• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dominic Campbell

    "Volgens mij heb je je surfleraar gevonden" zegt de jongen."Nou, jullie mogen wat mij betreft alles proberen, hoewel ik niet denk dat ik het ooit ga leren hoor. Mijn talenten liggen in hele andere gebieden. Kijk, als ik nou kon dansen op de surfplank," ik sta op. "Zelfs dat zou nog kunnen" antwoord ik. Dan pak ik mijn surfplank. "Het begint allemaal met erop leren staan. Laat ik toevallig mijn surfplank bij me hebben" zeg ik dan. Ik glimlach naar Avah, op een iets wat flirterige manier. Niet over duidelijk, maar slechts een beetje. Tsjah ik zal wel ouder zijn maar een beetjeblok zou toch wel mogen? Ik vind van wel in ieder geval. Wat de rest denkt boeit me niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    'Hey,' zei Joey ,tegen het meisje die onze kant kwam uitlopen. Joey stootte me aan ,waardoor ik hem even aankijk.
    'Misschien wilt ze vanavond wel mee,' zei hij ,wat meer klonk als een opdracht en ik knikte zachtjes.
    Het meisje ,kwam naar ons toe en ging naast Joey staan. 'Hai.' zei ze . "Hey."zei ik zachtjes en glimlachte even zwak. Nee ,ik was echt niet zo goed bij meisjes als mijn broer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Joëll Hatkins
    Dominic grijpt meteen zijn kans en begint met het feit dat je moet leren erop te kunnen staan. Ik blijf rustig zitten en wacht af wat Avalee gaat doen. Ik laat mijn blik ondertussen weer over het strand en meeryje gaan, waar alkes nog altijd rustig is. Het is meestal rustig. Af en toe zijn er kibderen die buiten de lijnen gaan en die dan even terug moet sturen. Buiten de lijnen varen bootjes, die het grootste gevaar vormen.

    Ik had eigenlijk wel zin in een avondje lekker surfen. Hoewel kk vanochtend ook al even gesurft heb.

    Joey
    'Hai,' zei het meisje die naast mij was komen te staan. Mijn blik gleed opvallend over haar heen en keek daarna even naar Emily en Phoebe. 'Wat nou, als jij vanavond met ons mee iets gaat drinken?' Vroeg ik en liet mijn hand rustig op haar rug leunen. 'Ik ben Joey,' zei ik en glimlachtte even naar haar. Mijn blik ging naar River, die haar leuk leek te vinden. Of het leek maar zo, maar River zou het überhaupt ontkennen.

    - Sorry kort x -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 22:26 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    De jongens keken naar een meisje wat verderop. Joey stelde vast dat ze vanavond misschien wel mee kon. Blijkbaar hadden wij niets meer te zeggen. Ik rolde even met mijn ogen. Nadat Joey naar haar had geroepen, kwam ze naar ons toegelopen. Ik glimlachte even. "Hey," zei ik tegen haar. Ze zag er wel aardig uit. "Ik ben Emily," stelde ik mezelf meteen voor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lucy Elianne Miller
    De jongen die eerder naar me had geglimlacht begroet me en glimlacht opnieuw zwakjes. Hij heeft een lieve lach. Één van de meisjes rolt met haar ogen. Het viel me op hoe de andere jongen zijn blik over me heen liet glijden. 'Wat nou, als jij vanavond met ons mee iets gaat drinken?' vraagt hij terwijl hij zijn hand op mijn rug laat rusten. Het is niet storend. Ik glimlach breed en knik. 'Ja, gezellig.' antwoord ik dan.
    'Ik ben Joey,' stelt hij zich voor. Hij glimlacht kort.
    'Ik ben Lucy.' Ik tover ook een glimlach tevoorschijn. Het meisje dat met haar ogen rolde glimlacht nu naar me. 'Hey,' zegt ze, 'Ik ben Emily.'
    'Lucy,' herhaal ik. Ze zijn erg aardig, deze mensen. Uit hoe ze zich gedragen tegenover elkaar kan ik opmaken dat ze elkaar nog niet zo lang kennen. De jongens waren wel close volgensmij, en de meiden ook.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    River Liam Lawrence

    'Wat nou, als jij vanavond met ons mee iets gaat drinken?' Vroeg Joey aan het meisje ,waarvan we de naam nog niet wisten.Hij had zijn hand op haar onderrug geplaatst en ze leek het niet erg te vinden. Ik zag vanuit mijn ooghoeken Emily met haar ogen draaien.
    'Ik ben Joey,' stelde mijn broer zich dan voor aan het meisje.Emily stelde zich ook voor en het meisje stelde zich dan voor als Lucy.
    "Aangenaam ,ik ben River."stel ik me zelf dan ook voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucy Elianne Miller
    'Aangenaam ,ik ben River.' stelt de andere jongen zich dan voor. Nogmaals herhaal ik mijn naam. 'River, wat een leuke naam,' zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik haal even snel een hand door mijn haar. Waarschijnlijk ziet het er echt niet uit. Ik kijk nieuwsgierig om me heen. Het strand ziet er mooi en schoon uit. Op het strand zie ik Jenna nog steeds naast de jongens liggen. Ik schud lachend mijn hoofd. Ik heb bewondering voor haar schaamteloosheid. Jenna doet wat ze wil, zonder pardon. Ik zou dat nooit durven.

    [Even een kort stukje. (:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Joey
    'Hey,' zei Emily nadat ze met haar ogen had gerold. 'Ik ben Emily.' Daarna stelde River zich ook voor en richtte ik me op het meisje naast ons. Lucy. Ze glimlachtte breed op ons voorstel. 'Ja graag,' had ze uiteindelijk gezegd en ik knipoogde vluchtig naar haar. Ik wreef even met beide handen over mijn blauwe zwembroek heen en keek daarna naar River en weer terug naar Lucy. 'Je hebt een mooie naam,' zei ik toen wat zachter zodat alleen zij het kon horen. 'We kunnen ook nu alvast wat gaan drinken? Ik trakteer,' stelde ik daarna voor.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    Nadat ik heb gereageerd op zijn voorstel, knipoogt Joey vluchtig naar me. 'Je hebt een mooie naam,' zegt hij zachtjes. Een glimlach siert mijn gezicht. 'Dankjewel.' Ik ben altijd al blij geweest met mijn naam. Mijn tweede naam daarentegen, is de naam van mijn oma. En daar ben ik minder blij mee. Daarom laat ik het meestal maar achterwege.
    'We kunnen ook nu alvast wat gaan drinken? Ik trakteer,' stelt Joey daarna voor. Ik werp kort een blik op Jenna. Ach, die vermaakt zich wel. 'Goed idee,' reageer ik schouderophalend.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    River Liam Lawrence

    'River, wat een leuke naam,' had Lucy nog gezegd ,waardoor ik lichtjes glimlach en er verschenen vast lichte blosjes op mijn wangen. 'We kunnen ook nu alvast wat gaan drinken? Ik trakteer,' zei mijn broer dan. Lucy had ingestemd met Joey's idee ,om nu al iets te gaan drinken. Ik keek even naar Emily en Phoebe ,"Gaan jullie ook mee?"vroeg ik hun dan. Het kon ook altijd zijn ,dat ze nu niet mee wilden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    Lucy stelde zich ook aan River voor. Joey stelde voor om alvast wat te gaan drinken en Lucy stemde toe. River keek even naar Phoebe en mij. "Gaan jullie ook mee?" vroeg hij aan ons. Ik knikte. "Ik wil wel mee," zei ik met een glimlachje. Het verbaasde me dat River nog aan ons dacht. Beide jongens leken wel in de ban van Lucy, terwijl ze haar pas net hadden ontmoet. "Joey, trakteer je alleen voor Lucy of ook voor River en mij?" vroeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Gaan jullie ook mee?' Vroeg River aan Emily waardoor de aandacht richting hun ging. 'Ik wil wel mee,' zei Emily met een glimlachje. Een zwakke glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Joey, trakteer je alleen voor Lucy of ook voor River en mij?' Vroeg ze uiteindelijk lachend en een grijns verscheen op me gezicht en ik knikte even lachend. 'Ik zal altijd voor jou trakteren,' zei ik en glimlachtte nu nog alleen maar wat zwakjes en raakte met mijn vrije hand haar arm even aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    Emily zegt dat ze ook mee wil, en maakt een grapje tegenover Joey. Hij maakt een flirterig grapje terug en raakt haar arm even aan. Ik had gelijk al door dat hij echt een versierder is. Ik richt mijn blik even op River, en glimlach.
    'Maar, ehm, ik ben hier nog maar sinds vanochtend, dus jullie moeten me wel de weg wijzen.' zeg ik lachend. Ik kijk hen allemaal even kort aan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    River Liam Lawrence

    Emily knikte "Ik wil wel mee," zei ze met een glimlachje en ik knikte even. "Joey, trakteer je alleen voor Lucy of ook voor River en mij?" vroeg ze dan lachend aan Joey ,waarop hij dan ook weer lachend antwoord. . 'Ik zal altijd voor jou trakteren,' zei hij dan ,weer ik volg het groepje ,weer terug naar het strand. Ik kijk even naast me en zag Lucy naar me glimlachen ,waardoor ik zwakjes terug glimlach. 'Maar, ehm, ik ben hier nog maar sinds vanochtend, dus jullie moeten me wel de weg wijzen.' zei ze lachend. "Het is hier zeker niet ver vandaan ,en we zullen je wel helpen ,Joey en ik komen hier bijna ieder jaar."zei ik zachtjes. Vanaf hier ,kon je de strandbar al zien ,het was er altijd wel levendig en gezellig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH