• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Lumineers schreef:
    Andrew Flynn Rodriguez

    "Ja,kom maar."hoorde ik hem roepen,waarna ik dan de kamer binnen ga. Ik had een losse tanktop aan met mijn zwemshort en mijn oude versleten vans. Ik volge Brandon mee naar buiten en Brandon deed dan de deur van onze hotelkamer dicht.We gingen naar beneden ,zo richting het zwembad.
    De geur van chloor en zout water blies mee met de zachte bries die langskwam. Net als Brandon nam ik zo'n ligzeteltje in beslag en legde ik er mijn felblauwe handdoek op. Hij deed zijn shirt uit en ik zag de twee meiden naast hem gluren. 'Tijd om het harde werk,genaamd sporten,te showen."zei hij en ik lachte even zacht waarna ik die twee meiden hoorde roezemoezen. Ik deed ook mijn shirt uit ."Tijd voor een duik."grijns ik ,waarna ik een aanloopje neem en het frisse en aangename water induik.Als ik boven kom ga ik even met een hand door mijn haaren ga ik naar de rand toe."Hallo dames."zeg ik met een schijne grijns.
    (Jaylee en Bell of Chloe en Mila?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( glurende dames waren chloe en Mila)

    (Was bedoeld voor Choe en Mila :3 + sorry als ik de 5 regels niet gehaald heb zit op mijn gsm c; )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (Was bedoeld voor Choe en Mila :3 + sorry als ik de 5 regels niet gehaald heb zit op mijn gsm c; )


    (Ik ook, so Same problem here)

    Brandon Bradley Daniels
    'Hey jij daar, ga je je spieren showen ja?' roept een meisje wat verderop op een stoel ligt. Haar vriendin naast haar begint te lachen en vult haar nog aan. 'Zozo, looking good! Stoer hoor, al die spieren!' roept ze en ik grijns even breed waarna ik mijn zonnebril op mijn handdoek leg en achter Andrew aan het zwembad in spring. Als ik boven kom schud ik even mijn hoofd zodat mijn haren goed zitten en zwem naar de kant waar ik naast Andrew ga hangen. 'Hallo dames.' zegt hij en ik lach even. Ik hijs mezelf op de kant waardoor ik onbewust mijn armspieren aanspan. Ja, daar zou ik ook wel weer een opmerking over krijgen. Ik draaide me een kwartslag zodat ik naar de twee meisjes kan kijken, maar toch nog met één been in het water kan hangen. Het water druppelt over mijn lichtgetinte huid en de zon brand heerlijk. 'En hebben deze dames er problemen mee dat ik mijn harde werk wil showen?' vroeg ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Samuel "Sem" Ashton Walker

    Hij begon in zijn tas te rommelen "Nee ik ben hier met mijn broer, jij?" vroeg hij waarna hij zijn schoenen uittrok. "Ik ben alleen" zei ik op mijn beurt, ik vroeg me af waarom ze niet samen een kamer deelde maar vroeg verder niets. Ik keek hoe de jongen zich aan het omkleden, dat hij veel aan sport deed was erg duidelijk te zien. "Heb je zin zo mee te gaan naar de sportschool?" ik schudde mijn hoofd kort. "Nee, ik ga zo even naar het zwembad" begon ik terwijl ik mijn tas openmaakte en mijn zwembroek eruit haalde. "Even kijken wat er allemaal rondloopt" vervolgde ik met een schuine glimlach op mijn gezicht. Ik stond op van het bed en liep richting de badkamer om me om te kleden. Even keek ik vluchtig in de spiegel en zag dat ik er moe uitzag. Ik zuchtte diep en opende de koud water kraan, liet het frisse water in het kommetje vallen wat ik van mijn handen maakte en bracht dit naar mijn gezicht.
    Hierna trok ik mijn zwembroek aan en verliet de ruimte weer, "Veel plezier in de sportschool, ik zie je later" zei ik mijn kamergenoot gedacht terwijl ik de kleren die ik net aanhad op mijn bed gooide en een handdoek over mijn schouder legde. Ik liep rustig de kamer uit richting het zwembad, het was behoorlijk druk en ik liet mijn ogen vluchtig heen en weer gaan om de mensen allemaal te bekijken. Ineens bleef mijn blik rusten op een bekende gestalte, ik fronste mijn wenkbrauwen en moest twee keer met mijn ogen knipperen voor ik zeker wist wat ik zag. "Goh, kleine wereld.." Grinnikte ik tegen mezelf. "Jay!" schreeuwde ik overdreven hard waardoor ik de aandacht trok van een aantal mensen die rondom mij stonden, ik lachte vriendelijk naar ze en liep recht af op het meisje dat ik net had geroepen. "Kleine wereld" herhaalde ik, maar nu zo dat Jaylee hoorde wat ik zei. "Dag schoonheid" begroette ik het meisje die bij haar stond. "En hállo Jaylee, wat heb ik lang niets meer van jou gehoord.. Ik dacht, ik zoek je eens op." Zei ik met een schuine glimlach. Ik was waarschijnlijk wel de laatste die ze hier zou verwachten, en voor mij gelde precies hetzelfde maar ik vond het een aangename verassing.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 23:27 ]

    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Glimlachend keek ik naar Ty en stak mijn duimen op naar hem waarna hij grijnzend mijn kant op kwam zwemmen. ''Jay'' hoorde ik een overdreven bekend stem geluid maken. Ik draaide me rop om. Vijandig keek ik hem aan. ''Niet jij'' Ik wees met mijn wijsvinger richting de jongen waar ik ooit op verliefd ben geweest.. "Kleine wereld'' Met open mond keek ik hem aan. Hij is niet eens 10 seconde bij me en hij versiert nu al iemand. "En hállo Jaylee, wat heb ik lang niets meer van jou gehoord.. Ik dacht, ik zoek je eens op." hij keek me met een schuine glimlach aan. ''Gezellig'' kwam er bot uit mijn mond. Ik zag dat Bentley naast me was komen staan en Samuel steeds maar dode blikken zond. Ik voelde dat ik naar achter werd geduwd. ''Ik handel dit wel af. Ga maar weer rustig zwemmen Jay''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mila Yara Evans

    Er komt nog een andere jongen aan en die vind het blijkbaar ook leuk om zijn lichaam te showen, wat is dat toch met al die jongens en hun obsessie van hun eigen lichaam. De jongens duiken beide het water is en zwemmen dan naar de rand om naar ons te kijken. 'hey dames' zegt de ene jongen met een schuine grijns op zijn gezicht. Ik sta op van mijn bedje en loop naar de jongens toe, waarna ik op de rand van het zwembad ga zitten met mijn benen in het water. Ik geef de jongen die hey zei een hand. 'Hoi ik ben Mila Yara' en kijk daarna naar de jongen die houd van zijn lichaam te showen 'En hebben deze dames er problemen mee dat ik mijn harde werk wil showen' zegt hij. Ik lach naar hem. 'Hey dat heb ik nooit gezegt, meneer de spierbundel' ik steek mijn hand uit 'Mila Yara, aangenaam meneertje spierbundel' shit waar is mijn voornemen gebleven om niet met jongens te praten, shit shit shitter de shit, al verbroken op dag 1 'waarom willen jongens toch altijd hun goedr lichaam showen, het gaat toch ook om de binnenkant' grijns ik

    [Mila zal een goede hebben aan Aidan. Hij gaat zo richting de sportschool.
    Als je trouwens mee wel doen aan de nieuw youtubers rpg, gewoon je karakter aanmaken]


    Bowties were never Cooler

    Chloe jade Gabriels
    Ik hoor hoe Mila zit te flirten met de jongens en grinnik. 'Nou nee, wij hebben er zeker geen problemen mee, maar de echte vraag is..' Ik wacht even en ga naast Mila op de rand zitten. 'Of jullie er bezwaar tegen hebben als wij al onze spieren showen..' Vervolg ik op verleidelijke toon. ' want namelijk zit onder dit laagje vet een echte sixpack hoor!' Ik grijns naar de jongens en klop op mijn buik. 'Oh , ik heet Chloe Gabriels, maar zeg maar clo. Oh, en dat van die sixpack blijft tussen ons ja? Niet iedereen hoeft te weten wat voor een sexy buik ik heb.' Ik zet mijn zonnebril af en knipoog.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:36 ]

    Brandon Bradley Davids
    Het blonde meisje met de grote mond op het begin staat op en gaat op de rand van het zwembad zitten. Ze hangt haar benen in het water en stelt zich voor aan Andrew. Daarna draait ze zich naar mij en lacht ze. 'Hey, dat heb ik nooit gezegd meneer de spierbundel. Mila Yara, aangenaam meneertje spierbundel.' zegt ze als ze haar hand uitsteekt. Ik pak haar hand aan en lach even. 'Brandon Bradley.' stel ik mezelf aan haar voor. 'Waarom willen jongens toch altijd hun goede lichaam showen, het gaat toch ook om de binnenkant?' grijnst ze en ik knik. Ze heeft gelijk, zonder twijfel. Ik was gewoon trots op mijn lichaam en zwemmen of zonnen was dus de beste manier om dat te showen. Als er dan ook nog eens mooie meisjes bij waren.. 'Ach, een beetje stoer doen mag toch?' zeg ik waarna ik mijn witte tanden bloot lach. Het andere meisje begint ook te praten. 'Nou nee, wij hebben er zeker geen problemen mee, maar de echte vraag is, of jullie er bezwaar tegen hebben als wij onze spieren showen. Want namelijk zit onder dit laagje vet een echte sixpack hoor!' grijnst ze als ze op haar buik klopt. Ik trek even een wenkbrauw op. 'Welk laagje vet? Doe normaal!' grinnik ik. 'Oh, ik heet Chloe Gabriels, maar zeg maar Clo. Oh en dat van die sixpack blijft tussen ons ja? Niet iedereen hoeft te weten wat voor een sexy buik ik heb.' zegt ze als ze haar zonnebril afzet en knipoogt. Ik bijt even op mijn lip voor ik me ook voorstel aan haar. 'Brandon Bradley.' zeg ik als ik mijn hand naar haar uitsteek. 'Noem me hoe je wilt.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rose Di Loreno


    Als ik Niamh in het water zie springen moet ik lachen, ze spettert zo allemaal water over een jongen heen. 'Sorry!' Hoor ik Niamh zeggen. Lachend spring ik achter haar aan in het water. 'Geeft niet, ik was wel toe aan een beetje....' De jongen legt zijn spullen neer en doet een salto zo het water in. ‘Verkoeling,’ maakt hij zijn zin af. Ik ga naast Niamh in het water staan en bekijk zijn gezicht .‘Angelo, Angelo Suaréz,’ glimlacht hij. Hij is best een leuke jongen om te zien... alleen ik ben weer te verlegen om iets te zeggen. 'En.. Wat zijn de namen van deze... Lovely ladies' hoor ik hem zeggen met een grijns op zijn gezicht. ‘Ik ben Niamh, Niamh Rachel Marro.’ Zegt Niamh. 'En ja uhm... i-ik ben Rose' Zeg ik hakkelend. Ugh dat stomme zenuwachtige gedoe, kan mezelf wel voor me kop slaan, stom gehakkel. Ik besluit maar om de rest van het gesprek niks te zeggen en gewoon te luisteren tussen het gesprek van Niamh en Angelo. 'Ben je hier al lang? Wij zijn net aangekomen.' Zegt Niamh en ze wijst naar haarzelf en mij. Ik zie dat Angelo naar me kijkt en op z'n lip bijt. Ik voel alweer dat ik een rooie kop krijg. 'Nee, ik ben er misschien net een halfuurtje. Het enige probleem tot nu toe zijn de chagrijnige mensen, zoals die vrouw achter de balie en mijn kamergenoot.' Zegt Angelo. 'Wat is er mis met je kamergenoot dan?' Durf ik eindelijk te vragen.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Kan Jay ergens naartoe?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Kan Jay ergens naartoe?


    [Naar Niamh?]

    Samuel "Sem" Ashton Walker

    ''Gezellig'' zei ze bot, ik trok een wenkbrauw omhoog "ruik ik nou sarcasme?" vroeg ik haar spottend. "Luister, Jay, kunnen we.." Ik verbrak mijn zin aangezien Bentley naast haar kwam staan "Het zal ook niet, jij ook hier bentley?" zei ik zonder enige emotie in mijn stem. Zijn blik zei genoeg maar ik bracht mijn aandacht weer naar Jay, "kunnen we misschien heel even praten vanavond?" Ik hield mijn blik strak op haar gericht en negeerde de aanwezigheid van haar broer volkomen. ''Ik handel dit wel af. Ga maar weer rustig zwemmen Jay'' zei hij terwijl hij haar naar achter duwde, ik keek hem woest aan. "Volgens mij kan ze dat prima zelf" snauw ik tegen hem. Hij heeft me volgens mij nooit echt gemogen maar na wat ik geflikt heb hoef ik al helemaal niets meer van hem te verwachten. "Luister ik ben niet uit op ruzie en ik heb geen zin in gedoe, als je me nou gewoon even met je zus laat praten.." zei ik terwijl ik hem strak aankeek.