• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Father schreef:
    (...)
    Ik ben niet helder :Y)

    Be happie. :D.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 19:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Be happie. :D.

    I am, just very very hungry.

    OT: Ik heb niks meer te zeggen, so I will leave.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    I am, just very very hungry.

    OT: Ik heb niks meer te zeggen, so I will leave.

    Lol, oké doei? :')

    Dit soort schoenen vind ik trouwens ook nice.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben 1,76 en ik draag ook hakken, maar mijn achterlijk hoge doe ik niet zoveel aan (die gaan ook pijn doen na een tijdje). Eigenlijk vind ik hakken bij lange mensen mooier dan kleine, maar je steekt er dan wel weer bovenuit inderdaad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Damn, I fell in love with those shoes! I want them <3

    En yeah, ik ben ook echt lang en denk er hetzelfde over hoor. Ik heb maar één paar (slee)hakken, maar trek ze zelden aan. Alleen als het echt voor iets formeels is of zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik draag geen hakken ik ben 10. Ik ben misschien dan de kleinste van 1.46 m :$


    I'm a girl in the world

    Ik ben 1.64 en draag ook niet zoveel hakken. Ik heb geen zin om door mn enkels te gaan :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1.60 zijn is ook balen hoor, liever wat langer dan geen hakken.. Maarja als jij lekker hakken wilt lopen doe je dat toch? (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben ongeveer 1.82 en ik heb een collega die nog iets langer is dan dat ik ben en ik draag op zich al hoge hakken (8,5 cm), maar zij draagt rustig hakken van 10 cm. Maar al mijn vriendinnen zijn hoogstens 1.70 dus ik voel me wel erg lang altijd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben 1.73 & mijn vriendin 1.85, maar ik draag sowieso veel liever sneakers.

    Kenway schreef:
    1.60 1.62 zijn is ook balen hoor, liever wat langer dan geen hakken.. Maarja als jij lekker hakken wilt lopen doe je dat toch? (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Morticia schreef:
    Dit soort schoenen vind ik trouwens ook nice.

    Oh wauw, die zijn best stoer. Hoewel ik ze denk ik niet zelf zou willen hebben.

    Mijn moeder vind het oké dat ik die schoenen haal. Misschien dat ik binnenkort dan nog een topic open met een foto van mezelf.. kan je zien hoe belachelijk lang ik dan ben haha. :'D

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent nog niet uitgegroeid. Je groeit tot je 21ste, soms nog langer. Ik ben zelfs sinds mijn 15de nog 3 cm gegroeid! (cat)

    Lol ik ben sinds mijn elfde niet meer gegroeid.
    Yea my body does weird stuff, lichamelijk vroeg rijp en herpderp.
    ON; I don't know why you'd even want to wear high heels XD. Als je je d'r niet prettig bij voelt, don't do it.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste