• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Mijn personages hebben niemand. Naar wie kunnen ze toe?]


    26 - 02 - '16

    Adamo schreef:
    (...)

    [Uh sure (:]


    (Begin jij a.u.b?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Oke ookal overtreed ik deze regel vaak genoeg. Misschien moeten we het praattopic gebruiken waar het voor gemaakt is?]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    [Oke ookal overtreed ik deze regel vaak genoeg. Misschien moeten we het praattopic gebruiken waar het voor gemaakt is?]


    [Graag, vanaf volgend speeltopic wordt er niets off-topic meer geplaatst in het speeltopic.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lilith Stone
    Ik had inmiddels eigenlijk niks anders gedaan dan niksen op mijn kamer, omdat ik nu al meer dan een grote hekel aan zo'n beetje iedereen om mij heen had. Maar ik had trek en moest daarom mijn kamer wel verlaten. Ik besloot richting de keuken te gaan om te snacken. De omgeving in mij opnemend liep ik richting de keuken waar ik Rafael en Juliet aantrof. 'Ook hongerig?' vroeg ik aan beiden.


    26 - 02 - '16

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Graag, vanaf volgend speeltopic wordt er niets off-topic meer geplaatst in het speeltopic.]


    Maar.. Maar.. Ook niet in een post zelf? O.O
    Dat is saai.. :c
    Ik doe al mee in zo'n rpg.. das saai als er echt helemaaal niets in mag..
    Ik snap dat dit zo vervelend is.. maar mag het ook niet in je post zelf? :c


    Little do you know

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat dacht je van Matt, dan hebben we kleine Laurinda/Mattjes en kleine Mabel/Mattjes. Is dat niet leuk?


    DIT VIND IK HELEMAAL AMAZING O.O ;'D
    I LOVE YOU MANON ;'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:

    Laurinda Pearl
    Matt laat me opnieuw zakken zodat mijn voeten de bodem weer raken. Zijn ogen staan zo damn leuk als hij me aankijkt en hij glimlacht. Werkelijk? We hebben bijna seks en nu breekt dat masker door? Ik ben goed!
    Ik ga dichter tegen hem aanstaan. De hand die op zijn borst lag glijd langzaam naar beneden verder onder water.
    Zodra ik zijn Matty bereikt heb kijk ik hem met plagende oogjes aan en wrijf er een keer langs maar doe verder nog niks, zijn reactie afwachtend pak ik hem vast en begin Matt langzaam af te trekken.
    Ik had wel iets gedaan met David hoor, het feit dat ik maagd was hoefde niet te zeggen dat ik nooit wat gedaan had.
    Mijn mond leg ik ondertussen in zijn hals en ik begin te zuigen tot er een mooie plek ontstaat. Noem het een aandenken.



    soo
    hihi xD

    ik denk dat we een leeftijd 16+ op dit topic moeten gooien ofzo xD

    dena/john
    Matt/Lau

    oh oh.. xD

    wat zijn wij toch een stelletje pervs bij elkaar xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze gaat dichter tegen me aanstaan en kijkt me met een plagende blik in haar ogen aan terwijl haar hand van mijn borst langzaam naar beneden glijd.
    Een hese kreun rolt weer over mijn lippen als ze met haar hand langs mijn 'kleine vriend' wrijft, enkel doet ze verder nog niets..
    Als ze dan haar hand eromheen zet en begint te 'trekken' kreun ik luid..
    Als ze haar lippen in mijn hals legt en een zuigzoen plaatst klinkt opnieuw een kreun uit mijn mond. Mijn hoofd gooi ik genietend achterover met een brede glimlach op mijn gezicht..


    Moet Mabel ook nog..?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 20:34 ]


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Matt lijkt duidelijk van mijn werk te genieten en beantwoord dat met een aantal kruinen die me zachtjes laten grinniken en Matt legt zijn hoofd achterover. Ik 'trek' op langzaam tempo nog even door en zuig nogmaals op de zuigplek en geef er een kusje op.
    Ik haal mijn hoofd uit zijn hals en laat zijn vriend los, gekomen of niet dat zal me wat. Plagen was nou eenmaal leuk op dit soort momenten, ondanks dat hij mijn spelletje met Dena niet zo leuk vond vanmiddag..
    Maakt ook niet uit, ik leg mijn armen opnieuw om zijn nek en kijk hem aan met een grijns.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Als ze dan stopt en haar armen om mijn nek slaat waarna ze me met een grijns aankijkt kijk ik zielig naar haar. Met zo'n blik van 'waarom stop je?' kijk ik haar aan. Even denk ik na waardoor er een frons op mijn voorhoofd onstaat.
    Onderwater zou ook niet bepaald fijn zijn.. Ik til haar op en loop naar de rand van het zwembad waarna ik haar erop zet. Zelf klim ik ook op de rand er ligt een kussen op de twee stoelen waar ik haar op leg.
    "Dit werkt beter misschien?" zeg ik met een scheve glimlach. Ik ga boven haar hangen waarna ik haar met een scheve grijns aankijk.


    Little do you know

    laurinda pearl. sorry voor de spelfoutjes zit ff benden bij mijn ouders dus op mobje hihi ga zo weer op lappie

    Matt kijkt me ontzettend zielig aan zodra ik gestopt ben. Arme Matty toch..
    Er ontstaqt een frons in zijn voorhoofd waarna hij me optilt, het zwembad doorloopt en me op de rqnd zet. " what the..?"
    zodeq hij er zelf uit geklommen is legt hij me op een kussen neer in een zwembadstoel.
    " dit werkt beter misschien?" en hij komt boven me hangen.
    Mijn schouders haal ik op , " geen idee daar heb jij meer ervaring in als i als ik die verhalen zo hoor." grinnik ik waarna ik opnieuw zachtjes op mijn lip bijt.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 21:26 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Geen idee daar heb jij meer ervaring in als i als ik die verhalen zo hoor." zegt ze grinnikend als ik constateer dat het zo beter werkt.
    "Mwah, valt wel mee" zeg ik met een scheve grijns tegen haar. Ik druk kusjes in haar nek waarna ik ook een zuigzoen in haar hals zet. Ik doe haar benen een stukje uitelkaar terwijl mijn lippen de hare weer vinden en stoot voorzichtig bij haar naar binnen. Het is wel haar eerste keer, en dat is meestal pijnlijk in het begin.. maar dat is eigenlijk alleen als ze zich niet ontspant.. Dus ik hoop voor haar dat ze geheel ontspannen is.


    TWINZIES c:
    Sorry.. moest even x'D
    vanwege de zuigzoen x'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 22:03 ]


    Little do you know

    haha

    Laurinda Pearl
    Damn ging ik dit nu echt doen... en ik beet wat meer op mijn lip waarna ik hem weer tussen mijn tanden uit liet glijden.
    "Mwah, valt wel mee" zegt Matt met een scheve grijns waarna hij kusjes in mijn nek begint te drukken en een zuigzoen begint te plaatsen en laat mijn ogen iets wegrollen van genot.. Mijn benen worden iets uit elkaar gelegd en zijn lippen vinden de mijne. Op het moment dat zijn mond de mijne raakt voel ik ook iets in mijn buik steken waardoor ik opnieuw naar adem hap. Auw.. dat bedoelen ze dus met ontmaagden.
    Ik druk mijn mond harder op die van Matt en tik opnieuw tegen zijn lippen aan, hij hoefde niet te weten dat het zeer deed. Gewoon ontspannen Lautje, gaat van zelf over..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Als ze haar lippen steviger op de mijne duwt grinnik ik zacht waarna ik langzaam aan het tempo omhoog gooi.
    Zachte kreunen van genot ontstaan vanuit mijn buik terwijl ik uit automatisme steeds sneller begin te stoten.
    Mijn lippen verplaatsen weer naar haar nek waar ik af en toe mijn tanden in haar nek zet, maar niet steeds op hetzelfde plekje, dat voelt voor haar natuurlijk niet fijn. Dan plaats ik mijn lippen in haar nek en zet daat een zuigzoen, net onder haar oor.


    Het arme meisje ontspant zich niet D:
    Dat betekent ook dat ze het niet fijn vind hea :c
    Als ze morgen spierpijn in haar benen en lies heeft dan gaat Matty zich schuldig voelen x'D


    Little do you know