• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    AdindaSmit schreef:
    Ik ben zojuist getweet door mijn favoriete band Imagine Dragons omygoood <333


    Haha, wat een droogkloten. :') Imagine Dragons is perfect. (cat)


    ars moriendi

    Leuk!

    Ik ben door Robin Benway (auteur) en twee keer door Hadewich Minnis getweet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Er zijn nog best veel mensen dus door een celebrity getweet hier op Quizlet ^^

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:01 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Anarose schreef:
    Leuk! En neen, ik Twitter niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een keer een tweet gehad van een band genaamd The Original Rudeboys, en ik heb dit ook:
    - 2 keer geretweet door Tyler Ward
    - Tyler heeft 3 keer tegen me gepraat met een livestream
    - Alex G volgt me
    - Fall Out Boy volgt me

    En dat was het wel weer.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Leuk!Enkele jaren geleden heeft Skye Sweetnam mee eens een tweet gestuurt, ik had met een vriendin van me gewed als het me ging lukken dat ze ene jaar lang mijn kamer ging opruimen, ze heeft hara niet aan de deal gehouden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    Leuk!Enkele jaren geleden heeft Skye Sweetnam mee eens een tweet gestuurt, ik had met een vriendin van me gewed als het me ging lukken dat ze ene jaar lang mijn kamer ging opruimen, ze heeft hara niet aan de deal gehouden

    Wel gaaf, maar een beetje jammer dat ze zich er dan niet aan houdt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik van iemand van Destine, nu ben ik niet echt actief meer op twitter.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nou, niet echt een serieus beroemde celebrity maar Hubrecht van Destine heeft mij vroeger enkele keren getweet.

    Pennybags schreef:
    Ik heb een keer een tweet gehad van een band genaamd The Original Rudeboys, en ik heb dit ook:
    - 2 keer geretweet door Tyler Ward
    - Tyler heeft 3 keer tegen me gepraat met een livestream
    - Alex G volgt me
    - Fall Out Boy volgt me

    En dat was het wel weer.

    FOB en Alex G VOLGEN JOU WAT oh ): ik wil ook

    Tof!
    Ja, toevallig, gisteren kreeg ik er een van Thijs Römer en daarvoor heb ik al twee tweets van Marian Mudder gehad. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jay van The Wanted (via TW's twitter) had een keer op mijn tweet geantwoord, en Robin Martens van GTST.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nahw, Rafinha (voetballer bij FC Bayern Munchen) heeft me in een privéberichtje antwoord gegeven op een vraag en mij er zelf eentje gesteld. :') Voelt toch wel leuk, dit.


    ars moriendi

    Ik ben vandaag nog getweet door @adidasNEOLabel. Niet een beroemdheid, maar wel heel erg bekend haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 0:36 ]

    Kellan Lutz heeft me getweet dat hij me lief vond (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.