk,genaamd sporten,te showen."zei hij en ik lachte even zacht waarna ik die twee meiden hoorde roezemoezen. Ik deed ook mijn shirt uit ."Tijd voor een duik."grijns ik ,waarna ik een aanloopje neem en het frisse en aangename water induik.Als ik boven kom ga ik even met een hand door mijn haaren ga ik naar de rand toe."Hallo dames."zeg ik met een schijne grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH