• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Raccoon schreef:
    (...)

    River Liam Lawrence

    'Wat nou als we samen wat gaan drinken?' stelde River dan voor en glimlachte op zijn liefst naar de meisjes. Hij sloeg zijn arm om mijn schouder heen ,waardoor ik er nog wat ongemakkelijker bijstond. 'Jullie zijn vast wel in voor een feestje,' zei hij dan met een knipoogje. "Ik vind het goed," antwoordde Emily ,ik was best verbaasd dat ze ermee instemde. Tja mijn broer en zijn charmes ,die winnen meestal wel."Wat jij Phoebe?" vroeg ze dan aan haar vriendin ,het was net alsof ze op een andere wereld was en ons niet hoorde.


    Joey
    'Wat jij Phoebe?' Het meisje wat naast Emily stond was aardig afwezig. Ik keek naar Emily en draaide mijn blik daarna naar River. 'Je kan altijd mee,' zei ik en knipoogte vlug naar Phoebe. Ik wreef even over mijn bovenbenen en keek om me heen om een paar meisjes te spotten. Het was tenslotte een camping en iedereen kende elkaar. Des te meer mensen hoe beter het werd vanavond.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:57 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    Vanochtend zijn we aangekomen op Casa Lugano. Terwijl mijn ouders de tent aan het opzetten waren, heb ik twee tijdschriften uitgelezen. Mijn vijftienjarige zusje Jenna, wie vol op in de puberteit zit, zat alleen maar te zeuren of ik mee naar het strand wilde gaan.
    'We kunnen leuke jongens spotten,' had ze gezegd. Ik had mijn hoofd geschud en focuste me weer op het tijdschrift. Naar jongens ben ik momenteel niet op zoek. Het zou leuk zijn als ik er toevallig één zou tegenkomen, maar ik zoek er niet naar. Met een diepe zucht pak ik het derde tijdschrijft.

    [Iemand die haar zou kunnen meeten? c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    Lucy Elianne Miller
    Vanochtend zijn we aangekomen op Casa Lugano. Terwijl mijn ouders de tent aan het opzetten waren, heb ik twee tijdschriften uitgelezen. Mijn vijftienjarige zusje Jenna, wie vol op in de puberteit zit, zat alleen maar te zeuren of ik mee naar het strand wilde gaan.
    'We kunnen leuke jongens spotten,' had ze gezegd. Ik had mijn hoofd geschud en focuste me weer op het tijdschrift. Naar jongens ben ik momenteel niet op zoek. Het zou leuk zijn als ik er toevallig één zou tegenkomen, maar ik zoek er niet naar. Met een diepe zucht pak ik het derde tijdschrijft.

    [Iemand die haar zou kunnen meeten? c:]

    Als het mag dan kan ze Phoebe, Emily, Joey & River kunnen meeten maar weet alleen niet of andere dat goed vinden haha :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)

    Als het mag dan kan ze Phoebe, Emily, Joey & River kunnen meeten maar weet alleen niet of andere dat goed vinden haha :')


    (Ik vind het wel goed hoor :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)

    Als het mag dan kan ze Phoebe, Emily, Joey & River kunnen meeten maar weet alleen niet of andere dat goed vinden haha :')


    Oke, ik stuur d'r naar het strand c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Hij stelde zich voor als Dominic. Dat was makkelijk te onthouden, aangezien dat ook de naam was van Vin Diesel in The Fast and the Furious. 'Ik heet Avah. Nou ja, eigenlijk Avalee Calliope Rosenwald, maar Avah is genoeg,' vertelde ik hem. Vervolgens vroeg hij of ik een surf leraar zocht, waarop ik moest lachen. Thomas gaf ook al antwoord, dus veel hoefde ik niet meer te zeggen.
    'Ja, hij stelde het voor, maar ik durf te wedden dat hij kei hard moet lachen, als hij mij op zo'n ding ziet balanceren en er vervolgens vanaf ziet flikkeren,' zei ik tegen Dominic. 'Maar het is wel 's avonds, dus ik hoop dat het zo donker is, dat niemand mij ziet falen.' Ondertussen werd Thomas gebeld en zou de moeder van het jongetje snel hierheen komen. Ik boog mij voorover en glimlachte naar het kind. Best wel zielig dat hij zijn moeder kwijt was.
    'Zal ik anders een liedje zingen, zodat het wachten minder saai is,' vroeg ik hem en meteen knikte hij. Ik grinnikte zachtjes om zijn reactie en begon het eerste liedje dat in mij op kwam voor hem te zingen, zodat hij even vergat dat hij zijn mamma was kwijtgeraakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Dominic Campbell

    De jongen verteld dat ze nog een leraar zoekt. "Ja hij stelde het voor, maar ik durf te wedden dat hij keihard moet lachen als hij mij op zo'n ding ziet balanceren. en er vervolgens vanaf ziet flikkeren" zegt Avah. "Maar het is wel 's avonds dus ik hoop dat het zo donker is dat niemand mij ziet falen" Avah buigt zich naar het kleine jongetje dat de andere jongen met zich mee had genomen. "Zal ik anders een liedje voor je zingen, zodat het wachten minder saai is" vervolgens begint ze te zingen, een prachtige stem heeft ze, dat ook nog eens. Pas als het jongetje is opgehaald, praat ik weer. "er zijn een paar manieren om te leren surfen, zonder dat je de eerste keer valt" antwoord ik. "Op het zand met windblazers, in het water zonder golven" noem ik op. "Of zoals ik het geleed heb; bij iemand op de surfplank, die je vast houd"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lucy Elianne Miller
    'Jij bent zo saai,' zegt Jenna op geïrriteerde toon. Niet reageren, Lucy, negeer het.
    'Ga gewoon mee! Zo maak je toch nooit vrienden?' gaat ze verder. Vanuit mijn ooghoek zie ik haar met haar ogen rollen.
    'Kom op, je-'
    'Oke, oke. Ik ga mee. Maar probeer je tenminste normaal te gedragen.' Met tegenzin sta ik op.

    We zijn al snel bij het strand. Jenna legt haar badlaken vlak naast een stel gespierde jongens. Een zucht verlaat mijn mond. Kan ze nou nooit ergens anders aan denken? Ik leg mijn badlaken naast die van Jenna, één meter verderop. Ik trek mijn gebloemde jurkje uit waardoor mijn felblauwe bikini wordt onthuld. 'Ik ga even afkoelen.' mompel ik. Als mijn teen het water raakt trek ik deze snel weer weg. Het water is koud! Wat verderop in het water zie ik een groepje mensen van ongeveer mijn leeftijd. Ze lachen, hebben lol. Ik hoop dat ik deze vakantie ook vrienden ga hebben...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Ik heb niet zove3k inspiratie.. weet niet zo goed hoe ik moet reageren met thomass :p]

    (Dat jochie word opgehaald?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    'Je kan altijd mee,' zei Joey dan en hij knipoogde naar het meisje genaamd Phoebe. Soms kon ik echt niet begrijpen, hoe hij zo kon staan flirten.
    Wat onopgemerkt haalde ik zijn arm van mijn schouder af ,omdat het me nog ongemakkelijker maakte. Ik keek even rond ,net zoals Joey en mijn blik viel op een meisje die ook het water inkwam en even naar ons keek. Ik glimlach lichtjes naar haar en richt me dan op Joey ,die het meisje vast ook opgemerkt had.

    (sorry kort :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Joëll Hatkins
    Niwt lang nadat Avalee klaar is met het zingen van het liedje, komt zijn moeder hem ophalen. Ze bedankt me en nadat het jochie nog gedag heeft gezegd gaan ze weg. De jongeman, die volgens mij Dominic heette zoals ik net opving, verteld dat je op meerdere manieren kan leren surfen. "Volgens mij heb je je surfleraar gevonden ..." zeg ik tegen Avalee als hij een paar manieren opnoemt. Het maakt mij niet zoveel uit wie ze kiest. Als ze hem kiest, kan ik langer zelf surfen en heefy ze misschien nog een leuke flirt vanavond. De laatste manier die hij noemde is leuk bij leuke meisjes, vooral als je samen van de plank in het water valt, wat zoiezo gebeurd..

    Joey
    Ik zag hoe River net als mij om zich heen keek en zijn ogen vielen op hetzelfde meisje als de mijne. Het meisje stapte voorzichtig het water in en keek onze richting uit. 'Hey,' riep ik er zat enige twijfel in mijn stem maar die was al gauw verdwenen nadat ik naar River had gekeken. Er stond een zwak glimlachje op zijn gezicht en ik stootte hem even aan. 'Misschien wilt ze vanavond wel mee,' zei ik tegen het groepje wat eigenlijk meer als een opdracht overkwam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    Als ik naar het groepje kijk, kruist mijn blik die van een er goed uitziende jongen. Hij ziet er niet veel ouder uit als ik. Het valt me op dat hij vrij lang is. Ik glimlach kort terug en zet een paar passen verder het water in. Het koude water went gelukkig snel. Ik spetter wat water op mijn buik zodat het nog wat sneller zal wennen.
    'Hey,' roept de jongen naast de jongen die glimlachte. Ik schik van het plotselinge geluid en kom onhandig overeind. Ik glimlach zakjes en zwaai. Hij zegt wat tegen het groepje, en ik heb het gevoel dat het over mij gaat. Dit is mijn kans. Nu kan ik vrienden maken. Voorzichtig stap ik op hen af. Ik ga naast de jongen staan die hey had gezegd. 'Hai.' zeg ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Het jongetje was weer in opperbeste stemming, toen zijn moeder hem op kwam halen, wat bij mij een glimlach op mijn gezicht toverde. 'Er zijn een paar manieren om te leren surfen, zonder dat je de eerste keer valt,' zei Dominic en nieuwsgierig draaide ik mij naar hem om. 'Op het zand met windblazers, in het water zonder golven. Of zoals ik het geleed heb; bij iemand op de surfplank, die je vast houd,' somde hij op en ik knikte even bedenkelijk. Vervolgens ging mijn blik naar Thomas, benieuwd welke manier hij het beste vond.
    'Volgens mij heb je je surfleraar gevonden,' zei hij alleen maar en ik fronste even. Moest ik nou kiezen tussen de jongens of... Oké, juist ja. Ik maakte het mijzelf maar makkelijk door te lachen.
    'Nou, jullie mogen wat mij betreft alles proberen, hoewel ik niet denk dat ik het ooit ga leren hoor. Mijn talenten liggen in hele andere gebieden. Kijk, als ik nou kon dansen op de surfplank,' zei ik dan ook lachend.


    Happy Birthday my Potter!