• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    AnoukXox schreef:
    Chloe jade Gabriels
    'Ik ben ben Bentley Tyler Frankle.' Zegt de jongen terwijl hij naar me knipoogt en me knuffelt. Ik giechel. Oke. Deze jongen was in elk geval sociaal -en sterk. Au. Ik kijk naar Mila die tot mijn verbazing ons compleet negeert en naar Brandon, Jaylee en Linne toe zwemt. Ik hoor haar een heel excuses verhaal ophangen als ik weer wakker word geschud door Bentley. Hij vraag hoe Mila zijn zus Jaylee kent. 'Oh. Is ze je zus? Nou, je zus deed een beetje flauw tegen Mila door te zeggen dat haar "versiertruc" ' ik maak aanhalingstekens in de lucht. 'Slecht was. Dus dat vond Mila niet leuk- best begrijpelijk. Dus toen vertelde Mila dat ze al een vriendje had dus dat ze Brandon echt niet wou versieren. En toen keek Jaylee weer met zo'n , whatever, blik en ze negeerde Mila, dus die bleef maar vertellen over haar vriendje-ze hebben al 5 maanden, lief hè- en toen werd Mila beetje beetje boos. Maar nu zegt ze weer sorry. Eigenlijk moeten ze allebei sorry zeggen, vind je niet?' Ik kijk Bentley hoopvol aan.

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik grijnsde toen ik haar neer zag ploffen. Ik liet me niet zomaar onderuit halen. Mijn ogen verzachtten wat toen ik tranen in haar ogen zag. Ik ging op mijn hurken zitten net buiten haar bereik. Het kon namelijk ook een truc zijn. "Gaat het?" vroeg ik zachtjes en voorzichtig. Ik was op mijn hoede voor een nieuwe aanval, maar tegelijkertijd bang dat ik haar per ongelijk pijn had gedaan. Ik ging met een hand door mijn klevende bruine krullen. "Zullen we maar gaan gaan zwemmen anders?" Ik wilde eigenlijk nog even doorgaan, maar zwemmen was ook wel goed.


    Bowties were never Cooler

    Bentley Tyler '''Ty'' Frankle

    'Oh. Is ze je zus? Nou, je zus deed een beetje flauw tegen Mila door te zeggen dat haar "versiertruc" Chloe deed aanhalingstekens in de lucht. Met opgetrokken wenbkrauwen kijk ik richting Jay. Jay zou da nooit doen. Ze zou het kunnen hebben gezecht maar op een flauwe manier? Dat denk ik niet. Ik grinik even. ''Als ze flauw deed moet er wel meer geweest zijn'' glimlachend keek ik Chloe aan. Slecht was. Dus dat vond Mila niet leuk- best begrijpelijk. Dus toen vertelde Mila dat ze al een vriendje had dus dat ze Brandon echt niet wou versieren. En toen keek Jaylee weer met zo'n , whatever, blik en ze negeerde Mila, dus die bleef maar vertellen over haar vriendje-ze hebben al 5 maanden, lief hè- en toen werd Mila beetje beetje boos. Maar nu zegt ze weer sorry. Eigenlijk moeten ze allebei sorry zeggen, vind je niet?' Whatever blik. Jay? ''Ik denk niet dat ze het zo bedoelde'' besluitte ik maar te zeggen. Als ze dat allemaal deed moet er wel iets gebeurd zijn. ''Eerlijk gezegd vind ik ook dat het meisje sorry moet zeggen. Misschien begreep ze het verkeerd. Zij reageerde tenslotte boos. Jaylee niet.''' ik jeukte wat op mijn achterhoofd. ''Ik denk dat ik maar ga'' ik wachte niet op een antwoord en sprong onder water.

    Wie voor Bentley?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Angelo leunt tegen de rand van het zwembad? -Ik heb het alleen niet zo gevolgd, maar oké-]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    [Angelo leunt tegen de rand van het zwembad? -Ik heb het alleen niet zo gevolgd, maar oké-]
    - Is goed schrijf jij het eerste stukje. Hij is gewoon in het zwembad onder water. Doe maar dat hij tegen je aanstoot ofzo)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chloe Jade Gabriëls
    Bentley glimlacht en zegt: 'Als ze flauw deed, moet er wel meer geweest zijn.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik denk dat ze het niet zo bedoelde. Eerlijk gezegd vind ik ook dat het meisje sorry moet zeggen, misschien begreep ze het verkeerd. Zij reageerde tenslotte boos. Jaylee niet.' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hij krabt aan zijn achterhoofd en zegt dat hij maar weer gaat. 'Maar J...' Begin ik nog, maar hij is al weg. Ik zucht en sluit mijn ogen even. Al die mensen die zo snel op hun tenen getrapt zijn. Ik zwem naar het trappetje en ga uit het water. Ik doe mijn knot uit en gooi mijn haar los. Ik loop naar mijn bedje en zet mijn zonnebril weer op. Ik pak mijn jurkje en trek hem aan. Ik kijk nog één keer om. Ik zou ook naar Mila en Brandon kunnen gaan? Nee, beter van niet. Ik wil me niet mengen in die ruzies. Dan kijk ik naar Bentley. Ik zou mijn excuses aan kunnen bieden, maar waarvoor? Ik heb niets verkeerd gedaan. Ik loop naar Mila toe en zeg: 'Ik zit in kamer 96, naast jou. Kom je me vanavond ophalen?' Ik glimlach naar haar. En kijk nog één keer- ik weet het, alweer- om en loop dan heupwiegend weg.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 19:52 ]

    Angelo Jay Suaréz

    Verveeld kijk ik om me heen en zie dan een werkster rondlopen met cocktails. Ik wenk haar en al snel heb ik een cocktail in mijn handen. Ik neem snel een slok, nou nou.. Die maken ze ook nog goed hier, nog een pluspunt. Mijn familie heeft dus echt een goede smaak als het om hotels gaat. Ik hoor het deuntje van mijn telefoon weer en aangezien er nu niemand is check ik het snel. Ik zie de gemiste oproep van daarnet, en ja hoor. Daar is Lorenzo, mijn broer. Die vraagt zich vast af of ik wel ben aangekomen. Het verbaast me dat Julio het nog niet had gezegd, hij was degene die me naar het hotel bracht. Ik kijk naar Whatsapp en zie gelijk drie berichtjes van mijn broer. Yo, Ben je wel aangekomen daar?, Of moeten we je uit de zee gaan vissen? lees ik en ik lach. Ik ben er hoor, chille plek hier. Hebben jullie goed uitgezocht. verstuur ik. Opeens voel ik iets tegen mijn been en ik kijk op. 'Gaat het goed?' lach ik als een jongen tegen mijn been stoot..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Bentley Tyler ''Ty'' Frankle Ugh. Ik moet opruimen sorry voor het korte stukje.

    Luchtig stond ik op. ''Deed geen pijn'' Als je een man bent doet niks pijn. Als je eenmaal je pijn laat merken ben je geen man. Hoewel dit helemaal geen pijn deed. ''Zo. Wat doe jij hier'' vragend kijk ik de jongen aan terwijl ik de luchtbed pak die langs kwam drijven en erop ging liggen. Ik pakte mijn zonnebril even van de kant. ''Met nog meer mensen hier'' ik zette mijn zonnebril op het puntje van mijn neus en keek even rond. Je zag niet zoveel jongeren mensen. Je zag eerder allemaal mensen rond de 18/19. Net zoals mij dus.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 18:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    ''Deed geen pijn'' zei de jongen toen hij was opgestaan en ik haal mijn wenkbrauw een beetje omhoog. 'Dat vroeg ik niet eens, maar oké.' mompel ik. ''Zo. Wat doe jij hier. Met nog meer mensen hier'''' vroeg hij en ik haal mijn schouders nonchalant op. 'Niks eigenlijk, beetje zuipen, appen en meisjes checken.' zeg ik. Ik kijk hem grijnzend aan en hou mijn hoofd een beetje schuin. 'Maar ik kan natuurlijk hetzelfde aan jouw vragen.' zeg ik.

    [Kort, me ma zeikt weer -.-"]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Bentley Tyler ''Ty'' Frankle

    'Dat vroeg ik niet eens, maar oké.' mompelde hij. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Ik laat ze al snel zaken. Ik heb besloten om geen ruzie te maken. 'Niks eigenlijk, beetje zuipen, appen en meisjes checken.' mijn ogen lichte voor even op. Grijnzend kijk ik hem aan. ''We hebben dus veel gemeen.'' grinnik ik. 'Maar ik kan natuurlijk hetzelfde aan jouw vragen.' zegt hij. Ik haal me schouders op. ''Een beetje hetzelfde als jouw. En natuurlijk op mijn tweelingzusje letten'' Ik wijs naar Jay die samen met Linne staat bij een jongen. Ik had er niet echt problemen mee. Jay ging niet zo snel een relatie aan en anders wel met een goeie jongen. Dat met samuel was gewoon een fout. Hij had haar gewoon in zijn macht. Het gebeurt niet nog een keer. ''Met wie ben jij hier. Of ben je Lonely gekomen''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    Ik zag zijn ogen even oplichten en een brede grijns verschijnt op mijn lippen. Hij haalt zijn schouders op, ''Een beetje hetzelfde als jouw. En natuurlijk op mijn tweelingzusje letten'' zegt hij en hij wijst naar een meisje. Ik laat mijn blik even over haar glijden en fluit zachtjes. Ik ging het hier echt leuk hebben, al heb ik dat nou al een paar keer gezegd. ''Met wie ben jij hier. Of ben je Lonely gekomen'' vraagt hij opeens en ik kijk op. 'Alleen, ik had geen zin om met mijn brave broer te gaan. Die zou me alleen maar weghouden van de fun.' zeg ik. 'En jij.. Naast je zusje dan.' vraag ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Bentley Tyler ''Ty'' Frankle

    Zijn ogen gingen naar mijn zusje toen ik haar had aangewezen. Geiriteerd keek ik hem aan toen hij haar in hem opnam en begon te fluiten. Ik zetten mijn gezicht weer neutraal toen hij stopte met fluiten. Hij moest niet bij mijn zusje in de buurt komen. Eerlijk gezegd leek hij sprekend op Samuel met zijn gedrag. 'Alleen, ik had geen zin om met mijn brave broer te gaan. Die zou me alleen maar weghouden van de fun.' zegt hij. 'En jij.. Naast je zusje dan.' vraagt hij dan. ''Niemand. We zijn hier om haar. Ze heeft net haar opleiding afgerond. En zeg eens. Waarom fluitte je net'' vragend kijk ik hem aan waarna ik weer naar mijn zusje keek die iets leek te zeggen tegen een van de jongens. Ik zette de zonnebril op het puntje van me neus en keek aandachtig na de jongen. ''Hoe heet je eigenlijk?''

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 19:50 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chloe Jade Gabriëls
    Ik loop de lift in naar mijn kamer. Eenmaal op verdieping 4 aangekomen maak ik de deur open en kijk ik of Bell er is. 'Hallo? Bell? Ohnee. Bij het zwembad.' Herinner ik me dan weer en ik besluit om te gaan douchen. Het is zo heet. Ik voel me zweterig, plakkerig en vies. Als ik uit de douche kom kijk in mijn koffer. What to wear? Ik pak een shorts en een shirtje waarin ik een knoop maak. Ik bekijk mijn outfit goed keurend in de spiegel en kijk in mijn schoenentas. Dit was het moeilijkste. De schoenen uitkiezen. Uiteindelijk pak ik mijn blauwe pumps en ben ik klaar om vanavond uit te gaan. Hoe laat is het eigenlijk? Ik kijk op mijn iPhone en zie dat het al half 7 is. tja, we waren ook best wel laat aangekomen, maar het was nog lang geen tijd om te gaan. Ik kijk nog een keer in de spiegel en zie dat ik helemaal geen make-up draag. Ik doe snel een beetje lippenstift op. Nu de ogen nog. Ik maak smokey eyes en doe mijn haar goed. Dan loop ik weer naar beneden om besluit om toch maar wel naar het zwembad te gaan, beter dan alleen. Ik zie dat mijn handdoek er nog ligt en ga op het bedje naast Mila liggen. Ik bekijk iedereen goed en zie dat er geen nieuwe mensen bij zijn gekomen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 19:56 ]

    Angelo Jay Suaréz

    ''Niemand. We zijn hier om haar. Ze heeft net haar opleiding afgerond. En zeg eens. Waarom fluitte je net'' vroeg hij en ik keek hem weer aan. Ik haal nonchalant mijn schouders op, ik zou niet liegen. 'Gewoon, ze ziet er niet slecht uit.' zeg ik met een kleine grijns. ''Hoe heet je eigenlijk?'' vroeg hij vervolgens. 'Angelo Suaréz.' grijns ik. 'En jij?' vraag ik ondertussen en neem nog een slok van de cocktail. De mix van kiwi en mango vult mijn mond en ik lik even langs mijn lippen om de restjes weg te halen. Ik kijk even recht in de zon en zet vervolgens mijn zonnebril weer op.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    (oké sorry, ik heb het echt te druk gehad om te reagerenn dingen voor vakantie regelen enzo.. Ik ben van morgen tot volgende vrijdag weg en daarna zal ik wel weer wat platsen.. )