• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Ik vind dat lange mensen op hakken er heel statig en chique uitzien. Die houding is altijd mooi (tenzij die persoon met gekromde schouders loopt)
    Het moet kunnen. Ik ben 1.73 en draag gewoon hakken. 10 cm, sleehakken, a bon. Moet kunnen c:


    Miep

    1.82 hier. Ik draag ook never nooit niet hakken, al heb ik wel sleehakken. Daarnaast zijn al mijn vriendinnen, op Nynke na, allemaal tien cm - of meer - kleiner dan ik. :'D
    Ik ben "die lange daar."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bombalurina schreef:
    Ik vind dat lange mensen op hakken er heel statig en chique uitzien. Die houding is altijd mooi (tenzij die persoon met gekromde schouders loopt)
    Het moet kunnen. Ik ben 1.73 en draag gewoon hakken. 10 cm, sleehakken, a bon. Moet kunnen c:

    Wat zij zegt :)
    Ik ben dus 1, 65 en ik zeg altijd dat ik een lengte tussen de 1, 70 en 1.75 het mooist vind...
    ik wil het zo graag :(
    Met mijn lengte ben je echt net te klein voor bepaalde dingen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bombalurina schreef:
    Ik vind dat lange mensen op hakken er heel statig en chique uitzien. Die houding is altijd mooi (tenzij die persoon met gekromde schouders loopt)
    Het moet kunnen. Ik ben 1.73 en draag gewoon hakken. 10 cm, sleehakken, a bon. Moet kunnen c:

    Zo zou je het ook nog kunnen bekijken inderdaad. (:

    Barnabas schreef:
    1.82 hier. Ik draag ook never nooit niet hakken, al heb ik wel sleehakken. Daarnaast zijn al mijn vriendinnen, op Nynke na, allemaal tien cm - of meer - kleiner dan ik. :'D
    Ik ben "die lange daar."

    Haha dat herken ik. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha dat herken ik. :'D

    We kunnen verder wel overal bij. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    We kunnen verder wel overal bij. :Y)

    True dat! Mijn moeder vraagt me continu om te helpen omdat ze nergens bij kan haha

    Barnabas schreef:
    1.82 hier. Ik draag ook never nooit niet hakken, al heb ik wel sleehakken. Daarnaast zijn al mijn vriendinnen, op Nynke na, allemaal tien cm - of meer - kleiner dan ik. :'D
    Ik ben "die lange daar."


    Mwahahah, dwerg! 1.82 maar! :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Mwahahah, dwerg! 1.82 maar! :P

    Je bent zelf een dwerg. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je bent nu toch al lang.. Dus dan maken die paar centimeters door de laarzen toch ook niet meer uit?
    Als jij het mooi vind, moet je het lekker doen! :Y)

    Mijnzusje is klein.. Haha. Iets groter als een dwerg. (lol)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Je bent zelf een dwerg. D:


    Niet! Ik ben langer dan jou :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het persoonlijk zelf echt niet mooi als een heel lang persoon ook nog eens hakken aan gaat doen en boven iedereen uit toort, maar je moet het zelf weten natuurlijk. (:

    Zelf ben ik rond de 1,62.


    Pretty is just a pretty word.

    Okammy schreef:
    (...)

    Niet! Ik ben langer dan jou :Y)

    Maar ik kan valsspelen met hakken. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maar ik kan valsspelen met hakken. :Y)


    Dat kan ik ook :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    Ik vind dat iedereen hakken moet kunnen dragen. Mijn zusje is ook redelijk lang, 1,7nogwat en draagt ook gewoon heel vaak hakken. Die schoenen zijn trouwens geweldig, ik wil ze al zo lang hebben haha.


    True, ik ben ongeveer tussen de 1.78 en 1.80 dus ik snap wat je bedoelt. Alleen ik zou me er niets van aan trekken, als ik graag hakken aan wil, dan doe ik die gewoon aan.


    Aan niets denken is ook denken.