• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kellan Lutz ‏@kellanlutz 9 Jan 11
    @laurizzly Happy New years sweetheart. Thank you for your sweet scrap book page. Big hug!


    aaaaahhhhh, I still fangirl.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.



    yes :9~


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ah, echt leuk!
    Een bekende Instagrammer (lizmonster, zoeygoesrawr of brittneypanda) heeft me een keer getweet. Toen voelde ik me ook vereerd.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gerard Way, David Hasselhoff, Tom Cruise en Peter Facinelli zijn toch wel de bekendste mensen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben (volgens mij) nog nooit getweet door celebs. Jennette McCurdy, Jordan Jansen & Farrah Abraham volgen mij wel, dus das wel nice. :'D


    Don't worry, you won't be lonely

    Ik ben drie keer getweet door Booboo/Fivel Stewart (één van de twee of misschien door allebei een keertje, geen idee, aangezien ze een account delen) En ze hebben een keer om mijn vage, rare humor gelachen... xd
    Ik faalde, maar voelde me wel vereerd xd


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Neve schreef:
    Ik ben drie keer getweet door Booboo/Fivel Stewart (één van de twee of misschien door allebei een keertje, geen idee, aangezien ze een account delen) En ze hebben een keer om mijn vage, rare humor gelachen... xd
    Ik faalde, maar voelde me wel vereerd xd

    Oeh, Booboo en Fivel zijn echt awesome op twitter (alhoewel het de laatste tijd vooral foto's van films zijn) ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben gisteren getweet en gevolgd door Josh Cuthbert en ik ben daar een hele grote fan van<3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niet getweet, maar Wanz (die ene die meezingt in Thrift Shop) heeft onlangs mijn Tweet gefavoriet!

    Ik ben laatst wèèr getweet door Tyler Ward. Yay.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Euh, ik heb geen twitter dus dat lijkt me wel moeilijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Dries Mertens, Vincent Kompany en enkele youtubers hebben me ooit geretweet.
    Niall Horan volgt me en heeft mijn naam ooit genoemd in een twitcam :3


    We crave what we can't have.

    Kensington heeft me nog niet zo lang geleden een antwoord gegeven op een Tweet!

    Ik ben getweet door Daniel Kelly (van Degrassi). c:


    Danmarks Dynamite.

    Nice er heeft nog nooit een celeb getweet naar mij


    You point a gun at me and I'm the asshole?