• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Ik wil wel dat Mabel zwanger is ^^)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lyric Dayana Sage

    "Nee hoor, ga je gang. Het is ook jou kamer." Zei Abigail. Ik knikte eventjes blij.
    "Oke bedankt. Ik zal dan wel even die vlecht maken." Zei ik terwijl ik achter haar ging zitten en een borstel pakte en die door haar bruine haar haalde. "Doe ik eventjes aangezien ik anders last heb van klitten." Legde ik even snel uit. Toen ik dat had gedaan pakte ik haar bruine haar vast en deed deze in 2 ongeveer gelijke helften. "Sorry als ik een beetje hard trek maar dan moet je het zeggen. Aangezien als je het niet zo goed strak doet uit elkaar valt." Zei ik eventjes terwijl ik geconcentreed te werk ging. Opeens kreeg ik een ideetje en stopte en haalde het stukje dat ik al gedaan had weer uit elkaar. " Wacht even ik heb een idee." Zei ik en ik begon weer te vlechten. Ik had dit weer eens gezien bij de andere meiden bij het kunstschaatsen. Maar had het nooit zelf gedaan. Maar nu ik het een keertje bij iemand anders kon doen sloeg ik dat natuurlijk niet af.

    "Klaar." Zei ik terwijl ik een elastiekje nog in haar bruine haar deed. Ik bekeek het resultaat even nauwkeurig en stond op en pakte uit mijn koffer even 2 spiegels. Ik was geen diva maar ik had ze wel altijd bij me. Die tik kreeg je wel na jaren bij wedstrijden gezeten te hebben en ze verdwenen. Ik gaf er eentje aan Abigail. Het enige wat mij veraste was dat ze geen commentaar had gegeven op mijn franse accent. "Viola. Als je het niet erg vind ik ga mijn haren verven." Zei ik terwijl ik opstond en naar mijn kleine koffer liep. Ik ritste hem open en zag allemaal verschillende soorten verf zitten. Mijn handen zochten de blonde haarverf op. Zelf zat ik altijd met Ombre haar maar ik had ook allemaal andere kleuren zoals wit,paars en blauw. Geen idee waarom. Maar af en toe vond ik het leuk om mijn onder kant te dip-dyen. Vervolgens pakte ik mijn handoek en liep naar de badkamer waar ik mijn haren snel nat maakte en terug liep de kamer in en ging zitten in op mijn bed. Geconcentreerd begon ik aan mijn haar en stopte deze vervolgens in aliminium en zette mijn mobiel op 45 minuten. Opeens schoot mij iets te binnen en vragend keek ik Abigail aan. "Waarom sliep je hier vanacht niet eigenlijk? Of had je al weer iemand aan de haak geslagen?" Dat laatste zei ik doodserieus maar ik wist gewoon dat in mijn ogen pretlichtjes stonden te stralen. 

    [Van mij mag Mabes zwanger zijn alleen wil ik dan wel weten wie de vader is xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roww schreef:
    Matt Johnson
    Ik hoor hoe ze naar adem hapt als mijn lippen haar hals raken, ik heb haar gevoelige plekje dus al gevonden.. Komt goed van pas.
    Haar ene hand gaat door mijn haren en haar andere staat tegen mijn borst. Ik laat haar weer terug het water in zakken zodat ze weer gewoon kan staan en kijk haar aan. Mijn ogen zitten vol met pretlichtjes als ik haar aankijk. Een glimlach verschijnt op mijn lippen, Matty heeft dus ook zijn naughty kanten..

    Mabel Winter
    Ze vraagt of het echt alleen een kater is en niet iets anders waardoor ik haar nijdig aan kijk.
    "Denkt u nu serieus dat ik zwanger ben of zo?" vraag ik haar verontwaardigt met een snufje beledigdheid "Ik ben vorige week nog ongesteld geweest en ik zou niet weten van wíe ik dan toevallig zwanger ik zou moeten zijn aangezien ik nog helemaal maagd ben" vervolg ik geërgerd. Dacht ze nu echt dat ik zo was als al die andere meiden die al op hun vijftiende seks hadden? Nee. ik ben zestien en nogsteeds maagd. Ik ben ook niet van plan om nog seks te hebben voor ik een jongen heb gevonden waar ik écht van houd..
    Dan geeft Mevrouw sharp me een pilletje ''Hier, Dit remt de misselijkheid als het goed is.'' zegt ze erbij.


    Ik wil Mabel zwanger hebben.. x'D
    Wie o wie..? ^^


    Bryan kan ook wel, lolol.
    Ben net terug en dan heb ik ook iets te doen.
    (En anders heb ik eigenlijk niemand die geschikt is om Bryan aan te koppelen geloof ik)


    26 - 02 - '16

    Scimmia schreef:
    (...)

    Hahahahaha xD Lol (banana)
    Nou vertel eens Mabes. Wie was het (wbw)


    Mabel is still a Virgin D:
    Maaar Rafje lijkt me wel een ginius plan x'D
    Of Bryan O.O
    Kan allemaal.. x'D


    Even iets heel anders..
    Mijn lippen bevriezen omdat ik mijn raket ijsje in mijn mond houd tijdens het typen x.x
    Damn das vervelend en best pijnlijk x'D

    5Sos is echt een cute band c:
    Too late is echt leuk, die zanger zingt daar echt fkkng cute c:
    Maar goed.. Lau quoten? Dan komt de geile beer weer :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:30 ]


    Little do you know

    Bryan verwacht niemand :'D


    26 - 02 - '16

    [Is er iemand voor Ella, ik verveel me ^^]

    [Lilith zit bij Ella op de kamer, misschien kan Ella haar aanspreken. Ik weet niet waar Ella nu is atm]


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet meer.. x'D
    Maar.. Ik wil Mabel echt zwanger, dat lijkt me echt geweldig :'D
    Volunteers? Any Volunteers? x')

    Maargoed, ik ga nu even naar de supermarkt met me mamsie c:
    BayBay en Totzoow c:
    Als ik terugben reageer ik wel op LauLau c:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:39 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik weet niet meer.. x'D
    Maar.. Ik wil Mabel echt zwanger, dat lijkt me echt geweldig :'D
    Volunteers? Any Volunteers? x')


    Mijn personage stelt zich kandidaat. Als je goed hebt opgelet heeft 'ie al geprobeerd een klein beetje aan te pappen met Mabel


    26 - 02 - '16

    Mabel Winter
    Ze vraagt of het echt alleen een kater is en niet iets anders waardoor ik haar nijdig aan kijk.
    "Denkt u nu serieus dat ik zwanger ben of zo?" vraag ik haar verontwaardigt met een snufje beledigdheid "Ik ben vorige week nog ongesteld geweest en ik zou niet weten van wíe ik dan toevallig zwanger ik zou moeten zijn aangezien ik nog helemaal maagd ben" vervolg ik geërgerd. Dacht ze nu echt dat ik zo was als al die andere meiden die al op hun vijftiende seks hadden? Nee. ik ben zestien en nogsteeds maagd. Ik ben ook niet van plan om nog seks te hebben voor ik een jongen heb gevonden waar ik écht van houd..
    Dan geeft Mevrouw sharp me een pilletje ''Hier, Dit remt de misselijkheid als het goed is.'' zegt ze erbij.


    Anna Sharp

    'Het spijt me Mabel, maar dit soort dingen zal ik moeten vragen om zeker te kunnen zijn, maar ik geloof je best als jij zegt dat het alleen een kater is.' Ik stopte het doosje weer in de trommel en deed hem weer op slot. 'De volgende keer als je misselijk bent, kun je bij meer zo'n pilletje komen halen,' deelde ik haar mede en hielp haar rechtop, waarna ik haar naar de kamer leidde. Ik wist niet op welk bed Mabel sliep, dus ik liet haar voorgaan. 'Gaat het al iets beter?' vroeg ik haar toen ze op het bed lag. Ik dacht diep na wat mijn volgende stap zou zijn. Ik zou dit zeker weten noteren en ik haar file steken, maar wat nog? Misschien zou ik iemand moeten vinden om bij haar te blijven. Gregor? Daarnaast zou er zeker weten een gesprek tussen Mabel en Laurinda komen waar een van ons bij was. Ik klopte zachtjes op haar hand. 'Alles komt goed, lieverd,' glimlachte ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    Ik weet niet meer.. x'D
    Maar.. Ik wil Mabel echt zwanger, dat lijkt me echt geweldig :'D
    Volunteers? Any Volunteers? x')

    Maargoed, ik ga nu even naar de supermarkt met me mamsie c:
    BayBay en Totzoow c:
    Als ik terugben reageer ik wel op LauLau c:


    Wat dacht je van Matt, dan hebben we kleine Laurinda/Mattjes en kleine Mabel/Mattjes. Is dat niet leuk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    (...)

    Mabel is still a Virgin D:
    Maaar Rafje lijkt me wel een ginius plan x'D
    Of Bryan O.O
    Kan allemaal.. x'D


    Even iets heel anders..
    Mijn lippen bevriezen omdat ik mijn raket ijsje in mijn mond houd tijdens het typen x.x
    Damn das vervelend en best pijnlijk x'D

    5Sos is echt een cute band c:
    Too late is echt leuk, die zanger zingt daar echt fkkng cute c:
    Maar goed.. Lau quoten? Dan komt de geile beer weer :'D


    OMG 5SOS I LOVE HIM!!! *Fangirlt even en gaat op twitter en zet neer: 5SOS Retweet if you love him* Callum is geweldig. En het maakt het leuker dat hij Callum heet xD

    Van mij mag Raf het wel zijn. Alleen hoe gaat hij dat Steffie uitleggen? XD Drama *O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Adamo schreef:
    [Is er iemand voor Ella, ik verveel me ^^]


    [Lizzy huilend op de wc, is dat iets?]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    *Zingt vals.* Heaartbreaaakgirrlll *O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    MissCastle schreef:
    (...)

    [Lizzy huilend op de wc, is dat iets?]


    [Uh sure (:]